Jump to content
BMW E39 Club Romania

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Bandouri bara spate

    Salutare! Trebuie sa ma uit in garaj. S-ar putea sa am un set. Te anunt curand
  3. Va salut, colegi! Caut in disperare bandourile de pe bara spate cu gaurile aferente pt senzori de parcare. Masina in cauza este un e39 525 M pack. Daca are cineva, rog sa imi trimita un pm. Multumesc mult! Atasez o poza cu masina!
  4. Last week
  5. Sunt acum in oferta la Lidl. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  6. nu neaparat, eu sau tu daca avem suspensie mtech si masina ruleaza impecabil, iar maine o lovim si o dezmembram, nu inseamna ca vindem gioarse poti gasi piese sh oem mai bune de 10 ori decat aftermarket am avut discuri de frana si placute sh Ate rulate 5000km ca apoi am facut upgrade la frane, radeau unii cand le-am pus la vanzare, ca cine cumpara discuri si placute sh, dar eu daca nu le dadeam jos mai mergeau 40mii poate
  7. E39 535i v8 Bv_13_Gri

    Multumesc frumos! ✌
  8. SefciucAlin

  9. Black Mobil

    O sa incerc sa il pun pe cel vechi inapoi, cel original, sa vad daca se schimba ceva.
  10. Se poate monta bariile universale pe asta. Eu de exemplu folosesc unele de lidl de aluminiu. In afara faptului ca fluiera nu au probleme. Poti opta si pentru marci mai consacrate cum ar fi thule.
  11. Black Mobil

    Eu am schimbat termostat de vineri, acum sta pe la 93 - 97 de grade, furtune nu mai sunt asa tari. Tot behr. Aia e.
  12. Cumpar dopuri swirl flaps 525d

    Uita-te mai jos,sunt destule!! https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m4084.l1313.TR5.TRC2.A0.H0.Xswirl+flaps+b.TRS0&_nkw=swirl+flaps+blank+e39
  13. E39 535i v8 Bv_13_Gri

    Interesanta masina,interesant proiect...cred ca si stapana?!..glumesc! Sa-ti aduca bucurii si satisfactii!
  14. Va salut. Caut bare transversale pt Touring prevazut cu bari longitudinale. Multumesc
  15. Black Mobil

    Si eu tot termostat Behr am montat, nou... Am exact aceleasi simptome ca si tine! Inainte sa fac alte miscari, sa incerc oare cu un alt termostat...
  16. Casian

  17. E39 puse la vanzare in Romania !

    Se găsesc, prețul poate sa fie o problema insa.
  18. E39 puse la vanzare in Romania !

    Da...as fi luat-o pt mine. Injectoarele facute, cutia facuta...Dar sunt dupa o recenta 'despartire'...sunt masini bune dar au niste ani totusi, si incep a cere bani, ceea ce eu nu mai is dispus sa ofer masinii. Plus ca piese de Alpina nu stiu daca se gasesc usor.
  19. E39 puse la vanzare in Romania !

    Tare, și prețul nu mi se pare foarte mare.
  20. Earlier
  21. E39 puse la vanzare in Romania !

    Nu este in Romania, dar...poate vreun pasionat... https://www.carandclassic.co.uk/car/C959750
  22. Cumpar E39, 6 Cil., Facelift, Sedan

    nu dar nici nu am mai cautat atat de serios, imi place in continuare E39 dar mi-e teama sa ma mai leg la cap, masina e totusi veche si are nevoie de atentie iar eu nu prea mai am timp/chef de bibilit pe la ea...diesel oricum nu as mai vrea ci doar benzinar.
  23. Black Mobil

    Temperatura de antigel o poti vedea si pe bord, meniul ascuns 7. A mea a inceput sa tine temperatura pe la 100 de grade, termostat Behr montat acum 2 ani. De cand este pe masina am observat ca tine temperatura nitel sus, dar in ultima vreme s-a agravat. Cand ajunge la 102 pleaca electroventilatorul. La mine radiator este fierbinte pe partea cu tur, si rece (temperatura ambientala) pe partea cu reture, deci este clar ca nu circula apa. Furtune sunt ceva tari dar nu este presiune asa mare in cat se deschide capacul la vas. Urmareste temperatura in bord, daca creste peste sa zicem 95 si tot asa ai radiator fierbinte pe o parte si rece pe celalta, insteamna ca nu circula apa si cauza probabil este termostat.
  24. gigidaniel

  25. Caut dopuri swirl flaps pt 525d din 2003. Banuiesc ca sunt cele de 22mm. Multumesc
  26. gabi10002000

  27. Black Mobil

    Presiunea pe furtune ii un factor ce imi arata ca racirea motorului nu se face in mod corect, temperatura acului sta pe mijloc. Asta este urmatoarea chestie ce vreau sa fac, sa masor fizic temperatura agentului de racire cu un termometru digital. Nu am soft pe masina, am citit si m-am documentat mult pe codul asta de eroare, ii o eroare foarte generala (ma lupt cu ea de peste un an), masina intra in protectie si atunci cand uleiul are temperatura prea ridicata, la mine masina intra in limp mode doar atunci cand acul se fixeaza pe mijloc, in cazul de fata tind sa cred ca uleiul din motor atinge o temperatura prea mare si imi trimite masina in limp mode. De ce spun asta? Deoarece am schimbat turbina, tulumba, furtune de vacuum SAMCO, intercooler, senzor MAP, galerie de admisie + garnituri noi, debitmetru, electrovalva turbina Pierburg noua, senzor presiune rampa, valva de pe pompa de inalte, injectoare reconditionate (toate), plus alti senzori noi pe motor...
  28. Black Mobil

    Eu nu stiu ce sa iti mai zic. Ca sa revenim la problema, tu zici ca din cauza presiunii pe furtunele de racire, iti intra masina in limp mode? Acul de la temperatura sta pe mijloc (ai verificat temperatura agentului de racire)? Eu mai degraba m-as uita la turbina. Ai cumva soft pe masina?
  1. Load more activity
  • Feedback Statistics

    1,228
    Positive
    5
    Neutral
    9
    Negative
    99%
    Total Positive
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 0 Guests (See full list)

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×