Jump to content
BMW E39 Club Romania

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 09/20/2018 in all areas

  1. 5 points
    Salut✌, el este nebunul meu, pe care-l iubesc la nebunie, il am de 2 ani, pasiunea pentru BMW a inceput de la un E53 in anul 2008 (rip in 2014), apoi am luat un E39 523i pe care l-am tinut 2 ani, pana am gasit V8-ul asta si m-am indragostit de el la prima cheie, masina nu arata asa...i-am schimbat, farurile, stopurile, jantele...3 perechi 😅😂 suspensia i-am pus-o reglabila, iar pana la anul in aprilie cel tarziu la sfarsitul lui aprilie, masina va fi vopsita integral, si ce imi doresc cel mai mult e sa o fac manuala si sa ii pum motor de 4.4 😍... In rest, doar drumuri bune, fara incidente si sa auzim de bine ✌
  2. 2 points
    Multumesc mult, manuala o fac 100% dar intai imi doresc sa o vopsesc si sa îi schimb pragurile, o vad prioritara chestia cu vopsitul 😊 si chiar daca nu este ea cea mai rapida, nu imi pasă, tot o iubesc 😋 Drumuri bune, la toata lumea ✌
  3. 2 points
    Mna ca l-am schimbat si pe asta,radiator nou NISSENS plus furtun OEM nou si termoflot nou. In momentul de fata, tot sistemul de racire al masinii este nou... Multumesc Pimp, mare om!
  4. 2 points
    Am fost si voi ramane doar in acest forum ✌ pentru mine sunteti familie nu prieteni...multumesc pentru sustinere! 😊
  5. 1 point
    Sunt acum in oferta la Lidl. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  6. 1 point
    nu neaparat, eu sau tu daca avem suspensie mtech si masina ruleaza impecabil, iar maine o lovim si o dezmembram, nu inseamna ca vindem gioarse poti gasi piese sh oem mai bune de 10 ori decat aftermarket am avut discuri de frana si placute sh Ate rulate 5000km ca apoi am facut upgrade la frane, radeau unii cand le-am pus la vanzare, ca cine cumpara discuri si placute sh, dar eu daca nu le dadeam jos mai mergeau 40mii poate
  7. 1 point
    Nu este in Romania, dar...poate vreun pasionat... https://www.carandclassic.co.uk/car/C959750
  8. 1 point
    Temperatura de antigel o poti vedea si pe bord, meniul ascuns 7. A mea a inceput sa tine temperatura pe la 100 de grade, termostat Behr montat acum 2 ani. De cand este pe masina am observat ca tine temperatura nitel sus, dar in ultima vreme s-a agravat. Cand ajunge la 102 pleaca electroventilatorul. La mine radiator este fierbinte pe partea cu tur, si rece (temperatura ambientala) pe partea cu reture, deci este clar ca nu circula apa. Furtune sunt ceva tari dar nu este presiune asa mare in cat se deschide capacul la vas. Urmareste temperatura in bord, daca creste peste sa zicem 95 si tot asa ai radiator fierbinte pe o parte si rece pe celalta, insteamna ca nu circula apa si cauza probabil este termostat.
  9. 1 point
    Adi Orte, am fost puturoasa 😂 pe forum sunt de ceva timp bun, oricum aici imi este familia 😋
  10. 1 point
    Bravos pentru topic, era si timpul. Faina prezentare
  11. 1 point
  12. 1 point
    Frumoase cadouri a primit, sper sa fie recunoscatoare! Spor la montat, daca ai nevoie de ajutor sti unde ma gasesti
  13. 1 point
    foarte misto masina, sa te bucuri de ea si la cat mai putine probleme.E o masina foarte misto E39 si mai ales cu motorizarea asta, nu e ea foarte rapida dupa standardele din ziua de azi, insa sunteul acela de V8 e inconfundabil. Daca ai converti-o la manuala ar fi mult mai agila, automata aceea e destul de lenesa. @bogdan wst depinde la ce interval te-ai dus la primarie, poate le ia ceva vreme, insa asa cum sunt actele de transfer acum facute, in momentul in care vanzatorulului i se pune stampila de la fiscal pe contract automat este trecut noul proprietar acolo, doar asa se poate scoate de pe rolul fiscal. Pe cale de consecinta respectiva informatie a noului proprietar e transmisa catre circusmscriptia financiara a celui ce a cumparat-o, sansele sunt foarte mici sa mai ramana masini in aer. Insa, masinile care au ramas in aer pana cand s-a schimbat legislatia, asa vor ramane probabil for ever, nimeni nu va avea dorinta sau interesul sa le mai plateasca impozitul. Din ce am mai auzit, ca si zvon, ca se mai practica pentru evitarea taxelor mari, este falsificarea actelor cu care inscrii o masina pe rolul tau fiscal, asta pentru masinile aduse de afara, practica se falsifica cilindreea inscrisa in acte, fiind nevoie doar de copii ale originalelor acestia le modifica, in loc de 4400cmc trec 1997 cmc gen.. Evident esti pasibil de dosar penal pentru asa ceva insa oamenii isi asuma astfel de riscuri.
  14. 1 point
    Daca doresti un e39 in mintile lui si ingrijit, masina colegului Gaboru, e mai mult decat perfect ! Ti-o recomand !
  15. 1 point
    Armăsar pur sânge. Să-l stăpânești sănătoasă. Cu impozitul cum te descurci? Cred ca e o căruță de bani.
  16. 1 point
  17. 1 point
    Frumos proiect, stiu masina live si e ce trebuie! Felicitari pt tot ce ai facut pana acum si sporuri in continuare la ambitioasele proiecte ce le ai in plan! Bine ai venit pe adevaratul forum e39!
  18. 1 point
    Impecabile sunt noi, din magazin, daca iei sh sunt niste gioarse mai mult sau mai putin.
  19. 1 point
    Am reusit sa schimb si ultimele doua furtune de vacuum, cele de la suportii motor...M-am chinuit ceva neavand groapa, dar am reusit pana la urma Am ramas impresionat de cricul oem, de cum tine singur in aer toata partea de masina Alta problema ce o am acum e ca nu mai merg spriterele de la parbriz, nici normal, nici intensiv...cele de la faruri merg in schimb...pompa nu face nici un zgomot (sau pompele, banuiesc ca sunt doua la parbriz, intensiv, respectiv normal). Ma puteti ajuta va rog cu sfaturi? Ma gandesc sa verific siguranta, dar inca nu am gasit care ar fi ea...sau daca o pompa e stricata, nu mai merge nici cealalta? Ca mie greu sa cred ca s-au stricat ambele...Multumesc! Toate cele bune!
×