Jump to content
BMW E39 Club Romania

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 01/22/2019 in all areas

  1. 3 points
    Am prins o vreme de primăvară și le-am aruncat la locul lor. Sunt frumoase,mai vreau led pe fază lungă și sunt fericit. O seară frumoasă. Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  2. 2 points
    A venit și ledul... Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  3. 2 points
    Salutare tuturor! Multumesc pentru primire! A venit timpul sa prezint si eu E39-le nostru. L-am achizitionat in septembrie 2017 Ca dotari: Type code: DD11 Model: 520I (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52 Displacement: 2.00 Power: 110 (149 hp) Drive: HECK Transmission: MEC Paint code: 309 - ARKTISSILBER METALLIC Upholstery code: D3AT - STOFF FLOCK STRE Prod.date: 1997-12-03 S240 Steering wheel, leather S260 Side airbag for driver/passenger S283 BMW LA wheel, BMW styling II S320 Deleted, model lettering S411 Window lifts,electric,front/rear S428 Warning triangle and first aid kit S438 Fine wood trim S508 Park Distance Control (PDC) S510 Headlight vertical aim control S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S690 Cassette holder L801 National version Germany/Austria S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation Nu prea multe dotari, dar nici nu am nevoie de altceva Cateva poze: Cauza numarului de inmatriculare Cu rotile de iarna C Tin sa mentionez ca nu am in plan sa inlocuiesc barile, nu-mi plac cele de M
  4. 1 point
    Vanzarea se adreseaza pasionatilor, sper ca sunt pe forumul potrivit. Masina importata personal in Decembrie 2015 la aprox. 73.000km din Japonia in UAE (tara de rezidenta la acel moment) A circulat pana in August 2018 in UAE pana la aprox. 96.000km. Importata in Romania in August 2018. Masina se poate vedea in Iasi, este parcata subteran si nu a circulat pe timpul iernii. Model pastrat in conditie originala din toate punctele de vedere, folosita 90% in weekend. Documentatie care atesta schimburile de consumabile/piese de cand sunt proprietar. Serie sasiu: WBADT61060CJ50264 An fabricatie : 09/2001 KM la 20/02/2019: aprox. 97.500 Lista optiuni: https://www.mdecoder.com/decode/cj50264 Pret: 6900E negociabil. pentru mai multe poze si detalii Tel: 0757582842
  5. 1 point
    Beton. Sunt foarte curios de cum se comporta barele alea.
  6. 1 point
    Din pacate pozele nu vorbesc. Incearca sa faci un anunt complet. Motorizare, km actuali, ce ai schimbat la ea....etc
  7. 1 point
    Montat bari stabilizatoare M5, inlocuit flexibile si reconditionat evacuare. Barile se simt din plin, tinuta de drum era super si inainte, dar acum e spectacol total ❤️ Toate cele bune! https://postimg.cc/gallery/1qfi9d5go/
  8. 1 point
    Alta viata, bravo! ✌️
  9. 1 point
  10. 1 point
    Frumos exemplar. Am un prieten bun care are una in stare asemanatoare, 2.0d. Sa te poarte fara probleme. Mai rar masini in stare originala si intretinute. @madax stie.
  11. 1 point
    Saptamana trecuta am mers intr-o mica tura pe Transalpina, iar masina s-a comportat exemplar. Mai mare placerea sa mergi pe asa drumuri cu masina asta. Cateva poze de pe drum...
  12. 1 point
    A venit vremea sa-mi prezint si eu aici touring-ul Masina o am din octombrie 2014, cumparata de la un amic ce o adusese din Germania din 2013. Desi nu eram adeptul diesel-ului, acum, dupa 50.000km facuti intr-un an, nu mi-as mai lua altceva, de zi cu zi Am incercat sa o tin in frau pe cat am putut numai cu piese noi, tot ce a picat sau am schimbat preventiv , caci fac 3-4mii km pe luna la munca si in plimbari si nu vreau sa dorm langa ea Ca dotari, masina prezinta: -navi mic -scaune electrice -clima digitala -bara fata M -telefon -senzori parcare spate -faruri si stopuri FL (masina e nfl) -volan cu comenzi M ...si alte maruntaie Mai jos cateva poze cu dumneaei
  13. 1 point
    Revin cu poze, dupa cateva investitii de ordin estetic din ultima luna: -volan sport FL (+coloana, manete si ceva modificari spre LCM si GM) -navi mare -inlocuire cotiera cu telefon (a mea era rupta de la uzura) -inlocuire trimuri interioare lemn (tot lemn aveam insa toate aveau cate o crapatura doua in lac) -inlocuire schimbator (aveam pielea rupta, urmeaza sa il dau si pe acesta la imbracat odata cu volanul) -stopuri cu semnal alb (urmeaza farurile si lucasurile tot pe alb) -fete de usi din piele (eu aveam textile,din pacate sunt de UK si mi-au ramas ceva gaurele la fostele manere, altele in stare impecabila din piele gri nu am gasit) -jante M-Pack 17'' + cauciucuri noi Barum 235/45 si 255/40 -maner frana mana din piele + mansonul din piele aferent -inele cromate ceasuri bord Urmeaza sa intre si la vopsit masina, si sa o trec pe numele meu dupa ce imi aduc la zi datoriile pe la primarie ) :D
  14. 1 point
    La sugestia catorva colegi de forum, prezint si aici cealalta masina a mea pe langa E39, masina care iese din garaj numai la evenimentele auto din tara. Daca deranjeaza pe cineva prezenta ei aici, intre E39-uri, topicul se poate sterge Masina este un E34 520i din 1995, adusa de un amic in 2012 din Germania, si achizitionata de mine in 2013 cu 4500euro, unii m-au crezut nebun si idiot, insa masina era imaculata si impecabila din orice unghi si punct de vedere . Pentru ca asa fusesem invatat de la E12-ele dinaintea acestui E34, sa am ceva care sa intoarca capete la semafor, am inceput sa investesc in ea, si iata ca astazi ma tine vreo 9000euro, ce-i drept, in stadiul de extrafull cum zic samsarii, bani insa pe care nu as da-o, ba mai mult, sunt in cautarea unui e34 540i impecabil pentru upgrade-ul de v8 ce mi-l doresc de mult Ca dotari/ optionale/ imbunatatiri, majoritatea aduse de mine, masina prezinta: -suspensie + sasiu M (conform VIN-ului) -bara fata v8 (cu cele 2 aripioare la baza) -praguri, bara spate si eleron M-tech ( bara fata M-tech nu o suport, chiar daca face parte din kit) -kit bandouri fata/spate SUA -suporti numere mici SUA -jante BBS RC 8j fata si 9j spate -chrome line( ea oem a fos tshadow dar nu-mi placea deloc) -triple albe M (urmeaza ceva clar, in ton cu farurile, nu ma criticati, astea-s gusturile) -faruri cu lupa si bi-xenon -proiectoare cu lupa si xenon -spalatoare faruri + proiectoare -senzori parcare spate OEM -eleron luneta + pleoape faruri (kitsch, din nou, gusturile mele:P ) -evacuare 2,5 super silentioasa, doar tips-urile sunt adaugate -bara rigidizare Wiechers fata/ spate -tapiserie piele neagra impecabila -scaune electrice cu memorii Recaro -volan cu reglaj electric (foarte rar pe e34, coloana luata de la un 750il e32) -telefon -perdeluta luneta electrica -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -clima automata -volan E39 M5 cu comenzi + pilot automat -ceasuri de bord cu ornamente cromate -4 geamuri electrice -oglinzi M5 electrice si incalzite -ornamente prag interior M5 + foot rest M -schimbator iluminat M -radiocass oem + 6cd changer -reglaj lombar scaune fata - incalzire scaune + banchete -faruri cu reglaj electric -trimuri lemn interior -obc mare -urmeaza cotiera spate cu racitor si webasto, de la un e32 750i, pentru care sunt in negocieri de ceva vreme ) si o suspensie pe aer :D ... cam "atat" ) altceva nu stiu sa fi existat la un e34 Va las acum cu cele mai frumoase poze cu cazanul, de la diverse evenimente si diverse locuri. Enjoy
×