Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      FACEBOOK - BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro   12/29/2017

      FACEBOOK BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro Incepand de azi 30/12/2017 and decis sa avem pagina noastra oficiala pe Facebook pentru a nu mai lasa imaginea noastra sa fie patata de tot felul de cluburi false ce se dau a fi Club e39 Romania ! Pagina noastra oficiala o gasiti aici: https://www.facebook.com/groups/www.e39.ro/about/ Va asteptam! Un an nou fericit !!!!

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 03/19/2018 in all areas

  1. 11 points
    Schimbat navi cu xtrons octacore 4gb ram 32gb rom, android 8. Din pacate android 8, fiind la inceput, are o gramada de bug-uri si probleme, a trebuit sa fac downgrade la android 6.0.1 sa fie totul ok. noutati pe partea de navi android (momentan aplicatia e in testare beta) - afisare BC extins - compatibilitate DSP - comming/leaving home - triple blink - control webasto - DRL cu lumini de pozitie (fata+spate) - afisare in bord (IKE) informatii pe partea de audio, fisier muzica sau postul radio - coborare oglinda in reverse, se poate regla cat sa coboare, sa coboare inclusiv oglinda soferului (merge pe absolut orice oglinda, nu conteaza modul, daca au memorii sau nu) - codari diverse pe LCM, PDC, DSP (DRL, intensitate, voltaj, pozitii US etc.) + multe altele care nu mi le mai amintesc
  2. 5 points
    Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 5 points
    Pai m-am bagat si eu ca traducator si beta tester. ii ajut pe partea de coding dsp
  4. 4 points
    Hello, Intre timp am mai lucrat la masina, mai mult pe partea tehnica. Am facut urmatoarele: ~ revizie ulei (bmw 5w30) + filtre; ~ reconditionare turbina ; ~ inlocuit furtunase vacuum (asta a facut mare diferenta, cele vechi erau intr-o stare foarte proasta); ~ schimbat admisie + garnituri noi; am pus modelul fara clapete + curatare EGR; ~ and, multumita colegului bocavaly am acum toti pixelii functionali in bord.
  5. 3 points
    Habar n-am ce-am mai omis sa mai scriu pe aici, dar o chestie de care stiam ca n-o sa scap, si ca mai devreme sau mai tarziu tot ma ajunge a fost asta: Asa am gasit-o intr-o dimineata langa bloc... nu e prima data dar a fost cea mai nasoala data. Plin de m@!*#i mai nou Infine, am stat cu ea destul asa, intr-un final am rezolvat-o acum doua saptamani, destul de decent zic eu. Bara nu a fost afectata, ce e negru pe ea a iesit la polish, au ramas doua puncte mici unde a sters din vopsea. Nu merita vopsita pt atat. Mai trebuie sa revopsesc bandoul. Astept sa plece tentativa asta de iarna, sa pun rotile de vara, ar trebui sa iau niste gume pt toate jantele. Am mai fost pe la Alex cu ea sa vedem ce probleme au mai aparut; bieleta antiruliu spate dreapta, bielete de directie si placute de frana fata necesita schimbare. Imi curge ulei pe la capacul motor iar, dupa faza cu injectorul sarit de revelion. Cu toate ca am pus silicon si garnitura noua, tot da pe afara. Inca ma gandesc daca sa ma apuc sa il fac iar sau sa o las asa si sa completez. E derutant ca verific des nivelul uleiului, si unele dimineti e la jumatate altele la maxim, si masina e pe suprafata 99% dreapta. In rest, umblu cu ea cat cuprinde. Ma frustreaza ca daca e sa stea inca la mine, tot imi vine sa mai investesc, in chestii pt siguranta mea pana la urma; nu sunt foarte multumit de faruri, as vrea sa incerc sa mai rezolv problema ABS+ului, etc. O asteapta din nou drumuri nu tocmai scurte. Am tot incercat sa fac cumva sa trec la alta masina dar nu mi-a prea iesit, cel putin nu inca, asa ca ma folosesc de ce am si vorba aia "domne'ajuta".
  6. 2 points
    Felicitari,Andrei. @bocavaly,iti trimit si eu o pereche de ceasuri ?? :D :D
  7. 2 points
    Din pacate nu am mai postat de mult timp Intre timp reconditionare plus schimbare motor3.0d Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. 2 points
    Azi am mai facut cateva poze iar asta mi s-a parut cea mai reusita. Tare incantat ma face sa ma simt "fierul" asta! Poate prea mult...
  9. 1 point
    Am schimbat si garnitura de la servodirectie, au ajuns si ornamentele din cauciuc, ce se afla in exteriorul ornamentului de plastic de la geam. Am schimbat si tripla de pe luneta, multumesc Mihai_AMD!
  10. 1 point
    Nu am mai postat nimic de ceva vreme, dar asta nu inseamna ca nu a existat activitate... A primit subwoofer OE si statie AM - diferenta la audio ca de la cer la pamant. Mecanic - injectoare reconditionate la Bosch, garnitura capac supape Victor Reinz, garnituri la termoflot si flansa noi OE si altceva nu mai "cere".
  11. 1 point
    Masina intra la vanzare. 1000€ fix doar pt membrii clubului.
  12. 1 point
    De vanzare coloana, carcasele, maneta si cablajul gata facut cu mufe si fire, impreuna cu 5 pini pentru sertizat. Kit complet pt conversie (retrofit) FL 350 lei, 0726281626 sau laficub@yahoo.com. raspund si la mesaje pe forum. Predare personala in Rm. Valcea sau livrare cu fan curier.
  13. 1 point
    Salutare tuturor. Dupa 10 ani de parteneriat, a venit momentul sa pun masina la vanzare, o uzez din ce in ce mai putin (am masina de servici) si nu mai am timp sa ma bucur cu adevarat de ea. Dupa cum spune titlul, este un Touring de 2.5 steptronic, an 2002/11, 255.000km reali, in posesia mea din 2008, luata la 192.000km. Pe langa dotarile de fabrica enumerate mai jos, de-a lungul timpului masina a mai primit: - M Packet - Interior Comfort electric, inclazire in scaune - Plafon interior negru - Subwoofer activ Blaupunkt - Finala ATU Multe piese schimbate, majoritatea in ultimii 2-3 ani: - Fata/spate: articulatii, amortizoare, discuri (placute schimbate saptamana trecuta), tampoane motor, furtune vacuum siliconice, baterie, pompa rezervor, ambele termostate, regulator debit, carbuni alternator, piesa cu tepi, electroventilator, racorduri flexibile evacuare, ulei cutie, eliminat clapete admisie, EGR off, reglaje faruri aluminiu...(poate ca am mai omis din ele) Motorul trage exemplar, turbina in parametrii, zero joc in ax, injectoare cu valori optime, revizie completa acum 4000km. Acte fara probleme, impozit platit pe tot anul. Masina se vinde cu cele doua randuri de roti, Style 37 (E38) cu anvelope Barum 235/40R18 – 265/35R18, uzura 10% / Style 48 cu alvelope de iarna Vredestein, 4 chei (doua diamant+cheie valet+cheie service). O parte din povestea masinii aici: http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/2829-my-touring/ Pret: 4200 euro Tel: 0722 724 054 - Silviu WBADP01060GX10844 0202 Steptronic 0210 Dynamic stability control 0216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC 0220 Self-levelling suspension 0227 Sport suspension+lowered+ride-height 0249 Multifunction f steering wheel 0261 Side airbags for rear passengers 0266 BMW light alloy wheel, radial spoke 48 0320 Deleted, model lettering 0339 Shadow-Line 0386 Roof railing 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0470 Isofix-System 0473 Armrest front 0500 Headlight wipe/wash/Intensive cleaning 0508 Park Distance Control (PDC) 0520 Fog lights 0521 Rain sensor 0522 Xenon Light 0534 Automatic air conditioning 0536 Auxiliary heating 0548 Kilometer-calibrated speedometer 0555 On-board computer V with remote control 0609 Navigation system Professional 0612 BMW Assist 0630 Car phone with cordless receiver 0672 CD changer for 6 CDs 0694 Provisions for BMW 6 CD changer 0710 M leather steering wheel 0785 White direction indicator lights 0801 GERMANY VERSION 0851 Language version German 0863 Retailer Directory Europe 0879 On-board vehicle literature German 0970 Business Package 0979 Value Package
  14. 1 point
    Valabil ! Masina se poate vinde la pretul de 3500 euro, fara rotile de vara.
  15. 1 point
    Cumpar jante bmw e 39 pe 17 astept oferte(poze si pret)
  16. 1 point
    ai gresit rubrica pentru acest topic. o sa ti l mut eu. mai multa atentie te rog
  17. 1 point
    Am trecut la 19". 9J et 10 245/40/19 fata cu 10J 265/35/19 et 20 spatele.
  18. 1 point
    Am schimbat saptamana trecuta ornamentul de parbriz si tulumba de frana, dar intampin ceva probleme la sistemul de franare, se aude un rasuflat atunci cand apas pedala de frana, se aude foarte clar atunci cand este motorul oprit la prima apasare, ca si cum nu as avea vacuum mai deloc, incep sa ma gandesc ca pompa de vacuum imi face probleme, cum pot testa daca pompa de vacuum lucreaza in parametri? Before: After: Before: After:
  19. 1 point
    @bmwrail 5500 euro e prețul pe olx Gabi. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-e39-v8-535-IDajCx1.html
  20. 1 point
    Dupa cum spune si titlul, doresc sa cumpar un set de jante OEM de e39. Jantele pot fi pe 16 sau 17, cu cauciucuri sau fara. As prefera sincer, un set de style 66 M cu gume de vara, dar sunt deschis si la alte propuneri.
  21. 1 point
    Perfect zis, Felix. Cam de asta as avea nevoie. [emoji1303][emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. 1 point
    Da, momentan nu am in plan sa dau benzile alea jos si cand le voi da voi incerca sa le incalzesc si usor usor sa le dau jos. Chiar daca astazi vremea a fost urata, tot a trebuit s-o spal.
  23. 1 point
    Este normal la acest motor 10w, intrucat constructia motorului are o toleranta mai mare intre piese. Si ca sa fiu on topic, ai nevoie de un proprietar tanar si dornic de un turbo benzinar ca sa-ti dea la schimb un E39
  24. 1 point
    Salut Bogdan, da, este un ulei care mi s-a recomandat si il folosesc cu mare placere(eu si alti zeci de posesori de 1.8t). Motorul merge perfect, nu il mananca. Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. 1 point
  26. 1 point
    Frumoase investitii! Sus cu ele cat mai rapid, treci pe la garaj-Ghiroda, nu mai astepta primvara ca nu mai vine anul asta
  27. 1 point
    Cumpăr adaptor modul sunet de la bm24 la bm54. Mulțumesc
  28. 1 point
    Muncim cu drag si spor A ajuns si kitul de la Colourlock pentru revopsire volan. Sa vedem daca facem treaba buna!
  29. 1 point
    Dupa experiena de aprox. 4 luni ca proprietar de e39, hai ca incerc sa raspund si eu la intrebare. Deci, care va sa zica, avem asa: muzica celor 6 cilindri este de departe cea mai mare atractie (principalul motiv al cumpararii) insonorizarea - cum reuseste sa te izoleze de lumea de-afara, ma uimeste de fiecare data subtilitatea DSC-ului - m-a scos de mai multe ori din belea, fara sa imi dau seama. Daca nu flashuia luminita din bord, ramaneam cu impresia ca Stig este mic copil pe langa mine in materie de condus sportiv luminile de pozitie (facelift version) - atat cele din fata dar mai ales cele din spate; inca impresioneaza dupa atata vreme suma de senzatii pozitive cand esti la voloan - de la materialele cu care intri in contact pana la comportamentul masinii pe sosea dotarile nu in ultimul rand, imi place ideea ca aceasta masina a scris o particica din istoria universala a automobilismului Cu siguranta am mai ratat si altele insa, asa pe nepusa masa, cam asta inseamna e39 (partile bune) pentru mine. Pe zi ce trece, parca tot mai mult imi place si "relatia" noastra este tot mai stabila.
  30. 1 point
    I-au obosit pernele
  31. 1 point
    M-am apucat si de ceasuri .. aveam 3 linii moarte. Am luat folie din DE. Am incercat sa construiesc un device care sa ma ajute sa tin axul la ace ca sa le pot scoate. Din pacate nu a mers, asa ca am dat gauri, old school. Folia am schimbat-o, mai astept sa imi vina led-urile pentru display, le inlocuiesc pe cele originale cu led pentru ca vor degaja mai putina caldura, si, vor fi mai luminoase un pic.
  32. 1 point
    Surprinzator, dar nu, sunt facute la spray, matuite, dat filler, primer, vopsea, lac, matuite cu 3000 si polis. Munca de sisif.
  33. 1 point
    Daca voi va luati japoneze,vand si eu tigaia si-mi iau Golf mk V GTI Sent from my iPhone using Tapatalk
  34. 1 point
    Eu inteleg ce vrea sa faca Vlad, asa patesti dupa ce prinzi o masina in care bagi bani cu nemiluita si la cateva sute de km te lasa balta, e greu sa tii moralul ridicat cand patesti dintr-astea. Daca as fi fost in cazul lui cred ca tot la fel as fi gandit si eu. Se vede ca frica de o masina cu probleme te impinge spre masinile japoneze, care reflectau fiabilitate. Din pacate in ziua de azi fiabilitatea a ramas doar un mit si pentru cele japoneze. Am un amic care cauta acum ceva masina noua, motorizare pana in 2L benzina, hibrid sau electric, masina noua. Din 20 decembrie a mers prin toate showroom-urile, a testat foarte multe modele, dar a zis ca niciuna nu se compara cu bmw, a testat diverse modele de mazda, toyota, VW, Mercedes. Bine, el compara cu ce are momentan, un F10 2.0d. Aici s-a referit strict la tinuta de mers, pacerea de a conduce. Acum, daca te intereseaza deplasarea de la A la B, merge si loganul fara probleme. Pardon, doar cu probleme de spate.
  35. 1 point
    Și acest lucru nu te face să te gândești de unde vine diferența de preț? La urma urmei nu te plimbi cu anul de fabricație pe stradă... s8
  36. 1 point
  37. 1 point
  38. 1 point
  39. 0 points
    imi doresc sa ajunga pe maini bune.
×