Jump to content
BMW E39 Club Romania

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 07/21/2018 in all areas

  1. 9 points
    Gata, vad ca nu am mai postat nimic din Decembrie, iar s-au adunat o groaza de lucruri. Update KM: 300.000 - numar magic. Weekendul asta am trecut pragul. Ce-am mai lucrat la masina: Tehnic: - Schimbat ambreiaj - al meu era ok, inca il am, dar aveam impresia ca volanta e obosita - asa ca ambreiaj LuK complet - Daca are cineva nevoie de un ambreiaj in stare buna, dati-mi un semn - pretul o sa fie modic. - Reconditionat caseta directie - A inceput sa scape lichid pe partea soferului. - cu burdufuri noi. - Schimbat protectii discuri fata, erau varza - Schimbat Intercooler cu unul impecabil - Schimbat injectoarele cu unele de 3.0d - 193 cp. - Schimbat garnituri admisie cu unele noi. - Refacut softul. - Inlocuit evacuare webasto - am gasit una aproape noua, am tratat-o pentru a nu avea probleme in viitor cu ea. Exterior: - Schimbat aripi fata - A inceput sa dea rugina in interior, exterior nu era vizibil nimic, dar daca tot eram la atelier, cu drumul asta le-am inlocuit pe ambele - Inlocuit pasaje spate - aveam rugina superficiala, dar am preferat sa fie taiat, decat carpit - tinichigiul care a lucrat la masina e foarte meticulos si lucreaza foarte bine - Inlocuit praguri stanga dreapta, pe portiunile unde era rugina. - Terasonat interioare aripi, injectat ceara in praguri. Sper sa nu mai aud de rugina o perioada. - Remediat problema prag interior pasager spate, unde cei la care am vopsit aripa acum 3 ani, au facut un mare cãcat, si nu au pregatit cum trebuie zona, a inceput sa crape. - Rezolvat problema cu componentele de Mpack. - Ortemobilul e complet in sfarsit, are toate componentele Mtech - Carenaje, Scut motor, Tunele Aer, Grila bara cu T, Tunele aer aluminiu, bandouri negre mat. Adus masina acasa, si curatat temeinic, inclusiv carenaje/etriere/componente suspensie. - Inlocuit inele angel eyes cu unele SMD - cosmetizat faruri pe interior - Schimbat Kit-ul xenon - Montat camera marsarier - Urmeaza revizia. Cam asa se prezinta masina acum. Ce mai trebuie facut: - Adaugat senzorii de parcare, si e cam gata. Adunam in continuare kilometri. Masina rezista. Sper ca nu v-am plictisit. Sa ne-auzim cu bine!
  2. 2 points
    Salut,ai greșit forumul. Este forum doar E39 !! Baftă cu achiziția
  3. 2 points
    Am reusit sa tratez pielea in sfarsit, de obicei o faceam o data la 6 luni, de data aceasta s-a facut un an din lipsa timpului...Am inlocuit bieletele antiruliu spate, am vopsit pe sub cam tot la ce am avut acces in negru si albastru, am reglat suspensia spate sa fie mai precisa (se lipeste de asfalt masina in setup-ul actual 🙂), am facut un mic detailing amatoricesc dar ok zic eu etc...Pe lista mai sunt cardanul de schimbat sa scap de clopotei (asteapta de 6 luni deja sa fie pus...), sa pun 2 injectoare de 2.5 in locul celor de 3.0, sunt sigur ca va scadea drastic fumul ce il da la kick-down in momentul de fata si alte imbunatatiri de depind de timp si buget.... Toate cele bune!!! https://postimg.cc/gallery/3ax2lk9ke/
  4. 1 point
    Salut, Aceasta este masina mea. Un 530D individual. Culoare este brass metallic , si interiorul visiniu. Este al 2 lea e39 , primul fiind mai problematic, am scapat de el. Are softul facut in germania ( asa mi s-a spus cand am fost sa ii fac soft :D ) si acum produce undeva la 215 cp , turbina avand o mica / mare problema, urmeaza sa vad ce si cum. I-am facut evacuarea goala de la turbina, da , se aude foarte tare, asa ca i-am pus o finala amortizand putin sunetul.Masina a venit cu jante style 128, dar cu drumurile noastre nu prea se merita sa le pastrez. In afara de turbina si consumabile, nu am avut nici o problema cu ea pana acum. Sunt foarte multumit de ea. Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package S202A Steptronic S210A Dynamic stability control S216A Hydro steering-servotronic S249A Multifunction f steering wheel S261A Side airbags for rear passengers S302A Alarm system S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S438A Fine wood trim S459A Seat adjuster, electric, with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S555A On-board computer V with remote control S601A TV function S609A Navigation system Professional S705A M sports suspension II S710A M sports steering wheel, multifunction S715A M Aerodynamics package S752A Individual audio system S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S778A Individual BMW identification S785A White direction indicator lights S788A BMW LA wheel, Individual S851A Language version German Acesta este fostul e39 525d
  5. 1 point
    Salutare, Numele meu este Tache Stefan, proaspat posesor de e39. Imi place muzica si "mesteritul" la masina. Ca si profesie lucrez la Caroli Foods, in timpul liber dj prin tot felul de cluburi underground. Car specs: National version Germany Multifunction f steering wheel Alarm system Deleted, model lettering BMW LA wheel, star spoke 83 Glass roof, electrical Floor mats, velours Warning triangle and first aid kit Interior/outside mirror with auto dip Interior mirror with automatic-dip Ski bag Through-loading system Seat heating driver/passenger Headlight wipe/wash/Intensive cleaning Park Distance Control (PDC) Fog lights Xenon Light Automatic air conditioning Auxiliary heating Kilometer-calibrated speedometer On-board computer V with remote control CD player Radio BMW Business (C43) M sports steering wheel, multifunction White direction indicator lights Language version German Retailer Directory Europe On-board vehicle literature German Dummy-SALAPA Business Package
  6. 1 point
    Ea e de vină pentru îngâtuire,am schimbat-o de câteva luni dar nu am mai scris. Va urma și tulumba,se pare că nu e ok. Sporuri... Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  7. 1 point
    Foooarte tare Adi! A iesit ce trebuie. Felicitari!
  8. 1 point
    E57 biturbo hehe https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw530d-bi-turbo-IDbqvK0.html
  9. 1 point
    Pai filtru epurator de ce nu iei nou? Daca carcasa filtrului tau este buna, poti cumpara doar elementul filtrant. Ceri la mag de piese element filtrant pt 2.5d(e acelasi element filtrant ca la 2.0d) sau vb cu @pimP, pe forum.
  10. 1 point
    Da, IC-ul e sus de mult, pana sa vina caldurile mari nu prea i-am simtit prezenta, acum insa se simte din plin ca e acolo 🙂
  11. 1 point
    Ai avut ceva spor Ai reusit sa pui intercoolerul de alpina sus sau inca asteapta? Bafta! Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  12. 1 point
    Ia un ornament normal in stare buna si schimba logo-ul. Dupa ce il demontezi, o sa iti dai seama la ce ma refer. Slabe sanse sa iti ofere cineva doar o bucata. Spor! Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  13. 1 point
    Mama , da nu te-ai jucat :)) . Cand vad asa ceva imi vine sa mor ca nu mai am nici timp nici bani sa stau sa investesc in a mea.. o am lovita de o luna si mi-e scarba sa o fac. si mare lucru nu e.. de vopsit 3 elemente. Oricum , arata intr-un mare fel masina ! Felicitari ! e bine ca mai sunt cativa care au grija de ele Imi place mult cum dau tevile alea la evacuare. sunt tipsuri sau e evacuare completa?
  14. 1 point
    Bravo Adi! Lucrari de senzatie! ✌️🙂 Abia astept sa o vad live Cum e cu noul soft? Fuge mai tare Ortemobilul?
  15. 1 point
  16. 1 point
    Up: turbina 600 lei, ceasurile 70.
  17. 1 point
    Ieri seara am mai muncit putin la masina, am facut un downpipe si am pus racord flexibil nou.
  18. 1 point
    Bath day...Am mai bagat vreo 0.4l de ulei in grup, din care aproximez ca a curs afara vreo 0.1l/0.2l...Acum pot fi linistit ca e plin ochi de ulei Cam asa arata versiunea finala a inaltimii masinii, am putut sa o las mai jos de fund ca nu mai imi freaca in aripi ca si cu 128-urile
  19. 1 point
    Fiind cuminte si ascultator, a mai primit Hulk o pereche de ce ii place cel mai mult, ceva ultraperformant ContiSportContact 5P 235/40zr18... pe spate mai merg anvelopele, Michelin PilotSport 275/35zr18 Dupa baita, a fost si la o scurta plimbare nocturna
  20. 1 point
    De azi Hulk a trecut in the dark side, a devenit bad boy
  21. 1 point
    Ma bucur ca s-a insanatosit Hulk, acum e liber sa zburde din nou pe asfalt
  22. 1 point
    Am reusit azi sa schimb furtunele de vacuum cu ajutorul lui Marius (mersi mult inca o data pentru tot!), ca feedback pot spune ca masina a redevenit Hulk cu acte in regula Furtunele vechi erau varza...ma mir ca mai mergea masina...Am optat pentru furtune siliconice de 3mm de la samco...Acum trage si de la turatii joase ai nici fum nu mai da (cel putin nu il mai vad in oglinda :p). Nu credeam ca pot fi atat de importante furtunele de vacuum, va recomand sa le verificati si schimbati daca au probleme! In rest noutati nu prea sunt, inca astept sa comand bucse pentru bara stabilizatoare spate de m5 ca sa o pot monta Toate cele bune! ps. Cu ocazia asta, demontand pe la motor chestii pentru a ne usura munca, am putut constata ca turbina e mult mai mare decat una de 2.5d (avea Marius una demontata si le-am comparat...), si in diametrul gaurii, cat si in carcasa...
  23. 1 point
    Am deschis acet topic pentru ca toti membrii noi sa se prezinte aici si sa nu si mai deschida fiecare cate un topic separat !
×