Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      FACEBOOK - BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro   12/29/2017

      FACEBOOK BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro Incepand de azi 30/12/2017 and decis sa avem pagina noastra oficiala pe Facebook pentru a nu mai lasa imaginea noastra sa fie patata de tot felul de cluburi false ce se dau a fi Club e39 Romania ! Pagina noastra oficiala o gasiti aici: https://www.facebook.com/groups/www.e39.ro/about/ Va asteptam! Un an nou fericit !!!!

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 01/22/2018 in all areas

  1. 5 points
    avem treabă în weekend
  2. 5 points
    Desfacut faruri, schimbat mastic, restilizat[emoji4] Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk
  3. 4 points
    Incep prin a spune ca nu am crezut ca mai revin la E39 intrucat am avut vreo 5 si nu mai prezenta interes. Insa, am dat peste o masina care mi-a placut foarte mult si care m-a cucerit doar prin starea ei si modul in care proprietarul a ingrijit-o. Intrucat ma dau cu masina de firma noua, F30, m-am gandit ca ar fi ideala ca o masina proiect, pe care sa o scot in weekend si sa o plimb. Masina avea un anunt destul de simplu, in care scria ca nu are rugina, a fost tinuta in garaj, inlocuite piese doar pe original, si cam atat. Cand m-am intalnit cu ea am realizat ca era tinuta in garaj si cu prelata, spalata excesiv si foarte curata atat la interior cat si pe dedesubt. Am fost uimit la prima cheie ca nu avea nicio eroare in bord, nu se auzea nimic ciudat si mergea motorul superb. Proprietarul era pe la 50-60 de ani, fara aspiratii de racer si nu prea vorbea foarte mult de masina. Ca si informatii, este nascuta in 2000, are ceva dotari. Motorul este minunatul 3.5i, cutia este automata, 5hp24 de la prietenii ZF. Are clima, 6 airbaguri, DSC, ABS Interiorul este electric, incalzit, cu memorii. Coloana de directie este si ea electrica. Are trapa, sonorizare DSP, magazie de cd-uri, casetofon (functionabil si cu holderele de casete pline de casete cu muzica din anii 80), telefon, geamuri electrice, oglinzi electrice si pliabile electric, suspensie M, proiectoare, bancheta fractionabila si rabatabila, parktronic, spalare intensiva, alarma, pachet fumatori, comenzi volan, pilot automat, computer bord cu display mare Vopseaua pare toata originala, nu are nicio zgarietura, nu are rugina absolut deloc, nu are urme de kit sau lac exfoliat. Initial am zis ca e polisata, dar in soare se vad urme de panza de paianjen pentru ca a fost spalata mojoritar la curte, cu carpa.Bara fata pare vopsita, pentru ca nu are urme de ciobituri si e o idee mai lucioasa decat restul masinii. Spre surprinderea mea, am gasit mapa cu manuale, cu toate codurile de la casetofon, cu carte de service la zi, cu o tona de facturi din service-uri de prin Germania, cu toate tuv-urile din ultimii 10 ani, mai mult, cu toate 4 cheile intr-o stare ireprosabila. Jantele sunt cele originale, toate 5, si am luat-o cu cauciucuri noi de vara, dar si de iarna. Dupa ce am plecat cu ea si am facut primii 1000 km am fost extrem de fericit si mult mai fericit in ea decat eram in F30 sau in alte masini mult mai noi pe care le-am avut in ultimul timp. Ca si probleme, avea doua linii lipsa la displayul de la ceasuri, cromul de pe exterior cam matuit si o usoara balbaiala la motor cand stateam pe loc, relantiul stand destul de jos. Proprietarul mi-a spus ca tremuratul pe care il simteam este de la capacul de la admisie care are garnitura nasoala si nu a apucat sa-l schimbe. Cand am ajuns cu ea in Bucuresti am fost sa ma uit sub ea, si, surprinzator, am gasit toate surburile, scuturile, plasticele la locul lor si uscat. Am o usoara scurgere pe la semeringul de palier. Pe la motor nu exista scurgeri, are termostat, pompa de apa, curele, role, bujii, bobine noi, toate garniturile de la capace schimbare, vascul e nou...etc. Am scos consum de 9.1% pana in Bucuresti, lucru care m-a multumit, avand in vedere bestia de sub capota. Ca si planuri de viitor, am multe, si suna cam asa: -faruri + stopuri de facelift -shadow line exterior - chrome delete -bandouri M -bari fata + spate M -jante Style 66 -o evacuare mai sport (Borla) cu doua iesiri -plafon interior, stalpi, manere, parasolare negre + perdeluta spate electrica -volan M -sa tai tot lemnul din interior - piano black -navigatie Android -schimbarea culorii la scaune intr-un maro inchis -polisare exterioara si ceruire -niste displayuri pe tetiere in spate pentru bebe, sa aiba ce sa vizioneze + alte nebunii care probabil vor veni pe parcurs. Momentan va las sa cititi si sa va uitati la poze :). Astept pareri!
  4. 4 points
    Sa mai dezmortim topicul. A mai primit masina ceva ce asteptam de mult :
  5. 3 points
    A venit si buza.... Acum sa gasesc vopsitor si sus cu ea... Cam asa ar trebui sa arate,exceptand jantele,care ma omoara cat sant de frumoase,poate,totusi intr o zi........🤗🤗🤗
  6. 3 points
    e frumoasa masina tocmai prin faptul ca e un NFL in conditie originala, asta dupa parerea mea ii da aerul acesta classy. E chiar wow ca ai reusit sa gasesti una care sa nu aiba rugina si sa nu fi fost alterata de "tiuning", astept sa vedem ce scoti din ea :). Planurile tale o sa-i dea un aer mai fresh, dar atunci nu va mai fi atat de sleeper si isi va pierde si classic look-ul, dar e masina ta si faci ce vrei cu ea :). Eu am avut un 540i FL, nu mi s-a parut foarte sportiva masina, o penalizeaza mult cutia de viteze care e slow si nu pune in valoare motorul, e un cruiser ideal in schimb pentru drumuri lungi pe autobahn. Bafta la modificari.
  7. 3 points
    Razvan, la cat de clean e masina, eu as incerca sa o tin exact asa cum e. Cred ca asta e farmecul ei.
  8. 3 points
    3 nu-i 5. Dacă vrea 5 bun, e musai să mai pună ceva. s8
  9. 3 points
  10. 3 points
    Si suspensia GT Cupline.
  11. 2 points
  12. 2 points
    camera de bord s-a activat la impact si a inceput sa filmeze, a surprins fuga betivanului.
  13. 2 points
    sticle noi, care au 2 ani si fara folie de protectie. Eu zic ca merita fiecare banut, iar calitatea sticlelor e foarte ok!
  14. 2 points
  15. 2 points
    Intradevar e replica. In Ro e cam 400 lei asa ceva. Am avut pe fostul touring. Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk
  16. 2 points
    Dada. Intra la "Am nevoie de toate piesele necesare pentru retrofit."
  17. 1 point
    Inainte de a incepe descrierea masinii actuale, as dorii sa impartasesc cu voi niste poze cu masinutele mele, E39, care cu bune cu rele m-au facut sa Iubesc, sa cunosc pe zi ce trece mai mult acest model. Am avut masini bune, fiabile, problematice deasemeni, cu kilometrii multi si ascunsi si multe alte peripetii ce de-a lungul anilor am avut cu ele. Cu toate astea sunt sigur ca voi ramane mereu atasat de acest model si cu siguranta nu-l voi schimba. 1. 520d - 2. 530d - 3. 528i si al 4-lea si actualul 530dA 530dA - 2001 m57d30 - 193cp 317 - Orientblau Metallic S202 Steptronic S249 Multifunction f steering wheel S266 BMW light alloy wheel, radial spoke 48 S415 Sun-blind, rear S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S464 Ski bag S465 Through-loading system S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S661 Radio BMW Business (C43) L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S970 Business Package Tobele alea 2 sunt horror, desii masina se aude bine cu ele. Trebuie sa schiimb portbagajul, a primit o lovitura in parcare din pacate...soferi destepti. Jante faruri volan M vor fi luate de pe dric si puse pe asta...si multe alte chiestii care vreau sa i le fac Masina am luat-o acum 2 zile (15 feb.) de la Bucuresti, de la un amic, cu 306.xxx km (Reali sau nu) masina merge foarte bine. Am in plan s-o tin, o voi aranja si data asta sunt convins ca la mine va ramane. As dorii sa ramana Automata, e foarte confortabila, drumul de la bucuresti la targu mures mi sa parut foarte distractiv si usor ne avand nevoie sa schiimb vitezele. Totusi stiu ca cutiile astea sunt cam stricacioase si multi le evita, ce sfaturi as putea sa primesc in legatura cu intretinerea ei ?
  18. 1 point
    Poti pune cotiera de e38,cu ceva modificari,doar pe sedan cu bancheta fixa.A pus Beny,Orte,si eu Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. 1 point
    Salutare, Daca cumva mi-ai trimis si mesaj de pe un nr. de telefon ce se termina cu 710 atunci da, sunt rezervate pt. tine. Daca nu, din pacate acea persoana a fost mai rapida si teoretic trebuie sa vedem daca finalizez tranzactia cu el. Scuze.
  20. 1 point
    Bravo si respect pt initiativa @bucifal!Jantele sunt superbe! Le-as lua daca nu aveam 65-urile
  21. 1 point
    A scazut pretul cu 300 lire aproape, daca cineva de pe forum le vrea il pot ajuta cu primirea si transportul in tara. Fara nici o pretentie financiara Anglia -România.
  22. 1 point
    Multumesc, si a ta este extrem de frumoasa , ma bucur ca am putut s-o vad asa in trecere.
  23. 1 point
    Acuma mi-am dat seama cu cine m-am intalnit pe autostrada transilvania . Faina masina
  24. 1 point
    A trecut ceva timp de cand nu am mai scris, dar tot am primit cateva lucruri intre timp am luat un m57d30 Orientblau metallic din 2001, Cutie Automata. Din pacate 2.8-ul va intra la vanzare cum ajung din nou in Franta.. Din cauza ca eu fac aprox 40 km zilnic, ea fiind daily, aici unde locuieste este exagerat de mult trafic imi statea consumul numai peste 15% chiar 16%....si sincer eram putin satul sa-i pun benzina, nu zilnic, dar aproape .... - Volan M ph 2 - Stopuri facelift pe haion (slefuite lacuite) semnalizarile laterale pe alb - Footrest M - Temostat apa OE si antigelul schimbat - Kit xenon Cambun Pro 6000k (eu am comandat 4300, dar am primit 6000...)
  25. 1 point
    Stiu de el,insa nu l pot monta. Am compresorul pt perne.
  26. 1 point
    Tunelele de pe sasiu le-am luat de la colegul @Mihai_AMD caruia ii multumesc! Restul pieselor le doresc in continuare, multumesc!
  27. 1 point
    Foarte frumoasa, sa te bucuri de ea! Fara incidente neplacute!
  28. 1 point
    Frumoasă foc! S-o alergi cu drag!
  29. 1 point
    Arata fain, imi place, cred ca m-ai convins
  30. 1 point
    Altcevaa ! Acum daca ai schimba si bandourile din bara si suportul nr de fl, vopsite in culoarea caroseriei, ar da si mai bine.
  31. 1 point
    salut a ajuns oglinda întreagă... n-au zdrobit-o baieții de la curierat.... merci fain
  32. 1 point
    Este bine ca s-a schimbat legislatia in acest sens. Altfel aveai ce te judeca pentru daune.
  33. 1 point
    Doar la casco e valabilă asta. Rca-ul e polița obligatorie, asiguratorul plătește si apoi da in judecată betivul.
  34. 1 point
    Ei na'! 150 lei nuca si 23 lei transport. Cauta pe FB Volane Piele - Reconditionari.
  35. 1 point
    Cu multumiri pentru link @benysound
  36. 1 point
    Conductele le poți schimba cu cele pentru Dacia papuc ,sunt de cupru și costă aproximativ 40-50 lei bucata (pt spate)
  37. 1 point
    Din toate masinile de aici,fix una din cele mai intretinute a trebuit sa loveasca nemernicul ala?Asta e tragdia aici,ca a fost foarte intretinuta,foarte iubita,nu meritai asa ceva.La dezmembrari,sa o vinzi,nu vei primi suma mai mare de 1000 de euro.Daca timpul si spatiul iti permite,desfa o tu,pune banii intr-un cont apoi cumpara-ti ceva sa-ti mai ia din suferinta.Da-l pe alcoolic in judecata,indiferent de ce suma iti ofera asiguratorul,daca ai istoric service,pune-l ca proba,stiu ca ai schimbat multe OE.Imi pare rau ca citesc asta,iti tinem pumnii sa rezolvi cu bine.
  38. 1 point
    Ce ghinion! Si cat de bine arata masinuta aia.... De reparat, clar, nu mai ai ce repara decat daca insisti tu, dar nu mai iese ce a fost iar reparatia ar costa o suma cu ceva zerouri avand in vedere ca trebuie pusa pe stand de tras caroseria. Ai scoate ceva din ea la dezmembrat dar sa o faci tu si cu banii de la asigurare poate acopera valoarea ei. Nu cea de piata, ci cea reala. Sper sa fie bine la final.
  39. 1 point
    O sa vad, daca nu, alta...ori e39 ori ceva mai nou. Aștept constatarea, daca sunt afectate elemente de siguranța, clar nu o fac.
  40. 1 point
    La pretul asta sigur e replica, dar conteaza ca arata bine Si eu ma gandesc la unul asemanator...
  41. 1 point
    Multumesc! Am avut ceva idei de genul dar mi-au trecut rapid
  42. 1 point
    Si un filmulet cu testul. WhatsApp Video 2018-01-28 at 20.50.13.mp4
  43. 1 point
    M-am apucat si de ceasuri .. aveam 3 linii moarte. Am luat folie din DE. Am incercat sa construiesc un device care sa ma ajute sa tin axul la ace ca sa le pot scoate. Din pacate nu a mers, asa ca am dat gauri, old school. Folia am schimbat-o, mai astept sa imi vina led-urile pentru display, le inlocuiesc pe cele originale cu led pentru ca vor degaja mai putina caldura, si, vor fi mai luminoase un pic.
  44. 1 point
    E culoarea masinii, Cosmos Sschwarz metalic
  45. 1 point
    Iti trebuie cablaj navi cu dsp , monitor , mk si bm. Amplificatorul Dsp mai nou, sa poata fi codat din mid in navi.
  46. 1 point
  47. 1 point
    Detalii. Am montat microfon si homelink,sau cum s o numi,tot era la pachet cu microfonul. Modificat manerele interioare si luminate cu module de 3 leduri mini smd si fibra optica.La am inseriat cu o rezistanta de 1k,sa le mai ia din intensitate.....acum sant ok.Ultimele 2 poze,prima cu reglajul intensitatii la minim si maxim. Initial am cautat sa le cumpar,insa au niste preturi de te ia capu',80£,100 chiar si 130 am vazut.Drept urmare am cheltuit 50 pe scule si materiale si le am facut eu.Am ramas si cu Dremel-ul...
  48. 1 point
  49. 1 point
    In sfarsit am schimbat si eu nuca Era timpul dupa atatia ani!
  50. 1 point
    Interesant ... evacuare de 10 cai vreau si eu
×