Jump to content
BMW E39 Club Romania

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 10/19/2018 in all areas

  1. 5 points
    Vand bmw e39 525d, manual, masina personala. Pe masina este pus motor de 3.0d + soft (aprox. 240 cp) Multe din dotarile de mai jos sunt facute ca retrofit de mine, personal, dotari facute profesional, cu codari de module, cablaje, etc. Masina a fost vopsita total in Mai 2017, cu inlocuire elemente ce prezentau urme de rugina (capota, aripi, portiere fata). ITP facut in August 2018, toate actele in regula, fiscal etc. Pe partea de intretinere nu are rost sa enumar ca samsarii, se subantelege ca a fost intretinuta exemplar. Tot de pe masina este functional ! > Pachet M interior/exterior > Camera reverse + camera frontala in bara > Scaune confort fata, electrice, incalzite, cu memorie > Banchete incalzite cu tetiere e38 > Servotronic > Jante M Paralell 18" impecabile, cu buze polisate, in 2 latimi, anvelope vara (o anvelopa spate am reusit sa o tai, dupa ce am mers cam 100m cu un cui in roata) > Jante BBS Style 42 17" reconditionate, 5 bucati, anvelope iarna > Suspensie sport cu arcuri eibach pro kit si amortizoare monroe reflex mtech 2 > Faruri reconditionate total (xenon oem, becuri osram d2s noi, sticle noi, lupe noi morimoto 3.0, reglaje noi metalice, leduri faza lunga) > Diuze tip perdea spalare parbriz > Iluminare manere exterior > Iluminare manere interior, oem e38 > Iluminare led picioare fata/spate > Iluminare led fete usi > Perdelute usi > Perdeluta electrica luneta > Coloana volan reglabila electric, cu memorie > Trimuri lifestyle edition > Shadowline glossy M5 oem > Schimbator iluminat cu emblema M oem > Cotiera piele nappa > Cotiera spate e38, cu spatiu depozitare > Suport pahare e38 in bancheta > Incarcarcator USB 3.1A integrat spate > Volan M retapitat > Plafon negru > Oglinzi rabatabile, incalzite, electrice, memorie electrochrome > Bord high, fara pixeli defecti > Sistem audio DSP > Navigatie Android 8.0 octacore 4 GB RAM cu functii extinse pe I-BUS > Senzori parcare PDC > Senzor lumina/ploaie > Webasto programabil + telecomanda > 4 chei > Alarma > Modul Modlight2 (inchidere/deschidere oglinzi din cheie, welcome lights programabile, follow me home etc.) Masina a fost vopsita total in Mai 2017, cu inlocuire elemente ce prezentau urme de rugina (capota, aripi, portiere fata). ITP facut in August 2018 265.000 km Se vinde doar cu transcriere pe noul proprietar. Masina are si taxa nerecuperata, desi nu mai conteaza acum. Pret : 5800 euro, usor negociabil Tel : 0743678513
  2. 4 points
    s-a cam pus praful aici... daca cele enumerate de toffefe ar fi singurele probleme ale masinii... le-as si rezolva, mai putin pleoapele, ca alea imi plac. am tras de ea, ma apropiu de 450k km. Ca si noutati, jantele de vara au fost vopsite, urmeaza sa le pun pe masina cu anvelope noi, michelin ps4. Intre timp am fost cu ea pe circuit, in afara de vibratiile pe franare (inca nu le-am identificat cauza, nu este de la discuri, in pedala nu am vibratii), s-a comportat exemplar, desi eram pe anvelope de iarna. Am schimbat bara fata, am pus after market, cea originala mi-au spart-o baietii la un service cand au parcat masina dupa operatie :)))
  3. 4 points
    Va salut ! Sunt nou pe forum , unii ne stim , altii nu 😄 in orice caz , ma bucur sa va fiu alaturi de acum:) Cateva idei despre hoitu meu..este un model m sport cumparat din Uk, adusa acasa pentru conversie si alte nebunii sa le zic asa. Mutarea volanului a facut o Gabriel Enache iar retrofiturile Cristi Nitoi ( va multumesc mult pentru tot). Altceva ce sa zic ..este prima mea masina ( si ultima ) , am muncit in afara special pentru ea deoarece in tara la varsta mea nu sunt pus pe “picioare” inca si am vrut sa imi “hranesc” pasiunea pentru model. Las si cateva poze cu ea aici ce mai este de montat pe ea sunt banchete electrice, cotiera cu telefon e38, plase difuzoare pachet Chrome , navi android eonon si geamuri duble. Si niste perdelute as vrea 😂 dupa care ..in timp vreau sa o revopsesc in velvet blue si mai ramane interiorul de retapitat in nappa arizona..restul ar fii detalii .. #nitoiavemtreaba 🤣
  4. 4 points
    Sunt asa de nehotărât incat am hotarat, nu mai vand masina :))
  5. 3 points
  6. 3 points
  7. 3 points
    Salutare! Nu am mai scris de mult dar asta nu inseamna ca Hulk a fost neglijat...Am tot adunat piese si acum incet incet vin si montate...Am inceput cu un schimb de ulei si filtre (parcurs 5000 km in 13 luni...), mergem pe Motul 300v in continuare (il recomand cu drag), sapt viit urmeaza sa schimb toate rolele si curelele pe oe sa stim o treaba 😛, dupa care urmeaza mici retrofituri cum ar fi coloana electrica si volan incalzit...in rest ne pregatim de primul concediu cu gemenii si e39-le impreuna ✌️Toate cele bune! https://postimg.cc/gallery/1lsqhl5q2/
  8. 3 points
    Bump! Update: Masina e echipata cu jante pe 17" , style 89 cu anvelope Nexen de vara 235/45. Update Pret: 5690E pentru membri forumului.
  9. 3 points
    Am prins o vreme de primăvară și le-am aruncat la locul lor. Sunt frumoase,mai vreau led pe fază lungă și sunt fericit. O seară frumoasă. Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  10. 3 points
    Pam pam,cam târziu dar a venit și pe la mine moșu. Aștept să se mai încălzească p'afară,nu e vreme de pus faruri acuma. Deci mă bucur enorm,ca un copil... Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  11. 3 points
    Ghinion,a fost prea frumos ca să fie adevărat. La 100 de lei,un servo nou trebuia să fie cu probleme dar,suntem pasionați sau ce? Eu nu mă las. După ce am pus totul la loc,lichid,aerisit...nici o idee de servo. Pedala beton. Am tras o tură cu ea în ideea că nu am mișcat-o demult,discuri ruginite,alea alea. Nimic,frână tare,ca podeaua. Totuși am reușit să mai dărâm un mit,și cu tulumba spartă,motorul trage de rupe. Cine zice că e submotorizat nu știe ce are sub capotă. Revenind la tulumbă,era spart cilindrul de plastic. Era suficient să dau capacul galben și nu făceam treaba de două ori. Urmează să-l pun pe cel de pe pompă veche. Nu recomand,doar pasionaților de imposibil.. Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  12. 3 points
    Tulumbă nouă..,la bulan. Sâmbătă e sus... Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  13. 3 points
    Gata, vad ca nu am mai postat nimic din Decembrie, iar s-au adunat o groaza de lucruri. Update KM: 300.000 - numar magic. Weekendul asta am trecut pragul. Ce-am mai lucrat la masina: Tehnic: - Schimbat ambreiaj - al meu era ok, inca il am, dar aveam impresia ca volanta e obosita - asa ca ambreiaj LuK complet - Daca are cineva nevoie de un ambreiaj in stare buna, dati-mi un semn - pretul o sa fie modic. - Reconditionat caseta directie - A inceput sa scape lichid pe partea soferului. - cu burdufuri noi. - Schimbat protectii discuri fata, erau varza - Schimbat Intercooler cu unul impecabil - Schimbat injectoarele cu unele de 3.0d - 193 cp. - Schimbat garnituri admisie cu unele noi. - Refacut softul. - Inlocuit evacuare webasto - am gasit una aproape noua, am tratat-o pentru a nu avea probleme in viitor cu ea. Exterior: - Schimbat aripi fata - A inceput sa dea rugina in interior, exterior nu era vizibil nimic, dar daca tot eram la atelier, cu drumul asta le-am inlocuit pe ambele - Inlocuit pasaje spate - aveam rugina superficiala, dar am preferat sa fie taiat, decat carpit - tinichigiul care a lucrat la masina e foarte meticulos si lucreaza foarte bine - Inlocuit praguri stanga dreapta, pe portiunile unde era rugina. - Terasonat interioare aripi, injectat ceara in praguri. Sper sa nu mai aud de rugina o perioada. - Remediat problema prag interior pasager spate, unde cei la care am vopsit aripa acum 3 ani, au facut un mare cãcat, si nu au pregatit cum trebuie zona, a inceput sa crape. - Rezolvat problema cu componentele de Mpack. - Ortemobilul e complet in sfarsit, are toate componentele Mtech - Carenaje, Scut motor, Tunele Aer, Grila bara cu T, Tunele aer aluminiu, bandouri negre mat. Adus masina acasa, si curatat temeinic, inclusiv carenaje/etriere/componente suspensie. - Inlocuit inele angel eyes cu unele SMD - cosmetizat faruri pe interior - Schimbat Kit-ul xenon - Montat camera marsarier - Urmeaza revizia. Cam asa se prezinta masina acum. Ce mai trebuie facut: - Adaugat senzorii de parcare, si e cam gata. Adunam in continuare kilometri. Masina rezista. Sper ca nu v-am plictisit. Sa ne-auzim cu bine!
  14. 2 points
    Salutare colegi! Chiar daca nu am mai scris, asta nu inseamna ca am stat degeaba Am curatat galeria de admisie, inlocuit toate garniturile de acolo cu unele Victor Reinz, reconditionat 4 injectoare (celelalte doua erau luate de noi), montat saibe de cupru si garnituri noi la toate 6, polish la faruri respectiv folie protectie nano-ceramica...Masina nu mai imi da atata fum ca inainte (avem 4 injectoare de 2.5 si 2 de 3.0, acum toate sunt de 2.5), si parca e si mai silentioasa deca inainte...in rest lista e facuta cu ce urmeaza (numa timp sa fie...), caseta directie servotronic, coloana electrica, montare volan cu incalzire, sablare si revopsire etrieri si montare kit nou etrieri, inlocuire furtune frana fata plus lichid frana Ate typ200 etc...Nu mai e cazul sa specific ca toate piesele sunt d l @pimP, se stie ca e cel mai tare in domeniu Toate cele bune! https://postimg.cc/gallery/1c2z4qo2q/
  15. 2 points
    Fiind din 3003 merita macar 550...
  16. 2 points
    Salutare tuturor! Multumesc pentru primire! A venit timpul sa prezint si eu E39-le nostru. L-am achizitionat in septembrie 2017 Ca dotari: Type code: DD11 Model: 520I (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52 Displacement: 2.00 Power: 110 (149 hp) Drive: HECK Transmission: MEC Paint code: 309 - ARKTISSILBER METALLIC Upholstery code: D3AT - STOFF FLOCK STRE Prod.date: 1997-12-03 S240 Steering wheel, leather S260 Side airbag for driver/passenger S283 BMW LA wheel, BMW styling II S320 Deleted, model lettering S411 Window lifts,electric,front/rear S428 Warning triangle and first aid kit S438 Fine wood trim S508 Park Distance Control (PDC) S510 Headlight vertical aim control S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S690 Cassette holder L801 National version Germany/Austria S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation Nu prea multe dotari, dar nici nu am nevoie de altceva Cateva poze: Cauza numarului de inmatriculare Cu rotile de iarna C Tin sa mentionez ca nu am in plan sa inlocuiesc barile, nu-mi plac cele de M
  17. 2 points
  18. 2 points
    A ajuns si pompa de apa alaturi de garniturile aferente, multumim @pimP pt tot, totul oe cum ii place la Hulk ✌️ https://postimg.cc/9R6KVQG2
  19. 2 points
    Gata si rolele+curelele ✌️ Am comandat si pompa de apa ca e de cand e masina, din 2003... https://postimg.cc/kDgKYrKC
  20. 2 points
    Mai lustruim câte ceva...
  21. 2 points
    Asta da,anunt! https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-serie-540-d-model-e39-IDchKJw.html#c1d28fd237
  22. 2 points
    Poze noi. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  23. 2 points
    A venit și ledul... Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  24. 2 points
    Salut colegi! Hulk mai mult a stat pe dreapta in ultimul timp, prin oras nu prea imi place sa merg cu el pe distante scurte...a primit doar plimbari de weekend, ceara si odihna Am pus alt cardan in sfarsit, nu mai am clopotei enervanti, am pastrat cv-joint-ul nou si flansa noua de pe vechiul cardan, mai ramane sa pun si un rulment nou si atunci totul e nou si pe acest cardan....Am reusit sa fac niste bari ce tin puntea spate legata de sasiu ce s-au montat de fabrica doar pe M5 fl, saptamana viitoare le montez si voi reveni cu feedback si necesar de piese pt retrofit...Tot saptamana viitoare voi schimba si flexibilele, nu au fost schimbate niciodata si e negru deja unul din ele scapand gaze pe acolo. Atasez si o poza cu noua masina din familie, masina de oras a nasului care e senzatie pt asa ceva 😉 Toate cele bune! https://postimg.cc/gallery/jepic9im/ https://postimg.cc/gallery/g5z5repa/ https://postimg.cc/gallery/2bvkcp9ny/ https://postimg.cc/KkCqFqxm
  25. 2 points
    E îmbinată servofrâna,2 ore de lucru de sisif. Nu recomand,mai ales astea duble,e foarte greu de pus la loc. Pentru acel cilindru de plastic a fost nevoie să o fac bucățele,arcuri,siguranțe..,e belea. Am aerisit pompa dar voi mai face și mâine o aerisire calumea,trebuie să fac itp-ul cu capu sus. Important e că are vacuum și chiar am reușit să o îmbin cum trebuie. Noapte bună. Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  26. 2 points
    Salut✌, el este nebunul meu, pe care-l iubesc la nebunie, il am de 2 ani, pasiunea pentru BMW a inceput de la un E53 in anul 2008 (rip in 2014), apoi am luat un E39 523i pe care l-am tinut 2 ani, pana am gasit V8-ul asta si m-am indragostit de el la prima cheie, masina nu arata asa...i-am schimbat, farurile, stopurile, jantele...3 perechi 😅😂 suspensia i-am pus-o reglabila, iar pana la anul in aprilie cel tarziu la sfarsitul lui aprilie, masina va fi vopsita integral, si ce imi doresc cel mai mult e sa o fac manuala si sa ii pum motor de 4.4 😍... In rest, doar drumuri bune, fara incidente si sa auzim de bine ✌
  27. 1 point
    Ar fi cam neplacut sa nu mai gasesti. Eu de la pimP am cumparat acum mai multi an pentru 520d, iar pentru 2.5i tot cu 3 pini anul acesta.
  28. 1 point
    Ieri am cumparat-o
  29. 1 point
    Update pret: 4999e Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  30. 1 point
    Salut! In principiu pot face orice model pentru praguri daca am si dimensiunile necesare. Iti trimit pe mail sa vezi.
  31. 1 point
    Un pic de iarba verde, cu fratiorii
  32. 1 point
    Multu! ✌️ Din vindecoder reiese ca se cheama LEDER HIGHLINEBURGUND (V6BG)...
  33. 1 point
    De vanzare coloana electrica Bmw E39 Contine urmatoarele piese: -Coloana cu cele 2 motoare -Carcasele (2) -Maneta -Cablajul aferent,pregatit cu mufe,impreuna cu 5 pini p-tru sertizat -Releu Oem Bmw -Functioneaza perfect -Pret;480 Ron -Ne tlf:0740827613
  34. 1 point
    Am un motor M5 E39 S62B50 pe care il tin de rezerva pentru M5-ul meu in caz ca voi avea nevoie de ceva vreodata. Nu sunt disperat sa vand piese de pe el, dar in functie de cerere si oferta pot lua in considerare a vinde unele elemente. Ma puteti contacta la numarul de telefon 0738296592.
  35. 1 point
    Recomand cu mare incredere, sunt de o calitate exceptionala! Multu @mishake!
  36. 1 point
    Beton. Sunt foarte curios de cum se comporta barele alea.
  37. 1 point
    Din pacate pozele nu vorbesc. Incearca sa faci un anunt complet. Motorizare, km actuali, ce ai schimbat la ea....etc
  38. 1 point
    Montat bari stabilizatoare M5, inlocuit flexibile si reconditionat evacuare. Barile se simt din plin, tinuta de drum era super si inainte, dar acum e spectacol total ❤️ Toate cele bune! https://postimg.cc/gallery/1qfi9d5go/
  39. 1 point
    Alta viata, bravo! ✌️
  40. 1 point
    Frumos exemplar. Am un prieten bun care are una in stare asemanatoare, 2.0d. Sa te poarte fara probleme. Mai rar masini in stare originala si intretinute. @madax stie.
  41. 1 point
    BMW 525d fabricatie luna 11 an 2002, VIN GW69248: - xenon de fabrica - webasto cu telecomanda si programabil din Navi - geamuri electrice 4, cu posibilitatea de deschidere/inchidere din cheie - perdeluta electrica luneta spate - telefon cotiera - incalzire in scaune fata - scaune sport - semnale albe fata-spate de fabrica - senzori parcare fata-spate - senzor lumina cu functia auto - senzor ploaie - navi 16:9 limba romana menu - unitate navi mkIV harti 2018 inclusiv Romania detaliat - magazie 6CD - intrare AUX pt muzica, telefon Schimbat : 2018 -bielete directie -bielete antiruliu fata+spate -bucsi brate mici -flansa cardan -discuri si placute frana Bosch - fata -placute frana spate -rulment dr. spate -saboti frana -ulei+filtre -semeringuri grup 2017 -kit ambreiaj+volanta 2016 -amortizoare fata + flanse viraj -bielete, bucsi bara stabilizatoare -bucsi oscilante, brat suspensie spate si furtune frana spate -etc -Cartea Service are atasat bonul cu valoarea si piesele schimbate pt data respectiva. Defecte: - zgomot cardan plecare de pe loc ("clopotei cardan"); - un injector are incarcare peste 2 (INPA); - garnitura intre capac culbutori si bloc-motor, achizitionata dar neschimbata (pierderi minore ulei). Pret fix: 10.000 Ron 0737600112
  42. 1 point
    Frumos upgrade! Bravo! ✌️
  43. 1 point
    Că rămân ștergătoarele unde apuc când opresc motorul.
  44. 1 point
    https://www.olx.ro/oferta/bmw-e39-535ia-v8-245cp-IDbqB8O.html
  45. 1 point
    Incep prin a spune ca nu am crezut ca mai revin la E39 intrucat am avut vreo 5 si nu mai prezenta interes. Insa, am dat peste o masina care mi-a placut foarte mult si care m-a cucerit doar prin starea ei si modul in care proprietarul a ingrijit-o. Intrucat ma dau cu masina de firma noua, F30, m-am gandit ca ar fi ideala ca o masina proiect, pe care sa o scot in weekend si sa o plimb. Masina avea un anunt destul de simplu, in care scria ca nu are rugina, a fost tinuta in garaj, inlocuite piese doar pe original, si cam atat. Cand m-am intalnit cu ea am realizat ca era tinuta in garaj si cu prelata, spalata excesiv si foarte curata atat la interior cat si pe dedesubt. Am fost uimit la prima cheie ca nu avea nicio eroare in bord, nu se auzea nimic ciudat si mergea motorul superb. Proprietarul era pe la 50-60 de ani, fara aspiratii de racer si nu prea vorbea foarte mult de masina. Ca si informatii, este nascuta in 2000, are ceva dotari. Motorul este minunatul 3.5i, cutia este automata, 5hp24 de la prietenii ZF. Are clima, 6 airbaguri, DSC, ABS Interiorul este electric, incalzit, cu memorii. Coloana de directie este si ea electrica. Are trapa, sonorizare DSP, magazie de cd-uri, casetofon (functionabil si cu holderele de casete pline de casete cu muzica din anii 80), telefon, geamuri electrice, oglinzi electrice si pliabile electric, suspensie M, proiectoare, bancheta fractionabila si rabatabila, parktronic, spalare intensiva, alarma, pachet fumatori, comenzi volan, pilot automat, computer bord cu display mare Vopseaua pare toata originala, nu are nicio zgarietura, nu are rugina absolut deloc, nu are urme de kit sau lac exfoliat. Initial am zis ca e polisata, dar in soare se vad urme de panza de paianjen pentru ca a fost spalata mojoritar la curte, cu carpa.Bara fata pare vopsita, pentru ca nu are urme de ciobituri si e o idee mai lucioasa decat restul masinii. Spre surprinderea mea, am gasit mapa cu manuale, cu toate codurile de la casetofon, cu carte de service la zi, cu o tona de facturi din service-uri de prin Germania, cu toate tuv-urile din ultimii 10 ani, mai mult, cu toate 4 cheile intr-o stare ireprosabila. Jantele sunt cele originale, toate 5, si am luat-o cu cauciucuri noi de vara, dar si de iarna. Dupa ce am plecat cu ea si am facut primii 1000 km am fost extrem de fericit si mult mai fericit in ea decat eram in F30 sau in alte masini mult mai noi pe care le-am avut in ultimul timp. Ca si probleme, avea doua linii lipsa la displayul de la ceasuri, cromul de pe exterior cam matuit si o usoara balbaiala la motor cand stateam pe loc, relantiul stand destul de jos. Proprietarul mi-a spus ca tremuratul pe care il simteam este de la capacul de la admisie care are garnitura nasoala si nu a apucat sa-l schimbe. Cand am ajuns cu ea in Bucuresti am fost sa ma uit sub ea, si, surprinzator, am gasit toate surburile, scuturile, plasticele la locul lor si uscat. Am o usoara scurgere pe la semeringul de palier. Pe la motor nu exista scurgeri, are termostat, pompa de apa, curele, role, bujii, bobine noi, toate garniturile de la capace schimbare, vascul e nou...etc. Am scos consum de 9.1% pana in Bucuresti, lucru care m-a multumit, avand in vedere bestia de sub capota. Ca si planuri de viitor, am multe, si suna cam asa: -faruri + stopuri de facelift -shadow line exterior - chrome delete -bandouri M -bari fata + spate M -jante Style 66 -o evacuare mai sport (Borla) cu doua iesiri -plafon interior, stalpi, manere, parasolare negre + perdeluta spate electrica -volan M -sa tai tot lemnul din interior - piano black -navigatie Android -schimbarea culorii la scaune intr-un maro inchis -polisare exterioara si ceruire -niste displayuri pe tetiere in spate pentru bebe, sa aiba ce sa vizioneze + alte nebunii care probabil vor veni pe parcurs. Momentan va las sa cititi si sa va uitati la poze :). Astept pareri!
  46. 1 point
    Colantul acela e dat jos de un an jumate 😊
  47. 1 point
    Am reusit sa tratez pielea in sfarsit, de obicei o faceam o data la 6 luni, de data aceasta s-a facut un an din lipsa timpului...Am inlocuit bieletele antiruliu spate, am vopsit pe sub cam tot la ce am avut acces in negru si albastru, am reglat suspensia spate sa fie mai precisa (se lipeste de asfalt masina in setup-ul actual 🙂), am facut un mic detailing amatoricesc dar ok zic eu etc...Pe lista mai sunt cardanul de schimbat sa scap de clopotei (asteapta de 6 luni deja sa fie pus...), sa pun 2 injectoare de 2.5 in locul celor de 3.0, sunt sigur ca va scadea drastic fumul ce il da la kick-down in momentul de fata si alte imbunatatiri de depind de timp si buget.... Toate cele bune!!! https://postimg.cc/gallery/3ax2lk9ke/
  48. 1 point
    Saptamana trecuta am mers intr-o mica tura pe Transalpina, iar masina s-a comportat exemplar. Mai mare placerea sa mergi pe asa drumuri cu masina asta. Cateva poze de pe drum...
  49. 1 point
    A venit vremea sa-mi prezint si eu aici touring-ul Masina o am din octombrie 2014, cumparata de la un amic ce o adusese din Germania din 2013. Desi nu eram adeptul diesel-ului, acum, dupa 50.000km facuti intr-un an, nu mi-as mai lua altceva, de zi cu zi Am incercat sa o tin in frau pe cat am putut numai cu piese noi, tot ce a picat sau am schimbat preventiv , caci fac 3-4mii km pe luna la munca si in plimbari si nu vreau sa dorm langa ea Ca dotari, masina prezinta: -navi mic -scaune electrice -clima digitala -bara fata M -telefon -senzori parcare spate -faruri si stopuri FL (masina e nfl) -volan cu comenzi M ...si alte maruntaie Mai jos cateva poze cu dumneaei
  50. 1 point
    La sugestia catorva colegi de forum, prezint si aici cealalta masina a mea pe langa E39, masina care iese din garaj numai la evenimentele auto din tara. Daca deranjeaza pe cineva prezenta ei aici, intre E39-uri, topicul se poate sterge Masina este un E34 520i din 1995, adusa de un amic in 2012 din Germania, si achizitionata de mine in 2013 cu 4500euro, unii m-au crezut nebun si idiot, insa masina era imaculata si impecabila din orice unghi si punct de vedere . Pentru ca asa fusesem invatat de la E12-ele dinaintea acestui E34, sa am ceva care sa intoarca capete la semafor, am inceput sa investesc in ea, si iata ca astazi ma tine vreo 9000euro, ce-i drept, in stadiul de extrafull cum zic samsarii, bani insa pe care nu as da-o, ba mai mult, sunt in cautarea unui e34 540i impecabil pentru upgrade-ul de v8 ce mi-l doresc de mult Ca dotari/ optionale/ imbunatatiri, majoritatea aduse de mine, masina prezinta: -suspensie + sasiu M (conform VIN-ului) -bara fata v8 (cu cele 2 aripioare la baza) -praguri, bara spate si eleron M-tech ( bara fata M-tech nu o suport, chiar daca face parte din kit) -kit bandouri fata/spate SUA -suporti numere mici SUA -jante BBS RC 8j fata si 9j spate -chrome line( ea oem a fos tshadow dar nu-mi placea deloc) -triple albe M (urmeaza ceva clar, in ton cu farurile, nu ma criticati, astea-s gusturile) -faruri cu lupa si bi-xenon -proiectoare cu lupa si xenon -spalatoare faruri + proiectoare -senzori parcare spate OEM -eleron luneta + pleoape faruri (kitsch, din nou, gusturile mele:P ) -evacuare 2,5 super silentioasa, doar tips-urile sunt adaugate -bara rigidizare Wiechers fata/ spate -tapiserie piele neagra impecabila -scaune electrice cu memorii Recaro -volan cu reglaj electric (foarte rar pe e34, coloana luata de la un 750il e32) -telefon -perdeluta luneta electrica -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -clima automata -volan E39 M5 cu comenzi + pilot automat -ceasuri de bord cu ornamente cromate -4 geamuri electrice -oglinzi M5 electrice si incalzite -ornamente prag interior M5 + foot rest M -schimbator iluminat M -radiocass oem + 6cd changer -reglaj lombar scaune fata - incalzire scaune + banchete -faruri cu reglaj electric -trimuri lemn interior -obc mare -urmeaza cotiera spate cu racitor si webasto, de la un e32 750i, pentru care sunt in negocieri de ceva vreme ) si o suspensie pe aer :D ... cam "atat" ) altceva nu stiu sa fi existat la un e34 Va las acum cu cele mai frumoase poze cu cazanul, de la diverse evenimente si diverse locuri. Enjoy
×