Jump to content
BMW E39 Club Romania

MARIANS1805

Membri
  • Content count

    102
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Feedback

    0%

MARIANS1805 last won the day on June 11 2018

MARIANS1805 had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About MARIANS1805

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 05/18/1959

Profile Information

  • Locatie:
    Piatra-Olt, Olt
  • Motorizare
    525tds 143 CP

Contact Methods

  • Yahoo
    marians1805@yahoo.it

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

1,102 profile views
  1. MARIANS1805

  2. BMW 525 TDS

    Salut si multumesc pentru incurajare. Masina am cumparat-o din Italia deja radiata. Pentru reinmatriculare m-a costat 80 de euro plus o taxa de inregistrare la fisc de 500 euro, care este un fel de taxa de vinzare-cumparare. Masina nu arata rau la banii pe care i-am dat pe ea, Km sint putini si reali dar daca a stat nefolosita din 2010 iti dai seama cit era de prafuita. Am curatit-o si acum arata bine. Daca ai drum prin Mestre, esti invitatul meu la o cafea si o bere si vezi si masina. Chiar mi-ar face placere.
  3. BMW 525 TDS

    Salut toti utilizatorii forumului. Revin cu detalii: am cumparat masina mai mult la indemnul fiului meu. Am gasit-o la un pret convenabil, Km relativ putini (150.000), diesel si arata si bine. Statea intr-o parcare, cu geamul din dreapta pasager spart din 2010, fiind radiata in urma disparitiei misterioase a celor doua placi de inmatriculare si a documentelor. Bateria era din 2010, deci noua dar nu s-a mai putut face nimic pentru a o salva. A pornit la prima tentativa si destul de usor cu o baterie de 60 Ah. Am batut palma si a doua zi am adus-o acasa pe platforma, fiind radiata. Nu am reusit sa o inmatriculez in tara, desi am dus.o acolo pe roti, pentru ca era radiata pentru non-UE. Am inmatriculat-o in Italia. Primul drum facut a fost Italia-Romania. S-a comportat bine, fara nici o problema ca si drumul de intoarcere. Ca dotari este cam la limita inferioara: Interior piele neagra impecabila, fara craparuri sau rupturi, Climatronic bizona, ESP, ABS, 6 airbag, ferestre actionate electric, xenon, audio standard cu caseta, antifurt de fabrica si functioneaza tot ce trebuie sa functioneze. Intre timp am adaugat magazie CD originala, lumini interior plus pozitii fata LED, am refacut plafonul in similpelle pentru ca am incercat sa-l curat si s.a dezlipit si cruise control. Singura problema era o bataie ca de tachet care mai tirziu s-a dovedit a fi de la un bolt. Vechiului proprietar i s-a blocat un injector si a topit un piston. Specialistii italieni l-au inlocuitdar au omis sa verifice si imperecherea boltului cu biela. De aici bataia de care v-am spus. Acum motorul este demontat de pe masina, i-am schimbat tot ansamblul biela-bolt-piston si trebuie sa montez tot la loc si sa-i fac proba. sper sa nu mai am probleme. Motorul la intrior era curat, lucru ce ma face sa cred ca a fost ingrijit cit de cit. Sint multumit de ea si cred ca o sa o pastrez chiar daca taxele sint cam mari in Romania. Nu bate nimic, nu trepideaza, merge linistit si este silentioasa. Ca proiect de viitor, vreau sa schimb culoarea de la instrumentele de bord in alb sau verde si sa o omologhez pe anvelope 205 in loc de 225. In rest o las asa cum este. Este destul de frumoasa si orice i s-ar adauga se vede ca nu este al ei. Cam asta este povestea masinii pe care deja am inceput sa o iubesc.
  4. BMW 525 TDS

    E full. Inclusiv nepotelul...Multumesc pentru amabilitate.
  5. BMW 525 TDS

    Va prezint si eu masina:
×