Jump to content
BMW E39 Club Romania

Galea_Marius_Sorin

Membri
  • Content count

    825
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18
  • Feedback

    100%

Galea_Marius_Sorin last won the day on October 23

Galea_Marius_Sorin had the most liked content!

Community Reputation

191 Excellent

About Galea_Marius_Sorin

  • Rank
    Fanatic
  • Birthday 08/16/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/9228-530d-new-beast-in-town/#entry160679

Profile Information

  • Locatie:
    Timisoara
  • Hobby
    Disciplina, respect, pasiune.
    Artele martiale si masina mea.
    Singura sursa de evadare mentala cotidiana.
  • Motorizare
    525d 163 CP
    530d 193 CP

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

2,552 profile views
  1. Black Mobil

    Din pacate, limp mode-ul persista insistent...
  2. Black Mobil

    Am schimbat termostatul nou BEHR, cu cel vechi original... presiune normala pe furtune, chiar si alergata. O chestie am observat-o, prin cel nou BEHR trece un firicel de aer atunci cand suflu prin el, prin cel vechi, zero...
  3. Black Mobil

    O sa incerc sa il pun pe cel vechi inapoi, cel original, sa vad daca se schimba ceva.
  4. Black Mobil

    Si eu tot termostat Behr am montat, nou... Am exact aceleasi simptome ca si tine! Inainte sa fac alte miscari, sa incerc oare cu un alt termostat...
  5. Black Mobil

    Presiunea pe furtune ii un factor ce imi arata ca racirea motorului nu se face in mod corect, temperatura acului sta pe mijloc. Asta este urmatoarea chestie ce vreau sa fac, sa masor fizic temperatura agentului de racire cu un termometru digital. Nu am soft pe masina, am citit si m-am documentat mult pe codul asta de eroare, ii o eroare foarte generala (ma lupt cu ea de peste un an), masina intra in protectie si atunci cand uleiul are temperatura prea ridicata, la mine masina intra in limp mode doar atunci cand acul se fixeaza pe mijloc, in cazul de fata tind sa cred ca uleiul din motor atinge o temperatura prea mare si imi trimite masina in limp mode. De ce spun asta? Deoarece am schimbat turbina, tulumba, furtune de vacuum SAMCO, intercooler, senzor MAP, galerie de admisie + garnituri noi, debitmetru, electrovalva turbina Pierburg noua, senzor presiune rampa, valva de pe pompa de inalte, injectoare reconditionate (toate), plus alti senzori noi pe motor...
  6. Black Mobil

    Daca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita, ce valori trebuie sa urmaresc in DIS sau in INPA?
  7. Black Mobil

    Cum pot verifica traseul din blocul motor Adi? Ma gandeam ca poate exista posibiliatea sa fie obturat cu ceva si de acolo si presiunea mare pe furtune sau sa fie ciupita garnitura de chiuloasa, chestia ii ca nu vad scurgeri, nu pierd antigel, uleiul ii curat...
  8. Black Mobil

    Treaba sta in felul urmator, am schimbat urmatoarele, vascocuplaj nou, termoflot nou, pompa de apa noua, termostat nou, radiator nou si furtunul de tur nou OEM, aerisita de a luat-o dracu... inca imi face presiune pe furtune. Ma poate ajuta careva cu un sfat, ce sa mai verific... ce sa mai schimb... ca imi vine sa ii dau foc si sunt 100% sigur ca asta este motivul pentru care masina imi intra in limp mode.
  9. Black Mobil

    Asa sper si eu, ca mi-a mancat zilele si banii in ultima perioada...
  10. Black Mobil

    Mna ca l-am schimbat si pe asta,radiator nou NISSENS plus furtun OEM nou si termoflot nou. In momentul de fata, tot sistemul de racire al masinii este nou... Multumesc Pimp, mare om!
  11. E39 535i v8 Bv_13_Gri

    Senzatie masinuta ta!
  12. Adi iti spunea subtil, ca trebuie sa pui pretul in anunt, este o regula atunci cand postezi un anunt cu o piesa la vanzare, nu cred ca ii interesat de achizitionarea piesei.
  13. Black Mobil

    Nu, deoarece aveam deja anulate catalizatoarele.
  14. Black Mobil

    Nu sunt diferente mari, in ceea ce consta sunetul. Parca putin mai gros pe la 1500/2000 de ture. In schimb am scapat de gaze in partea din fata a masinii.
  15. Black Mobil

    Ieri seara am mai muncit putin la masina, am facut un downpipe si am pus racord flexibil nou.
×