Jump to content
BMW E39 Club Romania

rares42

Membri
  • Content count

    509
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Feedback

    100%

rares42 last won the day on February 18 2015

rares42 had the most liked content!

Community Reputation

104 Excellent

About rares42

  • Rank
    Fanatic
  • Birthday 01/09/1985

Profile Information

  • Locatie:
    Bucuresti
  • Motorizare
    525d 163 CP

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

3,436 profile views
  1. rares42

  2. HD-01-RDX 525d

    La mine tot dialog scrie...probabil datele rețelei au fost salvate in modulul GSM, la vremea respectiva Orange-ul actual era Dialog. Am încărcat Vodafone si funcționează, iar Telekom si Digi si ce or mai fi, nu le accepta. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. TM99SNG

    Jantele par a fi astea: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/236, cu 8Jx17, ET30 si sunt montate pe seria 5 F10 si seria 6 F12, non X drive si non M. Sunt pe net poze cu ele montate pe e46, e60, e61, e90. Posibil sa ai nevoie de distantiere si alezate pentru butuc de e39.
  4. E39 puse la vanzare in Romania !

    Daca te interesează si-ti place, orice masina își merita banii. Cea din anunț nu e fabricata in 2003/10, fiind berlina, si nici pachetul M nu e de fabrica (nu are bara cu spalatoare faruri, masina având auto leveling si faruri xenon). Cel mai bine e sa o vezi live, pui o diagnoza pe ea, o inspecție ca la carte la partea mecanica si apoi târguiala prețului, daca in continuare vrei sa o iei. Văd ca si tu si masina sunteți din Bucuresti. Mergi, o vezi live, vorbești cu proprietarul/deținătorul ei si la urma te hotărăști. Masina are o problema care se poate rezolva, dar proprietarul...lasă de dorit (spun asta din ce am citit pe acest forum legat de masina si persoana lui). Eu sincer daca vreau sa vând masina, o întrețin, nu fac upgrade uri si alte minunatii la ea. Ca banii investiți intr-o masina nu si-i scoate nimeni, indiferent de masina. Masina are o problema care se poate rezolva, dar proprietarul...lasă de dorit (spun asta din ce am citit pe acest forum legat de masina si persoana lui). Eu sincer daca vreau sa vând masina, o întrețin, nu fac upgrade uri si alte minunatii la ea. Ca banii investiți intr-o masina nu si-i scoate nimeni, indiferent de masina.
  5. BMW e39 530d Blue

    Felicitari pentru achizitie. Legat de cutie de pe un e38, e cineva aici pe forum care a facut swap-ul si te va sfatui el cu detaliile tehnice si financiare (e aproape mereu activ pe forum si sigur va vedea topicul tau) Iar legat de piese pentru e39, la fel, sunt cativa colegi ce comerzializeaza piese originale sau pe producator, la preturi decente, unele chiar sub pretul pietei, care au destule calificative pozitive care le demonstreaza seriozitatea.
  6. 520i FL

    Felicitari pentru achizitie! Pentru tempomat, cumperi comenzi volan, decupezi airbag-ul ca aici: http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/125-modificare-airbag-dual-stage-adaugare-comenzi/. codezi comenzile si apoi ai totul functional.
  7. 525dA - 10.01.2003

    Ieri mi-a ajuns BMW Scanner de la chinezi, INPA se pare ca mai intarzie putin. Astazi m-am jucat putin pe la masina, mi-am activat alarma doar pt semnalizare inchidere/deschidere, am probat US lights, DRL, double blincker la avarii, si ce-am mai gasit pe acolo. Nu am activat nimic la lumini ca trebuie sa-mi cosmetizez farurile intai si apoi activam. Dupa stergerea erorilor gasite, am ramas cu urmatoarele: · A/C -> 0A/44 - AUC sensor (trebuie schimbat sau verificat mufa/firele) · SRS -> 70/A0 - Seat occupancy detector, break of seat mat (cred ca anulez plasa pasager) · LCM -> Shadow-memory: o 3C/21 - Communication error with Rain/Light Sensor (trebuie schimbat) o 5B/21 - Level washer fluid (e un fir interrupt ca am sensor bun, testat pe alta masina) · TEL -> Shadow-memory: o 12/18 - Low GSM field strength (sa fie oare ca n-am cartela in telefon???) · BMBT -> 16/21 - EEPROM Checksum does not match with programmed value (s-a umblat la km) Din modulele ce le am pe masina, am gasit urmatoarele valori la kilometraj: · DDE* -> 185220 km · EGS -> 185220 km · EWS -> 185222 km · IKE -> 185225 km · LCM -> 185200 km Mai apare si altundeva nr de kilometri? Acum ma intereseaza: - cum sincronizez receptorul GSM la sistemul masinii (imi tot spune sa-l inchid, deschid si sa introdul pinul 0000, dar nu reactioneaza deloc receptorul) - cum scap de: EEPROM Checksum does not match with programmed value - cum verific Webasto, ca la descuierea masinii porneste de nebun, si eroare pe el vad ca nu am...
  8. 525dA - Al meu WST

    Din care stiu, dacă pozițiile nu-ti funcționează, pe fata ti se aprind la o intensitate mică becurile de semnalizare, iar spate stopurile de frâna, tot așa la o intensitate mai mică. Verifica sa nu se fi ars rezistentele la ledurile de pe spate, si scapi mai ușor. E si un DIY aici pe forum despre cum sa schimbi acele rezistente. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. 525dA - 10.01.2003

    Cât vor tine, voi vedea. Momentan chiar imi place cum dau pe mașina, parca o mai întinerește puțin. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 525dA - 10.01.2003

    Toate sunt aceleasi marime Cele de la placuta de inmatriculare sunt o idee mai mici, dat am indoit putin lamelele de prindere si au intrat perfect. Pe net le-am gasit la set de cate 10 bucati. Mi-au ajuns din china in 20 de zile, desi imi daduse termen de 60 de zile. EU le-am comandat alb rece, 6000k, dar am vazutc are si de 3500k, mai galbuie un pic (ca in poza atașata).
  11. 525dA - 10.01.2003

    20 bucăți, fiecare cu 16 SMD-uri: 50 lei. Mi-au trebuit 16 bucăți sa schimbi toate lămpile din mașina. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 525dA - 10.01.2003

    Pana vin bujiile, mi-au ajuns ledurile pentru interior. Sunt mulțumit de cum arată si cum luminează, deși in poze pare cam puternica lumina. Urmeaza sa-mi ajungă si doua becuri P21W pt stop frâna/semnalizare/mers înapoi/ceata. Le-am comandat doar de proba, sa văd dacă înluminează ok sau nu. Acum sa vedem cât vor tine chinezăriile astea, ca de 5 ani de când e la mine mașina n -am schimbat niciun bec la interior. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 525dA - 10.01.2003

    Am sa dau comanda de toate 6. Si de verificat, am sa le verific după ce le dau jos, ca sa stiu ce arunc si ce păstrez. Si intenționez sa mă apuc de demontat bujiile cu motorul rece, ca nu e dilatata chiuloasa, si înainte o sa dau cu o soluție de degripare pe ele. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. 525dA - 10.01.2003

    Dimineata, -8' C, masina a pornit foarte greu, si cand a pornit a scos ceva fum gros. Cel mai probabil, bujiile mele sunt duse. Deci, vreau sa le schimb, dar as aveam nevoie de niste informatii inainte: - se pot verifica cu un bec de 12V cu un fir pe bujie si unul pe masa? Daca se aprinde becul, e ok, daca nu, se schimba. - stiu ca trebuie data jos galeria sa am acces la ele. Trebuie ceva chei speciale, ca vreau sa le schimb personal acasa. - se schimba cand e motorul cald sau rece? Am citi despre asta si parerile sunt impartite. Si daca tot dau jos galeria de admisie, am sa scot un swirl flaps si sa-l masor sa vad ce diametru are, ca am gasit atat de 22mm cat si de 33mm, si cica ambele au fost montate pe 525dA. Acum am flapsurile blocate pe deschis prin opturareafurtunului de vacum ce vine la ele cu o bila.
×