Jump to content
BMW E39 Club Romania

flavius.dobra

Membri
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Community Reputation

5 Neutral

About flavius.dobra

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Locatie:
    Arad
  • Motorizare
    520d 136 CP

Contact Methods

  • Skype
    flavius_dobra

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

729 profile views
  1. flavius.dobra

  2. AR-24-ADD

    In urma cu o saptamana am schimbat fulia de la vibrochen cu una Corteco. Vorbesc pozele din ce cauza...
  3. AR-24-ADD

    Multumesc, vis-a-vis de fulia de la vibrochen, a fost schimbata de vechiul proprietar. La ce te referi cand zici "electronica"?
  4. AR-24-ADD

    Cu privire la placerea de a conduce iti dau dreptate, reparatiile nu ma descurajeaza, doar ca singura problema sunt veniturile, dar se rezolva cu timpul
  5. AR-24-ADD

    Multumesc, vis-a-vis de preturi la cele mentionate mai sus au fost urmatoarele: ceva sub 1100 lei tulumba si 400 lei spira. Am ales tulumba noua, deoarece nu ma joc cu sistemul de franare, pe una SH vroia 300 lei iar la spira exista riscul ca cel ce a dat jos volanul sa nu-l fi dat drept si imi dadea de lucru imparteala spirei... La ce te referi cand zici 1000 de lei pe langa faruri, ce-mi recomanzi? Aici ramane de discutat pe mai tarziu, o sa revin cu intrebari pe acest subiect. Multumesc!
  6. AR-24-ADD

    Multumesc, asemenea. Intr-adevar motorul nu e cel mai ok pentru aceasta masina dar traim in romania...taxele si impozitele nu ne lasa. O sa investesc cat trebuie, sa o fac cum imi doresc, imi e draga chiar daca la inceput aveam emotii la fiecare problema ce o aveam. Drumuri bune!
  7. AR-24-ADD

    Astept primavara urmatoare sa imi duc masina la vopsit deoarece am probleme cu vopseaua pe la usi, mi-a fost data capota peste cap iar acum am una maronie pe masina, iar pe langa astea mi-a fost sifonata masina in parcari, la lucru respectiv in fata blocului si nu stiu cui sa-i multumesc. Din martie voi cauta o bara fata de M inainte de a duce masina la vopsit integral. E o masina mai mare, dar din acel moment cand parchez folosesc cam un loc si jumatate.
  8. AR-24-ADD

    Dupa o scurta perioada de liniste apare urmatoarea problema, timp de cateva zeci secunde de la pornirea masinii imi erau becurile de mers inapoi aprinse. Am luat alt bord cu ceasuri (cluster) si s-a rezolvat problema, a durat putin pana am gasit cauza intre timp am de rezerva si un LCM...acum am mai putini km pe cluster decat cei reali.. Si cum bineinteles o problema nu vine singura dupa o saptamana s-a intrerupt spira de la volan, am luat una noua originala BMW. Pe cea veche voi incerca sa o repar, sa vad ce imi iasa... Consumabile am pus doar MANN, iar ulei initial am folosit Castrol, dar acum am trecut pe Motul 10W-40. Pe langa consumabile am schimbat mai tarziu si filtrul epurator (cu original BMW) deoarece nu stiam de el si un telescop la rola intinzatoare de la cureaua de accesorii. Si ca utilizator de 520d bineinteles ca nu am scapat de problema pompei de injectie...am reparat pompa la un tip din arad, cost 250 euro. Pe langa pompa am schimbat si injectorul cu fir cu unul SH, cel vechi avea o rezistenta de 300 ohm, actualul are 101 ohm. Dupa acesta problema mi-am luat un cablu INPA si un BMW Scanner...fara tester nu se mai poate! O alta nedumerire ce am avut in prima vara dupa ce am luat masina stand pe loc, cu clima pornita, nu mai baga rece, o luam din loc si era ok..n-am stiut initial nici nu am observat faptul ca ventilatorul AC nu e functional. Spre toamna vad un cablu sub masina, urmaresc unde duce si observ ca e de la ventilatorul AC, il cuplez si incepe sa iasa fum din ventilator. Pozele spun tot, primavara urmatoare am luat unul nou, si am facut si revizia la clima. O alta investitie a fost schimbarea suportilor motor si cutie de viteza si bineinteles apare si aici o problema. Gaura unui suport era rupta, am sudat jugul la un tip din arad iar acum totul e ok. Suportii sunt in ambalaj Lemforder dar pe ei era scris Corteco, precum pe cei de pe masina. Am vrut sa pun tot original pe masina.
  9. AR-24-ADD

    Urmatoarea investitie a fost achizitionarea unor faruri cu xenon originale NFL (ce se vad in pozele de mai sus), deoarece cele care au fost pe masina eram pasibil de suspendare a talonului (proprietarul ce a avut masina anterior celui de la care am cumparat eu masina) a avut un accident cu ea ce a necesitat inlocuirea barei si a farurilor... Pe viitor voi cauta faruri facelift deoarece masina a venit din fabrica cu xenon si spalatoare, ceea ce ii lipsesc acum, am conducta pentru spalatoare pana la nivelul rotii din dreapta si vreau sa schimb si bara fata cu una de M.
  10. AR-24-ADD

    Nu a trecut bine prima luna de cand am luat masina si mergand spre un mecanic deoarece in momentul in care am achizitionat masina stiam ca bate ceva pe partea dreapta fata, era telescopul a si aparut prima problema, mi-a cazut ambreajul, am schimbat kit-ul de ambreaj + volanta marca Luk si uleiul din cutia de viteza tot fiind in zona. Evenimentul s-a petrecut in perioada sarbatorilor de iarna si a durat cateva zile pana mi-a rezolvat masina iar intre timp s-a racit afara si a aparut a doua surpriza, am ramas fara frana, servo frana (tulumba) plina de apa...am cumparat una noua pe TRW in plus am schimbat si lichidul de frana.
  11. AR-24-ADD

    Salut, sunt de ceva timp pe acest forum, dar nu mi-am prezentat masina inca, o voi face acum desi as fi vrut sa arate mai bine in momentul prezentarii. Sper sa reusesc pe parcursul acestui an sa realizez ce mi-am propus. Atasez cateva poze cu ea:
×