Sari la conținut

shapte

Membri
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatie:
    Galati
  • Motorizare
    525d 163 CP

Tara

  • Tara
    Romania

shapte's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Nu, am schimbat doar 3. Injectorul 5 dadea 20ml in 30 de sec, 2 si 4 12-13 ml in 60-90 sec. Aseara eram prea obosit si fara chef sa mai dau si detalii. Astazi urmeaza inca un test sa vad cat dau pe retur cele "noi" sh .
  2. Problema rezolvata prin schimbare de injectoare. Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  3. Cam astea ar fi dupa diagnoza cu inpa Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  4. Ce am uitat sa precizez: pompa de sub scaun este pierburg, cealalta din rezervor siemens vdo, noi. Eroarea care imi apare legat de pornire este fuel pressure build up at start up...sau ceva de genul, nu mai retin exact textul. Sent from my SM-G901F using Tapatalk Am facut diagnoza iar eroarea care imi apare este fuel pressure at start up built...sau ceva de genul. Pompa de sub scaun la 3500 are 4 bar presiune. Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  5. Salut, Detin un 525dA din 2003. Dupa ce am schimbat pompa de sub scaun, pompa din rezervor, fitlru de motorina nou, minunatul m57 a mers ok 2 3 saptamani, dupa care a inceput sa porneasca greu...si la rece si la cald.... Am 2 injectoare cu valori pana in 2 iar restul au pana in 0,5. Daca o accelerez si ma duc pana in 4000/4500 rpm imi da si eroarea fuel inject system. A mai intampimat cineva aceasta problema pana acum? Suspectez regulatorul de presiune de pe pompa de inalte. Dar as mai vrea si alte pareri. Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  6. Acest post nu poate fi afișat deoarece este într-un forum protejat de parolă. Introdu parolă
×
×
  • Creează nouă...