Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      FACEBOOK - BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro   12/29/2017

      FACEBOOK BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro Incepand de azi 30/12/2017 and decis sa avem pagina noastra oficiala pe Facebook pentru a nu mai lasa imaginea noastra sa fie patata de tot felul de cluburi false ce se dau a fi Club e39 Romania ! Pagina noastra oficiala o gasiti aici: https://www.facebook.com/groups/www.e39.ro/about/ Va asteptam! Un an nou fericit !!!!

cotrusvlad

Membri
  • Content count

    753
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21
  • Feedback

    100%

cotrusvlad last won the day on March 21

cotrusvlad had the most liked content!

Community Reputation

318 Excellent

About cotrusvlad

  • Rank
    Fanatic
  • Birthday 03/15/1993

Profile Information

  • Locatie:
    Timisoara
  • Motorizare
    525d 163 CP

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

1,149 profile views
  1. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Ce cablaj sa fac ca e busita toata instalatia... o sa caut senzor abs spate sa iau prin eliminare, macar abs-ul sa mearga, tare mi-e ca e de la unul din ei, ca intr-o zi a mers. La faruri nu ma bag, eu nu mi le stiu face, si am nevoie de sticle noi si reglaje, cu toata distractia ajung la 1500 de lei. In aprilie, ajung in 21 si plec tot in 21, spre Cluj, deci nu-ti las nimic :))
  2. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Habar n-am ce-am mai omis sa mai scriu pe aici, dar o chestie de care stiam ca n-o sa scap, si ca mai devreme sau mai tarziu tot ma ajunge a fost asta: Asa am gasit-o intr-o dimineata langa bloc... nu e prima data dar a fost cea mai nasoala data. Plin de m@!*#i mai nou Infine, am stat cu ea destul asa, intr-un final am rezolvat-o acum doua saptamani, destul de decent zic eu. Bara nu a fost afectata, ce e negru pe ea a iesit la polish, au ramas doua puncte mici unde a sters din vopsea. Nu merita vopsita pt atat. Mai trebuie sa revopsesc bandoul. Astept sa plece tentativa asta de iarna, sa pun rotile de vara, ar trebui sa iau niste gume pt toate jantele. Am mai fost pe la Alex cu ea sa vedem ce probleme au mai aparut; bieleta antiruliu spate dreapta, bielete de directie si placute de frana fata necesita schimbare. Imi curge ulei pe la capacul motor iar, dupa faza cu injectorul sarit de revelion. Cu toate ca am pus silicon si garnitura noua, tot da pe afara. Inca ma gandesc daca sa ma apuc sa il fac iar sau sa o las asa si sa completez. E derutant ca verific des nivelul uleiului, si unele dimineti e la jumatate altele la maxim, si masina e pe suprafata 99% dreapta. In rest, umblu cu ea cat cuprinde. Ma frustreaza ca daca e sa stea inca la mine, tot imi vine sa mai investesc, in chestii pt siguranta mea pana la urma; nu sunt foarte multumit de faruri, as vrea sa incerc sa mai rezolv problema ABS+ului, etc. O asteapta din nou drumuri nu tocmai scurte. Am tot incercat sa fac cumva sa trec la alta masina dar nu mi-a prea iesit, cel putin nu inca, asa ca ma folosesc de ce am si vorba aia "domne'ajuta".
  3. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Sa stii ca ma gandeam si la ala dar sunt dependent de o masina mare
  4. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Nu imi place nici un model Estate de la Honda. Nici Toyota. Mazda era singura japoneza care o luam in calcul. Nu e la fel de calitativa in interior nici macar ca e39, clar, dar e mai fiabila ca orice Bmw, nu degeaba e in top fiabilitate, si nu degeaba e japoneza daca e pana acolo. Ma intereseaza sa fie cat mai noua, sa arate cumva (e o chestie subiectiva ) si sa aiba clima, incalzire in scaune si xenon. Astea sunt must la mine. Din cate am vazut, majoritatea pieselor sunt mai ieftine ca la e39. Amortizore, placute, filtre. E61 cred ca m-ar omorî la intretinere...Plus ca un e61 din 2006 mai de doamne ajuta, costa cat o mazda super din 2009. Alte optiuni nu am momentan. Consideram VW passat/tiguan sau Audi A6 dar nu prea m-as risca. My two cents.
  5. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Pe anul asta mi-am propus un alt target, deci, din pacate o sa ne despartim mai devreme sau mai tarziu:
  6. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Are mai multe decat cred unii
  7. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Ieri si alaltaieri am lucrat la masina, am reusit sa o punem pe picioare. Ne-am lovit de multe rahaturi marunte care unul peste altul ne-au frustrat si ne-au obosit in plus. Incerc sa scriu pe scurt cam cum a decurs; In prima zi am reusit sa scoatem patru injectoare la mana, doua nu ieseau. Le-am miscat putin si am bagat wd40 si le-am lasat pana ziua urmatoare. Ziua urmatoare le-am scos, am pregatit capacul nou de la Alin, am curatat tot ce am putut curata si am pus injectoarele la loc. De oboseala, am reusit sa le pun cu potcoavele ce le fixeaza invers, cu capul in jos. Abia dupa ce m-am uitat intamplator intr-o poza facuta la injectoare cand eram cu masina in drum, am observat ca erau altfel puse. La ce obositi eram, avea mai multa logica sa le punem asa se pare . Pana sa imi dau seama ca erau puse invers, incercam sa dam la automat dar nu o lua nici cum, dansau injectoarele in motor pt ca nu le strangea cat trebuia potcoavele puse gresit. Ba mai mult, a puscat un T-u de la retur. Ironia era ca aveam la Timisoara tot furtunul de retur cu T-uri nou, OE. Am reusit sa rupem un surub de la capacul motor, chiar in coltul drept, langa pompa de vacuum, dar n-am avut ce sa-i mai facem atunci, ne-am axat pe faptul ca mai sunt alte doua suruburi apropiate de cel rupt, si ca am pus si silicon negru la capac, ca sa fiu 100% sigur ca n-o sa am surprize, plus ca nu e presiune mare acolo. A urmat sa desfacem iar tot, sa punem cum trebuie potcoavele, ramanand problema cu T-ul rupt. Norocul meu era ca Dragos avea acolo unde am lasat masina, un e39 530d de pe care mi-a dat cele necesare, cu toate ca nu era masina de dezmembrat. (am spart si un proiector de craciun, din nou, si mi l-a dat si pe ala) Bun, vrem sa deschidem capota 530-ului, poc, se rupe cablul. Sa vedeti frustrati. Omu n-a vrut cu nici un pret sa ma lase cu ochii in soare, a pus mana pe flex, a taiat capota si am luat cele necesare. Nu am putut sa o deschidem cum vezi pe youtube, fara scule, prin grile, alea sunt avioane. Mai ales ca a fost inchisa fortat, avand ceva probleme. Mi-a facut cu ochiul capacul lui de la motor (cel ce acopera admisia). Am primit o groaza de batjocuri la adresa capacului meu infoliat cu M-uri si minuni, a lui Dragos fiind original, in stare foarte buna. Mi-a zis. "du-te ia-ti si capacu ala". Am pus pe intuneric totul la loc, am reusit sa pierd si un dop de pe admisie, cel de cauciuc dreptunghiular. Am ajuns azi la Timisoara cu bine, cu un mare morcov in fund ce-i drept, ca am avut maxim paranoia, juma de drum nu am ascultat muzica, doar motorul. Multumesc foarte mult tuturor celor care m-au ajutat in ce mod au putut, @Bimmer39, @alin_23, @pimP, @Felix, @Scooter si in mod special lui @TheWOLF26 care m-a sustinut de cand i-am dat telefon de pe marginea drumului pana la prima cheie, care chiar daca era bolnav si avea de multe ori alt program, a stat in frig si chiar si pe intuneric sa punem javra pe roate.
  8. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    La multi ani! Maine ar trebui sa ajunga piesele de la @pimP si @alin_23 si m-as apuca de masina. Ma ingrozeste cat e de desfacut... :)) Mai ales ca vremea nu e prea buna si lucram sub cerul liber. Tot ce sper e sa nu apara surprize/complicatii. Ce aiurea e fara masina... parca sunt paralizat. Noroc ca sunt in Mures si nu Timisoara. Sincer, la ce naspa mi-a fost experienta de vineri, o sa am o mega paranoia sa plec spre Timisoara cu ea dupa ce o fac... :)) In alta ordine de idei, am fost pe la reprezentanta BMW azi cu un prieten, am condus un g30 3.0d cu o groaza de dotari. Mama...n-am cuvinte. Ce bijuterie.
  9. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Apăi alea is mașini noi...
  10. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    F11 clar nu mi-as permite. Și dacă e sa rămân la e61, as lua de afara, nu din tara, clar. Benzinar cu consum bun? Poate dacă e pe gpl 😁
  11. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Da. Știam de ieri ce e baiul. Doar am împărtășit și aici. Am trecut azi pe unde m-a lăsat....cu microbusul 😂. Am comandat cele necesare de la @pimP și aștept și de la @alin_23 niște chestii și pe când ajung ma apuc de treaba cu @TheWOLF26, cărora le mulțumesc, in special lui Wolf pt ca a stat sa dea telefoane sa rezolve platforma, sa ma ducă sa ma aducă, și ca s-a oferit sa ma ajute sa o reparam. Asta e. Ma descurc cu ce am. Ele is motoare ok. Dar nu după ce a ajuns pe la Bacău. Tot ce știam ca ar fi risc am remediat. La asta nu ma așteptam. Mazda 6 îmi plac. Penultimul model îmi făcea cu ochiul. Dar totuși, dacă e sa o schimb cred ca voi rămâne tot la seria 5, e61
  12. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Cam asa a arata ziua de azi pt mine... In drum spre Baia Mare, de la Tg Mures. Bucuria s-a intamplat la Viile Tecii, inainte de Bistrita, cam la 66 km de Mures. Pana dupa revelion e pe dreapta. Chiar nu am nervi de ea. Plimbarea cu un camion dragut Mercedes a fost la pretul promotional de sarbatori de 550 de lei.
  13. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    N-am simtit nici o diferenta, dar e mai buna decat ce aveam, care era crapata. O rezolvam noi. Mersi.
  14. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Ștergem praful; schimbat flansa cardan și filtru motorina (hengst). Am uitat sa îl schimb când am schimbat uleiul și restul filtrelor. Mai vreau sa văd ce pot face cu switch-ul de marsalier, cuplează când vrea el, deși merg înainte, și îmi bipaie pdc-ul și se aprind becurile din spate. Rușinos.
  15. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    @AugustYn, 50e, in Iosefin. Urmeaza sa ne vedem cu omul care aparent e de legatura. Proprietarul s-a mutat la Bucuresti si a ramas garajul. Nu are curent si trebuie tras de undeva cumva, nu ma pricep. Si pe langa asta sunt multe chestii depozitate. Omu zicea ca doar daca ii dam (vorbesc la plural pt ca vreau sa il iau impreuna cu Alin) banii pe 6 luni minim in avans, si sa stam 1 an, se apuca sa scoata. Toata conversatia s-a desfasurat online deocamdata. Am decis cu Alin sa ne vedem cu el live sa vorbim, totusi, e cam exagerat ce pretentii are. Daca trage curent el, cu contor, tot, cum trebuie, mai discutam, altfel, sa se loveasca singur 6 luni.
×