Jump to content
BMW E39 Club Romania

Cristi91

Membri
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Feedback

    0%

Cristi91 last won the day on October 3 2017

Cristi91 had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About Cristi91

  • Rank
    Membru
  • Birthday 12/17/1991

Profile Information

  • Locatie:
    Sibiu
  • Motorizare
    520d 136 CP

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

653 profile views
  1. SB91BCI

    Domnule Felix va multumesc pentru toate informatiile atat dumneavoastra cat si celor care mi-au mai dat sfaturi in rezolvarea problemei. De multe ori se intampla ca o piesa cat se poate de mica sa fie ignorata si de acolo sa fie problema :)))). Sa speram ca nu e pura coincidenta ca si-a revenit si sa tina de joi pana mai apoi si dupa iara sa o apuce fitele. Garnitura mai era dar nu mai etansa chiar bine puteam sa introduc tubulatura pe turbo fara nici cel mai mic efort. Multumesc si pentru sfatul cu catalizatorul pentru a schimba bara stabilizatoare.
  2. Al meu (fost)525dA,actual 525d(manual)

    Foarte frumos interiorul
  3. SB91BCI

    Ok mersi de info , acum stiu la ce sa ma astept :)))
  4. SB91BCI

    Problema ca nu trage a fost rezolvata. Am curatat filtrul de pe electrovalva de avans si reconditionat firele ce duc de la electrovalva la calculatorul pompei de injectie ca aveau izolatia aproape praf. Alta problema gasita a fost garnitura de pe conducta ce vine de la debitmetru in turbo. Aceasta nu mai etansa la intrarea in turbo. . Va multumesc tuturor pentru informatiile si sfaturile aduse pentru a rezolva problema, raman dator. Dupa toate astea acum trebuie sa termin proiectul pe partea de audio si sa montez pe spate bara stabilizatoare M Sport 2, in weekend urmeaza sa ma intalnesc cu colegul @AdiOrte sa iau de la el si bara stabilizatoare de fata M Sport 2. Sa schimb bara stabilizatoare de fata trebuie sa desfac jugul?
  5. SB91BCI

    Ok voi lua legatura cu el si sa vedem ce zice. Multumesc[emoji846] Gesendet von iPhone mit Tapatalk
  6. SB91BCI

    O chestie interesanta e faptul ca daca vreau sa intru in depasire, pentru a putea face depasirea cat mai rapid trebuie sa apas pe acceleratie treptat pentru a trage cat de cat bine. Daca imi uit si ii dau direct maxim la acceleratie depasesc destul de greu.
  7. SB91BCI

    Am fost la doi cu DIS aici in sibiu si din cate am dedus nu stiu foarte multe. Ultimul la care am fost a zis la eroarea ''66-Control unit DDE'' ca sigur s-a schimbat calculatorul sau s-a umblat la km si nu are nici-o legatura cu ce a zis el mai ales ca masina cand am cumparat-o nu a avut eroarea asta. Prin asta am dedus ca au DIS dar nu stiu sa il utilizeze, in schimb bani stiu sa ceara :(. As prefera sa fac un drum pe la cineva prin tara si sa ma ajute sa rezolv problema. La cineva care stie despre motor are DIS si e dornic sa ma ajute bineinteles contra cost. Am ajuns la capatul rabdarilor cu masina asta doar bani in stanga si in dreapta degeaba si tot nu trage. Cateodata imi vine sa o incendiez. Domnule Felix daca credeti ca ma puteti ajuta as da o fuga pana la dumneavoastra.
  8. SB91BCI

    Am fost azi sa verific injectoarele, 3 injectoare deschid la 215 bar iar ultimul deschide la 209 bar, sunt ok ca toate se afla in intervalul de deschidere 204-216 bar. Pana acum totul este bun pe ea doar ca nu trage asta imi ridica din nou semne de intrebare daca nu cumva pompa de injectie nu da debit destul de motorina pt a creste mai usor in ture. Dar merg in continuare pe ce au zis cei de la bosch cum ca ar fi buna pompa. Poate isi revine singura de nebuna dupa remontare .
  9. SB91BCI

    Masinuta are pe vacuum cam tot nou mai putin pompa de vacuum. Conducta dintre pompa vacuum si servofrana e noua ca acolo a avut o fisura, furtune vacuum noi, electrovalva turbo pierburg noua. Turbo intra in functiune doar ca si pe loc se accelereaza greu. Datorita faptului ca turatia la diesel creste in functie de debitul de motorina injectat ultima varianta ramane o problema pe injectoare, pompa de injectie a fost verificata la bosch si au zis ca e buna acum merg pe incredere ca e asa cum au zis ei. Baiatul care mi-a facut diagnoza si a zis ca avansul la pompa e ok, turbo face presiune a zis ca de ce nu verifica chiar de unde a inceput problema cu trasul adica injectoarele. Si asta voi face sper azi ca au tot intervenit tot felul de probleme incat de sambata nici macare interiorul nu am apucat sa il adun dupa montarea noilor difuzoare.
  10. SB91BCI

    A mea nu scoate fum deloc dar nici nu trage [emoji23], doar are un sunet mai accentuat de diesel fata de cum avea cand mergea bine. Gesendet von iPhone mit Tapatalk
  11. SB91BCI

    Azi sper sa ajung sa le dau jos de pe masina si maine sa le duc sa le faca. Ar fi culmea din asta sa fi fost problema ca nu tragea [emoji23] Gesendet von iPhone mit Tapatalk
  12. SB91BCI

    Am zis ca revin cu o informatie dupa ce pune dis, abia astazi am reusit sa ajung la el si sa vedem daca aflam ceva despre tractorasul asta bolnav. Se pare ca am ghinion si nu aflu de la ce e problema, totul e in regula atat avans pompa cat si presiune turbo. Acum ma intreb daca sa ma redirectionez spre injectoare ca de acolo a pornit totul si am ajuns sa schimb o groaza de chestii pe ea. Cert este ca motorul are un sunet de diesel mai accentuat ceea ce ma duce cu gandul la injectoare dar totusi sa nu scoata fum deloc de la injectoare cu probleme. Din tot ce am verificat pana acum cam asta a mai ramas sa reverific injectoarele ca in rest totul pare in regula.
  13. SB91BCI

    Astazi a primit un mic cadou tractorasul, acum trebuie sa ma apuc sa demontez interiorul, cu ocazia asta fac si incinta la subwoofer si completez tot pe partea de sunet[emoji16] Gesendet von iPhone mit Tapatalk
  14. SB91BCI

    Vedem ce va zice dis si revin cu informatii [emoji16] Gesendet von iPhone mit Tapatalk
  15. Salut, sunt interesat sa cumpar bara stabilizatoare. Gesendet von iPhone mit Tapatalk
×