Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      FACEBOOK - BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro   12/29/2017

      FACEBOOK BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro Incepand de azi 30/12/2017 and decis sa avem pagina noastra oficiala pe Facebook pentru a nu mai lasa imaginea noastra sa fie patata de tot felul de cluburi false ce se dau a fi Club e39 Romania ! Pagina noastra oficiala o gasiti aici: https://www.facebook.com/groups/www.e39.ro/about/ Va asteptam! Un an nou fericit !!!!

galmati

Membri
  • Content count

    459
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4
  • Feedback

    0%

galmati last won the day on July 28 2016

galmati had the most liked content!

Community Reputation

115 Excellent

About galmati

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Locatie:
    Cluj-Napoca
  • Motorizare
    525d 163 CP

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

2,152 profile views
  1. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Cumva pe langa topic: Nu ai nevoie de ochelari de vedere? Eu am -0.75 la ambii ochi si fara ochelari noaptea pe ploaie sunt ca orbetele(cu tot cu xenoane OEM ce vad beton); cu ochelari e diferenta de la cer la pamant plus ca nu mai obosesc atat de repede. Nu zic ca nu ai problema la faruri dar poate fi si asta un factor.
  2. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Posibila problema cu pini din mufa. Am vazut la mai multe mufe problema, Banuiesc ca de la vibratii si imbatranire lamelele din pini devin plate si nu mai apasa corect Aveam eroare pe debitmetru la e46 , dupa ce am indoit pini am scapat de eroare, cu e39 am patit la injectorul 5 motorul mergea doar in 5 cilindri, la fel rezolvata prin apropierea pinilor din mufa. Verifica toate mufele. Posibil sa scapi chiar asa de usor, contactele proaste sau scurturile sunt cele mai greu de diagnosticat, dar si cel mai ieftin de reparat dupa ce le identifici.
  3. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Ai rezolvat ceva cu opritul motorului?
  4. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Poti face un experiment sa vezi cum face fara mufa la senzorul de presiune, desi cred ca imediat ar da eroare, ciudat comportamentul... sa fie un fail safe in care isi calculeaza presiunea din alti parametri....?
  5. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Citeste bine oare presiunea in rampa? Ca prea sunt identice cea specificata cu actuala, dau exact la virgula........
  6. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Sa mai confirme cineva dar si la mine tin minte ca facea la fel, avea tremurat cand intram in pagina de idle speed.
  7. E39 puse la vanzare in Romania !

    https://www.olx.ro/oferta/bmw-530da-e39-individual-m-pack-2003-ID93bkZ.html#5aea7e3dac din nou pe taraba
  8. Noul meu prieten :))

    Cred ca se incurca codurile cu cel de la senzorul de uzura placute
  9. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Baga linistit, eu am motocicleta 2T, uleiul arde complet si lubrifiaza perfect, o sa fi placut surprins de sunetul motorului. Suna e46-le meu de 15 ani aproape la fel de bine ca un e90 de 5 ani.
  10. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Pai daca bagi pe tur si scoti pe retur cureti doar partea superioara a injectorului deci nu vad logica. Eu merg cu ulei pentru amestec 2T. Anul trecut aveam o fluctuatie mica la relanti din cauza presiuni in rampa, nu am reusit sa identific din ce cauza (senzor, regulator sau injector), insa dupa 1 an de mers cu motorina + ulei 2T relantiul sta fix. A, plus ca eu sigur am si vreun injector slab, acum vara invart mai mult pana porneste.
  11. E39 puse la vanzare in Romania !

    https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-td-pentru-fanatici-e39-ID8O5bl.html
  12. 520d WIN

    Cred ca noua pentru masina nu absolut noua
  13. 525d -CVL- M pack, Touring (literally) fost 525dA

    Din cate tin minte polishul nu o sa tina, se vor matui rapid deoarece le lipseste stratul/smaltul de protectie aplicat din fabrica, cu lac termini si repede si fiind pe spate nu ai probleme cu nisipul de pe drumuri.
  14. galmati

  15. Melcul dotat

    Cred ca mizeria aia vine din alta parte decat din injectoare, de undeva de pe circuitul de joasa presiune. Mie greu sa cred ca la 600bari se depune ceva.
×