SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Salutare forum! Ma numesc Ovidiu, sunt din Cluj si asta e masina mea - un 525dA din 2002. Am masina de aproximativ o luna, cumparata fiind din Sebes. Daca o stiu unii dintre voi, orice informatii (de bine sau nu) sunt primite cu aprecieri sincere. Toate-s bune si frumoase sau aproape toate: motorul si cutia mi se pare ca ar fi ok insa nu am termen de comparatie; interiorul arata bine cu exceptia scaunului de la sofer care are pe laterala stanga semne de uzura mai accentuate, cateva usoare urme de rugina la pragul stang (acolo voi vedea cat de "usoare" sunt de fapt urmele alea). Are 313000 km pe bord insa Andrei (fostul proprietar) mi-a zis ca a schimbat ceasurile in dec. 2014 cand a adus masina din Germania. Atunci avea 189000 iar ceasurile noi erau cu 290000. Ce nu am inteles eu exact e de ce ceasurile schimbate nu arata km din calculatoarele masinii insa recunosc ca partea electronica a unui E39 este o necunosctuta pentru mine. in fine... Ideea ar fi ca masina ar trebui sa aiba vreo 227000, ceva de genul. Altceva... am primit de la el o factura si ceva grafice de la AVD Turbo (parca) care vorbesc despre reconditionarea turbinei, ceva miez mai mare, ducand motorul (conform fostului proprietar) undeva la 190 HP. NU stiu ce sa zic insa as vrea sa aflu daca are softul schimbat sau nu. De tras, motorul trage bine insa. din nou, termenul de comparatie lipseste. Jantele sunt ceva replici insa, dupa rezolvarea tinichigeriei, voi mai lua un set de roti. Acestea sunt cu anvelope de iarna chiar bune deci, probabil, la primavara va primi incaltari noi. Nu stiu ce sa ma zic... una peste alta, dupa proximativ o luna, experienta este una pozitiva, ranjesc mai de fiecare data cand ies sa ma plimb putin, ceea ce nu e putin lucru. Mai am si un Saab 93 din 2005 cu 180 HP (tot diesel) si, cand trec de la o masina la cealalta, pur si simplu mi se pare ca BMW-ul este din alta liga; iar Saab-ul mi-a placut foarte mult. Acum insa... Cam asta este experienta mea cu universul BMW, in doua cuvinte si cateva imagini. S202 Steptronic S210 Dynamic stability control III S249 Multifunction f steering wheel S263 LA wheels with mixed tyres P337 M Sports package S339 Shadow-Line S403 Glass roof, electrical S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S434 Interior surface aluminium S441 Smoker package S473 Armrest front S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S632 Preparation BMW Handy (Motorola) S650 CD player S661 Radio BMW Business (C43) S705 M sports suspension II S710 M sports steering wheel, multifunction S715 M Aerodynamics package S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S970 Business Package Va salut To be continued... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 5, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2017 Acum am observat ca este categoria "Sedan" pentru prezentarea masinii. Rog un moderator, daca poate, sa mute thread-ul in categoria corecta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danydanypop Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Bine ai venit in club😉Foarte frumos exemplarul. Să îl folosești cu plăcere de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 5, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2017 Multumesc de urare! Chiar sunt bucuros sa fac parte din acesta comunitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Bine ai venit pe forum! Felicitari pt achizitie si multi km fara incidente sa ai! Sa investi doar in consumabile si retrofituri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 5, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2017 Ce bine ar fi... Dar parca toata experienta "e39" presupune si niste batai de cap combinate cu cheltuieli neprevazute... asa din ce am mai vazut aici pe forum. Acestea fiind spuse, nu cred ca masina asta va mai avea alt proprietar; cel putin cu intentia asta am cumparat-o. Multumesc inca o data pentru urari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Bine ai venit! In timp, vei observa, ca nu conteaza cati km are un E39. Crede-ma ca nu este relevant nici cand o cumperi, nici cand o vinzi. Sunt masini tehnic foarte bune cu 500kkm+ si masini la 300kkm praf. E o discutie lunga. Faza cu kilometrajul din bord, la unele ceasuri se pot schimba km din diagnoza bmw scanner, la altele nu se pot schimba din diagnoza ci doar prin inlocuirea unui circuit integrat din ceasurile de bord. Aproape 30hp numai din reconditionarea unei turbina cu kit majorat este imposibil. Ca si cum ai pune o embrema ///M si ai spune ca ai 5hp in plus. Doar daca fostul proprietar a facut si o resoftare pe langa turbina cu kit majorat. Cu timpul, vei afla daca ai soft sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 5, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2017 Salut Ai mare dreptate in privinta kilometrilor Felix. Chiar nu judec masinile prin prisma asta. Am mentionat episodul cu bordul mai mult ca o curiozitate decat o ingrijorare. In ceea ce priveste turbina, poate m-am exprimat gresit insa e vorba de turbina "marita" plus soft aferent. El prima data mi-a zis de soft iar apoi, cand veni vorba de piese schimbate si alte alea, mi-a aratat si hartogaraiele de la AVD Turbo. Una peste alta, sunt incantat de ce a avut de oferit masina pana acum. E super... Prima masina pe care am condus-o si are transmisie automata (kickdown-ul rules), prima masina dintre cele avute anterior ce are mai mult de 4 cilindri; numai minunatii. Zici ca a venit mosu mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 7, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2017 Mersi de incurajare... Bine ar fi ca momentul acela sa vina mai degraba mai tarziu decat mai devreme. Momentan, imi place sa pun cutia in D si sa n-am nicio grija. Intr-adevar, la o depasire, poate sa fie usor nehotarata la inceput insa nu ma astept sa mearga ca si un DSG. Deh, are si e o varsta, nu? Multumesc pt primirea cordiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
increatul Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Sa o stapanesti sanatos fara incidente! Se vede ca a fost ingrijita. Ma mira ca zici ca Saab e sub ca si marca inteleg, pentru ca totusi e (era) o companie care nu face compromisuri. De fapt asta le-a si adus falimentul, ca au facut mereu ce au vrut, nu ce li se dicta de la GM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 7, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2017 Nu stiu daca este chiar asa, dar parca un Saab 93 (de care am si eu) de dupa 2003 incoace, impartaseste circa 80% din piese cu Vectra C. Nu spun ca ar fi asta neaparat un lucru rau dar e destul de relevant in contextul discutiei despre identitatea marcii. Repet, nu stiu daca chiar asa si este. Revenind la comparatia intre Bmw si "masina sotiei", bavareza iti lasa impresia unui produs net superior - materiale, finisaje, feeling... Pai usa de la seria 5, odata inchisa, te-a izolat aproape complet de lumea ce te inconjoara in acel moment. La Saab asa ceva nu exista; cel putin nu la al meu. Poate un 9-5 sa fie altfel. Maneta de la stergatoare ai impresia ca ti se rupe in mana aproape de fiecare data cand o folosesti iar la Bmw zici ca e din piatra. Directia - masina nu are servotronic iar cea de la Saab e electrica insa oricand o prefer pe cea de hidraulica. Toate comenzile, in Bmw, te implica mai mult; esti asistat (frana, directie, etc) insa pana la un punct. Parca nu isi propun sa iti faca viata cat mai usoara posibil ci au intentia sa te implice cat mai mult in calatoria ta din punctul A in punctul B. Intr-un cuvant, bavarezii au pus mai multa masina intre cele doua punti decat suedezii platiti in USD. Parerea mea... 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
increatul Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Am inteles. Clar ca bmw e net superior ca marca, probabil si pretul daca e sa le compari de noi. Am avut asa mereu impresia ca Saab e o marca exclusivista, poate de aceea avem impresia de premium, nici nu prea mai vezi multe pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Bun venit printre posesorii de e39! Foarte frumoasa masinuta ta, la cati mai multi KM si la cat mai multe upgrade'uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 8, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2017 2 hours ago, Galea_Marius_Sorin said: Bun venit printre posesorii de e39! Foarte frumoasa masinuta ta, la cati mai multi KM si la cat mai multe upgrade'uri! Multumesc Marius! Acelasi lucru vi-l doresc si eu. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx03 Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 In sfarsit mai vad si alti e39-isti clujeni! Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 10, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2017 Mersi Alex! Sa stii ca realmente ma bucur de fiecare data cand urc la volan. Parca abia astept orice pretext sa o iau la o plimbare. Acuma am motiv sa vreau sa merg pana si la socrii ; sunt in Piatra Neamt. Numai nu stia doamna mea cum n-am comentat nimic ieri cand mi-a zis ca ar vrea sa isi vada parintii la sfarsitul lunii. 1 hour ago, Alx03 said: In sfarsit mai vad si alti e39-isti clujeni! Sigur mai sunt... masini pe strada tot vad mai mereu. Poate ne vedem si la un pahar de vorbe intr-una din zile, cine stie. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 Cand ajungi in Piatra Neamt, da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 12, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2017 Salut baieti! Mersi pentru relocarea thread-ului in sectiunea potrivita. Cu siguranta Felix! Cred ca va fi in weekend-ul cu Sf. Andrei si 1 Decembrie. Am vazut pe forum cateva exemplare foarte frumoase in orasul de sub Cernegura. In alta ordine de idei, acul de la motorina isi schimba pozitia cam imprevizibil adica opresc masina cu el intr-o pozitie iar cand o pornesc, a doua zi, este cu cativa mm mai jos. Este o chestie intalnita frecvent sau am eu ceva hiba la sonda din rezervor? Aaaa, sa va mai intreb ceva... am descoperit ieri ca, daca dau cu degetul pe stopul din stanga, imi ramane pe deget o urma de funingine. Adica motorul nu merge cu amestecul corect si scoate ceva fum. Ceva recomandari in sensul asta, ce as putea verifica? Orientativ, consumul afisat in bord e de 10.5 in oras insa, daca ma iau dupa acul de la motorina, este mai mare, sensibil mai mare . Anyway, gata cu carcotelile. Abia astept si azi o ocazie sa mai ascult simfonia in "6 Cilindri Major". Super spectacol, mai ceva ca la opera . Prietenii stiu de ce! Hai s-avem o duminica faina! Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piskotzeless Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 si acul la motorina ramane la fel si dupa ce mergi cu ea cativa km sa zicem? foarte impunatoare masina, big like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AugustYn Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Problema similara am si eu la masina(legat de indicatorul de motorina). Cand o pornesc a doua zi de exemplu, acul coboara considerabil, dar dupa cativa km revine la loc. Nu am reusit niciodata sa explic fenomenul, dar nici nu mi-am batut capul cu acest aspect. Mai o chestie ciudata ... fac plinul, merg sa zicem 150 km si acul de la motorina scade extrem de putin, de imi lasa impresia ca poy face 2000 km cu un plin, apoi intr-o distanta mult mai mica scade vertiginos, de parca as merge cu 20%. Dar nu mi-am facut probleme nici pentru asta, pentru ca la sfarsitul zilei(cum e vorba) consumul tot bun este ... indiferent de cursa neregulata a indicatorului de motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 12, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2017 3 hours ago, piskotzeless said: foarte impunatoare masina, big like Multumesc frumos pentru compliment! Ca sa iti raspund si la intrebare, se ridica putin dupa ceva vreme intr-adevar. Dar nu stiu cand arata corect - cand e mai jos sau dupa ce se ridica... oricum, vorba lui Augustin, nu merita sa iti bati capu cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choby Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Bine ai venit in club! Sa te duca sanatos si fara evenimente! La mine E39-le nu mai este masina de zi cu zi, dar cand ma urc la volan, nu exista termen de comparatie legat de feeling-ul care mi-l da...asta este si motivul pentru care nu am sa o instrainez nicioadata. Nu mai zic de momentele petrecute cu ea de-a lungul timpului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 15, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2017 Mersi mult! Asisderea iti doresc si tie! Intr-adevar, feelingul este putin altceva fata de multe alte masini. Eram pe punctul de a renunta la masina ca mijloc de transport prin oras in favoarea bicicletei insa, de cand am luat "5ar-ul"... hai sa zicem ca acel demers este pe hold pe termen nedeterminat. In alta ordine de idei, astept capacelele pt galeria de admisie iar sapt viitoare avem programare la tinichigiu. Am niste emotii... Eu m-am uitat asa, superficial pe sub masina si, in afara de un prag ruginit in zona suportului de cric, nu prea am vazut mare lucru. Insa, odata pe masa de operatie, cine stie ce mai iese la iveala... Orice ar fi insa, sper sa se rezolve fara prea mari batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 25, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2017 Ceva poze de la tinichigiu... Am zis sa dea cu ceva ceara prin praguri si sasiu, pe unde se poate. Sunt tare curios daca a si facut. Luni dimineata scapam si de clapete; si uite asa pot sa vorbesc si eu de primele "investitii" in E 39-le meu. Apropos de investitii, parca un interior de piele (sport) tare mi-ar placea. Si-a luat un prieten de-al meu recent un 530 cu piele neagra si parca imi place mai mult decat al meu. Vom vedea... Momentan, cam atat. To be continued... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpeleCuOchelari Postat Noiembrie 25, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2017 Am iarasi masina, dupa o saptamana. Yeeee!! Cam asa arata rezultatul final. La cat ma pricep eu la treburi d-astea, ma consider multumit de rezultat. 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts