Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      FACEBOOK - BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro   12/29/2017

      FACEBOOK BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro Incepand de azi 30/12/2017 and decis sa avem pagina noastra oficiala pe Facebook pentru a nu mai lasa imaginea noastra sa fie patata de tot felul de cluburi false ce se dau a fi Club e39 Romania ! Pagina noastra oficiala o gasiti aici: https://www.facebook.com/groups/www.e39.ro/about/ Va asteptam! Un an nou fericit !!!!
Sign in to follow this  
Rotaru

BMW 520i , subnutrit

Recommended Posts

Salutare , sunt nou pe aici si cred ca a venit vremea sa mi prezint si eu mortaciunea ( mai miroase a mort cateodata ) :))

Km multi n am eu cu ea , vineri iau permisul si o sa faca destui saptamana urmatoare

Deci , un e39 din '96 de 2.0 de 150cp ( v-am zis si mai sus ca miroase , cred ca nu mai sunt toti) .. masina a fost destul de intretinuta de neamt , am facturi si o gramda de hartii in "chineza" de la service-uri , etc ... faruri fata/spate hella (factura si la ele , schimbate in 2000) , jante bbs pe 17 ( habar n am ce model sunt , nu sunt cunoscator de jante) ... ca dotari nu stiu ce sa zic , nu e prea dotata asa ca viitoarea mea nevasta :)))) , clima pe 2 zone ca tot e39-le dar e manuala , trapa electrica 2 pozitii dar e de tabla , scaune reglabile dar nu electrice :)) , fara BC ... deci pana la urma recunosc , e cheala dar mie imi place si asa... 

Am luat-o prin vara de la un verisor care o adusese din germania in urma cu 2 ani dar nu o folosea si i-am dat o yamaha r6 2001 pe ea ... ca doar nu mi era mai drag un dosar penal si asa ca am profitat si am luat masina din vis ( aia era M5 ) ..

Pana acum i-am luat cauciucuri , bara m cu proiectoare si urmeaza o grila hamann + lip , semeringuri supape + garnitura capac + o ring ( asa cred ca e denumirea ) de la suruburi , ulei schimbat liqui moli , placute fata spate , am vopsit capota ca era vai mama ei .. in concluzie am facut-o ok pe parte mecanica si aspect cat de cat , mai e destul de investit dar mai si invat ca vine bacul :)) urmeaza sa-i mai iau bara spate m , interior , un ipad in loc de navigatie , volan m .. maruntaie din astea , poate daca iau si bac ul cu nota mare , cine stie , un swap la 3.0 ..

In poze mai sunt niste jante 128 , dar nu pot sa le pun ca sunt de e60 si trebuie alezata gaura de centrare ( urmeaza luna asta )

Astept parerile voastre , chiar si rele ca nu ma supar :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru prima ta masina,e o alegere ok.Sper ca ti-a fost de folos balamaua capacului la rezervor :).

Pune mai multe poze cu jantele BBS,as fi interesat de ele.Stopurile sunt DEPO,aftermarket,daca vrei swap iti trebuie 2.8,dar intai ia permisul,sa vezi consumul si dupa,daca nu treci la diesel,iti povestesc mai multe care-i treaba cu 2.8i.Si eu am fost in pozitia ta la 18 ani,doar ca aveam 523i automat.Drumuri bune si mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit pe forum! E intradevar o masina de vis pt prima masina ;) Referitor la jantele 128, nu le aleza! Cumpara distantiere cu trecere la butuc de 72.6, o sa arate si mai bine si o sa le poti vinde mai usor cand le va veni vremea! Toate cele bune si bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru balama , Alin :) chiar imi e de folos ! 

Hulk, as lua si distantiere dar ma tem ca o sa mi atinga jantele de aripi , suspensia chiar nu vreau sa o schimb pentru ca e foarte confortabila...pe e46 am sport si nu o suport ..

Pentru swap, ce sa zic.. eu aveam in cap un v8, consumul nu prea e asa mare problema (dar e) .. sper sa ma lamuresti , Alin .

Ziua buna tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa baza, 2.0i pentru varsta ta e mai mult decat suficient. 

In legatura cu swap, mai bine iti iei un V8 direct si gata, daca asta iti doresti.

Frumoase 128-urile, dau foarte bine pe E39, dar cu suspensia stock este SUV direct !

 

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles , pai atunci o sa caut si o suspensie , dar vreau ceva mai confortabil fata de celelalte sport ... astept sa mi recomandati ceva ok , la pret bunicel. 

Dupa ce trece rar ul pe 15 urmeaza sa i pun bara m , schimb foliile de pe geamuri , pun si pe fata :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles , merci!

Am luat si permisul ieri, azi noapte am facut vreo 400 km 

A aparut o problema la masina mea , cand apas frana are un fel de gol de aer pedala si apoi "prinde" . Am observat ca nu mai are lichid , dar pe sub ea nu e absolut nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completeaza cu lichid. Aeriseste instalatia. Verifica furtunele flexibile de pe fiecare colt si cuplele de la conducte. In general acolo sunt problemele. Conductele se corodeaza de la vechime, si flexibilele crapa tot din cauza imbatranirii.

Faina masina, spor la surubarit! :)

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×