Sari la conținut

Un familist convins 530dA Touring


razvan_gavan
 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

Desi am mai facut odata acest topic, mai incerc si a doua oara. Prima data l-am facut si l-am sters pentru ca intentionam sa vand masina, dupa care mi-am dat doua palme si mi-am revenit :)

 

Asa ca, dupa ce mi-am revenit, am decis ca e cea mai buna masina pentru mine si nu merita s-o vand pentru ca nu mi-a facut probleme sau nu a cerut bani si pentru ca sunt bolnav dupa E39.

 

Revenind la subiect, cat mai scurt, masina s-a nascut in 2003, prima inmatriculare a fost in 2005 dupa care in 2011 a calcat plaiurile Romaniei unde eu am inmatriculat-o in Bulgaria :) datorita faptului ca nu aveam 13.000 eur sa dau pe taxa sau 2100 lei anual la impozit. Si chiar daca ii am, refuz sa imi bat joc de mine dandu-i la hotii numit statul roman. Asa ca, fiecare zi trece si ma bucur ca bulgarii au un trai mai bun decat noi pentru ca stiu sa incaseze bani de la proprietarii de masini fara sa-si bata joc de ei.

 

Ca si dotari masina are exact ce am nevoie si nu cred ca mi-ar fi trebuit mai multe (nu e full de full fara piele :))

 

-clima cu doua zone - mie personal mi se pare cea mai misto clima pe care am vazut-o (am avut 20 de masini pana acum) pentru ca face frig sau cald, e extrem de silentioasa si nu se strica

-10 airbaguri (functionale chiar)

-cutie steptronic (varianta ZF)

-piele neagra, scaune elctrice, memorii, incalzite

-DSC, ABS

-trapa (una din cele mai frumoase optiuni)

-navi mk4, tvtuner, bluetooth + telefonul original 6310i cu suport in cotiera

-pilot automat, comenzi pe volan, volan in 3 spite

-senzori de ploaie, lumina

-senzori parcare fata+spate

-plafon, stalpi negri

-xenon oem

 

Motorul este 3.0d, varianta de 193cp, un deliciu :).

 

Masina am luat-o cu carte de service, istoric de facturi si investitii (a avut un proprietar in DE care acum are 48 de ani), 4 chei, toate accesoriile si sculele originale si in stare foarte buna de functionare. Acum are 281k km, din care 20k sunt facuti de mine.

 

Am schimbat cele normale pana acum - consumabile, articulatii,etc.

 

Am luat un set de jante style 124 pe 18" (5 bucati) si am incaltat-o cu gume noi, am imbracat volanul, maciuca de la schimbator, am vopsit ornamentele de la geamuri in negru mat....

 

Ca si planuri de viitor:

 

-bari fata + spate de M

-scaune sport

-oglinzi M

-servotronic

-footrest, pedale de M

-camera marsarier

 

Sunt adeptul modificarilor OEM, dar cine ma cunoaste stie ca am bagat 12.000 eur in ultimul e39 :) asa ca planurile se vor schimba probabil...

 

IMG_20130809_165710.jpg IMG_20130809_165722.jpg IMG_20130809_165735.jpg IMG_20130809_165746.jpg

IMG_20130809_165836.jpg IMG_20130809_165844.jpg IMG_20130809_165851.jpg IMG_20130809_165903.jpg

IMG_20130809_170014.jpg IMG_20130809_170027.jpg

 

2013_04_17_16_12_31.jpg 2013_04_17_16_12_43.jpg 2013_04_24_15_09_53.jpg 2013_04_24_15_11_12.jpg

2013_04_24_15_11_17.jpg 2013_04_24_15_11_28.jpg 2013_04_24_15_11_33.jpg 2013_04_24_15_13_54.jpg

2013_04_24_15_14_02.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de aprecieri. Vad ca anotimpul rece a inceput sa apara si va trebui sa-mi iau gume de iarna. Am vandut jantele vechi pe 16" de iarna si vreau sa trec la 17 + cauciucuri noi. Credeti ca ar fi ok sa merg pe 17? Intotdeauna am avut 16" pentru iarna si au fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tine. Caciucurile pe 17 vor fi mai scumpe, daca optezi pentru cauciucuri noi. In plus, iarna, e mai mult decat binevenit balonul mai mare la cele pe 16 fata de cele pe 17. Eu zic sa ramai la 16 pe iarna. De altfel, SAX a umblat o iarna cu 19... In fond, si la urma urmei depinde de tine.  ;)

 

Fain touring, si dotat. Sa te poarte fara griji. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pana la urma am avut de lucru in acest weekend. Am luat jante pe 16" cu cauciucuri Good Year de iarna 225/50. Acum parca e bicicleta :)

 

Am cumparat amortizoare noi, flanse, burdufe si am schimbat si aparatoarea de plastic de pe dreapta. Printre altele am aflat ca mai am nevoie de un tampon la motor care e mai slab si racordul flexibil de la evacuare (unul din ele) cu care am atins de ceva si l-am gaurit...

 

In mare, totul e ok acum - am tot ce inseamna suspensie pe fata nou - amortizoare, flanse, bielete antiruliu, brate inferioare si superioare, capete de bara, bielete de directie, capetele de bara, bucsele de la bara stabilizatoare si tampoanele de la cutie. Am descoperit ca amortizoarele vechi erau cele originale puse de Bmw :) deci au tinut ceva.

 

 2013_10_12_09_18_44.jpg 2013_10_12_10_06_55.jpg 2013_10_12_10_12_26.jpg

2013_10_12_13_38_50.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am avut de lucru in acest weekend. Am luat jante pe 16" cu cauciucuri Good Year de iarna 225/50. Acum parca e bicicleta :)

 

La jantele de 16 iti trebuiau gume 225  55  R16.

225 50 R16, sunt cam micute ( ma refer la talon). 225 50, mai degraba merg la R17.jante de 17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e cel din stanga. L-am simtit zilele trecute cand am mers mai warp speed :) si cand dadea inferioara cutia simteam cum se misca motorul. Mai mult, cand opresc sau pornesc motorul se simte cum se misca masina....

Asa face si la mine. Urmeaza sa-l schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. zi-mi si mie ce amortizoare ai pus pe fata? eu le-am schimbat la fel de curand si ..evident..ca si ultima oara acum ceva ani ..sta mai ridicata de bot si ma obsedeaza aspectul..

acum am pus bilstein B4 ..iar data trecuta sachs (touting) care am inteles ca ar fi standard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai umblat la nitul de la nr. spate? Nu e prea bine. De cate ori m-au oprit s-au uitat la integritatea nitului.

 

Am incercat sa scot numarul....sa schimb suportul...si bulgarii il bagasera inclusiv prin tabla de la haion... SI nu am avut nicio problema cu politia. Am toate actele sa dovedesc ca am facut itp-ul pe bune...

 

@aditzza Referitor la amortizoare, intotdeauna am pus sachs, acum am decis sa merg pe Atec pentru ca oricum le schimb odata la 2 ani :). Inaltimea masinii e data de arcuri, nu de amortizoare. Chiar daca pui sport sau normale (amortizoarele) inaltimea trebuie sa ramana aceeasi. In general toate E39 sunt cocotate din fabrica, asa ca iti recomand sa iei doua arcuri sport si sa pastrezi amortizoarele stock. Vei avea de castigat in curbe si nu vei pierde din confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu e vb. de ITP. Cand vad nitul scos sau deformat, se gandesc ca numerele au fost furate de pe o masina si puse pe alta si trebuie sa stai mai mult la discutie cu ei, sa le explici. Sunt destul cazuri, inclusiv masini implicate in jafuri si alte magarii. 

 

In alta ordine de idei, tu nu ai la masina suspensia sport de fabrica? Sau vrei sa o lasi si mai jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...