Sari la conținut

My 525d


doryan
 Share

Recommended Posts

Deoarece o sa raman cu ea foarte mult timp, m-am hotarat sa va arat si masina mea rolleyes.gif ...\
Este un 525d, e39, fabricatie 2001 ...O am de vreo 4 ani si sunt foarte multumit (exceptand hotiile statului legate de impozite si asigurari )... 
In cursul celor 3 ani si ceva  am incercat sa o ingrijesc cat am putut de bine si am rezolvat destule probleme care pe mine ma deranjau ...
Am luat-o la 208000km pe bord (reali, modificati... nu stiu si nici nu ma intereseaza) si acum are in jur de 260000km ...
Masina ruleaza foarte frumos , mai ales daca ne gandim la varsta ei----confort, stabilitate, siguranta, ...pe mine ma multumeste din toate punctele de vedere... thumbsup.png

Investitii recente :

-discuri +placute +senzor uzura fata ATE;
-placute + senzor frana spate ATE;
-schimb lichid de frana ;
-cablu frana de mana (era rupt pe partea dreapta)

-baterie noua Varta Silver Dynamic 100ah

 

 

... Urmeaza zilele astea sa activez functia aux heating pt. webasto

09122012188.jpg

09122012192.jpg

09122012197.jpg

09122012204.jpg

09122012207.jpg

09122012214.jpg

09122012215.jpg

09122012225.jpg

09122012229.jpg

09122012234.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si dotarile dupa VIN B)  :rolleyes:


Type code DL91

Type 525D Exclusive Edition (EUR)

Dev. series E39 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M57

Cubical capacity 2.50

Power 120

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery LEDER HIGHLINE/SCHWARZ (V6SW)

Prod. date 2001-10-23


Order options
No. Description
210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

232 LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 50

235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

422 WOOD TRIM

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA)

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

723 EDITION EXCLUSIVE

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION


Series options
No. Description
520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN


Information
No. Description
473 ARMREST, FRONT

555 ON-BOARD COMPUTER

602 ON-BOARD MONITOR WITH TV

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt aprecieri!

e de DJ pt ca acolo am domiciliul ....

da, volanul este retapitat de mine...

nu o sa-i fac modificari deoarece imi place sa tin masina in forma ei originala...fara suspensii sport, fara beculete albastre, leduri nebunii...imi place foarte mult cum arata asa cum a iesit din fabrica... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt aprecieri!e de DJ pt ca acolo am domiciliul ....da, volanul este retapitat de mine...nu o sa-i fac modificari deoarece imi place sa tin masina in forma ei originala...fara suspensii sport, fara beculete albastre, leduri nebunii...imi place foarte mult cum arata asa cum a iesit din fabrica... ;)

Sunt de aceeași părere , cât mai originala !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

azi s-au efectuat  urmatoarele schimburi:

- tulumba frana (era distrusa- o sa pun foto)

- ulei BMW 5W40

-filtre: aer, motorina ,ulei, polen (mann si mahle cel de motorina)

-curatat EGR

-filtru epurator original (cu tot cu carcasa)

-debitmetru aer Pierburg + sters erorile de debitmetru ...si legat de asta am o intrebare: mi se pare ca masina tot nu se comporta cum ar trebui (in turatii joase , pana la 2500rpm nu prea are vlaga )...am inteles ca acest debitmetru ar trebui initializat pt a-l recunoaste ECU...imi puteti recomanda pe cineva care sa-mi faca asta in Bucuresti?


poze cu tulumba si prestul :)

IMG_20140528_121614.jpg

IMG_20140528_121745.jpg

IMG_20140528_132709.jpg

IMG_20140528_135419.jpg

IMG_20140528_135430.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici la mine nu mergea rau cu pierburg ...iti recomand sa faci o testare cu un bosch sa vezi ce diferenta e ...ia de la cineva cu imprumut pentru o tura si ai sa vezi o diferenta in comp masinii ;) ...acum nu stiu , poate e diferenta intre motorul meu si cel de 2l insa la mine s-a vazut clar ...


de ce nu tiai luat filtru decantador , e ceva mai scump si nu mai se mai schimba , asta in 10 000km  e inbicsit din nou daca ii dai talpa , legat de debimetru vroiam sa iti zic sa il schimbi , dar vad ca deja ai facuto

nu stiu despre ce vorbesti... oricum, vreau sa spun ca masina se comporta exemplar acum...s-a diminuat sunetul motorului, trage MULT mai bine , sunt foarte multumit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...