benysound Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Vreau sa imi prezint si eu masina pe care am achizitionat-o de 2-3 zile . De mic copil mi-am dorit masina asta si in sfarsit pot sa zic ca visul mi s-a indeplinit . Masina este un 530d din 2000, manual, 193 hp cat de cat ingrijit . Ca optiuni nu are asa multe precum mi-am dorit dar in timp ii mai adaug eu una alta :D . Ce am in plan pe viitor : - Cauciucuri noi ( astea sunt varza) - Bordul face cateva figuri (cand pleci de pe loc si se inchuie masina totul merge ok , cand nu se inchide singura , bordul o ia razna , creste apa , turometrul si vitezometrul nu indica ,etc. ) - butoanele de la scaunul de la sofer sunt desfacute si trebuie montate - sezutul de la scaunul de la sofer este putin rupt (pielea este deteriorata un picut ) Astea sunt defectele Ce vreau sa schimb + adaugat la masina : - Jantele as vrea sa le schimb si sa iau ceva mai frumos - As vrea sa adaug un eleron micut la portbagaj si la luneta dar nu stiu daca nu ar fi prea incarcat . - + alte maruntaie Altceva nu stiu ce as mai putea sa ii fac . Astept pareri de la voi ce ar mai merge de facut pe la ea . Atasez cateva poze facute de un prieten (masina e in Romania , eu plec dupa ea pe maine ) . Poze mai frumoase si cu interiorul mai complet am sa adaug mai incolo . 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiOrte Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Frumoasa masina, cu farurile ai scapat, Ma indoiesc ca e cea de 193 cp, ai pachetul de frane de la cel de 184 cp. Sporuri la modificari, timp si $, ca o sa ai nevoie. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 ) si eu ma indoiesc sa aiba 193 ) .. asa scrie in acte dar eu nu cred ca are asa. Probabil cei care cunosc isi dau seama repede . Voi vedea vineri ce si cum :d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiOrte Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Pe de alta parte, si a colegului blackrally e nfl, a avut frane mici, si motorul de 142 kw. Astea conteaza prea putin. Manuala+3.0d e ce trebuie! Sper sa te bucuri de ea :-D O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 Multumesc mult . Si eu sper la fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccrys90 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Daca o resoftezi la Dragos ( la coplete chip ) iti va face si Dyno test si o sa vezi exact cati cai ai inainte si dupa resoftare daca nu ma gresesc costa 50 euro sa-ti faca 2 teste dyno pentru verificare HP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 nu prea ma intereseaza cati are acuma ) Mai mult conteaza dupa . Voi sunteti de acord cu resoftarile astea ? adica e mai ok decat un chip ? cauzeaza probleme in timp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1an Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Arata bine masina . 3.0d cutie manuala , motorul perfect pentru e39 dupa parerea mea. Bafta la investitii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyanu87 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 bara de M jante 17 si deocamdata e bine ca sunt multe de bagat intr un e39 super masna .... ai grija cu caiiii ca is multi si pedala ii cere pe toti in functiune :d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 E o strutocamila ca si a mea. Tu ai avut noroc ca a ta e manuala. Daca era automata aveai cutie de 360nm NFL si motor de FL 410nm. Asa cu motorul ai scapat, cutia e manuala nu ai treaba. Restul vin de la sine. La ce pret ai cumparato? Pe de alta parte, si a colegului blackrally e nfl, a avut frane mici, si motorul de 142 kw. Astea conteaza prea putin. Manuala+3.0d e ce trebuie! Sper sa te bucuri de ea :-DO zi faina! Conteaza Adi, pt ca orice trecere la FL costa bani, bani, bani. Le: si decat sa bagi bani in resoftari si dyno test, cumpara-ti anvelope, jante, bare, fa schimburile de ulei, epurator etc. La sfasit iti recomand resoftare dupa ce ai terminat cu toate problemele de ordin tehnic si estetic. Le1; Daca ar fi sa o mai iau inca o data de la capat nu as mai cumpara E39 fabricatie 1999-2000 never! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 nu stiu din ce an e masina ta si nu stiu nimic din ce probleme ai avut ( sper ca ai rezolvat) dar poate imi spui si mie cam ce probleme as putea sa am la ea de acuma ) . Sunt chiar asa rele modele astea din 1999-2000 ? adica a mea nu este la fel ca a ta la motor ? ) trebuie sa te sun joi cand ajung in Romania sa vorbim mai multe Joi cumpar anvelope , schimb uleiul etc . Azi am schimbat filtrul de aer si cred ca era aproape nou :D Masina a fost achizitionata cu 2300 euro cu numere de franta valabile pana in martie . Omul a zis ca nu trage bine masina si nu stie ce are ... Pana la urma a fost filtrul de aer :d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiOrte Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Filtrul epurator l-ai verificat? Daca asa arata filtrul de aer, inseamna ca epuratorul e cimentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 nu l-am verificat . Am sa il verific si am sa pun o poza aici ) . Nu stiu cum pot unii oameni sa circule asa cu masina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 nu stiu din ce an e masina ta si nu stiu nimic din ce probleme ai avut ( sper ca ai rezolvat) dar poate imi spui si mie cam ce probleme as putea sa am la ea de acuma ) . Sunt chiar asa rele modele astea din 1999-2000 ? adica a mea nu este la fel ca a ta la motor ? ) trebuie sa te sun joi cand ajung in Romania sa vorbim mai multe Masina mea e 11.1999 cu motorul de 142kw dupa VIN si acte. Probleme majore nu am avut insa prefer un facelift gata facut decat sa transform un NFL in FL. La asta m-am referit cand am spus ca nu voi mai cumpara niciodata un E39 intre anii sus mentionati. Cu banii pe care ii cheltui la o transformare de genul, faci alte lucruri mai utile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwrail Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Asa arata la mine dupa aproape 11mii km. Filtru epurator avea tot atatia km. Ca sa ti faci o idee. Sent from  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Da Gabi, insa masina ta era una intretinuta. Referitor la poza postata de coleg, imi rezerv dreptul de a nu mai comenta, gandindu-ma doar la cum naiba poti sa-ti bati joc in asemenea hal incat sa lasi filtrul ala acolo zeci de mii de km. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1an Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Arata bine masina , motorul suna perfect . Necesita mici investitii (maruntisuri) in rest e foarte ok... nu e chiar pom de craciun in bord . Are nevoie de o pompa de abs si un calculator de airbag si a scapat de becuri. Multa bafta la investitii , cu rabdare si ceva banuti iese un e39 superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinelWBA Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Apropo de struto-camila, a mea e asa ceva? 520d fab 07.2000, NFL. Manuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 Nu am mai scris de mult timp pe aici ... A mea nu e struto-camila , este modelul de 184 hp . Masina nu prea a mai primit multe lucruri in ultima vreme deoarece nu prea am avut timp .. dar i-am schimbat : -pompa abs 001 (de asta nu imi mergea pilotul automat , kilometrajul , litrometrul + 2 erori in bord ) -filtre de polen , aer + filtru epurator -+ alte maruntisuri Zilele astea vreau sa imi schimb farurile , sa ii pun niste xenon , sa cumpar un motoras la volanul electric (la al meu s-a rupt tija care il misca sus jos) , bara fata/spate M , ornament scaun si poate imi gasesc si un scaun pentru sofer ca al meu e cam rupt (crem) si alte mici chestii care trebuiesc facute . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Cum ti-am mai scris si in alt topic: diferenta intre 184cp si 193cp tine de DDE pentru ca in afara de filtrul de ulei si de forma termoflotului la motor nu difera nimic. Mie imi apare pe INPA ca am motor din 2001 saptamana 32, insa nu este motorul ci DDE-ul iar modificarea a fost facuta conform datelor din BMW Scanner in anul 2002 cand masina avea 88000 km cu vechiul DDE. Si eu la inceput am fost putin contrariat, chiar ingrijorat gandindu-ma ca o schimbare de motor inseamna multe, insa usor, usor mi-am dat seama de unde provine dezacordul intre tipul motorului si datele de diagnoza. Nu-mi pot da seama cum VIN decoder imi spune ca masina are 142kw cand nu a iesit cu asa ceva din fabrica! Pune aici VIN-ul masinii tale sa vedem ce apare. Vezi tu, din acest motiv sunt de evitat modelele 1999-2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 VIN : WBADL71050GM81819 Treaba e ca motorasul meu are ceva kilometrii si de asta ma gandesc eu sa il schimb ... dar voi vedea ce voi face pe viitor deoarece nu imi prea place cum trage .. adica are momente cand merge de rupe si alte ori il tine ceva ... trebuie sa ii schimb si filtrul de motorina sa vad poate are si el probleme (nu cred ca a fost schimbat vrodata)! Problema este ca nu sunt in romania si nu prea am acces asa usor sa cumpar piese ... voi vedea ce mai gasesc pe internet LE : Motor: M57D30O0 - 3,00l (142kW) Nu stiu de ce apare asa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Ori le-au facut rechemare in service si au schimbat harta la DDE, ori site-ul e mincinos In acte cum apare 135kw sau 142 kw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 in acte il am 135 kw . Ai idee de ce uneori imi merge volanul greu ? dimineata cat e rece merge brici iar cand se incalzeste aproape ca ma dor mainile dupa 5-10 curbe ! am verificat uleiul la servo si e totul ok , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Schimba uleiul servo, probabil si-a pierdut din calitati iar pentru mersul greoi ar trebui o diagnoza sa vezi ce erori are. Pompa servo baga cum trebuie? Face zgomot la viraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benysound Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 da ... are si ceva zgomot la viraj .. zgomot care se aude destul de puternic din masina . pe diagnoza ultima data cand i-am facut (2 saptamani in urma ) era doar o eroare de la o bujie incandescenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts