Sari la conținut

The HULK 💪


The Hulk
 Share

Recommended Posts

Bath day...Am mai bagat vreo 0.4l de ulei in grup, din care aproximez ca a curs afara vreo 0.1l/0.2l...Acum pot fi linistit ca e plin ochi de ulei :) Cam asa arata versiunea finala a inaltimii masinii, am putut sa o las mai jos de fund ca nu mai imi freaca in aripi ca si cu 128-urile ;)

IMG_7596.JPG

IMG_7593.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/9/2017 at 8:35 AM, The Hulk said:

Aline nu stiu sincer care e procedura, am vb la telefon doar cu meseriasu' in cardane si mi-a zis ca ma costa 400 lei totalul...Cand o sa duc cardanul o sa il intreb exact ce si cum ii face :)

Eu am patit-o destul de nasol pe partea de cardan recent si azi urma sa postez si in topic-ul dedicat problemelor de clopotei, de unde a si inceput povestea de fapt. Dupa cum am mentionat si acolo, am scapat de zgomote prin schimbarea crucii cardanice in cele din urma. Toate bune si frumoase pana am reusit sa merg cu mai mult de 70 km/h cu ea, unde surpriza, au inceput sa apara trepidatii si un huruit destul de usor de observat. Am mers inapoi in service si din ce am inteles de la cei care au schimbat crucea cardanica, explicatia a fost ca acel dezechilibru ce il simteam acum, avand cruce cardanica noua, a fost exact problema care mi-a cauzat uzura prematura a crucii cardanice. Solutia cea mai sigura a fost sa schimb cardanul in momentul respectiv, cu unul SH, fiind cu exact o zi inainte de a merge in concediu cu masina. Daca as fi avut mai mult timp, poate incercam sa gasesc pe cineva care se ocupa special de cardane, insa nu stiu sigur daca avem un astfel de service in Cluj.

Concluzia este, oricum, grija cu schimbarea crucii cardanice, mie mi-a cauzat mai mult probleme decat mi-a rezolvat. Dar dintr-o problema in alta, macar acum am scapat de clopoteii care ma scoteau din sarite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Alx03 said:

Eu am patit-o destul de nasol pe partea de cardan recent si azi urma sa postez si in topic-ul dedicat problemelor de clopotei, de unde a si inceput povestea de fapt. Dupa cum am mentionat si acolo, am scapat de zgomote prin schimbarea crucii cardanice in cele din urma. Toate bune si frumoase pana am reusit sa merg cu mai mult de 70 km/h cu ea, unde surpriza, au inceput sa apara trepidatii si un huruit destul de usor de observat. Am mers inapoi in service si din ce am inteles de la cei care au schimbat crucea cardanica, explicatia a fost ca acel dezechilibru ce il simteam acum, avand cruce cardanica noua, a fost exact problema care mi-a cauzat uzura prematura a crucii cardanice. Solutia cea mai sigura a fost sa schimb cardanul in momentul respectiv, cu unul SH, fiind cu exact o zi inainte de a merge in concediu cu masina. Daca as fi avut mai mult timp, poate incercam sa gasesc pe cineva care se ocupa special de cardane, insa nu stiu sigur daca avem un astfel de service in Cluj.

Concluzia este, oricum, grija cu schimbarea crucii cardanice, mie mi-a cauzat mai mult probleme decat mi-a rezolvat. Dar dintr-o problema in alta, macar acum am scapat de clopoteii care ma scoteau din sarite. 

si eu am cautat la cluj, dar n-am gasit... am discutat cu cineva care echilibreaza rotoare, axuri si alte minuni, dar a zis ca nu are suporti pt cardan si nu renteaza. cand ma apuc de schimbat cutia, probabil tot la TM o sa ajung cu cardanul. 

Zoli, 400 lei a zis omul ca costa echilibratul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Alx03 said:

Da, e foarte posibil sa ai dreptate. Insa investitia in cel SH (a fost si noroc ca am nimerit unul bun) a fost minima. Sub costul mentionat de tine mai sus. 

Gandestete ca eu am dat jos cardan impecabil si am pus unul second (300 lei) care are clopotei...ce poate fi mai trist?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta e din pacate foarte probabil sa se intample la cele second. Ca nu prea poti verifica mare lucru in momentul in care il cumperi. O sa vad si eu cat dureaza pana o sa capete asta zgomote de clopotei, moment in care probabil cum zicea si @mr.Tob, o sa ajung si eu prin TM sa il reconditionez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu sansele sa gasesc alt cardan de 3.0d manual in stare buna sunt foarte mici, siasa sunt putine 3.0d manual, sa mai gasesc si in stare buna cred ca ar fi o minune. In consecinta o sa merg peste doua saptamani la meseriasii din oras sa schimbe crucea, dupa care revin cu feedback dragi colegi :) Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu,am pus cruce facuta la comanda dupa specificatii,a durat cateva zile,insa n-a fost nevoie de echilibrare si de vibrat nu vibreaza nimic.Voi stiti mai bine,fiecare in cazul sau particular.

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, The Hulk said:

Cum era de asteptat, nu imi da directorul filmarea decat daca o instanta judecatoreasca o sa ceara asta...prin urmare raman cu lipul stricat si sa cumpar 4 capace de Logan 1.4 mpi nfl...Trist dar asta e viata, nicidecum roz :(

directorul de la firma la care lucrezi nu iti da filmarea? cred ca e cazul sa cauti alt job... era tatsu cu loganu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa mai zic...directorul e la fel de communist ca si mosu` cu loganu`... care mai e si angajat de cand lumea pe aici, deci clar e aparat...asta e, cumpar de la Lidl set de capace cu 50 de lei si il repar pe Hulk (oricum era in plan o vopsire a barii fata ca era toata ciobita de la pietre+viteza mare). Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...