Sari la conținut

TM 85 AGT - Jos Cenzura!!


AugustYn
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Hai sa fie si cateva detalii si poze cu "produsul finit" ...

 

PS. Vreti sa vopsiti masina sau elemente ale ei? Fugiti de vopsitorii din TM si imprejurimi, ca dracu' de tamaie ...

Si asta o spune unul care si-a vopsit masina de 2 ori in 3 ani, si ... N-are rost sa spun cati bani.

 

On-topic, la vopsire s-au facut urmatoarele:

- aripi noi noute 

- capota nou-nouta 

- prag dreapta nou, inlocuit(acolo a fost facuta o mare tiganie dar intru in detalii doar daca e cineva curios)

- embleme capota si portbagaj noi noute

- 3 usi inlocuite,  pe motiv de rugina

- portbagaj inlocuit cu altul fara rugina

- chedere usi noi-noute - cele lipite pe usa

- bandouri usi negre lucios

- trimuri shadowline vopsite negru lucios

- carenaje M aftermarket, de o calitate foarte apropiata de cele OE - cautati pe FB #BMWgolia.

 

Masina a fost vopsita "cu usile deschise" cum e vorba, adica toate elementele date jos si vopsite separat, pentru a putea fi vopsite si pe interior.

 

Nu stiu daca am uitat ceva sau nu, pentru cei curiosi costul total a fost de 2000 euro: 1200 vopsit si tinichigie, 800 piese.

 

In vara ce a trecut am mai reconditionat farurile, presuri noi textil, presuri noi cauciuc si alte maruntisuri.

 

Urmeaza inlocuite incuietorile de la capota, cablul de deschidere dintre incuietori, electroventilatoru, directia fata ... Si vedem dup-aia.

 

Masina nu este la vanzare oficial, dar la un pret bun(corect pentru mine) se vinde, sau se da la schimb cu x5 e53 DOAR facelift. 

 

IMG-20200203-WA0040.jpg IMG-20200203-WA0041.jpg IMG-20200203-WA0039.jpg IMG-20200203-WA0037.jpg IMG-20200203-WA0038.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu când le zic ca mai bine sa segmentez motor decât sa vopsesc Zic ca îs nebun

is e39 chiar drăguțe și dotate la vânzare dar când au 3-4 elemente de vopsit (nu vorbim de bara sau prag)nici gratis nu îmi trebuie ca bag banii degeaba și nu merita mașina 

 

spor 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, AugustYn said:

Nu exista "nu merita" atata timp cat tii la masina, o respecti si nu o vezi ca pe o afacere sau o gramada de fiare puse cap la cap, care sa te duca din punctul a in punctul b.

eu te contrazic,cuvantul pasiune nu are limite dar cu cap,pentru ca nu poti sa te dai cu capul de pereti chiar intentionat,dar cand vezi ca investitiile tale sunt in zadar pentru ca nu ii cea ce trebuie trebuie sa fi limpede,si cu siguranta imi veti da dreptate ca ii greu cu meseriasii de tinichigerie ca sunt multi patiti care au facut numite elemente ruginite sau masini integral si nu a tinut ba chiar nu a iesit bine...iar la eu zic ca unul care a tot schimbat multe marci si modele,am tot bagat bani dar acum dupa multi bani si nervi pierduti gandesc putin si limpede si peste acea obesesie ca 'nu conteaza orice ar fi eu tot o iau sau o fac'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti liber sa ma contrazici, dar nu e o chestie in care unul are dreptate si celalalt nu. Este vorba de cum priveste situatia fiecare ...

Daca investitia facuta ma face sa intorc capul si sa admir masina dupa ce am parcat-o si m-am indepartat de ea, atunci acea investitie a meritat. 

Daca ma astept ca acea investitie sa imi aduca profit, sperand sa creasca valoarea masinii si sa o vand in profit, atunci din start nu mai vorbim de pasiune.

Si asta o spune unul care si-a vopsit masina integral de doua ori in 3 ani, si care a bagat in pasiunea lui peste 11-12000 pana in prezent. 

Si voi mai baga cat este necesar sa admir in continuare masina, de fiecare data cand o parchez si ma indepartez de ea.

Asta a fost ultima replica legata de subiectul merita/nu merita. Te rog sa iti tii asemenea pareri pentru tine, si te rog sa imi respecti doleantele.

Ai aprecieri si/sau critici legate de masina? Le astept cu entuziasm. Bune si rele.

 

Orice alte pareri despre ce merita si ce nu merita sunt mai mult legate de proprietat si de cum percepe situatia decat de masina in sine.

Si acest topic este despre masina, nu proprietarul ei.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand s-a stricat la mine nu am observat ceva anume. Poate era intermitent. Daca nu puneam diagnoza nici nu cred ca m-as fi prins. Cand s-a schimbat soft la DDE era ok, si cam o luna mai tarziu cand am pus diagnoza ca sa vad ce mai zice masina, era stricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceeasi poveste si la mine.

Singura diferenta este ca parca dadea o idee mai mult fum. Parca ...

Si ar mai fi chestia ca a crescut consumul putin. Parca ...

Inainte sa observ eroarea pe diagnoza, la un drum de germania, aprox 900 km, aproape toti in regim de autostrada, mergeam cu un consum de 6,2-6,3, consum calculat la pompa. Ulterior consumul a crescut putin, pe la 6,7-6,8, dar am inceput sa ma si dau la ea mai tare, si probabil de aici cresterea de consum. 

Nu stiu, o sa vad, vineri ma intorc in tara si vedem atunci cum stam iar cu consumul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Putina curatenie de seara, si daca tot au ramas lumanari de la pasti, am dat si o mana de ceara 🤣

 

20200612-204214.jpg

20200612-204148.jpg

 

 

Asteptam acum si discuri noi de frana pe fata, placute, ulei si filtre ... garnitura capac cubultori, simering vibrochen - cel dinspre cutie, oring-uri noi pentru conductele de clima, ambreiaj si volanta noi ....si nici eu nu mai stiu ce mai e pe lista ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cateodata e bine sa te mai duci si la mama ei - la locul de origine - pentru o a doua parere.

La o mica inspectie pentru depistarea sursei uleiului(proaspat) scurs pe toata partea inferioara, am realizat ca scurgerea vine de la corpul filtrului de ulei, si de la garnitura de la baia de ulei.

Nicidecum de la garnitura capacului de culbutori. 

Prin urmare, mai adaugam pe lista garnitura baie, garnitura corp filtru, si cu ocazia aia, garnitura termoflot, sa facem totul cum trebuie.

 

Am mai schimbat si un senzor abs - dreapta fata, urmeaza saptamana viitoare inlocuirea barii fata, punem M OE, cu proiectoare galbene.

Voi face si retrofitul de care mia fost urat sa ma apuc, de 4 ani incoa'  ... Climatronic ...

 

Si cand o'r fi toate gata ... La vanzare 🤣🤣🤣

Si nu pentru ca m-as fi plictisit de ea, ci pentru ca mi s-au aprins calcaiele tare pentru un x5 e53 facelift.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic să rămâi pe E39. Sau poate doar să achiziționezi X5-ul dar sa păstrezi E39.
Deja din 2003 au început să pună materiale mai ieftine. De exemplu, o cotiera standard are suportul de prindere metalic însă la touring e doar un plastic casant. Plus de asta, pe partea de module, plastice, au cam început să monteze tot ce aveau prin depozite fie ele 2001 sau 2002. Nu pe toate exista ștanța 2003 și în mod categoric nu le-a schimbat nimeni.
Eu nu am avut nici E53 nici E60 dar îți povestește@Scooter despre ele.

Trimis de pe al meu SM-A515F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa as fi vrut.

Sa vand e87, masina sotiei, sa ramana e39 la ea, si eu x5. Dar ea nu vrea e39 pentru ca e prea mare 😂 ...

Si 3 masini nu vom tine, pentru ca am alt plan pentru a 3a masina ... e36 cabrio ...

 

Timpul va spune care plan se va materializa si care nu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu cum stati voi cu timpul liber, dar deja doua masini 'de pasionati' e cam mult :)

Am cam exagerat, in cursul aniilor am adunat 4 masini BMW care cer atentie datoria varsta si gradul de uzura, si 3 motociclete tot mai in varsta, si nu am timp de ele aproape deloc.

Tocmai am terminat un concediu de o saptamana, si tot nu am apucat sa fac mare lucru, acum 525i sta cu botul in sus pentru ca nu am reusit sa termin schimbare garnitura de la baia de ulei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care 2 masini de pasionati?

E39 pt mine este daily-driven, nu masina de pasionati. Ca investesc un munte de bani in starea tehnica si aspect, pentru un daily-driven, aia e alta poveste.

In partea tehnica bag foarte multi bani pentru ca vreau, si am nevoie de o masina pe care sa ma pot baza, si la navetele care le fac - un drum de germania/luna - si cand plec cu familia in concedii etc. Stiu ca se poate strica si asa, nimic nu e sigur, dar nu vreau sa raman niciodata cu ea in drum pentru ca am considerat "ca mai merge si asa" ...

Iar aspectul ... fiecare avem "pasaricile" noastre ... unii pacanele, altii "petarde", altii practica sticlism si halbere ... eu vreau sa o fac frumoasa astfel incat sa vreau sa ma intorc cu privirea si sa o admir, de fiecare data cand o parchez si ma indepartez de ea. 

Undeva pe un grup strain, un anumit user zicea ceva de genu:

"If you dont feel the need to look one more time at your car after you park it, you're not driving the right car".

 

E36 ar fi "de pasionati" ... o plimbare pe luna, sotia la volan eu in dreapta, doar cand vremea e frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...