Sari la conținut

Noul meu prieten :))


wzu
 Share

Recommended Posts

Nu stiam exact daca o sa zdruncine mai tare sau nu...si daca o sa atinga in aripa...momentan spatiul intre roata si coltul barii / aripa este ff mic..

 

Am o problema acum cu masina..a stat vreo 6 luni nemearsa...am pornito dupa 6 luni am lasato pornita vreo 30 min la relanti...dupa ce am plecat cu ea timp de vreo 20 secunde a scos un fum gros ciudat de explicat...albicios - albastrui...dupa care nimic..si'a revenit dupa 1 km de mers.Astazi acelasi lucru..am lasato pornita 20min si acelasi fum ...dupa 800m a disparut..nu da fum in relanti si nici in ture dupa ce scapa de fumul respectiv...deci dupa ce sta o perioada mai lunga la relanti are problema..

Separatorul de ulei l'am schimbat acum 15.000km uleiul trebuie schimbat momentan .alte verificari nu am facut..posibile cauze? Garnituri turbo?Separator ulei? Injector?

Trebuie sa fac 3000 km peste o saptamana si sunt un.pic ingrijorat deoarece o am pe cea mica cu mine in masina si nu as vrea sa raman pe undeva in europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l lasi mult in ralanti asa face. Si nu numai al tau. Nu este nimic de care trebuie sa te ingrijorezi. In ralanti nu evacueaza gazele ca lumea si se tot aduna particule de funingine in precatalizator si catalizator care ulterior, in mers vioi, ard si de aceea apare fumul alb-albastrui.

Dupa unii ar insemna consum de ulei sau antigel, dar nu ai treaba. Si al meu cand il las mult in ralanti scoate dupa, fum de toate culorile.

Poti merge linistit unde ai drum.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o parte da o parte nu :)) ma tot gandeam de ceva vreme daca se potrivesc franele de x5 e53 pe e39..se pare ca e acelasi etrier pe x5 e39 e38 difera doar suportul si acum as vrea sa caut un disc sa vad diferenta.discurile de x5 sunt 332mmx30 iar e39 3.0d 324x30. A incercat cineva pe aici? Ma gandeam ca e mai mare etrierul la 530d fl dar e acelasi de la 520 pana la 535i si x5 si e38

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta scrie pe bmwfans.info :)34 11 6 773 131 

 

Usage

5' Series

E39

+520d M47

+520i M54

+525d M57

+525i M54

+530d M57

+530i M54

+535i M62

+540i M62

+540iP M62

7' Series

E38

+735i M62

+740i M60

+740i M62

+740iL M60

+740iL M62

X3 Series

E83 Facelift

+X3 3.0sd M57N2

X5 Series

E53

+X5 3.0d M57

+X5 3.0d M57N

+X5 3.0i M54

+X5 4.4i M62

+X5 4.4i N62

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg puse franele de M5, fata/spate, rulmentii sunt la fel.

Grija mare ca nu ai dreptate cu etrierele. S-au gasit componente care au fost puse pe modelele respective, dar din experienta iti spun ca e diferenta mare intre etrierele de 2.5d si cele de fl 3.0d, foarte mare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, AdiOrte said:

Merg puse franele de M5, fata/spate, rulmentii sunt la fel.

Grija mare ca nu ai dreptate cu etrierele. S-au gasit componente care au fost puse pe modelele respective, dar din experienta iti spun ca e diferenta mare intre etrierele de 2.5d si cele de fl 3.0d, foarte mare.

 

Pe realoem nu apare m5-ul in lista la rulment ca optiune la piesa interschimbabila daca ma pot exprima asa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost ok la vama a fost ok drumul fara neplaceri ..masina a mers ca unsa..pacat de autostrazile din ro care totusi sunt noi si intro stare proasta..in apropiere de Sebes se lucra la banda 1...era 3 dim si pe banda 2 a fost o portiune de 3m in care asfaltul era lasat destul de mult...tind sa cred ca la 170kmh am sarit cu partea din spate a masinii complet in aer...singura neplacere este ca in ziua dinaintea plecarii am lasat geamul sofer jos a plouat 2 minute pe butoanele geamuri sofer...nu mai merg geamurile pe stanga...nu se mai pliaza oglinzile si nici nu se mai regleaza...l'am desfacut...curatat..au mers 2 zile si acum iar nu mai merg...sugestii? Sau are cineva la vanzare modul cu buton oglinzi pliabile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intre timp am zis sa imi fac de lucru si in concediu ...am rezolvat cu butoanele...100 lei altele..si aseara i'am facut schimbul de ulei la cutia de viteze...am utilizat 6l de dexron 6 si kitul de la Vaico filtru garnitura + suruburi plus 2 brate oscilante fata Ruville.Sunt foarte multumit de rezultat bratele mele fiind un pic cam moi in pivoti...bucsile le schimbasem anul trecut.Si spre surprinderea mea erau originale ale masinii sau asa cred ele fiin amandoua 11.2002 si masina este 12.2002

Deasemenea am schimbat si folia pe geamuri si luneta ..fosta era un pic decolorata si ciupita in 2 3 locuri...urmeaza sa pun si pe geamurile fata undeva saptamana viitoare aproape de plecarea din tara ca sa nu am vreo surpriza sa raman fara talon..

20170816_190945.jpg

20170817_232326.jpg

20170817_204041.jpg

20170817_204034.jpg

IMG-20170817-WA0001.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bun..sa va spun o mica aventura..am plecat spre spania cu e39'le joi dimineata cu gandul ca nu voi avea probleme masina fiind 100% ..cum se face ca de fiecare data cand iese din tara spre strainatate imi face cate o problema...toate bune si frumoase pana vineri dimineata la 3.am dupa 2000km facuti si oboseala maxima...am inceput sa aud un rontait...opresc in peco scot laptopul , injectorul nr 5 incepuse sa bage 2.8 3 cand puneam masina in drive..m'am gandit ca daca parcurg inca 1000km asa risc sa topesc vre'un piston..ce sa fac..intr'un rucsac cu scule mi'am adus aminte ca aveam un injector care dadea pe retur ..ce picase anul trecut tot in drum spre spania...ma decid ca e mai bine sa porneasca greu decat fac vreo prostie si il schimb...toate ok peste o ora era pus masina mergea..nu mai tragea ca inainte dar mergea...900km dupa aud iar un rontait..motorina aveam 1 treime din rezervor de facut doar 100km sa ajung la destinatie..era 2.30 ziua vineri 35 grade afara..masina se opreste in mers...nu mai porneste de nici o culoare..presupply pressure eroare..dau admisia jos ma gandeam ca a picat de tot injectorul pe retur nu mai tine deloc..pun celalalt injector..la fel..motorina nu venea de nici o culoare..il pun iar pe celalalt, verific sa vad daca am motorina ,la rampa nimic la pompa nimic la filtru nimic..dau 3 ciocane sub rezervor incepe sa vina motorina..porneste masina..in tot acest timp electromotorul a decis ca nu vrea sa mai mearga si din 50 de incercari de pornire 40 erau in gol..nu cupla bendixul..intr'un final am ajuns la destinatie cu o lista de lucruri de facut...electromotor nou, refacut toate injectoarele cap coada , schimbat pompa rezervor plus furtunele ce duc la filtru si pompa.😑😑😑

Intr'un final inainte sa plec am pus folia si pe fata😊

20170825_053319.jpg

20170825_053311.jpg

  • Haha 1
  • Sad 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...