Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anunt important !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   05/13/2018

      Le uram mult succes celor cativa oameni din Bucuresti, care, unii din prea multa aroganta iar altii din prea putina carte, nu si au mai gasit locul in E39 Club Romania astfel incat si-au facut propriul "club" e39 !!! Speram sa-si continue acolo activitatea pe care o aveau aici in aceeasi maniera si cu aceleasi rezultate !!!!
Felix

520d WIN

Recommended Posts

Chiar daca a mai fost prezentata, m-am decis sa-i fac un topic separat acestui E39 Touring, o masina care mi-a dat satisfactii dar si batai de cap, ca orice masina veche. Cu toate acestea, nu voi renunta la E39, pentru mine fiind modelul "the best" din tot ce a construit BMW pana acum.

 

Revenind la touringul din dotare, pot spune ca am salvato de la o moarte lenta dar sigura pentru ca probabil nimeni nu-si batea capul sa o aduca la adevar. Am cumparato cu 2250 euro fara numere, adusa din DE pe platforma, cu multe lipsuri: rulou portbagaj, capace jante, ornament motor central, lateral si spate, cu lampile spate stanga brutalizate (a fost scos sistemul led si montat bec), cu sticla far dreapta crapata. Pretul platit a reflectat starea masinii dealtfel si TUV-ul era expirat de vreo 2 ani timp in care a stat printrun autohouse al vreunui turc sau arab.

Am achizitionato pentru culoare, interiorul foarte curat si intretinut, vopseaua aproape perfecta, gandindu-ma ca partea tehnica o voi aduce la adevar eu ceea ce si s-a intamplat.

 

11713803_1682589525308677_18964944269997

 

11703448_1183486761667909_27912692987943

 

 

Ajuns cu ea acasa, am inceput restaurarea cumparand absolut toate plasticele lipsa la motor, ruloul portbagaj, lampile spate, sticle faruri noi, montat barele portbagaj asa cum ii sta bine unui touring.

Trecand la partea tehnica am schimbat: bielete antiruliu, placute de frana, senzori placute, amortizoare, flanse, arcuri, reparat webasto, termostate, bujii, vacuumuri, injector cu fir, reparat alarma Oem, inlocuit trapa, la final pompa de injectie cea mai costisitoare piesa dealtfel.

 

20151123_120948.jpg

20160611_091146.jpg

IMG_20160518_181146.jpg

 

Partea de retrofituri nu cuprinde prea multe, incercand sa montez doar ceea ce imi este util si necesar:

 

-comenzi pe volan;

-oglinzi cu rabatare electrica;

-scaune cu reglaj electric de E38 de pe care am luat doar scheletul metalic cu motorase si module;

-haion cu deschidere/inchidere hidraulica din cheie (buton);

-CD player cu aux si magazie de cd inlocuite ulterior cu o navigatie Oem;

 

Pentru un aspect mai placut am montat inele ceasuri bord, un volan M si grile capota chrome (avea negre cand am cumparato), am colantat trimurile centrale exterioare si vopsit cu vopsea cauciucata celelalte, montat pedale tip iem negre, bricheta in portbagaj.

Fiecare operatiune a durat ore sau zile, la sfarsit existand acea multumire care te indeamna sa mergi mai departe.

 

Proiecte de viitor sunt multe mai ales pentru aspectul exterior, dar mai am ceva de facut pe partea tehnica pana atunci. Trebuie sa schimb turbina pentru ca fluiera din ce in ce mai enervant.

 

20160620_170514.jpg

20160620_170621.jpg

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

O povestire foarte frumoasa, si se cunoaste ca e spusa din suflet cu pasiune; masina e foarte frumoasa ( am vazut o personal ), foarte intretinuta, si cu totul speciala din cauza culorii si a jantelor de m5 😍 ! Ce mai imi place tare la ea este inchiderea si deschiderea la portbagal. Poate vom reusi si la a mea sa facem asa ceva :) Foarte bine ca te ai hotarat sa faci topic separat pentru ca merita si abia astept sa vad ce planuri mai ai cu ea, deoarece e o baza foarte buna! Multi km fara incidente neplacute :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos! Mult spor la retrofituri in continuare :) ai luat scheletul la scaunele de e38 si ai pus pernele de e39? Si dc ?:) si pune o poza te rog cu trimurile vopsite cu vopseaua cauciucata daca se poate si spune-ne cum se numeste.multumesc ! :D

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Frumos! Mult spor la retrofituri in continuare :) ai luat scheletul la scaunele de e38 si ai pus pernele de e39? Si dc ?:) si pune o poza te rog cu trimurile vopsite cu vopseaua cauciucata daca se poate si spune-ne cum se numeste.multumesc ! :D

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Apropo te-ai hotarat dacă treci la turbo de 2.5?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spray-ul cauciucat si termorezistent de la Alfaromtrans dupa care aplicat Duplicolor negru lucios. Daca vopseaua rezista pe etriere, de ce nu ar rezista si pe trimuri

 

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

Eu aveam scaune manuale si am trecut la electrice. Am montat tapiteria mea deoarece cele de E38 erau albastre.

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

Cu turbina cred ca am sa o reconditionez pe a mea. Nu mananca ulei dar fluiera.

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ce sa mai zici. O masina pe cinste. A meritat fiecare banut, arata si merge cum trebuie acum. Ma bate gândul pe mine de folii, tu nu ai gânduri din astea? Pe mine ma oprește deocamdată rugina de la luneta, si ca as vrea si eu cândva portbagaj electric. Cel mai bun Retrofit posibil.

Multă bafta mai departe cu ea, si multi km sănătoși sa va poarte.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu impresii dupa 2450 km parcursi in 2 saptamani pe drumurile patriei. In general soselele sunt bune exceptie, zona Moldovei -ceva normal pot spune-.

 

Ca si consum undeva la 6,7% extraurban, viteza medie 60,3km/h. Mers cat se poate de tare fara menajamente. La consumul calculat la pompa am avut o diferenta de 0,400 ml deci BC-ul afiseaza corect. 2 persoane cu masina plina de bagaje.

Pe autostrada la 200 km/h senzorul de temperatura a luato razna aratand -15 grade si clima nu mai baga rece (deci exista o legatura). Am fost nevoit sa reduc, deci nu am reusit sa vad ,,cat baga". Ulterior senzorul si-a revenit si am avut iarasi rece in masina.

Am luat o groapa la intrare in Targoviste si-mi fuleaza roata stanga fata intre 100 si 110. Sper sa se fi dezechilibrat, sa nu fi indoit janta. In rest, numai de bine.

Sunt multumit de masina, suspensia e confortabila, interiorul textil e aur la drum lung si in sfarsit nu mai am tricoul ud in spate. :) 

 

Cateva cadre de la Popasul Dragodana.

 

20160729_151248.jpg

 

20160729_151234.jpg

 

20160729_151211.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

E fain textilul daca ai grija de el, e foarte pretentios. Cu pielea ma simt mai in siguranta decat cu textil :)

Cand ai copii mici, e pretentios.

Il aspir in fiecare saptamana si il intretin cu solutii din comert.

Este exact ca in ziua in care am cumparat masina.

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 2 saptamani de pauza, m-am murdarit iarasi pe mâini:

 

Carcasa filtru aer schimbata pt.ca a mea era crapata

8bb737e98e835fc0aa0b1f810e46b6ea.jpg

 

Suporti numar de la Alex3aru 070c48b38aa8214f0874af34509fc178.jpg

 

Ornamente praguri

296c604d9182f0b35e291a129efeedfe.jpg

 

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

O masina foarte ingrijita si rasfatata. Pana la urma ti ai mai gasit putintel timp si pentru masinuta ta dupa ce ti am ocupat eu ieri tot timpul :))) ii sta mult mai bine cu suportii astia de numar :) cat de bine pot da pragurile 😍😍😍 sunt super! Sa le utilizezi sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×