Sari la conținut

SB91BCI


Cristi91
 Share

Recommended Posts

Ok mersi mult de informatie , oricum e ciudat de ce a picat asa de nebuna o lasi in stare buna de functionare si dupa 2 zile nu mai merge cum trebuie, azi ma intorc de la brasov sper sa nu se strice calculatorul pompei pana la sibiu si saptamana ce vine ma voi apuca de pompa sper sa am timp, daca nu o las pe dreapta si cateva zile merg cu alta masina.

Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok asa o sa fac mersi mult de informatie. Azi am fost cu ea la lucru si acum ca e mai rece afara si-a mai revenit destul de mult dar nu complet ciudat. Dar oricum daca ajung sa o dau jos pompa iti voi asculta sfatul

Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

M-am saturat de pornirile greoaie si de faptul ca nu trage si ieri m-am suparat pe ea si am dat pompa jos, acum problema e ca nu stiu unde sa o trimit la verificat respectiv reaparat daca e nevoie. Astept niste pareri, am vrut sa o duc la express diesel brasov sau la ats integral cluj si nu stiu ce sa fac, daca stiti altundeva in apropiere de sibiu si de incredere astept informatii.

Daca tot am dat pompa jos am zis sa dau si electromotorul ca de atata timp tot porniri lungi probabil ca nu mai e ok si intradevar nu cred ca prindeam decembrie cu electromotorul asta :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na am primit un raspuns la care sincer nu ma asteptam, cei de la bosch au zis ca nu au prins niciodata o pompa de bmw atat de buna si cel mai probabil cum zici tu era o chestie de avans la problema cu pornirea greoaie. Ma bucur de raspuns ca pompa este buna chiar daca am lucrat degeaba dar sunt trist ca nu stiu ce are de nu mai trage 🙁. Nici cea mai mica eroare, parametri sunt in regula in urma testelor facute de un baiat cu DIS, cert este ca de cand a aparut problema ca nu mai trage pe bord imi arata tot consum de 14-15 dar la pompa este mai mic decat atunci cand tragea bine undeva la 7-8 consum mediu. S-ar putea ca si din cauza avansului sa nu traga bine sa fie lenesa, dar eu tot sunt de parere ca nu ii da motorina cat are nevoie ca orice as face in sarcina nu scoate fum deloc zici ca e pe benzina. Poate s-a transformat si trebuie sa o alimentez cu benzina acum😂. Pacatoase dieselurile astea 😂.

Mersi de informatii si de ajutor cand mai am cate o problema cu ea 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai facut test cu DIS iti aparea daca erau probleme pe electrovalva turbo. Acum depinde si ce fel de test cu DIS a facut pentru ca la 2,0d sunt mai importante 3 teste din DIS:

- valoarea avansului static;

-presiunea data de turbina;

-verificarea functionarii actuatorului;

Daca toate aceste sunt in regula iar pe DDE nu apar alte erori, masina trebuie sa functioneze ceas. Verifica si injectoarele pentru ca am avut ocazia sa vad injectoare praf de 2,0d, masina abia se misca. Incearca sa anulezi si EGR-ul sa vezi daca e vreo schimbare (asta daca nu ai facuto pana acum). Verifica pompa din rezervor, schimba filtrul de motorina, verifica conductele de motorina sa nu fie infundate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Revin cu informatii, am montat pompa pe masina si dupa ce am umplut pompa cu motorina am inceput sa incerc sa pornesc tractorasul si nu a vrut nici in ruptul capului sa porneasca. 

Multumita colegului @Felix am reusit sa pornesc masina. M-a sfatuit sa o pornesc cu spray de pornire altfel nu am sanse sa o vad mergand. Zis si facut am cumparat un spray a dozat tatal meu cu atentie sa nu fie cantitate mare sa omor domnul motoras si uite asa a reinviat. Aviz amatorilor care vor da pompe VP44 jos la remontare doar asa reusiti sa o porniti dar atentie cat se dozeaza, cu ocazia asta am invatat ceva nou. Ca prin minune si-a revenit cu pornirea greoaie atunci cand acul de temperatura se afla in zona albastra sau dupa ce a stat cateva ore dar de tras tot nu trage. 

Azi dupa ce m-am intors de la un examen de la brasov am observat ca daca accelerez treptat in depasire si nu direct acceleratia la maxim trage mai bine, are momente cand trage binisor si momente cand trage rau culmea niciodata nu scoate fum. Am pus si INPA sa vad ce erori da dupa drumul asta. Ei bine au aparut urmatoarele erori voi pune si poze cu erorile: 

-66 Control unit DDE (EEPROM and configuration)

-6 Exhaust-gas recirculation-Controller (asta e normal sa apara ca e anulat doar mecanic nu si din soft)

-101 boost controll (asta e ceva nou la ea)

Multumesc inca o data domnului Felix sunt dator cu o bere :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Control unit DDE il rezolvi cu DIS.
Boost control e ceva pe la turbo. Cred ca din cauza asta nu se accelereaza uneori. Schimba electrovalva de la turbo cu cea de la Egr si vezi daca mai apare eroarea.

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum trebuie sa o duc la unghiuri pe spate ca vineri dimineata in drum spre brasov de 2 ori era sa o trantesc. A 2-a oara a intrat destul de rau in derapaj si dupa m-am oprit sa ma calmez un pic iar un coleg ce venea in spatele meu a vazut faza si a zis sa am grija ca doar o suprafata mica a anvelopei calca pe asfalt. Suprafata mica plus ud pe jos combinatia perfecta sa iti intre in derapaj cand te astepti mai putin :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electrovalva de la EGR stiu ca e innebunita deci nu are rost sa o pun pe aia. O sa verific si furtunele de vacuum ce vin la suporti sa nu cumva sa fie unul rupt pe undeva.

Ar mai fi o problema care poate s-a mai intalnit cineva. In sarcina indiferent de treapta in care se afla cutia daca motorul are intre 2000-2300 rpm apar niste vibratii in caroserie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Revin cu noi informatii despre problemele cu tractorasul doar acum ca am fost un pic in concediu, am descoperit ca pe conducta dintre pompa de vacuum si servofrana era o fisura si tragea aer fals, am cumparat una noua originala. Dupa montare s-a simtit o imbunatatire in sensul ca mai poti sa intri in depasiri dar tot nu trage cum trebuie si pe langa asta am pus si electrovalva noua pe pierburg verificat din noua toate furtunasele de vacuum, geometria variabila functioneaza bine, dar culmea dupa ce m-am intors din concediu am gasit din nou eroarea 101 boost control. Pe sfarsitul saptamanii merg la un baiat sa ii dis-ul sa vedem ce da pe dis.
Tot spre sfarsitul saptamanii voi monta pe spate bara stabilizatoare m sport 2 luata de la colegul @The Hulk multumesc colegule pt bara
Multumesc domnului@Felix pentru informatii cu privire la verificare vacuumuri ca asa am gasit conducta asta pacatoasa, initial am zis ca nu are rost sa verific furtunele ca au fost schimbate in primavara.
Am fost pe autostrada sa vad cat prinde si cat de repede accelereaza, acolo imi dau seama cel mai usor daca si-a revenit sau nu si acul s-a oprit la 180 a crescut si destul de greu, pe aceeasi distanta octavia de 1.6 benzina a prins tot aceeasi viteza, un exemplu cam cat de greu trage tractorasul dar nu e problema o rezolv eu pana la urma


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai pentru ce.:) Eroarea e tot pe turbo. Verifica cablajul care intra in electrovalva turbo sa nu se tina in 3 lite.

 Ori actuatorul nu e reglat, ori scapa presiunea pe la tubulatura, dar ar trebui sa mearga un 205. Doar cu DIS poti verifica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt constient ca urca greu nu am pretentia sa fie ca 2.5 dar nici aproape sa ma faca un 1.6 benzina de 102 caluti si sa se opreasca la 180 si nici cu slujbe sa nu treaca de pragul asta. Am fost cu ea cand am cumparat-o si a prins 210 in bord. Ii chestia ca stiu cum tragea inainte si pana nu isi revine ma voi stresa mult cu lipsa asta de putere


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...