Jump to content
BMW E39 Club Romania
  • Announcements

    • TOM

      FACEBOOK - BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro   12/29/2017

      FACEBOOK BMW e39 Club Romania - Pagina Oficiala www.e39.ro Incepand de azi 30/12/2017 and decis sa avem pagina noastra oficiala pe Facebook pentru a nu mai lasa imaginea noastra sa fie patata de tot felul de cluburi false ce se dau a fi Club e39 Romania ! Pagina noastra oficiala o gasiti aici: https://www.facebook.com/groups/www.e39.ro/about/ Va asteptam! Un an nou fericit !!!!
Costi_VLN

BMW 528i SE touring.

Recommended Posts

Hai bine v-am gasit....

 

Demult visam la un BMW E39,varianta sedan sincer,insa neaparat motor minim 2,5 benzina.Dupa parerea mea,e39, cel mai reusit model BMW fabricat vreodata.Acum am reusit sa o am;am ales insa varianta break deoarece am nevoie de spatiu,vreau sa fac drumurile in tara cu ea,eu,locuind in Jersey Islands de aproape 1,5 ani.

Am momente cand nu ma mai satur s-o privesc,ca un copil in fata vitrinei cu jucarii.O ador.

 

BMW seria 5,touring,an 1999,motor 2,8 benzina 6 cilindrii,193 cai.80100 mile.

Ca dotari cutie automata+secventiala, trapa,clima bi,senzori ploaie-parcare,geamuri+oglinzi electrice,magazie cd,mahon,tapiterie piele crem,mahon,comenzi volan,spalatoare far,suspensie perne aer,etc

 

Destul de ok,tinand cont de varsta.Foarte murdara,chiar imputita as putea spune.Urmeaza deratizarea.

Ca si probleme,martorul abs aprins in bord.I am inlocuit toti sensorii,eroarea persista.Am sa ajung s o pun pe tester,sa vedem care-i buba.Vitezometrul si consumul instant nu merg,am inteles de vina ar fi aceasta eroare de abs.

Cauciucurile praf toate,dot 2000.

Un prezon rupt in fuzeta dreapta fata,sa vad unde si cum il scot.Deh Daca eram acasa era deja scos.

Clima nu raceste suficient,presupun ca trebuie completat cu freon.

Cativa pixeli morti la radio-cd,nu e bai urmeaza navigatie.

Farul stanga face condens si nu functioneaza reglajul electric.Urmeaza sa-l desfac si sa-l rezolv pt moment.Voi monta faruri facelift cu angel si xenon.

Am inlocuit ulei cutie,ulei motor,filtrele,senzorii abs toti 4,am cumparat un cric,ca nu avea.De asemenea am cumparat si montat deja 4 cauciucuri noi.

Impresii, masina i tank,foarte legata,nu bate nimic,silentioasa,confortabila si foarte gurmanta.Mare,foarte mare,e cam jale cu ea p-aci cu strazile astea inguste.

Ca planuri de viitor,in primul rand sa i rezolv problema cu abs ul.O sa ma sfatuiesc cu Felix,e doctor in auto si un amic destul de bun si vechi. Dupa care sa fac inspectia,un fel de RAR si s o inscriu,ea acum fiind inscrisa pe Guersey,o alta insula apropiata.Dupa care vreau sa i montez jante 17 sau 18, navigatie originala,faruri de facelift,folie geamuri si instalatie xenon originala.

Saptamana viitoare sa vad daca reusesc s-o curat,am nevoie garantat de o zi ,doua.E jale.App,au avut caini propietarii precedenti.

Garantat v a avea un viitor bun,va fi ingrijita corespunzator si v a arata intr-un mare fel.Veti fi martori.

In rest sa fim sanatosi,sa putem face ce ne am propus.

 

 

Optiunile conform V.I.N.

 

 

 

Vehicle information [..] BV25499
Type code: DP62
Type: 528I (EUR)
Dev. series E39 (2)
Line 5
Body type TOUR
Steering RL
Door count 5
Engine M52/TU
Cubical capacity 2.80
Power 142
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour BIARRITZBLAU METALLIC (363)
Upholstery STANDARDLEDER/BEIGE E36 SANDBEIGE E (N6SN)
Prod. date 1999-01-15

 

Order options
No.     Description
280     LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING
302     ALARM SYSTEM
386     ROOF RAIL
401     SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
413     LUGGAGE COMPARTMENT NET
428     WARNING TRIANGLE
431     INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441     SMOKERS PACKAGE
473     ARMREST, FRONT
500     HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
508     PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
534     AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540     CRUISE CONTROL
666     RADIO BMW BUSINESS CD
694     PREPARATION FOR CD CHANGER
773     WOOD TRIM
812     ENGLAND VERSION
850     ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
863     EUROPE/DEALER DIRECTORY
877     DELETION CROSS-OVER OPERATION
880     ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION

Series options
No.     Description
202     STEPTRONIC
220     SELF-LEVELING SUSPENSION
520     FOGLIGHTS
853     LANGUAGE VERSION ENGLISH

IMG_20161004_133403.jpg

IMG_20161004_133414.jpg

IMG_20161004_133454.jpg

IMG_20161004_133527.jpg

IMG_20160921_124342.jpg

IMG_20160923_135741.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. F frumoasa, si eu sunt fan touring. Si am ajuns sa ii apreciez f mult utilitatea. Foliile o mai "scurteaza", sa para mai sport.

Legat de caini, si fostii proprietari la mine cred ca au avut, era murdara si am muncit si eu o zi la ea, cel putin, scos bancheta spate etc. Pana la urma am dus-o si la detailing profi.

 

De navigatie, stiu ca toti merg pe oe, poate esti deja hotarat, dar eu am o navi android, si sincer n-as vrea oe (are un amic pe e46 si mi se pare mega extra invechita). O navi pe android sau chiar noul Dynavin N6 o aduce in secolul 21. Stiu ca N6 se conecteaza la BC, la PDC, parca si la DSP. La comenzile de volan se conecteaza toate.

 

Bafta cu tot ce ti-ai propus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit s o ''deratizez'',daca i pot zice asa.Foarte murdara,chiar imputina as putea spune.

Am reusit sa raman si fara baterie,drept urmare am inlocuit o si pe aceasta.

Ieri am montat modulul de ABS,cel de pe pompa si degeaba.Senzorii noi,modul inlocuit,eroarea persista.Maine ma duc din nou s o pun pe tester,sa vad ce anume da eroare.In schimb vitezometrul si litrometrul merg,deci senzorul stanga spate functioneaza.

Am reusit sa repar si suportul pahare spate,cel montat pe cotiera,era rupt un suprt pe care sta montat arcul si nu mai culisa.

Deja mi da mari batai de cap acest ABS,De 2 saptamani numai asta citesc,am rascolit netul.

Sa vad ce aflu maine si daca nu o duc la service BMW,cat ma costa asta e.

Va tin la curent.

IMG_20161004_125344.jpg

IMG_20161004_125357.jpg

IMG_20161004_125614.jpg

IMG_20161004_125621.jpg

IMG_20161004_125950.jpg

IMG_20161004_130342.jpg

IMG_20161004_130847.jpg

IMG_20161004_132720.jpg

IMG_20161004_132730.jpg

IMG_20160923_140108.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun gasit din nou.

Greu p aci cu mecanicii astia.

Practic,faci programare azi,zi abea peste 10 zile,doua saptamani te pot primii.O galagie de bani fac astia,ca idee e 65 de lire ora de manopera.

Cred ca ma reprofilez.

Ca idee,am gasit cu greu,in toata Anglia un alt modul de abs cu seria ...001,m a costat 250 lire,sh, plus transport.M a gandeam sa iau nou insa oscila intre 800-1000 de lire,scump.Plus ca trebuia sa l codez si nu cred ca aveam unde aici.

L am montat,s au stins martorii,iar in 200 metrii s-au aprins din nou.Insa acum,cu noul modul,vitezometru si litrometru functioneaza.

Pus testerul pe ea din nou,eroare de senzor dreapta fata.Cum senzorii sant noi,toti 4,am inlocuit senzorii fata intre ei.Pus din nou testerul pe ea si aceeasi eroare,senzor dreapta fata.

Drept urmare am comandat rulment nou,alti 170 lire.

Astept sa mi ajunga maine-poimaine si dupa sa l montez si sper s-o rezolv si sa-mi fac inmatricularea.Dupa care sa o fac cum vreau,faruri,jante,navigatie,etc.

Intre timp m am ocupat de motor.L  am facut sa straluceasca.M i a luat circa 4 ore dar e alt cv.

Am comandat si montat grile nichelate.Cele negre veneau ca nuca n perete.Pachet crom cu nari negre.Ce o fi fost in mintea lui nu stiu.

 

 

 

IMG_20161101_142841.jpg

IMG_20161101_142849.jpg

IMG_20161101_142859.jpg

IMG_20161101_145257.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun gasit din nou.

Greu p aci cu mecanicii astia.

Practic,faci programare azi,zi abea peste 10 zile,doua saptamani te pot primii.O galagie de bani fac astia,ca idee e 65 de lire ora de manopera.

Cred ca ma reprofilez.

Ca idee,am gasit cu greu,in toata Anglia un alt modul de abs cu seria ...001,m a costat 250 lire,sh, plus transport.M a gandeam sa iau nou insa oscila intre 800-1000 de lire,scump.Plus ca trebuia sa l codez si nu cred ca aveam unde aici.

L am montat,s au stins martorii,iar in 200 metrii s-au aprins din nou.Insa acum,cu noul modul,vitezometru si litrometru functioneaza.

Pus testerul pe ea din nou,eroare de senzor dreapta fata.Cum senzorii sant noi,toti 4,am inlocuit senzorii fata intre ei.Pus din nou testerul pe ea si aceeasi eroare,senzor dreapta fata.

Drept urmare am comandat rulment nou,alti 170 lire.

Astept sa mi ajunga maine-poimaine si dupa sa l montez si sper s-o rezolv si sa-mi fac inmatricularea.Dupa care sa o fac cum vreau,faruri,jante,navigatie,etc.

Intre timp m am ocupat de motor.L  am facut sa straluceasca.M i a luat circa 4 ore dar e alt cv.

Am comandat si montat grile nichelate.Cele negre veneau ca nuca n perete.Pachet crom cu nari negre.Ce o fi fost in mintea lui nu stiu.

Senzatie, felicitari pentru achizitie! Cum ai reusit sa cureti motorul in halul asta? 

Recomanzi ceva produse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine v am regasit.

Am rezolvat o in sfarsit.Concret,a avut urmatoarele probleme,2 sensori abs,rulmentul dreapta fata nu dadea semnal deloc-inlocuit cu altul nou,rulmentul stanga spate dadea semnal intrerupt,la inlocuire am descoperit si de ce,era ciobit inelul magnetic,nu inteleg cum si de ce; plus modulul abs care avea contacte imperfecte si un scurt din cate am inteles,drept urmare a fost si acesta reparat.
Initial cumparasem altu modul cu acceasi serie cu cel al masinii,insa cu toate ca avea aceeasi cod nu s a pupat cu calculatorul masinii.Dupa montaj a functionat vreo 30 secunde,dupa care s au aprins martorii.Dupa toate astea am mai sapat pe net si am aflat ca foarte rar nimeresti sa inlocuiesti un modul abs sh si sa ti functioneze,indiferent ca are acelas cod.
La inlocuirea rulmentului spate a trebuit taiata flansa si planetara,nu am reusit sa le demontam,intepenite grav.Au folosit baietii si autogen si nimic.Drept urmare inlocuite si planetara si flansa,noi ambele,iar apoi montat si noul rulment.
Dupa ce am inlocuit toate cauciucurile noi,am refacut si unghiurile de fuga,nici o roata nu rula in parametrii.
Acum toate bune,masina ruleaza perfect,nici un martor aprins.
Am trecut si inspectia,un fel de RAR,iar zilele viitoare astept noile numere.De asemenea am facut si o noua polita de asigurare.
De acum ne apucam de stilizat,faruri si stopuri facelift,sonorizare,navigatie cu android,jante si ce o mai fii.
 

IMG_20161201_114928.jpg

IMG_20161201_122458.jpg

IMG_20161208_150912.jpg

IMG_20170104_173215.jpg

IMG_20170104_173229.jpg

IMG_20170104_173242.jpg

IMG_20170105_122816.jpg

IMG_20161208_132515.jpg

IMG_20161208_132538.jpg

IMG_20161208_143037.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost de fata,cablul l a scos demontant tot de pe el.

Cat despre planetara,a scos aerul din perna,a demontat o din grup,apoi din brate si fuzeta si asa cu flansa si rulmentul pe ea,prinsa n mengina si date cateva ciocane cu un dorn gros de cupru,insa fara nici un rezultat.Dupa care s a folosit o presa mecanica,nimic,apoi a folosit o presa fixa hidraulica,la fel nimic.Incinsa bine la autogen,la fel nimic.Deci am fost de fata,chiar nu a iesit.Zici c a fost sudata.

Chiar nu a fost alta solutie.Mi as fi dorit si eu sa scap mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planetara aia cerea un baros sanatos. Exact asa am patit si eu cu planetara, am asejat fuzeta pe un butuc sanatos cu planetara in jos si cu un baros de vreo 5kg plus dorn de cupru a iesit dupa cateva lovituri. A dat in ea ca in dusman' :) Cu presa hidraulica indoi fuzeta. La montaj era indicat sa dai cu spray antiblocaj ca sa nu ai aceleasi probleme/cheltuieli pe viitor. Totusi cat a fost o planetara noua ??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×