The Hulk Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Arata bine sunt curios cum se va auzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Iulie 25, 2018 Autor Share Postat Iulie 25, 2018 Nu sunt diferente mari, in ceea ce consta sunetul. Parca putin mai gros pe la 1500/2000 de ture. In schimb am scapat de gaze in partea din fata a masinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 S-a imbunatatit si acceleratia? 🙂 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Iulie 25, 2018 Autor Share Postat Iulie 25, 2018 Nu, deoarece aveam deja anulate catalizatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 2, 2018 Autor Share Postat Octombrie 2, 2018 Mna ca l-am schimbat si pe asta,radiator nou NISSENS plus furtun OEM nou si termoflot nou. In momentul de fata, tot sistemul de racire al masinii este nou... Multumesc Pimp, mare om! 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Frumoase cadouri a primit, sper sa fie recunoscatoare! Spor la montat, daca ai nevoie de ajutor sti unde ma gasesti 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 3, 2018 Autor Share Postat Octombrie 3, 2018 Asa sper si eu, ca mi-a mancat zilele si banii in ultima perioada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 9, 2018 Autor Share Postat Octombrie 9, 2018 Treaba sta in felul urmator, am schimbat urmatoarele, vascocuplaj nou, termoflot nou, pompa de apa noua, termostat nou, radiator nou si furtunul de tur nou OEM, aerisita de a luat-o dracu... inca imi face presiune pe furtune. Ma poate ajuta careva cu un sfat, ce sa mai verific... ce sa mai schimb... ca imi vine sa ii dau foc si sunt 100% sigur ca asta este motivul pentru care masina imi intra in limp mode. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiOrte Postat Octombrie 9, 2018 Share Postat Octombrie 9, 2018 Ai verifcat traseul din blocul motor sa fie ok? Nu dau cu paru', numa zic, ca ai verificat/schimbat cam tot in rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 10, 2018 Autor Share Postat Octombrie 10, 2018 Cum pot verifica traseul din blocul motor Adi? Ma gandeam ca poate exista posibiliatea sa fie obturat cu ceva si de acolo si presiunea mare pe furtune sau sa fie ciupita garnitura de chiuloasa, chestia ii ca nu vad scurgeri, nu pierd antigel, uleiul ii curat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 10, 2018 Autor Share Postat Octombrie 10, 2018 Daca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita, ce valori trebuie sa urmaresc in DIS sau in INPA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiOrte Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 Eu nu stiu ce sa iti mai zic. Ca sa revenim la problema, tu zici ca din cauza presiunii pe furtunele de racire, iti intra masina in limp mode? Acul de la temperatura sta pe mijloc (ai verificat temperatura agentului de racire)? Eu mai degraba m-as uita la turbina. Ai cumva soft pe masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 11, 2018 Autor Share Postat Octombrie 11, 2018 Presiunea pe furtune ii un factor ce imi arata ca racirea motorului nu se face in mod corect, temperatura acului sta pe mijloc. Asta este urmatoarea chestie ce vreau sa fac, sa masor fizic temperatura agentului de racire cu un termometru digital. Nu am soft pe masina, am citit si m-am documentat mult pe codul asta de eroare, ii o eroare foarte generala (ma lupt cu ea de peste un an), masina intra in protectie si atunci cand uleiul are temperatura prea ridicata, la mine masina intra in limp mode doar atunci cand acul se fixeaza pe mijloc, in cazul de fata tind sa cred ca uleiul din motor atinge o temperatura prea mare si imi trimite masina in limp mode. De ce spun asta? Deoarece am schimbat turbina, tulumba, furtune de vacuum SAMCO, intercooler, senzor MAP, galerie de admisie + garnituri noi, debitmetru, electrovalva turbina Pierburg noua, senzor presiune rampa, valva de pe pompa de inalte, injectoare reconditionate (toate), plus alti senzori noi pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 Temperatura de antigel o poti vedea si pe bord, meniul ascuns 7. A mea a inceput sa tine temperatura pe la 100 de grade, termostat Behr montat acum 2 ani. De cand este pe masina am observat ca tine temperatura nitel sus, dar in ultima vreme s-a agravat. Cand ajunge la 102 pleaca electroventilatorul. La mine radiator este fierbinte pe partea cu tur, si rece (temperatura ambientala) pe partea cu reture, deci este clar ca nu circula apa. Furtune sunt ceva tari dar nu este presiune asa mare in cat se deschide capacul la vas. Urmareste temperatura in bord, daca creste peste sa zicem 95 si tot asa ai radiator fierbinte pe o parte si rece pe celalta, insteamna ca nu circula apa si cauza probabil este termostat. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 15, 2018 Autor Share Postat Octombrie 15, 2018 Si eu tot termostat Behr am montat, nou... Am exact aceleasi simptome ca si tine! Inainte sa fac alte miscari, sa incerc oare cu un alt termostat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Octombrie 16, 2018 Share Postat Octombrie 16, 2018 Eu am schimbat termostat de vineri, acum sta pe la 93 - 97 de grade, furtune nu mai sunt asa tari. Tot behr. Aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 16, 2018 Autor Share Postat Octombrie 16, 2018 O sa incerc sa il pun pe cel vechi inapoi, cel original, sa vad daca se schimba ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 22, 2018 Autor Share Postat Octombrie 22, 2018 Am schimbat termostatul nou BEHR, cu cel vechi original... presiune normala pe furtune, chiar si alergata. O chestie am observat-o, prin cel nou BEHR trece un firicel de aer atunci cand suflu prin el, prin cel vechi, zero... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Bine ca s-a rezolvat. Curios totusi, ca cel nou aparent nu functioneaza (in parametrii). Ai puta sa-o pui intr-o cratita cu apa pe foc, sa vezi daca se mai deschide, de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Ma bucur ca s-a rezolvat cu presiunea sper ca si limp-jl a disparut definitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galea_Marius_Sorin Postat Octombrie 24, 2018 Autor Share Postat Octombrie 24, 2018 Din pacate, limp mode-ul persista insistent... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mik15 Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 dar mai exact ce eroare ai? e cumva legata de boost plausibility? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 Din pacate masina s-a dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mik15 Postat Decembrie 4, 2018 Share Postat Decembrie 4, 2018 deci a rezolvat-o :). Bafta in cautarea uneia care sa o poata inlocui pe aceasta, nu va fi usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Decembrie 24, 2018 Share Postat Decembrie 24, 2018 Ori injectoarele reconditionate nu mai erau bune(caz frecvent avand in vedere calitatea pieselor cu care se reconditioneaza pe la noi) ori era pompa de inalte foarte obosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts