Jump to content
BMW E39 Club Romania
e39

Ce NU ne place la e39?

Recommended Posts

1. Spatiul la picioare pt. pasagerii spate;

2. Caseta de directie care cloncane si se manevreaza greu in lipsa Servotronic-ului;

3. Display-ul/MID-ul cu pixelii leșinați;

4. Fiabilitatea cutiilor automate GM;

5. Echiparea audio standard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- senzorii care nu merg (parcare, lumina, ploaie)

- nu se vireaza usor ca altele

- pixelii care 'mor' din bord si mid

 

Fata de ce a scris colegul e39 in legatura cu spatiul din spate pentru picioare pot spune ca eu nu prea merg in spate, nu am sesizat vreun neajuns :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN spate e loc pentru 2 persoane,a 3-ea sufera..

Masina la vremea eii a costat destul de multi,dar sistemu audio standard lasa de dorit..,e foarte lesinat :dash1::hysteric:

Toti prieteni mei au muzica in masina ca e:'Logan,peugeot,audi,chiar si opel nu se compara la sound standard..pacat :(

Senzoru de temperatura e vai si amar unde l-au pus..

 

Pixeli morti,Farurile au reglajele la nivelu unu pai de baut suc (rezistenta :lex_14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La E39 pe care-l detin nu-mi plac urmatoarele:

 

- tapiteria din piele pt. ca iarna e groaznic chiar si cu incalzire montata (nu se incalzeste instant), iar vara te coci pana scade temperatura odata cu pornirea climei;

- instalatia electrica complicata (pt. mine);

- suspensia sport foarte rigida pe spate de-mi sare cd-ul din magazie la cate un hop;

- cutia steptronic pt. ca nu poate fi resoftata astfel incat pe treapta 1 si 2 sa ai un demaraj mai bun;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa dracu le-am cumparat :lol::lol2:

 

Totul e normal la masina fata de alte modele ...Sunt multumit. :rolleyes:

 

Ne plangem de spatiu?? Ce zice seria 1 si 3 ?? :P

 

Problema nasoala e sistemu audio.'standard'.Singuraa!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu imi place la al meu piesa aia dintre scaun si volan, nush nu ii vad rostu  :lol:  :lol:  :lol: .... in rest, ii o masina superba! Nu am nimic de obiectat  :beach:

Mdaa,e o problema mare cu spatiu dintre scaun si volan,daca nu sunt finante acolo tre tinuta in garaj :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Pixelii 

2.Prea inalta stock(neaparat arcuri,suspensie)

3.Mecanismul de la capota care cedeaza f.des

 Un " - " ar fi si servotronic-ul (e diferenta mare sincer,mai ales daca ai roti mari,am facut diferenta intre ce am avut si ce am acum)

In rest eu personal sunt multumit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.mie nu-mi place ca-n demaraj cu 1-a si schimbare a 2-a se ridica de bot ca abia mai vad drumu,cred ca e defect de proiectare sau poate ca e facuta pentru motoare mai grele!

2.nu-mi gasesc locul pe scaun,odata-l bag in podea,pe urma-l ridic pana dau cu capu de tavan cand ma bag in masina,ceva nu-i in regula!

3.cursa mare a schimbatorului de viteze,trebuie sa fii iute de mana la mestecat!

4.ABS-ul intra cam repede,parca intuieste cand vrei sa pui frana mai tare.

5. culoarea neagra!

...astea sunt ca adaugare la ce sa scris pana acum! :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.ABS-ul intra cam repede,parca intuieste cand vrei sa pui frana mai tare.

 

In sfarsit mai aud pe cineva care sesizeaza problema asta.

Nu se intampla doar la e39, chestia asta e prezenta si la e36, e46(testat de mine} si cred ca la toate seriile de BMW.

Nu stiu cum se face dar la alte marci rar iti intra abs-ul pe asfalt curat pe cand la bmw daca apesi mai tare frana imediat intra abs-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te cred, am avut si eu o experienta din asta in oras.

Aveam drum liber si i-am dat, am ajuns la vreo 160km/h cand in fata coada la semafor.

Calc brusc frana si in loc sa simt o decelerare puternica intra abs-ul, noroc ca am avut distanta mare pt franare ca altfel...

 

Cineva imi spunea ca ar fi de vina coroana abs, asa sa fie oare sau e proiectat gresit abs-ul la bmw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS ul e gandit doar pentru asfalt curat. Franarea optima e de 18-20% frecare. Pe carosabil ud sau cu gheata/zapada abs-ul nu mai are eficienta. Desigur, ai directie la masina. Pe ud franarea optima e la 100% frecare, deci mai bine fara abs. Aici vorbim de franare in linie dreapta! ABS a fost implementat prima data pentru avioane, la mașini in productia de serie fiind pus de mercedes prima data. Avantajul suprem e directia, ca poti vira in timp ce franezi.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×