e39 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 1. Spatiul la picioare pt. pasagerii spate; 2. Caseta de directie care cloncane si se manevreaza greu in lipsa Servotronic-ului; 3. Display-ul/MID-ul cu pixelii leÈ™inaÈ›i; 4. Fiabilitatea cutiilor automate GM; 5. Echiparea audio standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAX Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 caseta de directie sensibila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 - senzorii care nu merg (parcare, lumina, ploaie) - nu se vireaza usor ca altele - pixelii care 'mor' din bord si mid Fata de ce a scris colegul e39 in legatura cu spatiul din spate pentru picioare pot spune ca eu nu prea merg in spate, nu am sesizat vreun neajuns 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAF Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 IN spate e loc pentru 2 persoane,a 3-ea sufera.. Masina la vremea eii a costat destul de multi,dar sistemu audio standard lasa de dorit..,e foarte lesinat Toti prieteni mei au muzica in masina ca e:'Logan,peugeot,audi,chiar si opel nu se compara la sound standard..pacat Senzoru de temperatura e vai si amar unde l-au pus.. Pixeli morti,Farurile au reglajele la nivelu unu pai de baut suc (rezistenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 da, uitasem de casetofonul din bord pe care din fericire il ascunde o usita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 La E39 pe care-l detin nu-mi plac urmatoarele: - tapiteria din piele pt. ca iarna e groaznic chiar si cu incalzire montata (nu se incalzeste instant), iar vara te coci pana scade temperatura odata cu pornirea climei; - instalatia electrica complicata (pt. mine); - suspensia sport foarte rigida pe spate de-mi sare cd-ul din magazie la cate un hop; - cutia steptronic pt. ca nu poate fi resoftata astfel incat pe treapta 1 si 2 sa ai un demaraj mai bun; 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larincov Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Clinkaitul de la semnalizareJetul de la stropitoare geam Atrage prea multe priviri 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAF Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Dupa dracu le-am cumparat Totul e normal la masina fata de alte modele ...Sunt multumit. Ne plangem de spatiu?? Ce zice seria 1 si 3 ?? Problema nasoala e sistemu audio.'standard'.Singuraa! 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogu Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Mie nu imi place la al meu piesa aia dintre scaun si volan, nush nu ii vad rostu .... in rest, ii o masina superba! Nu am nimic de obiectat 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanis2222 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Ce nu imi place la e39 e ca tot timpul gasesti cava de facut la ea, si nu e o masina ieftina.....fie ca e vorba de reparatii , fie de imbunatatiri. 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAF Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Mie nu imi place la al meu piesa aia dintre scaun si volan, nush nu ii vad rostu .... in rest, ii o masina superba! Nu am nimic de obiectat Mdaa,e o problema mare cu spatiu dintre scaun si volan,daca nu sunt finante acolo tre tinuta in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asavei Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 1. Pixelii 2.Prea inalta stock(neaparat arcuri,suspensie) 3.Mecanismul de la capota care cedeaza f.des Un " - " ar fi si servotronic-ul (e diferenta mare sincer,mai ales daca ai roti mari,am facut diferenta intre ce am avut si ce am acum) In rest eu personal sunt multumit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAF Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Chederele pe la usi pica la greu..Si la porbagaj o sarit arcu,a ramas deschis vre-o 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rachiu_03 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 sistemu audio stock e varzaaaaa.... in rest.... toate bune....am uitat: si pixelii care mor pe rand. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAX Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Clinkaitul de la semnalizare Am uitata de ala . E enervant rau si la dacia 1300 se aude mai bine 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ratcatalin16 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 1.mie nu-mi place ca-n demaraj cu 1-a si schimbare a 2-a se ridica de bot ca abia mai vad drumu,cred ca e defect de proiectare sau poate ca e facuta pentru motoare mai grele! 2.nu-mi gasesc locul pe scaun,odata-l bag in podea,pe urma-l ridic pana dau cu capu de tavan cand ma bag in masina,ceva nu-i in regula! 3.cursa mare a schimbatorului de viteze,trebuie sa fii iute de mana la mestecat! 4.ABS-ul intra cam repede,parca intuieste cand vrei sa pui frana mai tare. 5. culoarea neagra! ...astea sunt ca adaugare la ce sa scris pana acum! 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanis2222 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu imi place ca mi se aprinde CHECK BRAKE LININGS cu toate ca am placute si senzori fata si spate noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 senzorii? ia oem ca aftermarket sunt de kk. Nu stiu daca nu cumva trebuie sa stergi si din tester eroarea. TOM poate stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
e39 Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 citesc pe aici niste defecte pe care n-am avut "placerea" sa le cunosc. inteleg ca e tare pestrita gama de minusuri la acest model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangerousM Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 ce numi place la e 39 ?? motoarele in 4 pistoane 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanis2222 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 senzorii? ia oem ca aftermarket sunt de kk. Nu stiu daca nu cumva trebuie sa stergi si din tester eroarea. TOM poate stie Se aprinde cand vrea, am observat la umezeala mai mult, nu e permanenta treaba. S-a mai aprins odata cand a fost ger, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ronin Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 4.ABS-ul intra cam repede,parca intuieste cand vrei sa pui frana mai tare. In sfarsit mai aud pe cineva care sesizeaza problema asta. Nu se intampla doar la e39, chestia asta e prezenta si la e36, e46(testat de mine} si cred ca la toate seriile de BMW. Nu stiu cum se face dar la alte marci rar iti intra abs-ul pe asfalt curat pe cand la bmw daca apesi mai tare frana imediat intra abs-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ratcatalin16 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 eu am sesizat asta la 190/h,si crede-ma ca e o senzatie cu fiori reci pe sira spinarii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ronin Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Te cred, am avut si eu o experienta din asta in oras. Aveam drum liber si i-am dat, am ajuns la vreo 160km/h cand in fata coada la semafor. Calc brusc frana si in loc sa simt o decelerare puternica intra abs-ul, noroc ca am avut distanta mare pt franare ca altfel... Cineva imi spunea ca ar fi de vina coroana abs, asa sa fie oare sau e proiectat gresit abs-ul la bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 ABS ul e gandit doar pentru asfalt curat. Franarea optima e de 18-20% frecare. Pe carosabil ud sau cu gheata/zapada abs-ul nu mai are eficienta. Desigur, ai directie la masina. Pe ud franarea optima e la 100% frecare, deci mai bine fara abs. Aici vorbim de franare in linie dreapta! ABS a fost implementat prima data pentru avioane, la maÈ™ini in productia de serie fiind pus de mercedes prima data. Avantajul suprem e directia, ca poti vira in timp ce franezi. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.