Sari la conținut

Ce NU ne place la e39?


e39
 Share

Recommended Posts

- senzorii care nu merg (parcare, lumina, ploaie)

- nu se vireaza usor ca altele

- pixelii care 'mor' din bord si mid

 

Fata de ce a scris colegul e39 in legatura cu spatiul din spate pentru picioare pot spune ca eu nu prea merg in spate, nu am sesizat vreun neajuns :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN spate e loc pentru 2 persoane,a 3-ea sufera..

Masina la vremea eii a costat destul de multi,dar sistemu audio standard lasa de dorit..,e foarte lesinat :dash1::hysteric:

Toti prieteni mei au muzica in masina ca e:'Logan,peugeot,audi,chiar si opel nu se compara la sound standard..pacat :(

Senzoru de temperatura e vai si amar unde l-au pus..

 

Pixeli morti,Farurile au reglajele la nivelu unu pai de baut suc (rezistenta :lex_14:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La E39 pe care-l detin nu-mi plac urmatoarele:

 

- tapiteria din piele pt. ca iarna e groaznic chiar si cu incalzire montata (nu se incalzeste instant), iar vara te coci pana scade temperatura odata cu pornirea climei;

- instalatia electrica complicata (pt. mine);

- suspensia sport foarte rigida pe spate de-mi sare cd-ul din magazie la cate un hop;

- cutia steptronic pt. ca nu poate fi resoftata astfel incat pe treapta 1 si 2 sa ai un demaraj mai bun;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi place la al meu piesa aia dintre scaun si volan, nush nu ii vad rostu  :lol:  :lol:  :lol: .... in rest, ii o masina superba! Nu am nimic de obiectat  :beach:

Mdaa,e o problema mare cu spatiu dintre scaun si volan,daca nu sunt finante acolo tre tinuta in garaj :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pixelii 

2.Prea inalta stock(neaparat arcuri,suspensie)

3.Mecanismul de la capota care cedeaza f.des

 Un " - " ar fi si servotronic-ul (e diferenta mare sincer,mai ales daca ai roti mari,am facut diferenta intre ce am avut si ce am acum)

In rest eu personal sunt multumit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.mie nu-mi place ca-n demaraj cu 1-a si schimbare a 2-a se ridica de bot ca abia mai vad drumu,cred ca e defect de proiectare sau poate ca e facuta pentru motoare mai grele!

2.nu-mi gasesc locul pe scaun,odata-l bag in podea,pe urma-l ridic pana dau cu capu de tavan cand ma bag in masina,ceva nu-i in regula!

3.cursa mare a schimbatorului de viteze,trebuie sa fii iute de mana la mestecat!

4.ABS-ul intra cam repede,parca intuieste cand vrei sa pui frana mai tare.

5. culoarea neagra!

...astea sunt ca adaugare la ce sa scris pana acum! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorii? ia oem ca aftermarket sunt de kk. Nu stiu daca nu cumva trebuie sa stergi si din tester eroarea. TOM poate stie

Se aprinde cand vrea, am observat la umezeala mai mult, nu e permanenta treaba.

S-a mai aprins odata cand a fost ger,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4.ABS-ul intra cam repede,parca intuieste cand vrei sa pui frana mai tare.

 

In sfarsit mai aud pe cineva care sesizeaza problema asta.

Nu se intampla doar la e39, chestia asta e prezenta si la e36, e46(testat de mine} si cred ca la toate seriile de BMW.

Nu stiu cum se face dar la alte marci rar iti intra abs-ul pe asfalt curat pe cand la bmw daca apesi mai tare frana imediat intra abs-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred, am avut si eu o experienta din asta in oras.

Aveam drum liber si i-am dat, am ajuns la vreo 160km/h cand in fata coada la semafor.

Calc brusc frana si in loc sa simt o decelerare puternica intra abs-ul, noroc ca am avut distanta mare pt franare ca altfel...

 

Cineva imi spunea ca ar fi de vina coroana abs, asa sa fie oare sau e proiectat gresit abs-ul la bmw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS ul e gandit doar pentru asfalt curat. Franarea optima e de 18-20% frecare. Pe carosabil ud sau cu gheata/zapada abs-ul nu mai are eficienta. Desigur, ai directie la masina. Pe ud franarea optima e la 100% frecare, deci mai bine fara abs. Aici vorbim de franare in linie dreapta! ABS a fost implementat prima data pentru avioane, la mașini in productia de serie fiind pus de mercedes prima data. Avantajul suprem e directia, ca poti vira in timp ce franezi.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...