Sari la conținut

alin_23

Membri
  • Număr conținut

    2.801
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    24

alin_23 a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 26

alin_23 a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Locatie:
    Harsova/Constanta
  • Motorizare
    525d 163 CP
    Alta

Tara

  • Tara
    Romania

Vizitatori Recenți Profil

4.585 citiri profil

alin_23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

670

Reputație Comunitate

  1. alin_23

    Proiect 525d

    Felicitari domnul Felix!Sper ca pe aceasta sa n-o mai vindeti.A cata este?Ati sarit de 10 e39?
  2. Au trecut 2 ani de la ultimul update de pe forum.Imi este dor,de prietenii de aici,de comunitate,de cum obisnuia sa fie cand era un loc popular.Mi-e dor sa postez in "ce am facut astazi la masina mea" si pe alte topic uri. Ca sa fac un update de 2 ani,enumar lucrurile mai importante ce le-am facut. Swap 3.0d,Reglabila Eibach Pro Street,Bari stabilizare Eibach,Turbo Hybrid GT 2556V, senzor MAP 3 Bar, soft by AlexandruPaturan,completat M pack ul cu bara spate oe,ornamente praguri M,plafon M,carenaje (unul deja nu mai e) si T ul OE din grila. Ca planuri de viitor,sper sa moara la mine,de vreun an nu mai pun decat piese OE sau echivalentul lor aftermarket,gen Sachs si Behr samd,are nevoie de inlocuit prag dreapta pt ca a fost chituit si vopsita total.
  3. alin_23

    my "black cat"

    Da-mi un mesaj la 0766310346 cu ce plastice si alte lucruri mai ai nevoie,gen plastic de pe lonjeron samd si iti trimit sa faci CAT ul bine.
  4. Salut.Iti raspund la intrebarea cu claptele.Se pot rupe clapetele de plastic de pe axul pe care sunt fixate si nu necesita dopuri.Daca scoti si axul metalic,atunci ai nevoie de dopuri.In zilele astea,gasesti admisie de manuala fara clapete de fabrica mai ieftin decat dopurile de anulare.
  5. Ori injectoarele reconditionate nu mai erau bune(caz frecvent avand in vedere calitatea pieselor cu care se reconditioneaza pe la noi) ori era pompa de inalte foarte obosita.
  6. am usa dreapta fata fara rugina,de pe masina de italia,la culoare.
  7. pune o poza cu modulul tau.Daca ai cu terminatie 001 iti trebuie unul cu aceeasi terminatie.Merge de pe orice e39,dar trebuie codat.
  8. corectiile la injectoare si iar test de retur.Sigur din injectoare este problema.
  9. Racing nick,3.5 mm in diametru Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Furtunul ala e pentru geometria variabila la turbina,e posibil sa fi mers mult cu el spart,si sa nu iti intre turbina pana la 3k rpm,si cand a intrat sa intre prea tare,insa sunt multe variabile si necunoscute. Schimba toate furtunasele de vacuum cu ceva siliconic,cele de combustibil se coc si se sparg/rup repede. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Harneala,insa n-o sa vada vreodata suma aia,au cazut preturile la e39
  12. Rulmentul pe fata este mai usor de schimbat,cel de pe spate este infern. Ca sfat,pune doar marci premium,am pus pe spate la touring rulment MOOG si se slabea singur in mers,cu toata pasta lor de blocare.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Pai si cu masina asta?? Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Minim 3,5 la 3500 rpm,ideal e sa fie 4 la relanti. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Creează nouă...