Jump to content

Bimmer39

Membri
  • Posts

    333
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Bimmer39 last won the day on November 23 2017

Bimmer39 had the most liked content!

Profile Information

  • Locatie:
    Arnhem, Netherlands
  • Motorizare
    525d 163 CP

Tara

  • Tara
    Netherlands

Recent Profile Visitors

1,660 profile views

Bimmer39's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

147

Reputation

  1. Lasa-mi un numar de telefon, te rog Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. Pai cu o mica diferenta... poate poate. Da-mi un pm si iti las un numar sa ma sune daca e Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. Hmmm Arata bine e46-le. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Salut! Am nevoie de furtunul care pleaca spre stanga (parte sofer) al instalatiei de spalare faruri. Sau tot ce e sub bara daca le dai complet, un pret te rog. Multumesc!
  5. Atunci o sa dau contra-aripa jos inca o data si schimb webasto cu totul de data asta, sper ca celalalt sa fie ok (sau macar electronica sa fie ok ca oi face eu 1 bun din 2). Multumesc pentru raspuns!
  6. Am incercat sa rezolv cu webasto, de cand am masina nu am reusit nici macar sa ma conectez la el cu INPA. Am dat contra-aripa jos cu gandul sa il scot si sa il schimb (mai am un webasto prin garaj). Cand sa scot mufele am vazut ca cele 2 fire subtiri din una dintre mufe sunt roase amandoua (probabil sobolani, am avut mult de lucru la electrica cand am luat masina din cauza lor). Le-am pus la loc si am sperat ca am rezolvat problema, dar : acum pot sa ma conectez la webasto din INPA, dar nu porneste. De fiecare data cand deschid usa se aude ventilatorul din webasto cum porneste, scoate aer rece pe evacuare. Daca incerc sa il pornesc din tester tremura putin toata masina (la modul cel mai serios, se simte o vibratie puternica din zona webasto) si isi ia 2 erori de fiecare data : Circulation pump (open circuit) Combustion air fan (short circuit to ground) Ce sa fie? O fi electronica dusa?
  7. Cand nu sunt locuri de parcare la facultate ... o transformi in Plug-In Hybrid :)) In alta ordine de idei : Am incercat sa rezolv cu webasto, de cand am masina nu am reusit nici macar sa ma conectez la el cu INPA. Am dat contra-aripa jos cu gandul sa il scot si sa il schimb (mai am un webasto prin garaj). Cand sa scot mufele am vazut ca cele 2 fire subtiri din una dintre mufe sunt roase amandoua (probabil sobolani, am avut mult de lucru la electrica cand am luat masina din cauza lor). Le-am pus la loc si am sperat ca am rezolvat problema, dar : acum pot sa ma conectez la webasto din INPA, dar nu porneste. De fiecare data cand deschid usa se aude ventilatorul din webasto cum porneste, scoate aer rece pe evacuare. Daca incerc sa il pornesc din tester tremura putin toata masina (la modul cel mai serios, se simte o vibratie puternica din zona webasto) si isi ia 2 erori de fiecare data : Circulation pump (open circuit) Combustion air fan (short circuit to ground) Ce sa fie? O fi electronica dusa?
  8. L-am pus la colt cu motorul proptit in capota :)) Am scapat si de plasticele alea de la Depo si am trecut si noi pe CELIS in sfarsit. Am rezolvat si problema cu cruise control-ul si cu raspunsul ciudat la acceleratie uneori, exact ce banuiam : mufa iesita din switch-ul de la ambreiaj. Pe viitor, cand masina nu vede switch-ul de la ambreiaj, sa stiti ca influenteaza si mersul motorului! (am gasit o harta in DDE4.0 cu injectia in cazul ambreiajului apasat si era diferita fata de harta principala deci ceva se schimba). In week-end intram in pregatiri de iarna si masina va primi un ceramic coating.
  9. Se mai intampla si din astea . Am plecat de la semafor mai tare langa un 330i si am dat cu motorul in capota [emoji28] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  10. Adi, si mie imi era frica de tramlining. Dar cred ca anvelopa moale, fiind de iarna, cu profil mai inalt si cu toate bucsele schimbate pe fata ma ajuta, masina chiar corecteaza multe din denivelari in setup-ul asta. Nu zic ca e perfect dar e mai bine decat ma asteptam. Pe de alta parte, compenseaza prin stabilitate in curbe si...aspect :D
  11. Proaspat[emoji16] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  12. Salut baieti :))) In ordine : Suspensia AP momentan este comparabila cu Bilstein B14 (fara sa exagerez sau sa mananc nesanatos), le-am condus pe amandoua, nu e nicio diferenta sesizabila. Sper sa ramana asa, pe de o parte e @Gogu care o are de cand avea jante de tabla :))), iar pe de alta e @AdiOrte care vad ca a avut niste probleme cu ea. Din review-uri pare ca ar fi ok, ramane de vazut. LSD. Intr-adevar Alin, sunt cei din Serbia, cu ei vorbisem de LSD si am renuntat la idee momentan doar din lipsa de capital, in rest pare ok ce ofera baietii. Probabil o sa il iau prin ianuarie si va tin la curent. Intr-adevar, momentan setup-ul e... ma face fericit :D. Imi place cum merge masina, imi place cum trage si pot sa zic ca nu ramane mult in urma unui 540i manual. Uneori chiar o ia in fata lui, probabil fiind cuplul de vina aici (~610). Softul este facut de Eric de la DIO Performance in prima varianta, modificat ulterior de mine. Il recomand cu mana pe inima pe Eric, cel putin pe diesel, omul asta chiar schimba masini. Cat despre motor, @alin_23, iti zic din experienta mea. Cunostinta, inginer la RAR, mi-a spus ca si la un control in trafic sansele sa verifice seria de motor sunt mici in cazul M57, odata ce vad ca acolo e un...M57. La ITP am trecut fara probleme cu motorul, tipul de la ITP nu stia ca e 3.0 si desi s-a prefacut 30min ca imi cauta seria de motor nu a zis nimic la sfarsit deci nu cred ca a vazut-o pana la urma. Singura "cheltuiala" la ITP a fost evacuarea. Multumesc tuturor pentru aprecieri. Azi am mai ridicat 1cm fata, am facut geometria si am pus flansele inapoi pe fata. Sunt in setup cu ET-10 fata (flanse 20) si ET-5 spate (flanse 15). Inainte sa intrebati, dpdv fizic/tehnic, transferul de greutate in curbe este pozitiv influentat de o punte fata mai lata. Practic e mai bine sa fie fata mai lata, 99% din masinile sport/de curse de pe piata au fata mai lata din motivul asta. Placebo sau nu, se simte si la mine. Urmeaza si narile ca masina e incompleta si dupa ne pregatim de iarna : baterie + bujii noi, oglinzile de la @Scooter (multumesc inca o data) si lichid de parbriz de iarna :D . P.S: Cum schimb titlul topicului? :)))
  13. P.S. azi a primit si o spalare, merita. Am ramas si fara nara din stanga, motiv sa luam un set de nari lucioase [emoji16] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. Cum sa nu? Normal ca m-am gandit. Dar in primul rand daca pun alt motor, vreau manuala neaparat deci nu va fi TÜ2D30TOP-ul, va fi probabil 530d e60. Nu stiu inca, vreau sa termin proiectul ala si dupa vedem. Am schimbat deja motorul odata [emoji23]. Probabil urmatorul motor pe masina asta (sau alta masina, nu stiu) va fi ori L6 turbo sau un V6/V8 turbo benzina. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
×
×
  • Create New...