Jump to content

ionn

Membri
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Locatie:
    prahova
  • Motorizare
    520d 136 CP

Tara

  • Tara
    Romania

ionn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputation

  1. De cand un administrator de forum isi aloca dreptul sa jugneasca?''pe langa ca ignori constant regulamentul, esti si impertinent.Topicul cu tamponul se va odihni 7 zile,Felicitarile sa le pastrezi pt tine pe viitor .''nu ti-e rusine? ca ce chestie ma faci pe mine impertinent? incalc constant regulamentul? pai eu te-am jignit pe tine sau vreun alt membru? va bateti la fiecare cuvant cu regulamentul? pai voi aveti impresia ca toata lumea sta ca voi toata ziua in fata calculatorului fara vreo alta ocupatie sa vaneze vreo greseala a unuia care vai de mine a pus mai devreme de x zile o reinnoire a unui anunt? un mucos care , probabil a iesit cu nasul in lume si incearca sa se afirme fiind ambitios si zelos. de obicei asta se asociaza si cu un nivel de inteligenta scazut. o data , hai ca am inteles. a sters anuntul ca era mai devreme de 7 zile si nu avea poza. cu toate ca este absurd sa ceri o poza la o piesa care esta noua in cutie, sub pretextul ca nu stii cum arata. hai sa fim seriosi. dar nu prea avem cum ca aici
  2. ma intereseza schema conexiunii turbo la un motor 525 tds,96. pt a reface traseul original actuator( vacum) si eventual electrovalva.
  3. ce arata in real oem, camasa ar treb sa fie. la modelul meu 520 d , in real oem sunt pe dos ca in realitate. care furtun iti ramane tie in aer?
  4. am 2 brate superioare. la anunturi pt cei interesati. pretul este mai mult decat de bun simt
  5. exact asta se intampla si la mine dadea sa se invarta. era singura solutie si am incercat. ce s-a intamplat , cred, este faptul ca lagarele sau asta din dreapta s-a umplut cu praf , de carbune, etc. si degripantul si-a facut treaba.si inca un amanunt cand pui contactul e bine sa porneasca pe viteza mare, adica sa fi fost lasata pe viteza mare pana sa scoateti cheia din contact. cand este pe vitez mica si tinde sa mearga greu se poate ''impusca ''colectorul, pe care vin carbunii. pornirea pe o viteza mare , ar putea evita blocarea lui.
  6. am avut aceeasi problema. aeroterma blocata. la gaura din dreapta , dupa ce am demontat tubul de aer dela filtru. am bagat mana si a invartit de rotorul aerotermei-elicea. era intepenita , si-a dat drumul dar mergea greu. elicea este ca o oala cu fund conic-inauntru in care are cateva gauri- 3 cred.am prelungit teava de la un sray wd 40 , cu o izolatie de la o sarma de cupru si am facut in asa fel sa ajunga intr-o gaura. e mai greu sa tii teava cu doua degete si sa o ghidezisa ajunga acoo. in varf teava se incalzeste si sa indoaie cam 2 cm, 30grade, aproximativ, sa spunem. prelungesti teava i asa fel ca sray ul sa fie vertical si sa poti apasa ca sa pulverizezi. pulverizezi de cateva ori si isi va da drumul . la mine adat rezultate si cel mai important , scartiia pe primele trepte, cam de un an, mai ales cand era rece. acum merge usor si nu se mai aude acel scartait. sper sa nu mai am probleme cu ea ult timp. un inconvenient este acela ca pe partea stanga a, a soferului nu sunt acele gauri si nu ai cum sa pulverizezi degripant sa ajunga si la lagarele de pe dreapta. dar si asa daca s-a degripat , merge usor si nu mai scartaie , nu ai ce ii mai faci. gandindu -ma la demonta bordul , imi da o migrena serioasa.
  7. gata am rezolvat. nu reveneam in pozitia0 . ci puneam contactul. nu ma descurccu testul 2. poate daca as avea toti pasii scrisi pe foaie, m-as incumeta. in rest nu umblu decat daca ma deranjeaza ceva. acum o alta chestie , nu stiu daca este posibil, dar mi se pare ca dupa ce am selectat in modul de grade farrenheit, parca tragea un pic mai greu. acum dupa ce am resetat , am pornit-o si accceleran-o la ralati , mi se pare ca ''si-ar fi revenit'' . ramane sa vedem cum se comporta in mers. e posibil sa aibe vreo legatura ? adica temperatura in modul celsius sa aiba vreo legatura cu o anumita harta ? adica harta diferita pt fiecare mod de temp? sau doar mi se pare mie? e posibil daca am incercat de cateva ori sa resetez intervalul de service si am intrerupt de doua ori ca nu tinusem cheia cat trebuia, sa mai fi resetat si altceva? multumesc colegului ''scooter''
  8. este afisajul scurt cu masinuta desenata.acum vad ca ai spus de pozitia 1 apio pozitia 0. in primul post spuneai de pozitia 2 adica pe contact. probabil de asta nu mergea. din ce spui in al doilea post dupa pozitia 1 , adica prima unde se aprinde display ul , ar treb sa revin pe pozitia 0. acum nu stiu daca ar treb scoasa cheia imediat si sa astept 10 sec, la fel cum a facut cel care mi a resetat intervalul de schimb ulei.
  9. acum am incercat de cateva ori fara succes.nu imi dau seama unde gresesc
  10. mi s-a intamplat cand am resetat intervalul pt schimbul de ulei. cu apasatul pe odometrusi contactul pus la prima pozitie. pan aua aparut toate ledurile verzi , cu end sia etc. dupa operatia asta am constatat ca in loc de grade celsius imi afiseaza in Fahrenheit? cum e posibil asta si cum fac sa imi afiseze din nou in celsius
  11. ok. ce am spus , a fost un exemplu.si am incercat sa aduc cateva argumente din ce am intalnit de a lungul timpului, legat de asistarea electrica.pt mine este o investitie care nu s-a r justifica.in conditiile cum functioneaza in momentul de fata masina.
  12. dpdv servotronicul ar treb sa intre in fuctiune la 5 km la orapana la 0 km , adica sa isi faca simtita prezenta la manevrat in parcare si la parcare. nu stiu cum este un bmw cu servotronic . eu sunt multumt de asta fara. camd treci peste o denivelare sau groapa mica chiar daa tii un deget pe volan acesta nu se misca. este senzaia aceea ca masina e ''stransa''. pt mine asta este de baza la orice masina. am fost dezamagit cand am condus un range rover care presupun ca avea servotronic si pe la 60-70 in ors evident cat de usor se misca volanul = senzatie de instabilitate. f neplacut. cu ani in urma , destul de multi am vazut la un canal german, un reportaj despre o inbunatatire la bmw . dupa ceva timp am realizat ca era vb despre acest servotronic. ce spuneau ei atunci era faptul ca la viteze directia devenea rigida si parca nu mai stiu exact , se micsorau si turle le volan. cu toate ca optiunea asta aaparut mai tarziu . in fine. ideea era ca oricum devine putin mai sensibila , cu servotronic, in sensul ca volanul se va misca putin i cazul aceluias obstacol luat cu servotronic, fata de o masina fara , la care volanul va sta aproape nemiscat.
  13. dupa ce am schimbat fulia rolele, si curlelele, toate originale bmw, este alta masina, la servodirectie marefer. intr-adevar nu merge usor ca la alte masini cu servo asistat electric, insa luand o caseta second iti asumi un risc. si treaba cu masina mai sensibila la gropi dupa montarea servotronic s-a rputea sa fia din cauza ca masinile cu servo din fabrica ar putea sa aiba alt set de amortizor arc. e 39 este o masina construita pt a oferi confort . refuz sa cred ca una iesita din fabrica cu servotronic ''simtea gropile'' la fel ca una upgradata
  14. la e 520 d , 2001 , exista webastoi si porneste automat sub 3 grade. funtioneaza ok. inca;zeste apa mai repede. daca are optiunea doar computer de bord , se poate face ceva din soft sa porneasca singura , fara motor pornit?fara a mai schimba vreo piesa, fizic?
×
×
  • Create New...