Jump to content

bartro

Membri
  • Posts

    1,196
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

bartro last won the day on January 29 2021

bartro had the most liked content!

Profile Information

  • Locatie:
    Bucuresti
  • Motorizare
    520d 136 CP
    525i 192 CP
    Alta

Tara

  • Tara
    Romania

Recent Profile Visitors

2,246 profile views

bartro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

199

Reputation

  1. Bine stiut si bine ca am dsp la sedan din punctul asta de vedere. Fidelitate nu are dar macar se aud joasele.
  2. Eu am montat un subwoofer activ in roata de rezerva, ceva facut de Bose pentru Mazda. Nu e foarte puternic, nici mare (intre in roata de 15"), difuzor e micut, dar umple satisfacator golul in raspuns de frevcente joase de care E39 sufera. Ajuta si ca masina este touring, la sedan nu stiu daca are efect la fel. https://canada.crutchfieldonline.com/ImageBank/v20171110171000/ImageHandler/scale/978/978/core/learn/article/4415/subb1.jpg
  3. Poti sa pui si o poza cum bat faruri pe o perete? Sunt curios cum e cutoff.
  4. Masini frumoase, pacat de ele intr-un fel.
  5. BMW zice e 'adapter, high beam', nu stiu daca corespunde cu un soclu de bec anume. De stiut ar fi ca daca incepi sa umblii cu diferite tipuri de bec, trebuie avut grija sa pica in continuare filament / sursa de lumina in punct de focalizare, altfel se imprastie lumina aiura.
  6. Nu stiu unde te ai uitat, dar sunt H7. #13 in catalog: http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/525i-M54/L-A/apr2002/browse/lighting/single_parts_xenon_headlight/
  7. Cand pornesti din telecomanda, se da comanda pe un fir de comadna directa, cand porneste singur sub 7 grade sau din MID / navi, e comandata prin k-bus. Sunt doua metode totat diferite pentru a porni webasto, este posibil ca pe telecomanda inca iti merge, dar pe k-bus nu (sau cel putin nu cum trebuie) si de acolo sa fie probleme cu pornire cand deschizi usa. Si eu am avut alta problema cu lumini de ceas (si butoane din masina), initial nu mai puteam sa reglez intensitate, erau pe max. Si daca apasam pe butoane de geam, se stingea o clipa iluminare din bord si butoane. Dupa scurt timp au ramas stinse. Dar backlight de ecrane LCD inca mergeau, si cu control de intensitate. Atunci am localizat problema sa fie din LCM.
  8. Am comandat un tampon BMW original ca sa il inlocuiesc pe cel stricat. Acum sper sa mai fie vremea de montaj.
  9. Si la cutie le am schimbat. Poate Febi nu are calitate constanta, eu am nimerit unele de se dezmembra masina singur cand era motor pornit la ralantiu. Faza cu turatie o stiu, intradevar ar fi o solutie.
  10. Poate, daca ai noroc, reusesti sa o deschisi daca tragi ce cablu direct dupa ce dai jos maneta din interior.
  11. 2.0d si vibratiile lui. Am schimbat deja de doua ori suporti motor. Cele originale erau sparte (nu mai tineau vacuum) si initial am montat unele febi, dar le am dat jos dupa nici o luna pentru ca erau oribile. Sa cad din scaun din cauza vibratiilor. Am montat unele corteco, prin septmbrie anul trecut, auziseram ca erau ok. Intradevar, vibratii mai putini, am mai rezulvat ceva, ma gandeam cu satisfactie. Pana recent, cand a inceput iar sa tremura rau la ralantiu. Ieri am avut timp sa vad de ce, si am gasit ca rasufla suportul drept. A tinut un an de zile. Sa cumpar suporti stantati BMW pana la urma? Sau mai exista o marca buna aftermarket?
  12. bartro

    Proiect 525d

    Eu am schimbat o-ringuri cu unele universale la furtunele mari de radioator, a tinut dar cele universale erau un pic mai subtire decat 'originalele' care de fapt erau 'truck tech'. Poti sa scoti o-ringuri, daca nu sunt aplatizate nu e problema de acolo, mai curata acolo, ajuta poate sa ungi un pic la montaj, sa se aseze mai usor pe pozitie. Usi au reglaje intradevar, initial am montat fara sa umblu la reglaj, se inchidea bine dar era prea jos pe caroserie si in spate iesea un pic in afara. Conform manual reglajul usiilor si aripa incepe cu usa spate, trebuie sa se alinieze bine cu prag si cu aripa spate - am reglat-o binisor dupa ceva incercari. Ce am observat, vizibil si la usa pe partea opusa la care nu s-a umblat, este ca partea de sub bandou are tendinta sa iese cat un pic in afara fata de aripa spate, vizibil cand privesti masina din spate la colturiile. Acum ce am reusit sa pun usa spate bine fata de caroserie, ar trebui sa fac o corectie si la usa fata, apoi poate si la aripa, ele fiind reglate dupa usa veche. De mentionat ca usa donor este ca si masina din 2002.
  13. bartro

    Proiect 525d

    Bravo. Am schimbat si eu recent o usa la touring al meu, si acum mi-a zgariat pe celalte parte usiile, din fericire nu prea rau. Nu se termine niciodata munca
  14. Codul pare sa fie corect, am observat si eu ca pe net se ofera alceva. Mai bine il contactezi pe vanzatorul pe telefon sau facebook, aici pe forum timpul de raspuns poate sa fie mare.
  15. bartro

    Proiect 525d

    Cred ca iese cel mai echitabil financair cu regie proprie la masiniile astea cu o varsta nu prea frageda, mai ales ca manopera e timpul tau (liber). E cel mai urat mi se pare ca a atins si aripa spate. Pragul a scapat fara deformari?
×
×
  • Create New...