cotrusvlad Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Imi vand dupa cum multi stiu mult indragitul e39 touring, 525d, 2001 luna a 4-a, aprox 290.000km (momentan pe ceasuri are alt kilometraj pt ca au fost schimbate ceasurile) Are scaune sport incalzite, piele, navigatie mare, xenon de fabrica cu autoleveling si spalatoare, volan M retapitat, oglinzi, bare M, tempomat, proiectoare de ceata, control al presiunii din roti insa este dezactivat pt ca pe jantele astea nu am senzorii de presiune) jante style 37 M parallel cu cauciucuri de vara ok, folie pe geamuri. Mai jos e lista cu ce am schimbat/facut/remediat la masina in ultimele luni: -capac + garnitura pompa motorina de sub bancheta -schimbat claxoane -remediata incalzirea in scaune (nu era functionala) -grile negre -schimbata broasca la usa spate stanga -pompa servo -articulatie fata (brate curbate, brate drepte, bielete directie si antiruliu capete de bara, toate Meyle HD) -pompa apa -amortizoare mari haion -Termostat mare -caseta directie -lichid servo -schimbat T-ul de plastic de la traseul de racire care intra in chiuloasa (original) -furtun pompa vacuum (original) -lichid de frana -4 bujii Beru (2 nu au iesit) -garnituri admisie -flanse amortizoare fata (meyle) -ambreiaj luk -curea mica accesorii contitech -ulei diferential motul -suporti cutie topran -schimbat fuzete fata -stergatoare bosch -becuri xenon -amortizoare monroe reflex -arcuri eibach prokit spate, fk fata -suporti motor swag -vascocuplaj hella -difuzor + ventilator vasc -frane de 530d fl (324mm) -bucse oscilante + L-urile, lemforder -brat convergenta spate meyle HD -bagheta becurilor de la numar -schimbat LCD + banda argintata la OBC, nu are nici un pixel mort (am schimbat si ceasurile pt ca primele am reusit sa le stric) -modul de lumini welcome lights (la deblocare se aprind angel eyes + ceata + becurile la numar) -baterie varta silver 100 ah -oglinzi M -furtunul gros ce intra in EGR -covorase textile originale -polish stopuri haion + folie -schimbata turbina cu una Sh mai ok decat ce avea inainte -filtru epurator cu tot cu carcasa -furtune de vacuum siliconice -intercooler -instalatia electrica de la injectoare (cea veche era batrana si petecita) -anulat EGR din soft si bypass fizic din Anglia -curatata admisia + tot traseul turbo -schimbat droser xenon dreapta -schimbat ulei (motul Xcess 5w40 + filtru ulei knecht, filtru aer Mann, de regula la toate reviziile pun acest ulei si filtre Knecht) Masina ruleaza frumos, trage ok, mai are unele neajunsuri, remediabile. 4990e. Atasez si niste poze cu valorile injectoarelor, pompe, senzori, etc... Pt orice detalii va stau la dispozitie. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.