Sari la conținut

BMW e39 525d M pack (CVL-u)


cotrusvlad
 Share

Recommended Posts

Imi vand dupa cum multi stiu mult indragitul e39 touring, 525d, 2001 luna a 4-a, aprox 290.000km (momentan pe ceasuri are alt kilometraj pt ca au fost schimbate ceasurile)
Are scaune sport incalzite, piele, navigatie mare, xenon de fabrica cu autoleveling si spalatoare, volan M retapitat, oglinzi, bare M, tempomat, proiectoare de ceata, control al presiunii din roti insa este dezactivat pt ca pe jantele astea nu am senzorii de presiune) jante style 37 M parallel cu cauciucuri de vara ok, folie pe geamuri.
 
Mai jos e lista cu ce am schimbat/facut/remediat la masina in ultimele luni: 
 
 
-capac + garnitura pompa motorina de sub bancheta
-schimbat claxoane
-remediata incalzirea in scaune (nu era functionala)
-grile negre
-schimbata broasca la usa spate stanga
-pompa servo
-articulatie fata (brate curbate, brate drepte, bielete directie si antiruliu capete de bara, toate Meyle HD)
-pompa apa
-amortizoare mari haion
-Termostat mare
-caseta directie
-lichid servo
-schimbat T-ul de plastic de la traseul de racire care intra in chiuloasa (original)
-furtun pompa vacuum (original)
-lichid de frana
-4 bujii Beru (2 nu au iesit)
-garnituri admisie
-flanse amortizoare fata (meyle)
-ambreiaj luk
-curea mica accesorii contitech
-ulei diferential motul
-suporti cutie topran
-schimbat fuzete fata
-stergatoare bosch
-becuri xenon
-amortizoare monroe reflex
-arcuri eibach prokit spate, fk fata
-suporti motor swag
-vascocuplaj hella
-difuzor + ventilator vasc
-frane de 530d fl (324mm)
-bucse oscilante + L-urile, lemforder
-brat convergenta spate meyle HD
-bagheta becurilor de la numar
-schimbat LCD + banda argintata la OBC, nu are nici un pixel mort (am schimbat si ceasurile pt ca primele am reusit sa le stric)
-modul de lumini welcome lights (la deblocare se aprind angel eyes + ceata + becurile la numar)
-baterie varta silver 100 ah
-oglinzi M
-furtunul gros ce intra in EGR
-covorase textile originale
-polish stopuri haion + folie
-schimbata turbina cu una Sh mai ok decat ce avea inainte
-filtru epurator cu tot cu carcasa
-furtune de vacuum siliconice
-intercooler
-instalatia electrica de la injectoare (cea veche era batrana si petecita)
-anulat EGR din soft si bypass fizic din Anglia
-curatata admisia + tot traseul turbo
-schimbat droser xenon dreapta
-schimbat ulei (motul Xcess 5w40 + filtru ulei knecht, filtru aer Mann, de regula la toate reviziile pun acest ulei si filtre Knecht)
 
Masina ruleaza frumos, trage ok, mai are unele neajunsuri, remediabile. 
4990e.
 
Atasez si niste poze cu valorile injectoarelor, pompe, senzori, etc...
 
Pt orice detalii va stau la dispozitie. 
 
 
 
 

22407562_1847536938597634_2057008985_n.jpg

22447264_1847536951930966_21744995_n.jpg

22414314_1847528555265139_1127475365_n.jpg

22414357_1847528548598473_1578305107_n.jpg

22446976_1847528465265148_779482593_n.jpg

22386489_1847528405265154_1128118901_n.jpg

22386613_1847528415265153_774222773_n.jpg

22447119_1847536978597630_458811598_n.jpg

22414346_1847536971930964_1522642517_n.jpg

18425536_1662113593806637_9139268731059993943_n.jpg

parallel.JPG

Screen Shot 2017-10-11 at 14.29.24.png

Screen Shot 2017-10-11 at 14.28.59.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...