Sari la conținut

Cați cai are mașina ta?


TOM
 Share

  

367 membri au votat

  1. 1. CaÈ?i cai are maÈ?ina ta?

    • 116 CP - 525td
      1
    • 136 CP - 520d
      58
    • 143 CP - 525tds
      30
    • 150 CP - 520i
      58
    • 163 CP - 525d
      87
    • 170 CP - 520i
      20
    • 170 CP - 523i
      11
    • 184 CP - 530d
      12
    • 192 CP - 525i
      11
    • 193 CP - 528i
      13
    • 193 CP - 530d
      48
    • 231 CP - 530i
      7
    • 235 CP - 535i
      2
    • 245 CP - 535i
      2
    • 286 CP - 540i
      3
    • 400 CP - M5
      7


Recommended Posts

@EDYMAX - ai cutie automata ?

O problema majora apare in cazul unei cutii automate ... deoarece cuplul pe care il dezvolta este peste limita cutiei inca de la 2500-3000 de ture ... poti sa nu mergi prea voiniceste si in 2 luni tot sa o pui pe butuci :) . Acelasi lucru si in cazul unei turbine cu o uzura majora, o resoftare iar pune capac rapid. Parerea mea cea mai buna performanta o scoti prin schimbarea intercooler-ului cu unul mai mare si o softare "soft" sau "eco", vei avea si un consum garantat mai mic iar intercooler-ul mai mare iti garanteaza o putere constanta indiferent de conditiile atmosferice si starea motorului.

Eu unu sunt foarte multumit de cum poate sa traga "stock" la vremea actuala ~20 grade :) Interesant ar fi daca ar trage asa si pe 40 grade cu aerul pornit :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine trage ca o locomotiva pe vremea de-afara (20-25 grade), mai mare placerea sa pedalez :)

@n3o - te-ai orientat cam ce dimensiune de intercooler merge pentru inlocuit IC-ul stock, fara modificari vizibile in botul masinii? intreb de curiozitate, parca m-as apuca de schimbat chillerul in primavara ce vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine trage ca o locomotiva pe vremea de-afara (20-25 grade), mai mare placerea sa pedalez :)

@n3o - te-ai orientat cam ce dimensiune de intercooler merge pentru inlocuit IC-ul stock, fara modificari vizibile in botul masinii? intreb de curiozitate, parca m-as apuca de schimbat chillerul in primavara ce vine.

am auzit la un coleg cu e38 3.0d ca si-a montat intercooler de 740d si am înțeles ca este cu 20-30% mai mare. Ar fi cea mai logica modificare. Nu a avut probleme cu montatul dar nici nu am intrat in amănunte. Spațiul la e38 este asemanator e39.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

la evacuare doar s-a eliminat toba finala si s-a pus teava, pt. ca daca vroiam sa pun tobe trebuia anulata roata de rezerva....un prieten mi-a facut, care la randul lui are si el...el mi-a spus ca, pe acolo pe undeva este castigul :)....acum poate stiti voi mai bine :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

525i, 192cp, an 2002, scaune sport piele, trapa, navi+TV si pachet M din fabrica,

masina este stok exceptand senzori parcare spate, cateva leduri prin interior si la numar spate puse de mine plus o statie cu subwoofer JBL 300w care era pe masina de cand am cumparat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...