Sari la conținut

vibratii volan la relanti 520d


Scooter
 Share

Recommended Posts

Salutare !

Am o "problema" daca pot sa-i spun asa, am impresia ca vibreaza prea tare volanul la relanti, cum accelerez la 1000-1100 rpm, nu mai vibreaza. Am verificat recent tampoanele motor si cutie si sunt in regula. Mai sunt alte bucse la volan/coloana de directie care se pot uza si sa duca la aceste vibratii? Sunt constient ca oricum vibratiile sunt mai mari fata de motoarele in 6 cilindri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt sigur de informatie dar am intrebat si eu pe la astia de se mai pricep cu bmw-urile si cica asa face toate astea in 4 cilindri, cica este cel mai nefericit motor de la bmw .. 

eu am tampoane noi si tot asa face ..

 

m-am mai uitat si la niste prieteni cu e46, si la ei face la fel .. 2.5 sau 3.0 in schimb nu vibreaza asa ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt sigur de informatie dar am intrebat si eu pe la astia de se mai pricep cu bmw-urile si cica asa face toate astea in 4 cilindri, cica este cel mai nefericit motor de la bmw .. 

eu am tampoane noi si tot asa face ..

 

m-am mai uitat si la niste prieteni cu e46, si la ei face la fel .. 2.5 sau 3.0 in schimb nu vibreaza asa ..

pai nu vibreaza ca sunt motoarele in 6 commonrail, foarte echilibrate, din interior zici ca sunt benzinare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea, masina asta are bucsile si tampoanele foarte ciudate. Eu, unul, de exemplu, puteam sa jur ca tamponul motor era bun, nu era rupt/crapat. In schimb, dupa ce l-am schimbat au displarut din probleme, si la o comparatie cu tamponul nou, era o diferenta sesizabila ( ma refer la rigiditate). Cauciucul isi pierde din proprietati, si, chiar daca nu e vizibila, poate avea uzura peste limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am tampoane noi, deci iese din discutie asta, de la esapament daca era vibra si caroseria nu numai motorul + ca esapamentul nu ar vibra decat daca primeste vibratii de la motor cand stai pe loc ..

 

eu tot tind sa cred ca toate cu motorul asta fac la fel .. 

 

ce se mai poate verifica si chiar nu am verificat (dar o sa verific in weekend cand ajung la garaj), este pompa de vacuum care controleaza suportii motor, poate or fi defecte .. la diesel presupun ca vacuum-ul este prin pompa electrica nu e din motor corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa de vacuum e actionata de motor, convertorul de presiune sau regulatorul (cum i se mai spune) este electric. De acolo pleaca toate furtunasele spre frana/turbo/egr etc. La suportii motor (tampoane) am vazut doar la cel de pe partea soferului ca are furtune vacuum ce intra in el. La celalalt nu am vazut nimic.

 

2 foto cu tampoanele de la motorul meu

 

1. tampon partea stanga (sofer) fotografia e facuta din fata, dar se vede furtunul de vacuum in spate.

 

image.jpg

 

2. tampon partea dreapta (pasager)

 

image.jpg



ma gandesc totusi.... nu exista nici o bucsa pe coloana de directie, care sa preia din vibratii? si sa se fi uzat? nu m-am lamurit dupa realoem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...