Scooter Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Salutare ! Am o "problema" daca pot sa-i spun asa, am impresia ca vibreaza prea tare volanul la relanti, cum accelerez la 1000-1100 rpm, nu mai vibreaza. Am verificat recent tampoanele motor si cutie si sunt in regula. Mai sunt alte bucse la volan/coloana de directie care se pot uza si sa duca la aceste vibratii? Sunt constient ca oricum vibratiile sunt mai mari fata de motoarele in 6 cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billybm Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Si eu am aceasta vibratie...dar Inca nu miam facut timp sa caut cauza....desi ar fi mai placuta viata fara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starter666 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 nu sunt sigur de informatie dar am intrebat si eu pe la astia de se mai pricep cu bmw-urile si cica asa face toate astea in 4 cilindri, cica este cel mai nefericit motor de la bmw .. eu am tampoane noi si tot asa face .. m-am mai uitat si la niste prieteni cu e46, si la ei face la fel .. 2.5 sau 3.0 in schimb nu vibreaza asa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Aprilie 15, 2013 Autor Share Postat Aprilie 15, 2013 nu sunt sigur de informatie dar am intrebat si eu pe la astia de se mai pricep cu bmw-urile si cica asa face toate astea in 4 cilindri, cica este cel mai nefericit motor de la bmw .. eu am tampoane noi si tot asa face .. m-am mai uitat si la niste prieteni cu e46, si la ei face la fel .. 2.5 sau 3.0 in schimb nu vibreaza asa .. pai nu vibreaza ca sunt motoarele in 6 commonrail, foarte echilibrate, din interior zici ca sunt benzinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lica_zimbru Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 poti incerca sa verifici prinderile esapamentului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 poti incerca sa verifici prinderile esapamentului sa fie de la asta? ..... stiu ca le verificasem si erau ok, cand o sa ajunga pe rampa o sa ma uit si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiOrte Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Din experienta mea, masina asta are bucsile si tampoanele foarte ciudate. Eu, unul, de exemplu, puteam sa jur ca tamponul motor era bun, nu era rupt/crapat. In schimb, dupa ce l-am schimbat au displarut din probleme, si la o comparatie cu tamponul nou, era o diferenta sesizabila ( ma refer la rigiditate). Cauciucul isi pierde din proprietati, si, chiar daca nu e vizibila, poate avea uzura peste limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starter666 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 eu am tampoane noi, deci iese din discutie asta, de la esapament daca era vibra si caroseria nu numai motorul + ca esapamentul nu ar vibra decat daca primeste vibratii de la motor cand stai pe loc .. eu tot tind sa cred ca toate cu motorul asta fac la fel .. ce se mai poate verifica si chiar nu am verificat (dar o sa verific in weekend cand ajung la garaj), este pompa de vacuum care controleaza suportii motor, poate or fi defecte .. la diesel presupun ca vacuum-ul este prin pompa electrica nu e din motor corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 pompa de vacuum e actionata de motor, convertorul de presiune sau regulatorul (cum i se mai spune) este electric. De acolo pleaca toate furtunasele spre frana/turbo/egr etc. La suportii motor (tampoane) am vazut doar la cel de pe partea soferului ca are furtune vacuum ce intra in el. La celalalt nu am vazut nimic. 2 foto cu tampoanele de la motorul meu 1. tampon partea stanga (sofer) fotografia e facuta din fata, dar se vede furtunul de vacuum in spate. 2. tampon partea dreapta (pasager) ma gandesc totusi.... nu exista nici o bucsa pe coloana de directie, care sa preia din vibratii? si sa se fi uzat? nu m-am lamurit dupa realoem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starter666 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 hmm .. uite nu mai tin minte fix cand am pus suportii, dar parca tin minte ca intra furtun de vacuum in amandoua .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 m-am uitat dupa codul pieselor (tampoane) si asa se pare ca ambele au conexiuni la vacuum. O sa-mi fac timp, probabil sambata sa dau jos scutul sa verific/schimb furtunele de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.