dFender Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 7 minutes ago, S L Y said: http://www.wheelsizecalculator.com/ http://www.rimsntires.com/specspro.jsp poate te ajuta. am verificat cu ceva similar...intrebarea e..daca stie cineva daca e in regula asa...adica trebuie sa imi puste aproximativ doar diametrul exterior? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danydanypop Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Da,întotdeauna exteriorul trebuie sa fie la fel. Poți pune ce lățime vrei dacă diametrul total e același. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo998 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Va salut, am o problema la masina mea 523i.. de aseara a inceput sa scoata fum albastru la pornire. Mentionez ca i-am completat cu alt ulei decat avea acum vreo 3 zile. Pareri/sfaturi ? Si ca o mica completare, cand o pornesc si e rece are un mic tremurat pe care nu il avea Observ si o mica modificare la relanti, scade mai greu turatia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danydanypop Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 Salutare,o întrebare poate puțin stupidă: am șanse să pun distribuția la punct fără cale de blocare? Motor m62tub35. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreindler Posted July 20, 2018 Share Posted July 20, 2018 Intrucat nu stiam sigur daca sa postez la upgrade retrofit sau aici, postez aici. Situatia e39 sedan, m52b20 la baza, CV manuala 5 trepte getrag, diferential 3,46 carcasa mica Acum vreau sa schimb CV cu un ZF320 tot 5 trepte, ca pe 530i. Diferentialul va ramane acelasi, datorita raportului. Problema: Cutia ZF este putin mai lunga decat cutia pe care o am momentan pe masina. Cum trebuie sa modific cardanul? Daca nu ma insel, pe 530i manual este un diferential cu carcasa mare, nu? Fiindca daca e asa si eu vreau sa pastrez acelasi grup - nu pot sa scurtez cardanul la dimensiunile cardanului de 530i fiindca ar fi prea scurt dupaia, corect? Cardan (520i si 530i) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-05-1999-E39-BMW-520i&diagId=26_0104 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT51-EUR-01-2002-E39-BMW-530i&diagId=26_0104 Cutie (520i si 530i) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-05-1999-E39-BMW-520i&diagId=23_1393 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT51-EUR-01-2002-E39-BMW-530i&diagId=23_1394 grup (520i si 530i) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-05-1999-E39-BMW-520i&diagId=33_1041 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT51-EUR-01-2002-E39-BMW-530i&diagId=33_1041 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreindler Posted July 20, 2018 Share Posted July 20, 2018 15 minutes ago, kreindler said: Intrucat nu stiam sigur daca sa postez la upgrade retrofit sau aici, postez aici. Situatia e39 sedan, m52b20 la baza, CV manuala 5 trepte getrag, diferential 3,46 carcasa mica Acum vreau sa schimb CV cu un ZF320 tot 5 trepte, ca pe 530i. Diferentialul va ramane acelasi, datorita raportului. Problema: Cutia ZF este putin mai lunga decat cutia pe care o am momentan pe masina. Cum trebuie sa modific cardanul? Daca nu ma insel, pe 530i manual este un diferential cu carcasa mare, nu? Fiindca daca e asa si eu vreau sa pastrez acelasi grup - nu pot sa scurtez cardanul la dimensiunile cardanului de 530i fiindca ar fi prea scurt dupaia, corect? Cardan (520i si 530i) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-05-1999-E39-BMW-520i&diagId=26_0104 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT51-EUR-01-2002-E39-BMW-530i&diagId=26_0104 Cutie (520i si 530i) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-05-1999-E39-BMW-520i&diagId=23_1393 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT51-EUR-01-2002-E39-BMW-530i&diagId=23_1394 grup (520i si 530i) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DM11-EUR-05-1999-E39-BMW-520i&diagId=33_1041 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT51-EUR-01-2002-E39-BMW-530i&diagId=33_1041 Am rezolvat! Grupul de pe 520i si de pe 530i sunt ambele de 188mm. Deci imi trebuie cardanul de 530i/528i/523i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judge Posted July 21, 2018 Share Posted July 21, 2018 Salutare ! Vreau sa dau toate bandourile exterioare jos de pe usi si de pe bari, sa le iau la smirghel si sa le fac negre . Imi poate spune cineva cu ce granulatie de smirghel pot da vopseaua actuala jos ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian78 Posted July 28, 2018 Share Posted July 28, 2018 Misca roata spate dreapta cam tare. Aici in poza unde e sageata are joc.Ce trebuie schimbat? Bratul ala sau numa bucsa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrail Posted August 2, 2018 Share Posted August 2, 2018 Doar bucsa oscilanta, insa verifica si cele 2 bucsi la acel brat, sa nu fie crapate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucifal Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Va rog spuneti-mi si mie ce chei trebuie pentru demontarea ventilatorului de pe arborele cotit. Multumesc. Am de schimbat termostatul. 525d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexBMW Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Salut, am o problema legata de sistemul de ventilatie. Nu baga rece decat pe gurile centrale. Rareori baga rece la parbriz si picioare. Are idee cineva de la ce e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
28clg Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Alex sa inteleg ca iti baga rece pe cele centrale ,iar jos iti baga cumva cald? Daca este asa,verifica eletrovalva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexBMW Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Da, fix asa face. Trebuie pus pe tester sau cum o pot verifica? Multumesc de raspuns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
28clg Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Mi se pare ca o da si pe tester,dar mai bine o verifici "babeste",o dai jos si o desfaci,sigur are cauciucul de la supape rupt. Am patit exact la fel,am luat sh si e perfecta. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AugustYn Posted August 7, 2018 Share Posted August 7, 2018 On 03.08.2018 at 7:31 PM, bucifal said: Va rog spuneti-mi si mie ce chei trebuie pentru demontarea ventilatorului de pe arborele cotit. Multumesc. Am de schimbat termostatul. 525d. Pe arborele cotit se afla fulia. Ventilatorul - ma gandesc ca de vascocuplaj vorbesti, este fixat pe axul pompei de apa, si se desface cu cheie de 32. In mod normal ar fi nevoie si de o cheie speciala pentru a tine contra, dar merge si cu un ciocan. Dai cu ulei penetrant unde este piulita, lasi sa actioneze ceva vreme, apoi pui cheia si ii dai 1-2 ciocane din scurt, dar puternic. Ar trebui sa se desfaca fara probleme. ATENTIE! Se desface in sens invers - dai cu ciocanul din stanga ta spre dreapta ta, ca sa se desfaca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucifal Posted August 8, 2018 Share Posted August 8, 2018 Acum 17 ore, AugustYn a spus: Pe arborele cotit se afla fulia. Ventilatorul - ma gandesc ca de vascocuplaj vorbesti, este fixat pe axul pompei de apa, si se desface cu cheie de 32. In mod normal ar fi nevoie si de o cheie speciala pentru a tine contra, dar merge si cu un ciocan. Dai cu ulei penetrant unde este piulita, lasi sa actioneze ceva vreme, apoi pui cheia si ii dai 1-2 ciocane din scurt, dar puternic. Ar trebui sa se desfaca fara probleme. ATENTIE! Se desface in sens invers - dai cu ciocanul din stanga ta spre dreapta ta, ca sa se desfaca. Multumesc, ma interesa de cat sunt cheile, deci una de 32, si cealalta (pt tinut contra) ? Ca nu vreau sa dau cu ciocanul si vreau sa ma duc sa imprumut chei, si ca sa stiu ce sa cer? Multumesc inca o data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AugustYn Posted August 8, 2018 Share Posted August 8, 2018 Uita-te pe axul pompei de apa. Unele au forma hexagonala, tot pt cheie de 32, altele doar 2 tesituri ... nu e o dimensiune exacta. Eu cand am desfacut prima data, a doua cheie de 32 era prea mare, asa ca am folosit o moneda pentru a acoperi diferenta de dimensiune. e safe varianta cu ciocanu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucifal Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 Acum 15 ore, AugustYn a spus: Uita-te pe axul pompei de apa. Unele au forma hexagonala, tot pt cheie de 32, altele doar 2 tesituri ... nu e o dimensiune exacta. Eu cand am desfacut prima data, a doua cheie de 32 era prea mare, asa ca am folosit o moneda pentru a acoperi diferenta de dimensiune. e safe varianta cu ciocanu Multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudyu77 Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 Salutare, am o intrebare! Se poate inlocui un Motor de 164cp cutie automata, 525d 2003,cu unul de 183cp de pe un 3.0d manual? Stiu ca teoretic se poate, fiind practic acelasi Motor, intrebarea mea este daca cutia mea face fata.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrail Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Da, merge. Este aceeasi cutie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudyu77 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Merci pt raspuns, ma gandeam ca poate se duce cutia fiind un Motor cu mai multi cai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucifal Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Usa stanga spate nu se deschide din afara. Dinauntru merge ok. Ce sa verific? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
increatul Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Merge actuatorul ma gandesc? Daca nu merge, s-a stricat motorasul de inchidere (din interior inca merge). A doua varianta, mai putin probabil, sa se fi stricat cablul interior care duce de la maner la mecanism (cred ca e un cablu). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucifal Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Multumesc pt. raspuns. In mod ciudat chederul de pe usa statea ciudat (era iesit). L-am pus cum trebuie-totul ok. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucifal Posted August 25, 2018 Share Posted August 25, 2018 O alta intrebare, am schimbat parbrizul joi dupa amiaza. E ok sa merg cu masina la spalat? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.