Jump to content

retrofit servotronic e39 M47 520d - valabil M57 525d si 530d


TOM
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

sper sa fac si eu retrofitul asta cat de curand, iau caseta + gm3-ul high de pe masina cu servotronic care e tot facelift, mufe, fire etc.

Sa inteleg ca daca se intampla sa nu-mi mearga cum trebuie, dupa codare, sa nu merg cu masina asa ca risc sa distrug caseta?

Oricum, sper sa mearga cum trebuie daca urmaresc pasii din primul post.... sper sa fie un upgrade folositor, ca merg 80% in oras.

Link to comment
Share on other sites

asa a fost pe dieselul meu, o caseta cu servotronic pusa fara fire legate si gm3 .A mers cu ea asa ,caseta cu servotronic merge foarte greu daca nu e functional servotronicul ,si in timp incepe sa mearga usor si automat cred ca se strica ceva prin ea.

Cand m-am apucat eu sa fac toate legaturile a fost prea tarziu ,am ars 2 module gm3!

posibil sa fi mers daca schimbam si electrovalva ,nu am mai incercat ca deja ma costase prea mult si nu facusem nimic bun !

Link to comment
Share on other sites

nu, nu am legat servotronicul. nici nu am stiut ca e cu servotronic caseta pana dupa ce a fost montata pe masina . atunci am observat ca merge mult mai usor ca a mea ,l-am intrebat pe domnul de unde am luat caseta si el mi-a spus ca e cu servotronic .masina era tot un 528i dar din 1997 fata de 1995 cum e a mea. 

doar acum am vazut acest retrofit , si daca tot am caseta m-am gandit sa beneficiez si eu de aceasta optiune.asta daca nu e foarte complicat retrofitul.

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam eu la asta :) multam, sper in 2-3 sapt sa fac retrofitul

ZCS il calculez dupa al meu si adaug optiunea servotronic cu ZCS Decoder, apoi pun noul GM3 (care vine de pe masina cu servotronic) si-l codez pe masina. Ar trebui automat se se codeze cu optiunea servotronic, ea fiind deja adaugata in zcs. Sau asa inteleg eu ca merg lucrurile.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare. Am un E39 2002 525i 192CP. Am o problema cu servo si anume.Pornesc motorul rece/cald nu conteaza IN P...invart de volan pe loc si se invarte fff usor....cum plec dupa loc cu ea in 3 m asa volanu devine ff rigind...merge foarte greu. Daca ma opresc cu ea la semafor tot la fel merge greu.Daca opresc motoru si pornesc din nou merge iar usor fara sa plec cu ea dupa loc. Cum am plecat cu ea dupa loc iar merge greu...sad.gif( Aveti idee ce ar putea fi??? Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...