Jump to content

retrofit servotronic e39 M47 520d - valabil M57 525d si 530d


TOM
 Share

Recommended Posts

Tips & Tricks

- masurata intre pinii 1 si 2 , electrovalva de la caseta de directie trebuie sa aiba o rezistenta de aprox 7.2ohm
- intre pinii 9 si 11 de la GM3 trebuie sa fie o tensiune de 12V
- part # de la electrovalva, in caz ca vi se strica : 32 10 6 767 407 ( 06/1999-> ) si 32 41 1 134 770 ( -> 06/1999)
- in caz ca servotronicul functioneaza cu intreruperi, primul lucru la care trebuie sa va uitati ar fi GM3 ul

 

Daca, cu masina pe loc, intre pinii 9 si 11 la GM3 nu ai 12V si ai mai putin (7-8V) trebuie schimbat GM3-ul. Verifica prima data rezistenta pe mufa de la electrovalva, cum a scris TOM in retrofit.

 

Voltajul intre pinii 9 si 11 la GM3 se schimba in functie de viteza masinii, in sensul ca scade voltajul cu cat viteza e mai mare si se intareste volanul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare. Am vazut ca exista mai multe coduri de caseta pt. E39 diesel. Se potriveste oricare? Eu am 525d 2002 facelift, VIN GY09490. Daca stie cineva sa decodeze VIN, imi poate spune de care ar trebui sa am (pe pasina momentan am fara servotronic), si codul pentru cea cu servotronic care mi s-ar potrivi? Multumesc

20150109_131141.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Deci se potriveste si de pe benzinare in afara de cele mentionate... Nu prea inteleg, modulul GM3 este raspunzator numai pentru caseta, sau si pentru altele? Va trebui codat pe urma pentru masina mea si pentru celelalte functii? Si daca nu gasesc tot de pe aceeasi masina? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa ce modifici ZCS-ul masinii su optiunea Servotronic II si recodezi modulul tau GM3 high ar trebui sa-ti mearga servotronicul. Ori cu modulul tau ori cu altul tot trebuie modificat zcs-ul si recodat modulul ca torul sa fie functional pe masina

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am vorbit astazi cu cineva care spunea ca singura diferenta dintre o caseta cu servo si una fara este ca la viteze mari se intareste volanul. Mie mi s-a parut ca si la parcare diferenta este ca merge mai usor cu servo.

 

Rog pe cineva care a facut retrofitul sa confirme varianta a doua.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Tips & Tricks

 

- masurata intre pinii 1 si 2 , electrovalva de la caseta de directie trebuie sa aiba o rezistenta de aprox 7.2ohm

- intre pinii 9 si 11 de la GM3 trebuie sa fie o tensiune de 12V

- part # de la electrovalva, in caz ca vi se strica : 32 10 6 767 407 ( 06/1999-> ) si 32 41 1 134 770 ( -> 06/1999)

- in caz ca servotronicul functioneaza cu intreruperi, primul lucru la care trebuie sa va uitati ar fi GM3 ul

 

Daca, cu masina pe loc, intre pinii 9 si 11 la GM3 nu ai 12V si ai mai putin (7-8V) trebuie schimbat GM3-ul. Verifica prima data rezistenta pe mufa de la electrovalva, cum a scris TOM in retrofit.

 

Voltajul intre pinii 9 si 11 la GM3 se schimba in functie de viteza masinii, in sensul ca scade voltajul cu cat viteza e mai mare si se intareste volanul.

 

De pe mufa electrovalvei, (x120 din schema), care este pinul 1 si care -2? Pentru ca depinde din ce pozitie ne uitam. Sau nu conteaza? Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...