TOM Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 cel mai probabil e electrovalva dar asta trebuie sa testezi. aici gasesti multe informatii utile.... http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/410-retrofit-servotronic-e39-m47-520d-valabil-m57-525d-si-530d/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_vld Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Salut. Sa nu fie cumva din calculator? ca masina in fuctie de viteza intareste volanu...!?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 prima data banuiesti electrovalva, apoi calculatorul. exista si posibilitatea asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Tips & Tricks- masurata intre pinii 1 si 2 , electrovalva de la caseta de directie trebuie sa aiba o rezistenta de aprox 7.2ohm- intre pinii 9 si 11 de la GM3 trebuie sa fie o tensiune de 12V- part # de la electrovalva, in caz ca vi se strica : 32 10 6 767 407 ( 06/1999-> ) si 32 41 1 134 770 ( -> 06/1999)- in caz ca servotronicul functioneaza cu intreruperi, primul lucru la care trebuie sa va uitati ar fi GM3 ul Daca, cu masina pe loc, intre pinii 9 si 11 la GM3 nu ai 12V si ai mai putin (7-8V) trebuie schimbat GM3-ul. Verifica prima data rezistenta pe mufa de la electrovalva, cum a scris TOM in retrofit. Voltajul intre pinii 9 si 11 la GM3 se schimba in functie de viteza masinii, in sensul ca scade voltajul cu cat viteza e mai mare si se intareste volanul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Salutare. Am vazut ca exista mai multe coduri de caseta pt. E39 diesel. Se potriveste oricare? Eu am 525d 2002 facelift, VIN GY09490. Daca stie cineva sa decodeze VIN, imi poate spune de care ar trebui sa am (pe pasina momentan am fara servotronic), si codul pentru cea cu servotronic care mi s-ar potrivi? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 orice caseta se potriveste, de pe orice model, mai putin 540i si M5 sa iei caseta cut tot cu modulul GM3 high de pe masina, pentru codare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Multumesc pentru raspuns. Deci se potriveste si de pe benzinare in afara de cele mentionate... Nu prea inteleg, modulul GM3 este raspunzator numai pentru caseta, sau si pentru altele? Va trebui codat pe urma pentru masina mea si pentru celelalte functii? Si daca nu gasesc tot de pe aceeasi masina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 modulul GM are mai multe functii. vad ca masina e 01/2002 si cel mai probabil ai modul GM3 HIGH, asta inseamna ca nu mai trebuie sa l schimbi, doar sa l codezi. prin urmare trebuie decat caseta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Am vazut multe casete ca fiind cu servotronic dar nu am vazut in poza mufa aceea. Cum pot identifica daca i caseta este intr-adevar cu servotronic? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 trebuie sa aiba mufa de la electrovalva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smokerikkk Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Salut! Daca iau modulul GM3 de pe aceeasi masina de pe care iau si caseta, mai trebuie codat ceva sau e plug&play? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 am mai explicat. daca pui modulul necodat v a merge sevotronicul dar te poti astepsa sa nu ti mearga alte chestii asa ca intotdeauna cel mai bine e sa codezi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smokerikkk Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Pai atunci mai are rost sa iau alt modul daca trebuie codat oricum? Daca am tot GM3 High pe masina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Dupa ce modifici ZCS-ul masinii su optiunea Servotronic II si recodezi modulul tau GM3 high ar trebui sa-ti mearga servotronicul. Ori cu modulul tau ori cu altul tot trebuie modificat zcs-ul si recodat modulul ca torul sa fie functional pe masina Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Pai atunci mai are rost sa iau alt modul daca trebuie codat oricum? Daca am tot GM3 High pe masina? Nu Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Mufa care intra in valva de servotronic este cumva identica cu cea de la sensorul de temperatura externa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firodo Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Am vorbit astazi cu cineva care spunea ca singura diferenta dintre o caseta cu servo si una fara este ca la viteze mari se intareste volanul. Mie mi s-a parut ca si la parcare diferenta este ca merge mai usor cu servo. Rog pe cineva care a facut retrofitul sa confirme varianta a doua. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 E diferenta mare pe loc, pentru mine chiar foarte mare intre cu/fara servotronic. E un retrofit pe care trebuie sa il fac, si o sa il fac curand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Diferenta e enorma la viteze foarte mici. Apoi, de pe la 30km/h incele sa se "intareasca" volanul, desigur Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Tips & Tricks - masurata intre pinii 1 si 2 , electrovalva de la caseta de directie trebuie sa aiba o rezistenta de aprox 7.2ohm - intre pinii 9 si 11 de la GM3 trebuie sa fie o tensiune de 12V - part # de la electrovalva, in caz ca vi se strica : 32 10 6 767 407 ( 06/1999-> ) si 32 41 1 134 770 ( -> 06/1999) - in caz ca servotronicul functioneaza cu intreruperi, primul lucru la care trebuie sa va uitati ar fi GM3 ul Daca, cu masina pe loc, intre pinii 9 si 11 la GM3 nu ai 12V si ai mai putin (7-8V) trebuie schimbat GM3-ul. Verifica prima data rezistenta pe mufa de la electrovalva, cum a scris TOM in retrofit. Voltajul intre pinii 9 si 11 la GM3 se schimba in functie de viteza masinii, in sensul ca scade voltajul cu cat viteza e mai mare si se intareste volanul. De pe mufa electrovalvei, (x120 din schema), care este pinul 1 si care -2? Pentru ca depinde din ce pozitie ne uitam. Sau nu conteaza? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 nu ti dai seama din poza aia. te uiti direct in mufa pentru ca pinii sunt numerotati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Multumesc. Da, erau numerotati, dar f mic si nu am observat. Am si pregatit firele. Pinul 23 din mufa X253 intra la pinul 1 din X1101? Este si aceasta din urma priza numerotata? Multumesc inca o data Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Este cumva a treia priza din randul de jos, cu cele 2 fire subtiri maro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Nu-mi dau seama, dar daca firele sunt maro cu o dunga roșie, aia e. E o singura priza cu fire maro cu rosu Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 IMG-20150403-WA0003.jpg Este cumva a treia priza din randul de jos, cu cele 2 fire subtiri maro? aia e. are 2 fire in ea. daca nu ai pin sa bagi in mufa, leaga te de unul din fire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.