Jump to content

retrofit servotronic e39 M47 520d - valabil M57 525d si 530d


TOM
 Share

Recommended Posts

Baieti, multumesc frumos pt ajutor si cu aceasta ocazie va urez Paste fericit! Am reusit sa o instalez si functioneaza! O ultima intrebare mai am, daca ati masurat tensiunea intre pinii 9 si 11, cati volti aveti exact? In descriere apare 12v insa eu am doar 5.8v. Oare daca as avea 12v ar merge si mai usor volanul? Oricum merge ca si cand masina e pe elevator.

Link to comment
Share on other sites

12V cand masina sta pe loc, voltajul scade in functie de viteza masinii si volanul se intareste

raspunsul este DA, merge mai usor daca ai 12V :)

la 5.8V probabil merge ca un servo normal

Ai codat masina?

Daca e facut si codingul si este activat servotronicul in GM3, posibil ca trebuie sa te orientezi spre un alt GM3 high

Link to comment
Share on other sites

Am codat cu Bmw scanner si volanul merge f usor. La pornire dureaza cateva secunde pana intra, dar pe urma merge f usor. Zici ca masina sta in aer :-)

Intrebam doar daca trebuia sa am chiar 12v. Scooter tu ai masurat sau spui doar teoretic ca ar trebui sa fie 12v? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Astazi ridicand masina pe cric am observat ca mufa ce intra in caseta de directie cea cu doua fire  (servotronic) are rupte cele doua fire .

Pe mufa se vede notat cu 1 si 2.

 

La 1 ar trebui sa vina firul de culoare negru cu alb iar la 2 negru cu rosu?  (firele sunt rupte chiar de langa mufa)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu am pe masina deja caseta servotronic si vreau sa o schimb pentru ca imi curge putin pe partea soferului in rest nu are probleme.

Cum nu am mai demontat niciodata o caseta de directie la bmw as vrea sa stiu 2 lucruri:

1.Acele 2 suruburi care tin caseta,de cat sunt,adica ce chei mi-ar trebui?

2.Masina mea este suspendata de fata cu 2 cricuri hidraulice + 2 "capre" pentru a fi mai in siguranta(pe spate este pe rotile ei) si as vrea sa stiu unde as putea pune un cric pentru a ridica putin(30cm) motorul sau o alta varianta daca stiti,multumesc.

LE.

Link to comment
Share on other sites

1. Doar nu te atunci cu o singura cheie de schimbat , parca 16 sau 17

2. Cu un cric crocodil, pui un lemn ,si i-l fixezi la intinzatorul de la compresor Nu uita sa desfaci tampoanele de la motor !

La chei eu ma gandeam sa nu fie mai mari de 22(ma refer la fixe/inelare) ca din alea nu prea am,ca sa stiu dinainte si sa merg sa-mi cumpar, in rest am toate cheile pisibile.

Multumesc de informatii.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am masurat astazi electrovalva de la caseta de directie cu servotronic si are 8.2 ohmi . Este bun sau trebuie schimbata ?

 

Inainte avea momente cand mergea foarte usor dar acum vad ca nu mai merge cum mergea . Se invarte usor dar nu la fel ca inainte . Sa verific si gm3 ? Daca pun altul , trebuie codat nu ?

 

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Adi , am sa ma urc maine in alta masina sa vad ce servo are si am sa pun si proprietarul sa probeze volanul meu . Poate e doar in mintea mea vreo problema la servotronic .

 

Iulian , maine verific tensiunea dintre pinul 9 si 11 de la GM3 ! Daca are 12 V , ultima problema ar fi pompa servo .

 

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trebuie codare. În GM sunt și codările pentru geamuri electrice, închidere centralizată, senzorul de ploaie, etc. Este foarte probabil ca mașina de pe care provine "noul" GM să nu aibă aceleași dotări ca cele de pe mașina ta.

 

sent from modded Z1

Link to comment
Share on other sites

@pcosmin : intrebarea pe care ai pus-o pe celalalt topic e putin diferita de ce se discuta aici, ai dreptate. V8-urile E39 au un sistem de direcție "recirculating ball" (cu bile, nu folosesc pinion si coroana) pe cand toate l4 si l6 au "rack and pinion" (ce ziceam mai sus) care este superior din toate punctele de vedere. Este mai precis, ai un feeling mai bun al direcției, etc. Au ales sa puna celalalt sistem pe V8 din considerente de spatiu si pentru a micsora jocurile din directie (E39 cu V8 fiind mai greu pe fata). Nu are alt avantaj si nu e deloc recomandat sa treci la directie de V8. Daca tu ai directia standard pe a ta, tot ce poti sa faci este sa treci la servotronic, exact subiectul discutiei din topicul asta. Bafta!

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...