86szs Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Am si papucul dar nu dtiam exact unde vine. Deci nu conteaza la care il legi? Au mai ramas parca 2 pini pe care i-am marcat pe poza. Deci ziceti ca nu conteaza? O fi de 12V, sau de ce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Baieti, multumesc frumos pt ajutor si cu aceasta ocazie va urez Paste fericit! Am reusit sa o instalez si functioneaza! O ultima intrebare mai am, daca ati masurat tensiunea intre pinii 9 si 11, cati volti aveti exact? In descriere apare 12v insa eu am doar 5.8v. Oare daca as avea 12v ar merge si mai usor volanul? Oricum merge ca si cand masina e pe elevator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 12V cand masina sta pe loc, voltajul scade in functie de viteza masinii si volanul se intareste raspunsul este DA, merge mai usor daca ai 12V la 5.8V probabil merge ca un servo normal Ai codat masina? Daca e facut si codingul si este activat servotronicul in GM3, posibil ca trebuie sa te orientezi spre un alt GM3 high Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOM Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 am masurat si eu acum cand am montat ultimul servotronic si maxim era 6v. poate ca informatiile pe care le am pus in primul post nu sunt tocmai exacte..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Am codat cu Bmw scanner si volanul merge f usor. La pornire dureaza cateva secunde pana intra, dar pe urma merge f usor. Zici ca masina sta in aer :-) Intrebam doar daca trebuia sa am chiar 12v. Scooter tu ai masurat sau spui doar teoretic ca ar trebui sa fie 12v? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Nu am masurat acum cand l-am pus, cand o sa mai umblu pe la gm3, masor si eu. Daca merge usor nu-ti bate capul, inseamna ca funcționează Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GabiSB Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Nu găsesc in cutia de prinze, unde sa duc firul 23 ,din mufa neagra de la GM ! Eu in cutia de prize nu am fire maro cu duga roșie cum a zis Tom ! Am maro cu dunga neagra ! Un ajutor va rog ! Asta e cutia de prize Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GabiSB Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Am rezolvat , merge pe firul maro cu negru , chiar cele din fata ( uitându-ne la poza ) ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GabiSB Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Revin cu o corectare , am găsit pana la urma firul maro cu roșu ( sunt 2 fire foarte subțiri ) , nu m-am uitat atent ! Am căutat din nou cand nu a mai funcționat servotronicul . In concluzie căutați bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
86szs Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Sau poti lega direct pe una din cele 2 fire. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_dinu476 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Astazi ridicand masina pe cric am observat ca mufa ce intra in caseta de directie cea cu doua fire (servotronic) are rupte cele doua fire . Pe mufa se vede notat cu 1 si 2. La 1 ar trebui sa vina firul de culoare negru cu alb iar la 2 negru cu rosu? (firele sunt rupte chiar de langa mufa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GabiSB Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Negru /alb 1 Negru/roșu 2 Cum zici si tu defapt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_dinu476 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Negru /alb 1 Negru/roșu 2 Cum zici si tu defapt Merci de raspuns Am zis sa intreb sa nu fac vreo prostie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
28clg Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Eu am pe masina deja caseta servotronic si vreau sa o schimb pentru ca imi curge putin pe partea soferului in rest nu are probleme. Cum nu am mai demontat niciodata o caseta de directie la bmw as vrea sa stiu 2 lucruri: 1.Acele 2 suruburi care tin caseta,de cat sunt,adica ce chei mi-ar trebui? 2.Masina mea este suspendata de fata cu 2 cricuri hidraulice + 2 "capre" pentru a fi mai in siguranta(pe spate este pe rotile ei) si as vrea sa stiu unde as putea pune un cric pentru a ridica putin(30cm) motorul sau o alta varianta daca stiti,multumesc. LE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GabiSB Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 1. Doar nu te atunci cu o singura cheie de schimbat , parca 16 sau 17 2. Cu un cric crocodil, pui un lemn ,si i-l fixezi la intinzatorul de la compresor Nu uita sa desfaci tampoanele de la motor ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
28clg Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 1. Doar nu te atunci cu o singura cheie de schimbat , parca 16 sau 17 2. Cu un cric crocodil, pui un lemn ,si i-l fixezi la intinzatorul de la compresor Nu uita sa desfaci tampoanele de la motor ! La chei eu ma gandeam sa nu fie mai mari de 22(ma refer la fixe/inelare) ca din alea nu prea am,ca sa stiu dinainte si sa merg sa-mi cumpar, in rest am toate cheile pisibile.Multumesc de informatii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benysound Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Am masurat astazi electrovalva de la caseta de directie cu servotronic si are 8.2 ohmi . Este bun sau trebuie schimbata ? Inainte avea momente cand mergea foarte usor dar acum vad ca nu mai merge cum mergea . Se invarte usor dar nu la fel ca inainte . Sa verific si gm3 ? Daca pun altul , trebuie codat nu ? Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Sigur nu e placebo? Si eu am avut impresia ca merge mai greu pana cand am condus iar o masina fara servotronic, atunci mi-am revenit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 e buna rezistenta masoara pe fire la gm daca ai 12v cu motorul pornit si stand pe loc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benysound Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Adi , am sa ma urc maine in alta masina sa vad ce servo are si am sa pun si proprietarul sa probeze volanul meu . Poate e doar in mintea mea vreo problema la servotronic . Iulian , maine verific tensiunea dintre pinul 9 si 11 de la GM3 ! Daca are 12 V , ultima problema ar fi pompa servo . Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benysound Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Am alta pompa de rezerva pentru verificare ... de proba nu e mare smecherie . Parca se aude o mica zumzaiala uneori , nu tot timpul . Maine verific exact si vad care e treaba ! Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benysound Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Am verificat si gm3-ul , am 12 V intre pinii 9 si 11 . Cred ca e totul in regula pana la urma Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan wst Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Trebuie codare. În GM sunt și codările pentru geamuri electrice, închidere centralizată, senzorul de ploaie, etc. Este foarte probabil ca mașina de pe care provine "noul" GM să nu aibă aceleași dotări ca cele de pe mașina ta. sent from modded Z1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcosmin Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 @TOM - as vrea sa fac si eu acest upgrade candva in aceasta vara. Eram curios daca te ocupi cu asta si in caz afirmativ, mi-ai putea trimite un mesaj privat cu costurile intregii operatiuni? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer39 Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 @pcosmin : intrebarea pe care ai pus-o pe celalalt topic e putin diferita de ce se discuta aici, ai dreptate. V8-urile E39 au un sistem de direcție "recirculating ball" (cu bile, nu folosesc pinion si coroana) pe cand toate l4 si l6 au "rack and pinion" (ce ziceam mai sus) care este superior din toate punctele de vedere. Este mai precis, ai un feeling mai bun al direcției, etc. Au ales sa puna celalalt sistem pe V8 din considerente de spatiu si pentru a micsora jocurile din directie (E39 cu V8 fiind mai greu pe fata). Nu are alt avantaj si nu e deloc recomandat sa treci la directie de V8. Daca tu ai directia standard pe a ta, tot ce poti sa faci este sa treci la servotronic, exact subiectul discutiei din topicul asta. Bafta! Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.