Jump to content

retrofit servotronic e39 M47 520d - valabil M57 525d si 530d


TOM
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Daca va "lipiti" tranzistorul bts412b2 (voi reveni cu poza pentru a vedea unde se lipeste daca se doreste) in GM, apoi veti activa  servotronic-ul, si evident aveti o caseta cu servotronic montata, totul va fi functional.

 

Pe scurt se poate folosi GM-ul dvs.(pentru servotronic)  atata timp cat i se monteaza acel tranzistor.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

salut,am o intrebare:daca vreau sa schimb caseta mea servo cu una cu servcotronic si am si toata instalatia electrica de pe masina donatoare(masina completa de fapt)ar mai fi nevoie de schemele electrice prezentate la inceput?vreau de fapt sa schimb si interiorul tot(stiu ca sunt topicuri separate,dar practic e aceeasi intrebare),volan reglabil electric,scaune cu memorie,oglinzile laterale rabatabile,toate astea le am pe un 530d touring manual si vreau sa le pun pe un 525d touring automatic!deci intrebarea este daca am tot cablajul original + module,mai este nevoie de improvizatii?sau pur si simplu mut tot de pe una pe alta si doar codez modulele la final?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

ma chinui de ceva timp sa fac acest retrofit - momentan nu am caseta montata, m-am impotmolit la gm3 high...

am schimbat gm3 low cu gm3 high - cand dezarmez se deschid usile si incepe sa urle alarma:( cu gm3 low al masinii nu face faza asta - cel "nou"codat exact cum era cel low al masinii

conteaza sw hw ?

 

Link to comment
Share on other sites

GM3 trebuie codat pe masina cu NCS Expert. Altfel nu merge. Este normal sa sune alarma, GM-ul provenind de pe alta masina cu alta serie de caroserie.

Cand am facut retrofitul, la schimbare GM-ului din low in high ramaneau aprinse luminile in interior si nu le puteam stinge. Asta la sedan.

La touring, nu se deschide haionul (nu actioneaza soft-close)  pt ca GM-ul 3 a fost de pe un sedan. Deci musai codare cu NCS-Expert.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Salut , am montat si eu o caseta servotronic pe un e39 cu motor pe benzina si am o nelamurire legata de fire, am tras cele doua fire de la servo  in DME pin 1 to pin 23 si pin 2 to pin 25 mai trebuie sa duc ceva in GM sau in priza cu firele maro despre care se dicuta in paginile anterioare ? Iar despre codare , se face in DME  sau GM la motoarele pe benzina ? Chiar nu este nimeni sa arate pas cu pas cum se face codarea cu NCS ? Multumesc ! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...