Jump to content

BMW 520i alpin weiss


mr.Tob
 Share

Recommended Posts

Dacă ai probleme cu lcm-ul degeaba schimbi butoane de avarii și altele...

 

Receptionat, colegu, azi am recitit thread-ul si mi-am dat seama ca si problema de la avarii e din cauza LCM-ului... maine sper sa il schimb...

Mai am de pus siguranta 4, parca, de la luminile interioare, care fostul proprietar l-a scos, ca avea bateria slaba... stiti careva de cati amperi trebuie?

Link to comment
Share on other sites

După ce îl montezi pe mașina trebuie codat. Vezi sa fie lcm 3 :)

 

ma bagi in sperieti  :lol:

ce nava spatiala mi-am cumparat?  :o

 

tipul cu care am vorbit e primul proprietar al masinii, si din ce am auzit e specialist in bmw-uri prin bistrita, sper sa rezolvam problema.

saptamana viitoare incerca sa reparam frana de mana, sa nu plece de la rar cand iese ingineru' din ea sa-i faca poza la serii :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Becul la ulei ce culoare? Intreb pt. ca daca e galben uleiul e la minim si tb. sa completezi.

 

Vorbeste cu AdiOrte sa-ti faca o diagnoza. Sa nu fie problema de anumiti senzori.

rosu... cand pornesc imi zice ca oil inspection, sau ceva de genu... aia banuiesc ca trebuie sa schimb uleiul, deci trebuie resetat...

Link to comment
Share on other sites

incet, incet remediem problemele... la primavara sper sa fie bani de un vopsit integral...

 

pe bara am spalatoare de faruri... problema e ca nici parbrizu nu-l spala, am crezut ca nu are lichid, am umplut rezervoru, da nu merge... ce poate fi? sa fie pompa, sau si pentru asta are ceva modul magic?

 

pun si o poza cum as vrea sa arate masina pana la vara:

 

file_3.jpg

 

nu neaparat jantele astea, dar ca si fitment asta e tinta, nici mai joasa nu o vreau...

Link to comment
Share on other sites

Haha! RX-uri de alea am avut pe masina doar ca erau pe 17.

 

Cu pompita de la lichidul de parbriz, poti sa verifici pompa. Nu ai ceva probleme pe traseu? Asta poti sa observi daca ti se scurge pe sub masina. Ai cumva intensive wash (ai S in capul bratului de la stergator)?

 

Spor!

Link to comment
Share on other sites

Haha! RX-uri de alea am avut pe masina doar ca erau pe 17.

 

Cu pompita de la lichidul de parbriz, poti sa verifici pompa. Nu ai ceva probleme pe traseu? Asta poti sa observi daca ti se scurge pe sub masina. Ai cumva intensive wash (ai S in capul bratului de la stergator)?

 

Spor!

 

nu am intensive wash... 

 

pompita e pe vas, ca la majoritatea masinilor?

cum se ajunge la vas, dau jos roata din dreapta si desfac carenajele?

 

tre sa fac cumva sa-mi cumpar un elevator  :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ai aici solutia. :)

 

 

mersi mult!

cum spuneam, e bine ca gasesti resurse pe youtube  ;)

asta poate astepta pana imi deschid atelierul de vulcanizare, nu ma mai chinuiesc cu scule de mana, oricum, pana devin cunoscut o sa am timp sa lucrez la masina  :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ok, am inteles ideea...

 

s-a schimbat lcm-ul, am faza lunga functionala, deja am scapat cativa colegi de radar  :lol:

urmeaza butonul de avarii care se pare ca s-a imbatat cu ceva lichide, si incercam sa schimbam bulbul de la ulei, poate scapam de becul aprins... 

Link to comment
Share on other sites

aseara am facut primul drum pe timp de noapte... si mi-am amintit de ce urasc romania... erau niste oameni care se plimbau pe o trecere de pietoni semi semnalizata... adica marcajul se vede doar ziua, si tot satul e iluminat, mai putin curba in care e trecerea... am franat, da nu am fost incantat de cum franeaza... 

ce upgrade se poate face la sistemul de franare?

de pe ce model mai de sus se potriveste sistemul?

trebuie schimbata si pompa?

 

oricum, doar la primavara vreau sa fac asa ceva, dar sa ma documentez...

Link to comment
Share on other sites

dureros,cand aud de arc rupt ma doare sufletu. nu inteleg cum poti sa tragi pe o masina fara sa-i dai ce-i trebuie,aici ma gandesc la fostii proprietari. e ca pe vremuri cum faceau tiganii cu caii,de fapt ei inca mai fac chestii de genu si in ziua de azi  :dash1:

de regula arcul se rupe cand amortizoru e varza,putin teren accidentat si gata,pushca. 

eu zic sa faci un efort cu arcu,nu e vorba ca e rupt,e posibil sa-ti afecteze si alte cele p`acolo,spor!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...