mr.Tob Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Dacă ai probleme cu lcm-ul degeaba schimbi butoane de avarii și altele... Receptionat, colegu, azi am recitit thread-ul si mi-am dat seama ca si problema de la avarii e din cauza LCM-ului... maine sper sa il schimb... Mai am de pus siguranta 4, parca, de la luminile interioare, care fostul proprietar l-a scos, ca avea bateria slaba... stiti careva de cati amperi trebuie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheWOLF26 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 După ce îl montezi pe mașina trebuie codat. Vezi sa fie lcm 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 După ce îl montezi pe mașina trebuie codat. Vezi sa fie lcm 3 ma bagi in sperieti ce nava spatiala mi-am cumparat? tipul cu care am vorbit e primul proprietar al masinii, si din ce am auzit e specialist in bmw-uri prin bistrita, sper sa rezolvam problema. saptamana viitoare incerca sa reparam frana de mana, sa nu plece de la rar cand iese ingineru' din ea sa-i faca poza la serii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheWOLF26 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Nu e complicata la frână de mana sa îți iei și arcurile de la saboți deoarece sunt ruginite (dacă nu au fost schimbate niciodată) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 un specialist nu scoate siguranta de la lumini interioare,era suficient sa tina apasat butonul timp de 5 sec si nu se mai aprindeau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Scheisse... azi am facut un drum mai lung, si la cald, la relantin iar s-a aprins becul la ulei... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Scheisse... azi am facut un drum mai lung, si la cald, la relantin iar s-a aprins becul la ulei... pe drumul spre casa nu a mai facut asa... se joaca cu nervii mei masina asta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Becul la ulei ce culoare? Intreb pt. ca daca e galben uleiul e la minim si tb. sa completezi. Vorbeste cu AdiOrte sa-ti faca o diagnoza. Sa nu fie problema de anumiti senzori. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Becul la ulei ce culoare? Intreb pt. ca daca e galben uleiul e la minim si tb. sa completezi. Vorbeste cu AdiOrte sa-ti faca o diagnoza. Sa nu fie problema de anumiti senzori. rosu... cand pornesc imi zice ca oil inspection, sau ceva de genu... aia banuiesc ca trebuie sa schimb uleiul, deci trebuie resetat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Daca se aprinde rosu, nu e bine. Ori pompa nu mai baga suficienta presiune, ori supapele din suportul filtrului de ulei scapa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 6, 2014 Author Share Posted October 6, 2014 incet, incet remediem problemele... la primavara sper sa fie bani de un vopsit integral... pe bara am spalatoare de faruri... problema e ca nici parbrizu nu-l spala, am crezut ca nu are lichid, am umplut rezervoru, da nu merge... ce poate fi? sa fie pompa, sau si pentru asta are ceva modul magic? pun si o poza cum as vrea sa arate masina pana la vara: nu neaparat jantele astea, dar ca si fitment asta e tinta, nici mai joasa nu o vreau... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Haha! RX-uri de alea am avut pe masina doar ca erau pe 17. Cu pompita de la lichidul de parbriz, poti sa verifici pompa. Nu ai ceva probleme pe traseu? Asta poti sa observi daca ti se scurge pe sub masina. Ai cumva intensive wash (ai S in capul bratului de la stergator)? Spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 6, 2014 Author Share Posted October 6, 2014 Haha! RX-uri de alea am avut pe masina doar ca erau pe 17. Cu pompita de la lichidul de parbriz, poti sa verifici pompa. Nu ai ceva probleme pe traseu? Asta poti sa observi daca ti se scurge pe sub masina. Ai cumva intensive wash (ai S in capul bratului de la stergator)? Spor! nu am intensive wash... pompita e pe vas, ca la majoritatea masinilor? cum se ajunge la vas, dau jos roata din dreapta si desfac carenajele? tre sa fac cumva sa-mi cumpar un elevator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Ai aici solutia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 6, 2014 Author Share Posted October 6, 2014 Ai aici solutia. mersi mult! cum spuneam, e bine ca gasesti resurse pe youtube asta poate astepta pana imi deschid atelierul de vulcanizare, nu ma mai chinuiesc cu scule de mana, oricum, pana devin cunoscut o sa am timp sa lucrez la masina 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 ma uitam aiurea pe net si am gasit un e38 la dezmembrat, cu scaune si bancheta incalzita... nu ca as avea acum bani pt "prostii", doar de curiozitate... se potriveste bancheta de e38 pe e39? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
17Sid Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Bancheta nu se potrivește. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrail Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 ma uitam aiurea pe net si am gasit un e38 la dezmembrat, cu scaune si bancheta incalzita... nu ca as avea acum bani pt "prostii", doar de curiozitate... se potriveste bancheta de e38 pe e39? Se poate muta tapiteria... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 10, 2014 Author Share Posted October 10, 2014 ok, am inteles ideea... s-a schimbat lcm-ul, am faza lunga functionala, deja am scapat cativa colegi de radar urmeaza butonul de avarii care se pare ca s-a imbatat cu ceva lichide, si incercam sa schimbam bulbul de la ulei, poate scapam de becul aprins... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheWOLF26 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 fa o diagnoza si vezi ce iti da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 aseara am facut primul drum pe timp de noapte... si mi-am amintit de ce urasc romania... erau niste oameni care se plimbau pe o trecere de pietoni semi semnalizata... adica marcajul se vede doar ziua, si tot satul e iluminat, mai putin curba in care e trecerea... am franat, da nu am fost incantat de cum franeaza... ce upgrade se poate face la sistemul de franare? de pe ce model mai de sus se potriveste sistemul? trebuie schimbata si pompa? oricum, doar la primavara vreau sa fac asa ceva, dar sa ma documentez... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
17Sid Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Poti sa pui discuri de 324de pe 3.0i. Ai nevoie de discuri placute mai mari și etrieri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IonutSpania Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 si de 530d 193 , 540i 535 , nu trebuie sa schimbi bomba, discuri placute si etrieri si tablele de protectie daca vrei sa fie perfect , se pot monta si fara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 momentan trebuie sa schimb sabotii pe spate, ca era rugina pe rugina, si sa curat la strung interiorul la discuri/tamburi... si un rulment... distractie... si arcul de pe stanga spate e rupt, da de ala nu ma leg anul asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 dureros,cand aud de arc rupt ma doare sufletu. nu inteleg cum poti sa tragi pe o masina fara sa-i dai ce-i trebuie,aici ma gandesc la fostii proprietari. e ca pe vremuri cum faceau tiganii cu caii,de fapt ei inca mai fac chestii de genu si in ziua de azi de regula arcul se rupe cand amortizoru e varza,putin teren accidentat si gata,pushca. eu zic sa faci un efort cu arcu,nu e vorba ca e rupt,e posibil sa-ti afecteze si alte cele p`acolo,spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts