Scooter Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Azi am facut mai multe: - montat camera mers inapoi varianta OEM look, senzor CCD, 728*582, 520 linii - facut oglinda interioara cu electrochrome functionala - montat antiradarul langa iglinda, alimentare pe contact dovezi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan wst Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 ... am avut - navi e 16:9 cu mk3, bm24 care o sa primeasca un alt amplificator, se vor anula finalii si din bm24 o sa folosesc doar preamplificarea, restul aftermarket... Poți detalia? Eu am mk2 cu ecran 4:3. BM24 e defect (se aude un fâsâit timp de câteva secunde la cuplarea cheii pe contact sau accesorii, dar ledul portocaliu de la radio nu se aprinde). Am făcut bypass total la bm24, montând un cd-player after market și confecționând un nou cablaj din portbagaj până la bord. Am montat și volan sport cu comenzi, însă prin acest bypass nu mai am posibilitatea să fac funcționale comenzile de pe volan. Mă interesează ideea ta: adică aș putea folosi funcția de preamplificator (te referi la tunerul radio?) de la bm24? Este corect raționamentul: modul comandă mk2 (panou bord) - preamplificator bm24 - amplificator after market - difuzoare? Dacă am dreptate, unde ar trebui să leg amplificatorul after market? Undeva în bm24? Mulțumesc pentru sfaturi. sent from c6903 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELF Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Anti radar? Buna treaba, daca aveam si eu unul d-asta, nu mai ramaneam fara permis 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Ala e cam detector radar. Ma folosec si eu de un Beltronics, e foarte ok. Daca era anti radar, bruia semnalul radarelor, ceea ce e infractiune... Altfel as fi pus si eu demult... Iulian, vad ca ai spor si cu masina curenta. Inca o data iti urez sa te poarte fara probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 Poți detalia? Eu am mk2 cu ecran 4:3. BM24 e defect (se aude un fâsâit timp de câteva secunde la cuplarea cheii pe contact sau accesorii, dar ledul portocaliu de la radio nu se aprinde). Am făcut bypass total la bm24, montând un cd-player after market și confecționând un nou cablaj din portbagaj până la bord. Am montat și volan sport cu comenzi, însă prin acest bypass nu mai am posibilitatea să fac funcționale comenzile de pe volan. Mă interesează ideea ta: adică aș putea folosi funcția de preamplificator (te referi la tunerul radio?) de la bm24? Este corect raționamentul: modul comandă mk2 (panou bord) - preamplificator bm24 - amplificator after market - difuzoare? Dacă am dreptate, unde ar trebui să leg amplificatorul after market? Undeva în bm24? Mulțumesc pentru sfaturi. sent from c6903 AICI ai tot ce-ti trebuie in tutorial a scos de pe preamplificator si a folosit un amplificator aftermarket eu vreau sa iau un amplificator "raw" , practic placa cu integratele si celelalte piese, scot finalii de rahat din bm24 montez amplificatorul aftermarket tot in bm24, ca este loc. o sa ma folosesc pentru racire tot de radiatorul original, finalii vechi fiind scosi. bine.... tot ce am scris mai sus nu o sa fac eu personal, eu ma ard cu letconul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucyanu87 Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 dar in loc de antiradar nu e mai buna statia??? sau mai sunt bune si antiradarele¿¿¿ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 statia e mai buna, dar acum politistii tin mcv-urile cu radarul pornit, cam 90%, deci isi are utilitatea si detectorul de radar, s-a dovedit folositor in multe cazuri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan wst Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Mulțumesc pentru informații. Văzusem pe net acel tutorial, dar inițiatorul spune că prin această operațiune se pierd o mare parte din frecvențele joase sent from c6903 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 inseamna ca nu a facut bine ce a facut. se face bypass doar la finali, la partea de amplificare. daca pui un amplificator AM joasele vor proveni de la el. in cazul lui bm24 joasele sunt oricum inexistente 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Octi Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Foarte frumoasa masina. Mult sport la investitii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 Azi mi-am mai facut un pic de treaba, ca a tinut vremea. - bypass EGR - bypass swirl flaps (eliminare clapete admisie) - schimb filtru aer - schimb filtru epurator - inlocuit cam 80% din furtunele vacuum (au ramas doar cele de la tampoanele motor, la inspectie fiind ok) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex88 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 ce inseamna bypass egr si swirl flaps care e rolul modificarilor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 bypass = anulare rolul e o functionare mai buna a motorului, consum mai bun, putere mai mare cu clapetele pe admisie era riscul ca una sa fie aspirata din cauza vechimii in motor, rezulta un motor distrus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex88 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 va d ca ai fost foarte hotarat cand ai scris ce ai facut inseamna ca ai mai facut treaba si la alta as incerca si eu sa va d cum e treaba sunt tot 525 dar sunt automata e mult de munca..daca nu te superi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 pai la vechiul e39 520d aveam egr scos de 3 ani, fara probleme, fara egr infundat, fara admisie infundata, cu ITP fara probleme, facut pe bune actualul 525d tot automat e, de fapt la 525d clapete pe admisie doar pe automat s-a pus, EGR au toate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex88 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 e cumva diy o fi avut cineva rabdarea sa scrie ce cum trebuie facut...??m as apuca da nu stiu d unde sa incep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 o cautare pe youtube "swirl flaps" si te edificai fac eu asta pentru tine.... la EGR opturezi furtunul cae intra in comanda vacuum a egr-ului cu o bila de rulment, astfel va fi tot timpul inchis, iar gazele nu o sa mai intre pe admisie mers cam 10-15 km si vad ca nu am erori pe DDE pe partea de EGR... la 520d aveam si a trebuit sa-l scot si din soft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adibenny2005 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Daca nu te-a creierit colegul alex destul hai sa te creieresc si eu ....cu clapetele stiu povestea dar cu egr-ul? Se imbunatateste mersul motorului, sau? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 pff... mai sunt dicutii pe forum despre EGR, eu am mers si la masina cealalta fara, masina mergea foarte bine la prima vedere si asta se misca bine EGR-ul, ca si clapetele de acceleratie (scrie extrem de clar in WDS - ghid oficial bmw pe partea electronica) au rolul de a reduce emisiile de CO2, pentru a avea norma euro dorita. un motor functioneaza mai bine cand, in amestecul aer/combustibil, ai mai mult oxigen. cu EGR anulat, ai oxigen din plin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucyanu87 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 scooter cat au fost clapete si explica te rog rolul lor... ce probleme pot avea daca se rup sau ce se poate ijcampla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adibenny2005 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Colgu' @lucyanu87 hai ca iti spun eu ce este cu acele clapete ca deja i-am facut un off mare aici colegului scooter...caruia ii cer scuze si ii multumesc...deci...in galeria de admisie sunt niste clapet care functioneaza pe vacuum in functie de accelaratie. Axele acestor clapete in timp cedeaza iar clapetele pot fi absorbite in motor ...si cred ca de aici iti dai seama ce se poate intampla. De aceea se gasesc pe piata acum aceste capacele de care zice colegul @scooter, se dau jos acele clapete, dar raman ceva gauri care trebuie astupate; cu ce? cu aceste capacele. Inca o data cer scuze @scooter, sper ca nu te-a deranjat ca i-am raspuns colegului nostru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucyanu87 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 adi beni eu asa cewa nu am pe galerii eu am fara clapetele alea o sa atasez si niste poze ca sa observati ca la mine e diferit masina e din anul 2001 luna a 6 poate o fi schimbat proprietarul anterior?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted February 1, 2015 Author Share Posted February 1, 2015 admisia ta e fara clapete, de fabrica. e manuala sau automata masina? doar la automata s-au pus clapete pe 525d Extras din WDS - programul oficial bmw ce tine de partea electrica, deci nu abureli spuse de unii/altii pe diverse forumuri Swirl flap control DDE 4.0The controllable swirl flaps are located in the intake pipe and are closed or opened depending on the operating status. The flaps are closed at engine speeds below approx. 2000 rpm and injection volume below 30 mm^3. FunctionThe pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit thus operating the control rod and closing the swirl flaps. The control rod is up against the rear stop when the swirl flaps are open. TroubleshootingFault code 1A22 "Swirl flaps" is stored if a defect occurs in the activation of the pressure converter. Effects of faultsSwirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect. Swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10 % at higher engine speeds. partea cu "Swirl flaps stick in open position" ne intereseaza, adica in momentul cand sunt anulate. Concluzionam ca in afara de cresterea usoara a emisiilor CO2, nu apar efecte in functionarea motorului. despre EGR, tot extras din WDS Depending on the operating status, a certain quantity of exhaust gas is returned via the EGR valve into the exhaust tract in order to reduce pollutant emission. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucyanu87 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 scoterr masina mea e un 525 manual din 2001 luna a 6 si nu am claptele acolo e galeria fara clapete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted February 1, 2015 Author Share Posted February 1, 2015 e normal sa nu aimba, manualele 525d nu au avut clapete Automatele au emisii CO2 mai mari ca manualele, din aceasta cauza s-au montat clapete, pentru a mai reduce din noxe. Asta din luna 03.2000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts