ratcatalin16 Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Cautand ceva pe net,am gasit altceva,raspunsul la ceea ce credeam eu gresit,ca masina asta se conduce altfel decat restul masinilor. Oricat imi dau silinta cand schimb treptele de viteza,nu schimb asa cum imi place mie. Impresia asta am avut-o de la prima tura cu ea,de cand am luat-o. Daca schimb in ture mai mari nu se simte asa tare,pe la 2500/3000 rpm, in schimb,cand conduc pe oras,nu-mi place deloc,si..,sincer,am ceva experienta,zic eu . Pun aici un link http://www.zeckhausen.com/cdv.htm#Figure%202 ,si va invit la o discutie pe marginea acestui subiect,a mai facut cineva asa ceva? E vorba de masinile cu cutie manuala,cu ambreiaj. Piesa nr 14 din poza 14 LOCK VALVE 1 09/1997 21521165271 Pareri..? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent_vega Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 L-am anulat de mult si parca am si scris pe forum chestii despre cdv. A fost printre primele anulari In principiu este un limitator, care este ok pt un incepator pt ca protejeaza ambreajul dar rau pt restu… pe langa factorul de distractie cdv'ul uzeaza prematur ambreajul in conditii de rulare normala. Pt anulare se poate mari gaura din interior sau se poate anula Sent from my 1+1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaboru Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Interesanta chestie. dar in link nu zice nimic de anulare .. zice sa o modifici. Dupa anulare ai simtit imbunatariti la schimbarea vitezei? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Eu am anulat valva, care e de fapt o reductie inainte de cilindru ambreiaj, la insistentele lui Vincent_vega. Pot sa zic ca sunt foarte multumit. La schimbarile rapide de treapta in ture mari cuplarea e mult mai rapida. Acum am nevoie de un short shifter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Foarte interesant! Cum se anuleaza? Pt ca in linkul postat de catalin aia zic ca nu se gaureste. De anulat cum se anuleaza? Se scoate cu totul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Pt anulare se poate mari gaura din interior sau se poate anula De anulat cum se anuleaza? Se scoate cu totul? Se renunta pur si simplu la supapa aia si bagi direct conducta in cilindru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 E f simplu,din ce vad eu. E ca o reductie,se scoate si conducta se potriveste perfect la filet,se inlatura piesa pur si simplu. E un fel de obturator,la apasare este presiune dar la revenire,revine mai lent. Am simtit si eu ca mi-a tinut discul in patinare la o schimbare mai dura de treapta. Am crezut ca era incins discul,desi chiar e ok ambreiajul la mine. Pe oras ma enerveaza la culme,eu astept sa faca priza,deci..,ma deplasez lent Cum ajung la ''tara'',il si arunc la gunoi.(acolo mi-e `atelieru` M-am gandit si la redimensionarea gaurii ce obturaza presiunea catre /dinspre cilindrul receptor. Nu merita chinul. Dupa indepartare,sa aveti grija la nivelul lichidului de frana!!! spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Este o supapa unisens, probabil cu bila.. E un fel de obturator,la apasare este presiune dar la revenire,revine mai lent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Inteleg ca tu ai eliminat-o,care e feeling-ul acuma? Nu ma refer la sportivitate,pentru ca daca vreau sport,ma duc si cu trei roti. Asa,la un condus normal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Inteleg ca tu ai eliminat-o,care e feeling-ul acuma? Daca pe mine ma intrebi nu pentru ca eu am automata, chestia asta este valabila doar la cei cu manuala. Colegul vincent_vega a anulat-o.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Scz,cred ca nu am citit bine mai sus. Vincent si-a expus parerea si chiar incurajeaza asta. Adi a mai anulat_o,deci... Urmeaza sa o fac si eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Interesanta chestie. dar in link nu zice nimic de anulare .. zice sa o modifici. Cum se anuleaza? Pt ca in linkul postat de catalin aia zic ca nu se gaureste. Pai aia cum sa-si vanda produsul, nu trebuie sa bage ceva explicatie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Luigi, eu nu contest calitatile lor de marketeers, dar poate o fi vreun inginer pe acolo care a gandit mai bine treaba. Astept opinia lui Adi, cum a anulat-o si acum la revizie o scot si eu daca e asa de simplu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent_vega Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 poate nu am explicat suficient de bine in primul post. CDV este o bucata de metal cu un diametru intern mult mai mic decat teava la care se conecteaza.POZA Se poate anula complet,caz in care se conecteaza teava direct pe cilindru.Inainte - Dupa sau Se poate da jos de pe masina si cu o bormasina se poate marii diametrul.*nu e logic sa faci asta cat timp il poti anula,dar nah...* CDV a fost proiectat de inginerii BMW sa ofere aprox aceeasi depresare de ambreaj la fiecare schimbare de viteze,lucru ce suna f bine in teorie,chiar si in practica daca esti incepator. Tot in practica,daca nu esti incepator,observi cum ca este ceva in neregula la fiecare schimbare de viteza si incerci sa rectifici problema din ambreaj si acceleratie,lucru ce duce la uzura prematura a ambreajului. *Cdv`ul in sine uzeaza prematur ambreajul pt ca nu este adaptiv* La fiecare schimbare de viteza in turatii mai mari se adauga in plus la "uzura prematura" si un mini tabel cu numere pt exemplu Uzura ambreaj cu cdv = +1 Uzura ambreaj cu cdv pt un non incepator/amator = +2 Uzura ambreaj la schimbare viteze in turatii mari = +2/3 Deci pt mine,uzura prematura ambreaj era: 1+2+2/3= 5/6,care transformat in procentaje este o uzura prematura estimativa cu cca 30-50% mai rapida,luand in considerare ca nu sunt incepator si stilul meu de condus. Trebuie sa il am pe undeva prin casa,daca vreti ii pot face poze sa vedeti Adi: Short Shifer si un clutch stop 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Perfect,postul pe care l-am asteptat. Cu asta cred ca s-a lamurit toata lumea. Vincent,cu pozele ce le ai poti sa faci un topic la rubrica DIY. Zic eu ca e cva de stiut. o zi faina! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent_vega Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Pozele sunt de pe net, eu nu am facut poze cand l-am dat jos. Nu stiu daca are rost, ca nu stiu ce as mai putea pune in plus fata de ce am zis mai sus :/… .cred am pus ceva de genu la topicul "upgrade update"… nu mai stiu Sent from my 1+1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Bv. M-am lamurit pe deplin. Jos cu el!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent_vega Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Dupa anulare o sa para ca si cum ar ramane putin spatiu,poate da impresia ca mai merge insurubat. El este defalt strans la max. Sapt asta, cand ajung sub masina, o sa fac o poza si o pun aici. Sent from my 1+1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 intrebare de necunoscator... cum se ajunge la cdv? se da jos scutul de la cutie se de sub masina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent_vega Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 intrebare de necunoscator... cum se ajunge la cdv? se da jos scutul de la cutie se de sub masina?Exact. Mai simplu poti urmari conducta de lichid ce merge la cilindru Pt cine nu se prea pricepe recomand sa mearga in service… mai bine dai 20-30 ron decat sa ai surprize neplacute Sent from my 1+1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheWOLF26 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 O întrebare, am înțeles ca se reduce uzura ambreiajului dar cu cat se accentuează uzura volantei? Știu ca depinde mult și de stilul de condus dar practic volanta va fi supusa unor șocuri permanente... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Socuri permanente? Socuri permanente de la ce? Daca dai ca surdu-n toba in ambreiaj fii linistit ca aceleasi sunt consecintele si daca ai cdv-ul... Simti mult mai bine ambreiajul fara CDV - mai ales la schimbarile de trepte rapide, cum am mai scris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted March 9, 2015 Author Share Posted March 9, 2015 Wolf,cum ramane cu marea majoritate a masinilor care nu au acest sistem? Eu inteleg ca e facut pentru a fi mai confortabila schimbarea treptelor,e totusi o marca premium si asa trebuie sa fie. Probabil ca pe vremea cand era mai tinerica se comporta altfel,acuma datorita uzurilor cumulate,unele sisteme dau senzatia ca sunt prost concepute,asa cum ziceam si de ASC. Iti dau exemplu cu un disc de ambreiaj uzat vs unul nou. Think!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0gdan_07 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Bv. M-am lamurit pe deplin. Jos cu el!! l ai dat jos? vino cu un feedback poate renunt si eu la cdv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Cele cu volanta masa simpla, au acest cdv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.