Jump to content

my "black cat"


ratcatalin16
 Share

Recommended Posts

am lasato acolo ca eu is la festival la timisoara,acuma am gasit net sa intru si eu.adi,sa stii ca nui chiar usor de desfacut butucul ca tre sa ridici amortizoru ca sa poti sa desfaci suruburile dinspre fata,spor!scuze ca scriu asa,e nashpa cu telefonu asta!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

azi merit o bere  :lol: ,de mult n-am surubarit atata la masina..,ca in vremurile bune  :wub:

in schimb a ramas o mizerie... :dash1:

e jale peste tot...motor,interior,ce mai...

ideea e ca cu franele sper sa nu ma mai gandesc la ele...ma dispera portiunea ruginita de pe discurile din spate!desi placutele erau la jumate uzura nu inteleg de ce pe exterior aveam o portiune de vreo 5mm in care nu apasau!am vazut si la altii asa iar cu jante pe 19 se vede ca dracu,parca ar fi de la remat  :lol:

in fine,am schimbat si lichidul de frana ca de 4 ani de cand e la mine...si cine stie de cand la zgarcitu de belgian de dinaintea mea  :rolleyes:

Doamne cate mai am de facut!...spor si voua! 

Link to comment
Share on other sites

am tras putin gulerul de pe discuri cu ea suspendata intr-a 5-a,sper sa-si revina mai repede cu placutele noi!promema e ca nu prea folosesc frana asa ca va mai dura o vreme pana sa se aseze calumea si discurile sa fie ca oglinda  :lol:

in rest,weekendul asta am facut abuz de curatenie,de la cotetul jegos care a fost,in sfarsit am adus-o cumva sa arate a masina!

si cand ma gandesc ce putin am neglijat-o,sa fie la fel si cu femeile?!  :lol:

...va urma !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cata, a iesit greu butucul? Si eu trebuie sa schimb un rulment cat de repede pe fata.

trebuie sa desfaci cam toata mecánica ca sa il poti schimba , daca modelul tau e dupa 2001 va fi imposibil sa schimbi doar rumentul , vine capsulat .

Se schimba cu totul , trebuie sa urmezi uramatori pasi : se scot pastiele  si suportul se scoate discul si apoi trebuie sa scoati bratele si rotula de directie, slabesti surubul de la amortizor si o scoti de tot , alfel va fi imposibil sa slabesti suruburile din spate , vezi ca sunt ff stranse , spor la treaba

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

nu stiu..,sa ma bucur sau nu,eu sunt primul care desface piese de directie si suspensie pe masina asta :lol:

 

exP7ybr.jpg

am schimbat doar pastila de la pivoti,in rest..,bucsile stranse cu masina pe roti,e vorba de bratele inferioare de pe fata!are aproape 16 ani si doar atat,in conditiile din romania si cu jante pe 19!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si in sfarsit,amortizoarele sunt gata!cu ocazia asta am descoperit si sertaru cu furculite... :lol:

 

c85Q2R8.jpg

de la amortizoarele vechi doar corpul a mai putut fi folosit!operatiunea asta a fost 400 de lei,acuma sunt curios de rezultat :)

pentru amatori,tot in banii astia o poate cobori mai jos,din taler,pastrand insa confortul!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

revin acuma dupa aproximativ 1000 km parcursi!primii 600 am umblat cu rotile pe 15` dupa care am revenit la 19`!se comporta ok,parca e cam rigida si mai coborata ca inainte.la anu le dau jos pe toate,pretul va fi mai mic daca nu vor trebui schimbate decat simeringurile si cu ocazia asta voi lasa mai jos din talere!

ps:poate sa le faca mai rigide in functie de ce ulei baga in ele!

...in rest,plictiseala,chiar nu prea am ce face la masina inafara de curatenie in urma pruncilor  :lol: ...curatat suporti/etriere si vopsit in rosu...din nou rosu  :) ,schimbat lichid servo si frana si cam atat!

urmeaza antigelu si uleiu,spor la toti!

Link to comment
Share on other sites

mosulica asta e cam dificil,doar el stie ce face,in sensul ca nu lasa pe nimeni sa stea langa el!nu multi au ocazia sa intre in povesti dar eu tot l-am tras de limba,mai mult sa invat care e treaba  :) !concluzia ce-am tras-o e ca nu merita investit in telescoape ieftine facute pe vapor doar pentru ca sunt noi!zilele astea ma gandeam ca ar trebui sa-mi fac rost de un set uzat pe care sa-l fac la el,in felu asta as avea de vara mai joase si rigide,iar altul de iarna,normale!

pe mine mo tinut vreo 2 saptamani cu masina pe butuci dar daca as fi avut cash,luam doua telescoape oem din dezmembrari si le faceam!acuma ce sa zic,diferenta intre original si AM e calitatea materialelor,bucsa de teflon,semeringuri si tija de crom care precis ca nu tine ca cea originala!

iti las un pm cu nr lui si poti sa-l intrebi pe el,zice ca are comenzi si din alte parti nu doar de la Satu Mare,inseamna ca il cunoaste lumea  :) ,chiar de la voi din  Cluj!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cu placere..,scz pentru intarziere,cu ocazia asta am revizuit putin una alta pe topic!

19102013550.jpg

intre timp am rezolvat si cu pedala jucausa,pe fata am schimbat butucul deci nu mai freaca asemeni optului de la bicicleta  :lol: ,problema reala a fost la discurile de pe spate!pe interior erau portiuni de bavura in urma ruginii excesive.acolo batea pistonasul de la etrier!de nervi ca nu mai scap de acea bataie in pedala am suspendat pe rand spatele si punand frana cu roata ruland in viteza am descoperit de unde vine bataia!nu inteleg cum au ajuns discurile in halu` asta,precis ca a fost tinuta multa vreme pe dreapta!

in rest,roate de iarna si cam atat..,urmeaza ITP si asigurare...bani,bani!

numa bine!

Link to comment
Share on other sites

da theos,ai dreptate,nici nu pot sa descriu sentimentul ce-l am...de multumire,de satisfactie..?

acuma chiar nu se aude nimic pe masina,btw:pun o poza cu rezolvarea mea la vestitul zdranganit de pe fata...de fapt aparatoarea de disc e problema!eu am rezolvat cu silicon  :)

19102013547.jpg

...e singura prindere fara surub,din trepidatii tabla iese de pe bolt facandu-si loc!eu folosesc siliconul rosu in multe aplicatii,poti izola chiar fire decojite sau arse,rezista la 900 de g..,in poza e vizibil cu rosu!

Link to comment
Share on other sites

Siliconul asta chiar il folosesti peste tot:p ms inca odata pt ajutor. Ne auzim cand vin acasa

da,da 

:lol:,mai demult am pus o toba la un Opel cu silicon,chiar ca etanseaza,da greu am dat-o jos.. :dash1:

cum e Marius,mai curge ceva?da un semn cand vii..,mai vb una alta!ceau!si...cu placere!

...de noapte buna!

07112013005.jpg07112013001.jpg07112013.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

un mic remember dupa 4 ani de la achizitie :)

 

2009:

175000km

 

2010:

182000km-schimb ulei+freon

-cablu capota(bucata ce vine pe restfoot)

185k-bujii NGK

187k-termostat

 

2011:

190000km-corp termostat (metalic)

191k-schimb ulei

-curea accesorii

-filtru benzina

-antigel

~problemele cauzate de neglijenta mecanicului~

-schimbat pompa de ulei

cuzineti biela

uleiuri,filtre

-capac filtru de ulei (lipsa tijei a fost problema reala)

194k-acumulator

 

2012:

200000km-debitmetru de aer SH

-senzori vibrochen/ax cu came Autolog

-garnitura capac supape

 

2013:

205000km-discuri de frana fata

-placute de frana fata/spate

-reconditionat brate inferioare fata+bieleta antiruliu

amortizoare fata

-schimb lichid de frana+servo

206k-butuc/rulment fata

 

2014:

208000km-ulei/filtru

-schimb antigel

 

2015:

211000km-debitmetru de aer Autolog

-cranck/camshaft senzor VDO

213k -filtru de benzina Bosch

-parbriz/cheder

 

2016:

217000km-garnituri vanos.

218k -ulei/filtru

-lichid frână,filtru aer

 

...lista ramane deschisa!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...