AdiOrte Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Merci Jambo! Si scuze pentru offtopic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
63ard Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 catalin.. ti-ai dus masina in parcare la kaufland s-o vinzi?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 am lasato acolo ca eu is la festival la timisoara,acuma am gasit net sa intru si eu.adi,sa stii ca nui chiar usor de desfacut butucul ca tre sa ridici amortizoru ca sa poti sa desfaci suruburile dinspre fata,spor!scuze ca scriu asa,e nashpa cu telefonu asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 azi merit o bere ,de mult n-am surubarit atata la masina..,ca in vremurile bune in schimb a ramas o mizerie... e jale peste tot...motor,interior,ce mai... ideea e ca cu franele sper sa nu ma mai gandesc la ele...ma dispera portiunea ruginita de pe discurile din spate!desi placutele erau la jumate uzura nu inteleg de ce pe exterior aveam o portiune de vreo 5mm in care nu apasau!am vazut si la altii asa iar cu jante pe 19 se vede ca dracu,parca ar fi de la remat in fine,am schimbat si lichidul de frana ca de 4 ani de cand e la mine...si cine stie de cand la zgarcitu de belgian de dinaintea mea Doamne cate mai am de facut!...spor si voua! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 am tras putin gulerul de pe discuri cu ea suspendata intr-a 5-a,sper sa-si revina mai repede cu placutele noi!promema e ca nu prea folosesc frana asa ca va mai dura o vreme pana sa se aseze calumea si discurile sa fie ca oglinda in rest,weekendul asta am facut abuz de curatenie,de la cotetul jegos care a fost,in sfarsit am adus-o cumva sa arate a masina! si cand ma gandesc ce putin am neglijat-o,sa fie la fel si cu femeile?! ...va urma ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IonutSpania Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Cata, a iesit greu butucul? Si eu trebuie sa schimb un rulment cat de repede pe fata. trebuie sa desfaci cam toata mecánica ca sa il poti schimba , daca modelul tau e dupa 2001 va fi imposibil sa schimbi doar rumentul , vine capsulat . Se schimba cu totul , trebuie sa urmezi uramatori pasi : se scot pastiele si suportul se scoate discul si apoi trebuie sa scoati bratele si rotula de directie, slabesti surubul de la amortizor si o scoti de tot , alfel va fi imposibil sa slabesti suruburile din spate , vezi ca sunt ff stranse , spor la treaba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 ai dreptate ionut!al meu e din 97` si tot capsulat a fost cel original,tocmai de aia am zis ca nu se schimba rulmentul!ca sa ridici telescopul trebuie comprimat arcul,deci...e ceva de lucru,eu m-am chinuit in spatele blocului! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 nu stiu..,sa ma bucur sau nu,eu sunt primul care desface piese de directie si suspensie pe masina asta am schimbat doar pastila de la pivoti,in rest..,bucsile stranse cu masina pe roti,e vorba de bratele inferioare de pe fata!are aproape 16 ani si doar atat,in conditiile din romania si cu jante pe 19! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 si in sfarsit,amortizoarele sunt gata!cu ocazia asta am descoperit si sertaru cu furculite... de la amortizoarele vechi doar corpul a mai putut fi folosit!operatiunea asta a fost 400 de lei,acuma sunt curios de rezultat pentru amatori,tot in banii astia o poate cobori mai jos,din taler,pastrand insa confortul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 revin acuma dupa aproximativ 1000 km parcursi!primii 600 am umblat cu rotile pe 15` dupa care am revenit la 19`!se comporta ok,parca e cam rigida si mai coborata ca inainte.la anu le dau jos pe toate,pretul va fi mai mic daca nu vor trebui schimbate decat simeringurile si cu ocazia asta voi lasa mai jos din talere! ps:poate sa le faca mai rigide in functie de ce ulei baga in ele! ...in rest,plictiseala,chiar nu prea am ce face la masina inafara de curatenie in urma pruncilor ...curatat suporti/etriere si vopsit in rosu...din nou rosu ,schimbat lichid servo si frana si cam atat! urmeaza antigelu si uleiu,spor la toti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Cata, reconditionarea se face doar la amortizoare originale sau si la cele AM? Cat dureaza operatiunea? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 mosulica asta e cam dificil,doar el stie ce face,in sensul ca nu lasa pe nimeni sa stea langa el!nu multi au ocazia sa intre in povesti dar eu tot l-am tras de limba,mai mult sa invat care e treaba !concluzia ce-am tras-o e ca nu merita investit in telescoape ieftine facute pe vapor doar pentru ca sunt noi!zilele astea ma gandeam ca ar trebui sa-mi fac rost de un set uzat pe care sa-l fac la el,in felu asta as avea de vara mai joase si rigide,iar altul de iarna,normale! pe mine mo tinut vreo 2 saptamani cu masina pe butuci dar daca as fi avut cash,luam doua telescoape oem din dezmembrari si le faceam!acuma ce sa zic,diferenta intre original si AM e calitatea materialelor,bucsa de teflon,semeringuri si tija de crom care precis ca nu tine ca cea originala! iti las un pm cu nr lui si poti sa-l intrebi pe el,zice ca are comenzi si din alte parti nu doar de la Satu Mare,inseamna ca il cunoaste lumea ,chiar de la voi din Cluj! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Beton! Multumesc mult! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 cu placere..,scz pentru intarziere,cu ocazia asta am revizuit putin una alta pe topic! intre timp am rezolvat si cu pedala jucausa,pe fata am schimbat butucul deci nu mai freaca asemeni optului de la bicicleta ,problema reala a fost la discurile de pe spate!pe interior erau portiuni de bavura in urma ruginii excesive.acolo batea pistonasul de la etrier!de nervi ca nu mai scap de acea bataie in pedala am suspendat pe rand spatele si punand frana cu roata ruland in viteza am descoperit de unde vine bataia!nu inteleg cum au ajuns discurile in halu` asta,precis ca a fost tinuta multa vreme pe dreapta! in rest,roate de iarna si cam atat..,urmeaza ITP si asigurare...bani,bani! numa bine! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_ Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 da, nimanui nu-i place sa scoata din buzunar pentru reparatii :| dar ai dupaia satisfactii cand iesi la plimbare cu masina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted November 6, 2013 Author Share Posted November 6, 2013 da theos,ai dreptate,nici nu pot sa descriu sentimentul ce-l am...de multumire,de satisfactie..? acuma chiar nu se aude nimic pe masina,btw:pun o poza cu rezolvarea mea la vestitul zdranganit de pe fata...de fapt aparatoarea de disc e problema!eu am rezolvat cu silicon ...e singura prindere fara surub,din trepidatii tabla iese de pe bolt facandu-si loc!eu folosesc siliconul rosu in multe aplicatii,poti izola chiar fire decojite sau arse,rezista la 900 de g..,in poza e vizibil cu rosu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
63ard Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Siliconul asta chiar il folosesti peste tot:p ms inca odata pt ajutor. Ne auzim cand vin acasa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 Siliconul asta chiar il folosesti peste tot:p ms inca odata pt ajutor. Ne auzim cand vin acasa da,da ,mai demult am pus o toba la un Opel cu silicon,chiar ca etanseaza,da greu am dat-o jos.. cum e Marius,mai curge ceva?da un semn cand vii..,mai vb una alta!ceau!si...cu placere! ...de noapte buna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 un mic remember dupa 4 ani de la achizitie 2009: 175000km 2010: 182000km-schimb ulei+freon -cablu capota(bucata ce vine pe restfoot) 185k-bujii NGK 187k-termostat 2011: 190000km-corp termostat (metalic) 191k-schimb ulei -curea accesorii -filtru benzina -antigel ~problemele cauzate de neglijenta mecanicului~ -schimbat pompa de ulei cuzineti biela uleiuri,filtre -capac filtru de ulei (lipsa tijei a fost problema reala) 194k-acumulator 2012: 200000km-debitmetru de aer SH -senzori vibrochen/ax cu came Autolog -garnitura capac supape 2013: 205000km-discuri de frana fata -placute de frana fata/spate -reconditionat brate inferioare fata+bieleta antiruliu amortizoare fata -schimb lichid de frana+servo 206k-butuc/rulment fata 2014: 208000km-ulei/filtru -schimb antigel 2015: 211000km-debitmetru de aer Autolog -cranck/camshaft senzor VDO 213k -filtru de benzina Bosch -parbriz/cheder 2016: 217000km-garnituri vanos. 218k -ulei/filtru -lichid frână,filtru aer ...lista ramane deschisa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 ...ieri dupamasa oriunde o las romanica isi pune amprenta!nu doresc la nimeni sa gaseasca masina frecata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooter Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 asa este, totusi in spania am vazut cam 9 din 10 masini lovite, pe la bara de obicei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 ...in ultima poza se vede pe bara o amintire din Cambrils intr-o zi mi-am gasit nr din fata sub masina iar colturile de bari au fost ajustate in Belgia,deci no stres ...am trecut ITP-ul!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 Avem zapada..! Uraaa... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
63ard Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Iarna nu-i ca vara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratcatalin16 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 da,da...nu m-ai chemat si pe mine la cerculete... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts