Jump to content

my "black cat"


ratcatalin16
 Share

Recommended Posts

cu greu am gasit...http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/1806-reparatie-e39-rear-celis-lights/

cu rezistenta e problema,stopurile sunt la fel de clare acuma,se vede putin diferit din cauza claritatii cu telefonu  :)

diodele ori merg,ori se ard,cel putin eu asa stiu.

 

ps; se pare ca pana la urma Sparkle_81 a facut `operatia` ,arunca o geana si la Blackrally,el a pus led USA style,pe lateral.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Am trecut si eu la ora de vara  :) ...

 

Tev1IxH.jpg

 

Am indreptat usa..,sa fie la linie ca imi era groaza de lume cu ea stramba. Cand gasesc alta o voi inlocui,pana atunci,asta e...cu ocazia asta m-am lamurit ca e incalzire in rama de la usa.Am vazut firul  :P

Senzor cranckshaft a fost pus de ceva vreme dar am uitat sa scriu..,sau poate am scris???

http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/955-my-engine-m52b20/?p=106783

:)

In fine,ma bucur ca am dat jos CDV-ul si am reueit sa pornesc ``bucla``,cu alte cuvinte,legatura dintre MAF si O2 senzor.Acuma lucreaza si Lambdele si catalizatorul e curatat,va urma...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da,acuma asta ar fi pasul urmator! Mersi pentru distantiere,Parca circul cu ea mai impacat cu gandul ca nu mai e ascunsa roata sub aripa. Va trebui sa o las mai jos,geva de genul Mtech2 ma gandesc.

Parca altfel se comporta si directia,e mult mai ok acuma,jantele sunt la fel de iesite in dreptul aripii,pe viraje se comporta mai sigur,dealtfel se vede pe anvelope. Inainte avea tendinte de supravirare,la viteze mari chiar,cu viraje luate mai hotarat.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa scot sticlele dar sunt cu mastic gri,e tare ca piatra deci nu pot scapa de semnale galbene. Oricum va trebui sa trec si la faruri de FL,deocamdata asta e,sexi de la spate si cand se intoarce cu fata ((( ,vai da ce batrana e :lol: .

Parasolarul va fi schimbat,intentionam sa fac altul cand schimbam si parbrizul dar..,toate la timpul lor,mai sunt si altele de facut. La fel si cu emblema,trebuie sa iau un set,fata/spate,m-am prostit cu imitatia asta de carbon,acuma nu-mi mai place.

J-ul la jante e acceptabil pentru un e39, fata 8 si spate 9,eu merg pe 225 cu 255,e si strech si pot sa o las blana,acuma chiar ca mi-ar place o reglabila :)

sa nu uitam ca mai trebuie si semnale albe pe aripi :) ,cineva zicea ca se teme de itretinere dar de fapt nu asta e problema,ci faptul ca daca intrii in hora,nu te mai opresti :lol: ...bani,bani.

Cand am luat-o de la Belgian,l-am intrebat la modul serios,ajung acasa cu ea fara probleme,nu ca raman pe drum?! Zice omu`,razand,fii serios,eu garantez si asa a fost,putea sa-mi dea garantie pe 5 ani daca ma gandesc ca tot ce sa stricat la ea a fost din vina mea sau a mecanicilor :dash1: ,chiar ma gandeam ieri,daca o lasam asa cum a fost,era un e39 NFL ca iesit de pe usa fabricii.

O zi frumoasa la toti :d_sunny:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cea mai ieftina reglabila e jom, pe la 1000 si ceva de lei a fost a mea, de la un tip din tg mures... am asteptat cateva saptamani fata de promisiune, dar a venit pana la urma... pe un site din germania sunt mai multe modele, incepand de la vreo 800 de euro pana pe la vreo 2000 kw v3...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...