Jump to content

my "black cat"


ratcatalin16
 Share

Recommended Posts

mersi mult,imi cer scuze vizitatorilor de pe acest topic dar e 'realy',asta se intampla cu masina pur si simplu :lol:

Maine ma apuc sa pun sondele,sunt putin deplasat,cu muzica la ureche...mai dau o geana si pe forum

 

btw: e vorba de fetita mea,Vanessa..,face un an si alege cheile de la BMW :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da,da. ma simt obligat acuma sa pun si faruri de FL. Mi-au placut stopurile prea mult,parca sunt briliante si dau superb pe negru.

O grila de FL ,semnale pe alb si cam atat. Nu ma pasioneaza pachetul de M,e frumos,recunosc dar prefer de banii aia sa investesc in mecanica masinii. Interiorul ramane asa,adica chel,e ceea ce am vrut sa cumpar de la inceput. Inclusiv volanul,ma tenteaza unul de M dar mi-e mila sa-l schimb asta care e impecabil.

 

Ca planuri de viitor..,visez la un 2.8 cu o evacuare directa,facuta discret,sa se vada ca si acuma.

Sper sa ramana intre noi asta... :lol:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu schimb doar motorul,cand o voi face,cutia si grupul raman. Pe jantele de vara o sa trec la dimensiuni mai mari la talon cu 5%,astfel avand un diametru mai mare la roata,grupul scurt cu care e echipat 520-ul va avea un raport ceva mai mare. Se va simti mai bine puterea motorului de 2.8 in configuratia asta decat pe un 528 de fabrica.

Complicat nu are ca sa fie,merg pe varianta M52b.. deci motoarele sunt identice diferenta e de alezaj si cursa,electronica e aceeasi,doar ca trebuie ECU si EWS.

Cam asta e ceea ce stiu pana acuma,sunt colegi care au mai facut transplantul,deci surse de informare avem :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu,ma gandesc la M52b28,cu aceeasi electronica,si cred ca e destul sa rescriu softul,sa pun soft de 2.8 ca sa nu mai schimb nimic in plus. Cred ca e posibil,nu?

De moment doar ma informez,am ITP anul asta de facut,dupa care va trebui sa ma descurc.

Trebuie sa vad ce anexe sunt compatibile de pe motorul meu ca sa nu cumpar la bucata dupa ce voi lua 2.8-ul.

Daca ''scap'' de Satu Mare,de la anu,pe Maramures nu-mi mai fac probleme,acolo sunt ''in regula'' :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ba da,va fi coborata,problema e ca trebuie sa aranjez curtea,altfel nu mai pot sa ma bag cu masina in sura :lol:

chiar ma gandeam,dupa ce am vazut pozele de la meet,nu a fost nici una cu modelu asta de jante. la anu chir ca trebuie sa ma prezint si eu,ma simt obligat :) ...mai mult ca persoana decat..,masina e cheala,deci mare lucru nu e de vazut la ea,mai mult,a primit si-un bombardament de gheata :dash1:

Link to comment
Share on other sites

Marius,imi pare rau de masina,sunt convins ca treci peste..,ma bucur in schimb ca esti ok!

 

SAX,ma gandeam ca se poate rescrie softul pe calculatorul meu,oricum nu e stres,voi lua ''la pachet'' :) ,binenteles,m52b28 ca sa fie plug and play. In felu asta cred ca nici RAR-ul nu se oftica :lol: (nu se mai complica sa masoare volumul din cilindri)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Robert,eu ca sa fiu sincer,nu stiu,doar in talon sa nu scrie :lol: . Atata stiu ca la RAR se uitau cu camera undeva in spate,catre cutia de viteze.

 

Ieri am desfacut cheia,nu mai reuseam sa inchid=buton rotund varza. Eventual daca stie cineva de cumparat butoane de cauciuc pentru cheie NFL. Alunecase tumburusul intro parte si nu mai apasa pe folie cum trebuie. Momentan e ok dar vreau sa le schimb.

Poze info daca are cineva nevoie,se vede si cip-ul pe carcasa de plastic...

 

02062015166.jpg02062015162.jpg02062015171.jpg02062015170.jpg02062015169.jpg02062015168.jpg

 

Am curatat cu spirt zona de contact,sa nu fie nevoie sa apas tare.

Link to comment
Share on other sites

Marius,imi pare rau de masina,sunt convins ca treci peste..,ma bucur in schimb ca esti ok!

 

SAX,ma gandeam ca se poate rescrie softul pe calculatorul meu,oricum nu e stres,voi lua ''la pachet'' :) ,binenteles,m52b28 ca sa fie plug and play. In felu asta cred ca nici RAR-ul nu se oftica :lol: (nu se mai complica sa masoare volumul din cilindri)

eu te intreb una tu raspunzi alta. Dar e ok
Link to comment
Share on other sites

Eu schimb doar motorul,cand o voi face,cutia si grupul raman. Pe jantele de vara o sa trec la dimensiuni mai mari la talon cu 5%,astfel avand un diametru mai mare la roata,grupul scurt cu care e echipat 520-ul va avea un raport ceva mai mare. Se va simti mai bine puterea motorului de 2.8 in configuratia asta decat pe un 528 de fabrica.

Complicat nu are ca sa fie,merg pe varianta M52b.. deci motoarele sunt identice diferenta e de alezaj si cursa,electronica e aceeasi,doar ca trebuie ECU si EWS.

Cam asta e ceea ce stiu pana acuma,sunt colegi care au mai facut transplantul,deci surse de informare avem :)

 

Va fi ok. pentru traficul din oras, vei avea un consum foarte bun insa la drum intins grupul scurt isi va spune cuvantul. Consumul va fi mai mare, turatiile mai mari, v.max mai mica. Avantaje si dezavantaje. Merge cu softul rescris, nu e obligatoriu sa cumperi DME Si EWS de 2,8i.

 

Bafta! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...