acidutzu Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 da da... Cap de lista  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G Y L Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Stiam ca el e cap de lista,vroiam sa il atat puÈ›in [emoji12]   Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 12, 2015 Author Share Posted July 12, 2015 Exista in Timisoara vreun loc unde se roluiesc aripi profesional? Caut pe goole de o ora si inca nu am gasit nimic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir 10 Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 is 10j Pe 10j anvelopa de 265 in niciun caz nu sta strech, asa ca poti trece si la o dimensiune mai mica pentru a putea evita roluirea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 12, 2015 Author Share Posted July 12, 2015 Credema ca stau strech rau...cred ca sunt 11j, nu sunt sigur, dar maine le masor cu ruleta si vedem exact Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G Y L Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Daca sunt originale sunt 9.5 uite aici http://www.bmwstylewheels.com/bmw/128 Â Â Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acidutzu Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Nu is Oem... Dar is mult mai concave decat cele Oem... Si imi plac mult mai mult cum dau pe masina Stau trase gumele chiar daca is 265 deoarece ii si talonu mic...30 Si la mine sta tras 265/30 pe 10j Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 12, 2015 Author Share Posted July 12, 2015 Cum a zis si Adi, nu sunt OEM, sunt copiile dupa style 128 si sunt mai late si mai concave decat cele originale... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei_Snk Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Asta e ce trebuie  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 13, 2015 Author Share Posted July 13, 2015 Da vreau, urmeaza sa si gasesc pe cineva cu asa ceva in zona Timisoarei...ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 13, 2015 Author Share Posted July 13, 2015 http://www.wrt-parts.ro/produs.php?id=2959&t=/Piese-Tuning-Auto/Suspensii-sport/Kit-suspensie-reglabila/Kit-suspensie-sport-reglabila-D2-Racing-BMW-E39-4-6-cilindri-D-BM-44/ Â Ce parere aveti despre aceasta suspensie? Dupa cautari asta e singura care imi face cu ochiul...Insist cu suspensia pt ca daca e sa o las mai jos acum e momentul, si rezolv si frecatul aripii si lasatul mai jos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acidutzu Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Iti dau eu om pentru roluit Dami un tel sa vb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei_Snk Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 http://www.wrt-parts.ro/produs.php?id=2959&t=/Piese-Tuning-Auto/Suspensii-sport/Kit-suspensie-reglabila/Kit-suspensie-sport-reglabila-D2-Racing-BMW-E39-4-6-cilindri-D-BM-44/  Ce parere aveti despre aceasta suspensie? Dupa cautari asta e singura care imi face cu ochiul...Insist cu suspensia pt ca daca e sa o las mai jos acum e momentul, si rezolv si frecatul aripii si lasatul mai jos.  Nu vei rezolva doar din suspensie. Daca pui suspensie, oricum va trebui sa roluiesti aripile spate. Practic, dupa ce vei pune noua suspensie, rotile spate vor atinge si mai mult. Cel mai bine, vorbeste cu Acidutzu, roluieste aripile, baga 5 oameni in masina si vezi daca mai atinge. Iar apoi daca vrei, pui si suspensia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 13, 2015 Author Share Posted July 13, 2015 Ma gandeam la suspensia din link deoarece se poate regla si duritatea la ele(doar pretul e incomod la ele)...si am crezut ca daca le reglez sa fie mai dure pe spate poate as scapa fara sa roluiesc aripa. Am masurat jantele, au 28,8 cm din buza in buza(impartit exact la 2.54 cat e 1 inch da cam 11,3 inchi...). Daca roluiesc aripa o sa arate urat cu alte jante mai inguste,gen alea de iarna.. E grea decizia, inca rumeg la ea, ms de sfaturi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlinutzu Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Ai tracțiune spate. O suspensie prea dură pe spate o sa-ți facă mașina instabila pe drumurile noastre denivelate, mai ales în viraje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_23 Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Si a mea este reglabila pe duritate teoretic,doar ca au ruginit reglajele,daca trag de ele se rup ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 13, 2015 Author Share Posted July 13, 2015 Tot nu stiu inca ce o sa fac...ascult pareri si incerc sa i-au decizia cea mai buna pana la urma..ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex3aru Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Fratele meu si-a roluit aripile pe spate pt ca tot asa ii atingea , iar de vazut nu se vede nimic la aripa cum ca ar fi mai trasa in afara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acidutzu Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 La roluit ...cum ti-am zis si la tel... Depinde cat le tragi, totu e sa le faci finut sa nu strici forma pasajului ca pe urma arata urat Te gandesti si te hotarasti... Se poate face orice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orgaandrei Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Si eu le am roluit pe spate...nu se vede "cu ochiul liber" Cine stie sa daca face frumos...se incalzeste zona...asa progresiv se mareste presiunea...unghiul etc. La mine baietii au facut treaba buna dar din graba au crepat o aripa...insa nu garantez ca nu a avut defecte sau crepaturi mici inainte.Am aparat de roluit daca vrei...e home made dar merge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex3aru Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 + 1 acidutzu, orgaandrei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogu Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Daca suspenia aia ti se pare mult, eu iti recomand asta:Â http://www.ebay.de/itm/AP-Gewindefahrwerk-Tuning-BMW-5er-E39-5-D-Limo-35-65-30-60-1090kg-/371081735515?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE39&hash=item566631ed5b Asta o am si eu pe masina si sunt mega multumit de ea. Se regleaza pe inaltime si pe duritate. Colegii care au mers cu masina mea pot sa iti spuna cat este de ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 14, 2015 Author Share Posted July 14, 2015 Da imi place recomandarea de pe ebay Pana la urma voi inlocui suspensia si daca va mai fi nevoie, voi rolui si aripile. Va multumesc pentru sfaturi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
520dE39 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 trebuie sa roluiesti aripile din cauza rotilor late sau fiindca inlocuiesti suspensia. daca doar inlocuiesti suspensia si pui roti 8j sa zicem, mai e necesar sa roluiesti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted July 14, 2015 Author Share Posted July 14, 2015 Rotile late sunt cauza nevoii de roluire in cazul meu... Mai depinde si ET-ul jantelor, ca poti sa pui jante 8j dar cu ET mic si atunci tot sunt sanse de frecare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts