Jump to content

ce kilometraj aveti?


b0gdan_07
 Share

Recommended Posts

Știam ca se pot schimba si in EWS dar cu diagnoze speciale dar in zilele noastre după 14-15 ani nu cred ca se găsesc multe mașini cu 2xx.xxx km numai dacă proprietarul a folosit mașina de noua numai in Weekend. Am văzut si multe f10 de vânzare cu 2xx.xxx km la ce sa ne mai așteptam la e39?

 

 

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pai ce bine ar da la bmw:

"uitati oameni buni, avem aici un bmw de 15 ani, care arata si functioneaza impecabil dupa 1.000.000km, in partea cealalta avem un bmw superb, super tehnologizat fabricatie 2014, caruia i-a picat motorul dupa 50.000 km"  :beach:


si care concureaza cu dacia logan la plastice

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Salut prieteni. Am o nedumerire cu km astia reali sau imaginari...daca, spre exemplu, doua masini identice cu 0 km pleaca simultan, una din Oradea si cealalta din Constanta, cea care pleaca din Oradea trebuie sa ruleze cu viteza constanta de 25 km/h iar cealalta cu 130 km/h, in punctul de intilnire, care este mai uzata? Cea care a parcurs km mai multi sau cealalta? Astept raspunsurile voastre. O seara buna si cit mai multi km (reali) fara probleme cu masinile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Daca trebuie sa ajunga ambele intrun punct de intalnire parcurg acelasi nr. de km. :)

 

Ca si uzura de rulare strict sunt multi factori de luat in discutie. Cert e ca la 25km/h atat sistemul de franare cat si rulmentii ar avea o uzura infima fata de cea care ruleaza cu 130km/h.

Daca vorbim de transmisie, un rulaj intro singura treapta de viteza pt. 25km/h (la cutia manuala) nu cred ca i-ar face prea bine. La cutia automata ar fi suprasolicitat blocul de valve 1-2; La 130km/h ruleaza sute de km orice autoturism pe autostrada deci factorul de demultiplicare ajuta cutia.

Ca si motorizare, la 25km/h uzura motorului este aproape zero cu exceptia pompei de ulei, pompei de injectie, injectoare. La 130km/h frecarea componentelor din motor si anexelor este mult mai mare, deci implicit o uzura mai mare.

Nu am luat in discutie diferentiale si cardane care clar au o uzura mai mare la viteze mai mari, nici instalatia electrica etc.

 

Sunt multe de analizat.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca trebuie sa ajunga ambele intrun punct de intalnire parcurg acelasi nr. de km. :)

 

Ca si uzura de rulare strict sunt multi factori de luat in discutie. Cert e ca la 25km/h atat sistemul de franare cat si rulmentii ar avea o uzura infima fata de cea care ruleaza cu 130km/h.

Daca vorbim de transmisie, un rulaj intro singura treapta de viteza pt. 25km/h (la cutia manuala) nu cred ca i-ar face prea bine. La cutia automata ar fi suprasolicitat blocul de valve 1-2; La 130km/h ruleaza sute de km orice autoturism pe autostrada deci factorul de demultiplicare ajuta cutia.

Ca si motorizare, la 25km/h uzura motorului este aproape zero cu exceptia pompei de ulei, pompei de injectie, injectoare. La 130km/h frecarea componentelor din motor si anexelor este mult mai mare, deci implicit o uzura mai mare.

Nu am luat in discutie diferentiale si cardane care clar au o uzura mai mare la viteze mai mari, nici instalatia electrica etc.

 

Sunt multe de analizat.

Punctul de intilnire nu este la jumatatea drumului. Ca timp, ambele motoare au aceeasi uzura teoretica. Cu toate ca, uzura este mult mai mare la turatii mici...motorul este proiectat pentru o functionare optima la un regim apropiat turatiei de cuplu maxim. In consecinta, un Smart cu 60.000 km la bordeste mult mai uzat decit un Mercedes S classe cu 200.000 km la bord. Explicatia e simpla: Primul automobil este utilizat preponderent in oras unde viteza medie este in jur de 25 km/h. Cine cumpara un S classe, nu se va duce cu el la cumparaturi sau sa-si duca copii la scoala. Mare parte din km ii va face in autostrada la o viteza medie de aprox. 100-110 km/h. Concluzia? Nu km uzeaza motorul si masina in general ci timpul de functionare. Asadar, km sint ultimii de luat in calcul la cumpararea unei masini SH. Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Black, daca rulezi cu 25km/h la 2500 ture sau 130km/h la 2500 ture nu e acelasi lucru la motor? e drept ca pentru celelalte componente e altceva

La aceleasi ture da, uzura e la fel, insa eu am intrebat altceva. Plus de asta, arata-mi tu ca ai 2500 ture la 25km/h :)

 

O turatie mai mare = o frecare a angrenajelor mecanice mai mare gen segmenti pe camasi, cuzineti pe manetoane, coada supapa pe ghid etc. Deci uzura mai mare.

Eu asa vad faptic fenomenul.

Link to comment
Share on other sites

La aceleasi ture da, uzura e la fel, insa eu am intrebat altceva. Plus de asta, arata-mi tu ca ai 2500 ture la 25km/h :)

 

O turatie mai mare = o frecare a angrenajelor mecanice mai mare gen segmenti pe camasi, cuzineti pe manetoane, coada supapa pe ghid etc. Deci uzura mai mare.

Eu asa vad faptic fenomenul.

 

evident, la o turatie mai mare, uzura e mai accentuata

 

 

hai ca e aproape de 3000 :) dar ridicam la 140 km/h in treapta a 5-a si avem aceasi turatie.

 

edit: la 525dA e mai aproape de 2500 ture la 25km/h

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...