bogdan wst Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Din cauza diferenței de diametru la roți. sent from my mobile phone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 La DSC am intalnit probleme numai la diferente intre roti pe aceeasi punte. Daca ai gume identice pe axe, e ok, nu e la fel de sensibil ca si ASC-ul. Bestial arata masina incaltata cu LM-uri. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 Si diferenta nu este mare..in principiu toate masinile cu jante mari ruleaza in marimi diferite... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 In plus, LM-urile sunt in 2 latimi. Puteai merge pe 265/30 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 Nu stiam exact daca o sa zdruncine mai tare sau nu...si daca o sa atinga in aripa...momentan spatiul intre roata si coltul barii / aripa este ff mic.. Am o problema acum cu masina..a stat vreo 6 luni nemearsa...am pornito dupa 6 luni am lasato pornita vreo 30 min la relanti...dupa ce am plecat cu ea timp de vreo 20 secunde a scos un fum gros ciudat de explicat...albicios - albastrui...dupa care nimic..si'a revenit dupa 1 km de mers.Astazi acelasi lucru..am lasato pornita 20min si acelasi fum ...dupa 800m a disparut..nu da fum in relanti si nici in ture dupa ce scapa de fumul respectiv...deci dupa ce sta o perioada mai lunga la relanti are problema.. Separatorul de ulei l'am schimbat acum 15.000km uleiul trebuie schimbat momentan .alte verificari nu am facut..posibile cauze? Garnituri turbo?Separator ulei? Injector? Trebuie sa fac 3000 km peste o saptamana si sunt un.pic ingrijorat deoarece o am pe cea mica cu mine in masina si nu as vrea sa raman pe undeva in europa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Daca-l lasi mult in ralanti asa face. Si nu numai al tau. Nu este nimic de care trebuie sa te ingrijorezi. In ralanti nu evacueaza gazele ca lumea si se tot aduna particule de funingine in precatalizator si catalizator care ulterior, in mers vioi, ard si de aceea apare fumul alb-albastrui. Dupa unii ar insemna consum de ulei sau antigel, dar nu ai treaba. Si al meu cand il las mult in ralanti scoate dupa, fum de toate culorile. Poti merge linistit unde ai drum. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alx03 Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Pot sa confirm ca si al meu face la fel dupa ce are parte de o pauza de cateva zile/saptamani. Si asta e de obicei doar la primele cateva acceleratii, dupa care isi revine. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 Mersi de raspunsuri...am sa verific preventiv jocul turbinei sa stau linistit.Am mai citit pe un forum din afara ceva similar..si tipul s'a dus la bmw iar ei i'au spus ca nu recomanda sa lase masina pornita degeaba..si nu au identificat nici o problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 Turbo este perfect...ca atunci cand l'am montat..rasuflu usurat 2 poze de azi ...daca nu ar fi ciupiturile in vopsea ar fi fost super...dar sa speram ca il voi revopsi in viitorul apropiat daca nu imi mananca e34 tot bugetul. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_23 Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Cum ti-am spus si in privat,nu sunt atat de grave ciupiturile,cel putin din poze.Cat despre vandut,ti-a trecut gandul?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted July 29, 2017 Author Share Posted July 29, 2017 Pe o parte da o parte nu :)) ma tot gandeam de ceva vreme daca se potrivesc franele de x5 e53 pe e39..se pare ca e acelasi etrier pe x5 e39 e38 difera doar suportul si acum as vrea sa caut un disc sa vad diferenta.discurile de x5 sunt 332mmx30 iar e39 3.0d 324x30. A incercat cineva pe aici? Ma gandeam ca e mai mare etrierul la 530d fl dar e acelasi de la 520 pana la 535i si x5 si e38 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_23 Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Are un prieten frane de m5,daca esti interesat.Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Nu inteleg, tu afirmi ca ar fi la fel etrierele de fata la toate motorizarile si difera doar suportul?Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 1, 2017 Author Share Posted August 1, 2017 Asta scrie pe bmwfans.info 34 11 6 773 131 Usage 5' Series −E39 +520d M47 +520i M54 +525d M57 +525i M54 +530d M57 +530i M54 +535i M62 +540i M62 +540iP M62 7' Series −E38 +735i M62 +740i M60 +740i M62 +740iL M60 +740iL M62 X3 Series −E83 Facelift +X3 3.0sd M57N2 X5 Series −E53 +X5 3.0d M57 +X5 3.0d M57N +X5 3.0i M54 +X5 4.4i M62 +X5 4.4i N62 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 1, 2017 Author Share Posted August 1, 2017 On 7/29/2017 at 10:09 PM, alin_23 said: Are un prieten frane de m5,daca esti interesat. Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk Depinde de pret..si totusi nu cred ca merg puse de m5..din cauza ca rulmentii nu sunt la fel din ce stiu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOrte Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Merg puse franele de M5, fata/spate, rulmentii sunt la fel. Grija mare ca nu ai dreptate cu etrierele. S-au gasit componente care au fost puse pe modelele respective, dar din experienta iti spun ca e diferenta mare intre etrierele de 2.5d si cele de fl 3.0d, foarte mare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galmati Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Cred ca se incurca codurile cu cel de la senzorul de uzura placute 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 2, 2017 Author Share Posted August 2, 2017 Nu stiu daca e vreo eroare sau care e treaba...amandoua siteurile spun acelasi lucru daca te uiti la cod si cauti optiunea S102A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 2, 2017 Author Share Posted August 2, 2017 13 hours ago, AdiOrte said: Merg puse franele de M5, fata/spate, rulmentii sunt la fel. Grija mare ca nu ai dreptate cu etrierele. S-au gasit componente care au fost puse pe modelele respective, dar din experienta iti spun ca e diferenta mare intre etrierele de 2.5d si cele de fl 3.0d, foarte mare. Pe realoem nu apare m5-ul in lista la rulment ca optiune la piesa interschimbabila daca ma pot exprima asa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Sfatul meu eu ca nu merita sa te complici cu frane de m5...pune frane de 324 mm in combinatie cu placute ceramice, chiar si eu (care nu ma satur niciodata), sunt foarte incantat de rezultat! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 Urmeaza 3000 km de parcurs sa speram ca fara surprize neplacute 😊 Irlanda - Anglia - Franta - Belgia - Germania - Austria - Ungaria - Romania. Maine sper sa fiu la granita in jur de pranz daca toate merg ok 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AugustYn Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Te sfatuiesc, la intrare in romania, daca vii pe nadlac, sa iesi de pe autostrada si sa intrii in tara pe vama veche la nadlac. Toata lumea vine pe autostrada si se fac cozi interminabile la vama. Insa pe vama veche putini se mai duc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 9, 2017 Author Share Posted August 9, 2017 A fost ok la vama a fost ok drumul fara neplaceri ..masina a mers ca unsa..pacat de autostrazile din ro care totusi sunt noi si intro stare proasta..in apropiere de Sebes se lucra la banda 1...era 3 dim si pe banda 2 a fost o portiune de 3m in care asfaltul era lasat destul de mult...tind sa cred ca la 170kmh am sarit cu partea din spate a masinii complet in aer...singura neplacere este ca in ziua dinaintea plecarii am lasat geamul sofer jos a plouat 2 minute pe butoanele geamuri sofer...nu mai merg geamurile pe stanga...nu se mai pliaza oglinzile si nici nu se mai regleaza...l'am desfacut...curatat..au mers 2 zile si acum iar nu mai merg...sugestii? Sau are cineva la vanzare modul cu buton oglinzi pliabile? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 Intre timp am zis sa imi fac de lucru si in concediu ...am rezolvat cu butoanele...100 lei altele..si aseara i'am facut schimbul de ulei la cutia de viteze...am utilizat 6l de dexron 6 si kitul de la Vaico filtru garnitura + suruburi plus 2 brate oscilante fata Ruville.Sunt foarte multumit de rezultat bratele mele fiind un pic cam moi in pivoti...bucsile le schimbasem anul trecut.Si spre surprinderea mea erau originale ale masinii sau asa cred ele fiin amandoua 11.2002 si masina este 12.2002 Deasemenea am schimbat si folia pe geamuri si luneta ..fosta era un pic decolorata si ciupita in 2 3 locuri...urmeaza sa pun si pe geamurile fata undeva saptamana viitoare aproape de plecarea din tara ca sa nu am vreo surpriza sa raman fara talon.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 26, 2017 Author Share Posted August 26, 2017 Bun..sa va spun o mica aventura..am plecat spre spania cu e39'le joi dimineata cu gandul ca nu voi avea probleme masina fiind 100% ..cum se face ca de fiecare data cand iese din tara spre strainatate imi face cate o problema...toate bune si frumoase pana vineri dimineata la 3.am dupa 2000km facuti si oboseala maxima...am inceput sa aud un rontait...opresc in peco scot laptopul , injectorul nr 5 incepuse sa bage 2.8 3 cand puneam masina in drive..m'am gandit ca daca parcurg inca 1000km asa risc sa topesc vre'un piston..ce sa fac..intr'un rucsac cu scule mi'am adus aminte ca aveam un injector care dadea pe retur ..ce picase anul trecut tot in drum spre spania...ma decid ca e mai bine sa porneasca greu decat fac vreo prostie si il schimb...toate ok peste o ora era pus masina mergea..nu mai tragea ca inainte dar mergea...900km dupa aud iar un rontait..motorina aveam 1 treime din rezervor de facut doar 100km sa ajung la destinatie..era 2.30 ziua vineri 35 grade afara..masina se opreste in mers...nu mai porneste de nici o culoare..presupply pressure eroare..dau admisia jos ma gandeam ca a picat de tot injectorul pe retur nu mai tine deloc..pun celalalt injector..la fel..motorina nu venea de nici o culoare..il pun iar pe celalalt, verific sa vad daca am motorina ,la rampa nimic la pompa nimic la filtru nimic..dau 3 ciocane sub rezervor incepe sa vina motorina..porneste masina..in tot acest timp electromotorul a decis ca nu vrea sa mai mearga si din 50 de incercari de pornire 40 erau in gol..nu cupla bendixul..intr'un final am ajuns la destinatie cu o lista de lucruri de facut...electromotor nou, refacut toate injectoarele cap coada , schimbat pompa rezervor plus furtunele ce duc la filtru si pompa.😑😑😑 Intr'un final inainte sa plec am pus folia si pe fata😊 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts