Octi Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Chiar-ca ieftin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 21, 2016 Author Share Posted June 21, 2016 Night drive la 3 dimineata si 26 grade celsius..ps dati intensitatea la ecrane la max pe telefon pt a vedea pozele bine Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cu toate ca se incarca cu o calitate de 2 lei.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Wzu, unde ai facut soft? Masina sta pe langa lac in Baneasa? Cred ca o stiu... Drum bun inapoi. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Softul e facut de Tcm-turbo si pus de un prieten de-al meu care colaborează cu Tcm. masina cred ca a stat in zona aia la fostul proprietar, eu sunt din Campina si am cumparat-o prin martie.nu știu dacă e sau masina care o stii tu..plus ca nu avea jante si suspensie înainte. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Ok. Mersi de info. Poate confund cu alta masina YDD dar cu 58 uri si tot asa ca a ta, pe burta. Cum e cu JOMul? Merita? Sta un pic mai bine pe sosea? In viraje? Ai avut stock sau mtech inainte? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Sincer eu sunt un pic mai obsesiv cu anumite lucruri si tin sa spun ca nu ma asteptam la asta de la suspensie..se comporta foarte bine pentru banii care costa...mai ieftina decat o suspensie stock noua..si da sta mult mai bine pe curbe...nu zdruncina nu are zgomote ciudate etc..am avut stock dar in stare f buna cu excepția unui amortizor fata care "l-am rezolvat " intr-o groapa in noaptea care am luat masina ) Singura problema cu ea pana acum..bine asta tine de orice suspensie sport..nu am avut unde sa fac unghiul momentan fiindca nu comunicau aparatele alea intre ele pe fata..daca recomanda cineva ceva? Momentan merg cu unghiul facut "la ochi cu sfoara " si oricum e ok nu toceste sau trage stg dreapta.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 In Bucuresti la Auto Agusta, practic e in Catelu catre A2, spre CTA, la un baiat Claudiu. E 50 lei de punte.. Eu sunt multumit de geometria facuta acolo. Ma gandesc si eu la o reglabila dar fac multe drumuri. De la zilnicul Bucuresti, la mare, la tara, mai ceva denivelari, pe la munte, inclusiv pe drumuri infundate pe unde nu baga lumea masina.. Ca si timp, cat iti ia sa o ridici/cobori 100%? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Sincer nu am facut proba..le-am reglat înainte de montaj cat de cat la fel..dupa am mai reglat-o cu ea montata..cred ca max oora sa o faci cum trebuie..poate si mai repede sincer..si eu fac km multi cu ea si sunt multumit. .nu imi atinge si pe drumuri mai proaste daca ai si articulatia ok nu ai dc sa ai probleme Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Ok. Mersi de raspuns. E ok o ora sa mosmondesti la suspensie in functie de traseul care urmeaza sa-l parcurgi. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Cu placere si spor la achizitii :D Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Luna viitoare, ca luna asa am pus caseta noua, capete de bara noi, brate fata, flanse amortizoare, big brake kit, furtunuri de frana cu insetie metalica... si cam gata ) Mai am de luat 2 anvelope, ma gandesc la soft si suspensie si cam gata pe anul asta. Sper. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Daca o lasi mai jos sau o ridici, ii modifici si caderea rotilor...teoreric ar trebui sa ii faci o geometrie dupa fiecare modificare a suspensiei...asa ca daca te gandeati, ora aia de mosmondit nu prea merita (pe mine ma enerveaza si cand dau jos banchetele ca sa modific duritatea...asa ca asa o las cum e acum dupa doua modificari)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrctheo Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Corect!!! La asta nu m-am gandit! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Corect!!! La asta nu m-am gandit! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Si eu am vrut sa o las jos de tot pentru Gilau (sigur ar fi fost apreciata masina), dar cand m-am gandit cat au costat anvelopele, mi-a fost mila sa fac 700km cu alta cadere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Eu am 6000km facuti cu suspensia si nu vad urme de uzura prematura sau aiurea la cauciucuri. .acum sa vedem in continuare:) Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Eu am 6000km facuti cu suspensia si nu vad urme de uzura prematura sau aiurea la cauciucuri. .acum sa vedem in continuare:) Sent from my SM-G900F using Tapatalk Pai nici nu ar trebui sa apara deoarece ai facut geometria (chiar si cu sfoara)...ar aparea uzura daca o ridici, faci km, o lasi iar, faci km, toate astea fara sa mai refaci geometria de fiecare data...Frumoase poze, masina si peisaje superbe! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Daca o lasi mai jos sau o ridici, ii modifici si caderea rotilor...teoreric ar trebui sa ii faci o geometrie dupa fiecare modificare a suspensiei...asa ca daca te gandeati, ora aia de mosmondit nu prea merita (pe mine ma enerveaza si cand dau jos banchetele ca sa modific duritatea...asa ca asa o las cum e acum dupa doua modificari)...Unghiul de cadere a rotilor pe carosaj este fix si nu poate fi modificat. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Unghiul de cadere a rotilor pe carosaj este fix si nu poate fi modificat. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk Atunci nu stiu cum se zice, ma refer cand o las se cracaneaza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Sa stii ca nu s-a cracanat deloc..mai degraba pe fata si-au schimbat unghiul..in schimb pe spate din ce am vazut calca la fel fara sa umblu la reglaje Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Este normal sa ai unghi negativ insa din pacate, nu se regleaza la bmw. Doar daca suspensia este prevazuta cu asa ceva. Singurul reglaj care exista este pe puntea spate, la fiecare roata insa corectia este foarte mica. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 La mine pe fata are chamber plates si am putut sa indrept rotile...pe spate nu are, au fost reglate de jos la maxim, stau destul de bine acum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted July 14, 2016 Author Share Posted July 14, 2016 In sfarsit imi functioneaza si mie senzorii de parcare...dupa 2 luni de la achizitie mi-am facut un pic de timp sa arunc un ochi la PDC..pe spate 2 fire rupte..pe fata 7 fire rupte in vreo 10 locuri ))...n-am reusit sa fac rost de o instalatie..asa ca am carpito pe cea veche...o sa urmeze 2 instalatii de bari noi..sau ..daca pretul e prea mare le confectionez eu..ca noi cap coada!... Si neavand ce face in asteptarea de un upgrade la navi oem sau dynavin..am pus aux pe cd player..care cu toate ca masina e 1 2003 ..el e 06.2002 si nu suporta aux decat cu interfata audio..asa ca am lipit pe direct momentan direct pe placa in cd player..si functioneaza si se aude mai bine ca pe cd pot sa zic..grea problema pt cei care au cd player înainte de 09.2002...ugh..are cineva alte solutii? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 A avut cineva eroarea 09f6 pre supply monitoring? Stiu ca ar putea fi cateva cauze...pompa de sub masina..cea din rezervor..o valva din rezervor? Totusi are presupply 3.6 3.7 cu contactul pus si ramane constant in relanti..problema a aparut după ce recent am mers cu rezervorul plin..si acum a inceput sa porneasca mai greu..senzorul din rampa cred ca nu are legătură nu? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 La 3,0d aveam eroarea asta. Am schimbat senzor rampa, supapa limitare presiune, pompa de sub prag si nu a fost de acolo. Curios era ca aparea doar cand DDE era resoftat. Ramane sa mai incerci tu senzorul de pe filtrul de motorină si cel de pe pompa de inalta presiune. Cand am întrebat a Bosch mi-au spus ca era din injectoare unde cei drept 2 dintre ele erau cu valori aiurea. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 M-am gandit si la un injector...dar nust ce sa zic ca nu are simptome inafara de pornitul asta...am sters eroarea cu bmw scanner si a avut momente cand a pornit rpd..ma gandesc ca poate fi cea din rezervor. .am inteles ca se mai tocesc palele la ea...curios acum...o fi aceeasi ca la 3.0d? Sa verific pe bmwfans.info.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk M-am gandit si la un injector...dar nust ce sa zic ca nu are simptome inafara de pornitul asta...am sters eroarea cu bmw scanner si a avut momente cand a pornit rpd..ma gandesc ca poate fi cea din rezervor. .am inteles ca se mai tocesc palele la ea...curios acum...o fi aceeasi ca la 3.0d? Sa verific pe bmwfans.info.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Ideea e ca sunt prea multe in ecuație si greu de depistat... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts