Jump to content

Noul meu prieten :))


wzu
 Share

Recommended Posts

Softul e facut de Tcm-turbo si pus de un prieten de-al meu care colaborează cu Tcm. masina cred ca a stat in zona aia la fostul proprietar, eu sunt din Campina si am cumparat-o prin martie.nu știu dacă e sau masina care o stii tu..plus ca nu avea jante si suspensie înainte.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sincer eu sunt un pic mai obsesiv cu anumite lucruri si tin sa spun ca nu ma asteptam la asta de la suspensie..se comporta foarte bine pentru banii care costa...mai ieftina decat o suspensie stock noua..si da sta mult mai bine pe curbe...nu zdruncina nu are zgomote ciudate etc..am avut stock dar in stare f buna cu excepția unui amortizor fata care "l-am rezolvat " intr-o groapa in noaptea care am luat masina :))

 

Singura problema cu ea pana acum..bine asta tine de orice suspensie sport..nu am avut unde sa fac unghiul momentan fiindca nu comunicau aparatele alea intre ele pe fata..daca recomanda cineva ceva? Momentan merg cu unghiul facut "la ochi cu sfoara " si oricum e ok nu toceste sau trage stg dreapta..

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti la Auto Agusta, practic e in Catelu catre A2, spre CTA, la un baiat Claudiu. E 50 lei de punte..

Eu sunt multumit de geometria facuta acolo.

Ma gandesc si eu la o reglabila dar fac multe drumuri. De la zilnicul Bucuresti, la mare, la tara, mai ceva denivelari, pe la munte, inclusiv pe drumuri infundate pe unde nu baga lumea masina..

Ca si timp, cat iti ia sa o ridici/cobori 100%?

 

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am facut proba..le-am reglat înainte de montaj cat de cat la fel..dupa am mai reglat-o cu ea montata..cred ca max oora sa o faci cum trebuie..poate si mai repede sincer..si eu fac km multi cu ea si sunt multumit. .nu imi atinge si pe drumuri mai proaste daca ai si articulatia ok nu ai dc sa ai probleme

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Luna viitoare, ca luna asa am pus caseta noua, capete de bara noi, brate fata, flanse amortizoare, big brake kit, furtunuri de frana cu insetie metalica... si cam gata :))

Mai am de luat 2 anvelope, ma gandesc la soft si suspensie si cam gata pe anul asta. Sper.

 

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Daca o lasi mai jos sau o ridici, ii modifici si caderea rotilor...teoreric ar trebui sa ii faci o geometrie dupa fiecare modificare a suspensiei...asa ca daca te gandeati, ora aia de mosmondit nu prea merita (pe mine ma enerveaza si cand dau jos banchetele ca sa modific duritatea...asa ca asa o las cum e acum dupa doua modificari)...

Link to comment
Share on other sites

Eu am 6000km facuti cu suspensia si nu vad urme de uzura prematura sau aiurea la cauciucuri. .acum sa vedem in continuare:)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Pai nici nu ar trebui sa apara deoarece ai facut geometria (chiar si cu sfoara)...ar aparea uzura daca o ridici, faci km, o lasi iar, faci km, toate astea fara sa mai refaci geometria de fiecare data...

Frumoase poze, masina si peisaje superbe!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca o lasi mai jos sau o ridici, ii modifici si caderea rotilor...teoreric ar trebui sa ii faci o geometrie dupa fiecare modificare a suspensiei...asa ca daca te gandeati, ora aia de mosmondit nu prea merita (pe mine ma enerveaza si cand dau jos banchetele ca sa modific duritatea...asa ca asa o las cum e acum dupa doua modificari)...

Unghiul de cadere a rotilor pe carosaj este fix si nu poate fi modificat.

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este normal sa ai unghi negativ insa din pacate, nu se regleaza la bmw. Doar daca suspensia este prevazuta cu asa ceva.

Singurul reglaj care exista este pe puntea spate, la fiecare roata insa corectia este foarte mica.

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

In sfarsit imi functioneaza si mie senzorii de parcare...dupa 2 luni de la achizitie mi-am facut un pic de timp sa arunc un ochi la PDC..pe spate 2 fire rupte..pe fata 7 fire rupte in vreo 10 locuri :)))...n-am reusit sa fac rost de o instalatie..asa ca am carpito pe cea veche...o sa urmeze 2 instalatii de bari noi..sau ..daca pretul e prea mare le confectionez eu..ca noi cap coada!...

Si neavand ce face in asteptarea de un upgrade la navi oem sau dynavin..am pus aux pe cd player..care cu toate ca masina e 1 2003 ..el e 06.2002 si nu suporta aux decat cu interfata audio..asa ca am lipit pe direct momentan direct pe placa in cd player..si functioneaza si se aude mai bine ca pe cd pot sa zic..grea problema pt cei care au cd player înainte de 09.2002...ugh..are cineva alte solutii?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A avut cineva eroarea 09f6 pre supply monitoring? Stiu ca ar putea fi cateva cauze...pompa de sub masina..cea din rezervor..o valva din rezervor? Totusi are presupply 3.6 3.7 cu contactul pus si ramane constant in relanti..problema a aparut după ce recent am mers cu rezervorul plin..si acum a inceput sa porneasca mai greu..senzorul din rampa cred ca nu are legătură nu?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

La 3,0d aveam eroarea asta. Am schimbat senzor rampa, supapa limitare presiune, pompa de sub prag si nu a fost de acolo. Curios era ca aparea doar cand DDE era resoftat.

Ramane sa mai incerci tu senzorul de pe filtrul de motorină si cel de pe pompa de inalta presiune.

Cand am întrebat a Bosch mi-au spus ca era din injectoare unde cei drept 2 dintre ele erau cu valori aiurea.

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la un injector...dar nust ce sa zic ca nu are simptome inafara de pornitul asta...am sters eroarea cu bmw scanner si a avut momente cand a pornit rpd..ma gandesc ca poate fi cea din rezervor. .am inteles ca se mai tocesc palele la ea...curios acum...o fi aceeasi ca la 3.0d? Sa verific pe bmwfans.info..

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

M-am gandit si la un injector...dar nust ce sa zic ca nu are simptome inafara de pornitul asta...am sters eroarea cu bmw scanner si a avut momente cand a pornit rpd..ma gandesc ca poate fi cea din rezervor. .am inteles ca se mai tocesc palele la ea...curios acum...o fi aceeasi ca la 3.0d? Sa verific pe bmwfans.info..

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Ideea e ca sunt prea multe in ecuație si greu de depistat...

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...