adicristian Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 ÃŽn ce a frecat.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 7, 2016 Author Share Posted September 7, 2016 In nimic...cred ca am rulat cu el intro zi moale si a bubuit la 140 Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Octi Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Pff nasol...singura dauna e cauciucul ? Vad eu rau sau si janta e stramba !?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xander252 Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 ce marca e cauciucul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 7, 2016 Author Share Posted September 7, 2016 Cauciucul e Bridgestone dot 2013 cu 7mm..si avariile sunt janta stramba..vopseaua dupa marginea barii, si o bucata de 2 cm din aripa interioara s-a strambat inspre afară. .ca si cum ai agata-o cu un carlig si ai trage de ea..putin dar sa strambat..pun maine poze..aproape a sarit de tot cauciucul in exterior dar cand am ridicat-o pe cric a sarit inapoi.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Tob Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 la cauciucurile cu profil mai sport, mai ales daca sunt si un pic stretch, e aiurea rau sa mergi cu roata moale, la ascona am patit, mi s-a dejantat intr-o curba. la viteza aia bine ca ai scapat doar cu vopseaua julita... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Am pățit sa imi sara roata de tot pa 100 tot dupa spate la o laguna..era sa loveasca si 1 motocicleta pe contrasesns..am cautat roata 4h pe camp nu sm mai gasito...aici a intrat dsc-ul imediat..si mi-am dat seama cand a bubuit ce sa întâmplat si am oprit imediat...e periculos totusi daca ti se intampla in vreo curba mai stransa in care intri mai tare. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Poze cum am zis.. @Felix Ai avut experiente cu convertizorul la vreu-un e39 sau cine e in masura sa imi dea un sfat...a cam inceput sa huruie parca pe la 30 - 40 nu știu 100% ca e cutia dar asta banuiesc..si cred ca mai mult in treapta 2 la accelerare ușoară. .e ca un zgomot de rulment. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Pe ambele cutii de pe 530d m-a lasat convertizorul. Huruia, nu schimba la timp si in ultima faza patina. Adica degeaba acceleram ca nu mai vroia sa schimbe viteza si nici sa traga. Trebuia sa le iau usor. Mergi pe swap la manuala. Esti mai castigat si la fiabilitate si la consum. De regula automatele nu suporta soft si nici mers in forta cu franari si accelerari Daca la ralanti se aude ca un huruit, e convertizorul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Nu se aude..dar amm vibratie care nu o identific deloc..si ma tot gandesc.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_23 Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Gandeste-te la rulment intermediar. Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk Pe ambele cutii de pe 530d m-a lasat convertizorul. Huruia, nu schimba la timp si in ultima faza patina. Adica degeaba acceleram ca nu mai vroia sa schimbe viteza si nici sa traga. Trebuia sa le iau usor. Mergi pe swap la manuala. Esti mai castigat si la fiabilitate si la consum. De regula automatele nu suporta soft si nici mers in forta cu franari si accelerari Daca la ralanti se aude ca un huruit, e convertizorul. Cred ca al meu are inceput de sfarsit.Are delay uneori la schimbat treapta 1 si o data la cateva luni se blocheaza intr-a 5 a pana cand opresc masina.De huruit inca nu huruie. Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Ai patit? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_23 Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Ai patit? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Da.Vibratie puternica sub cotiera,era rulmentul intermediar la cardan dus.Initial era ceva finut,dar cu timpul a devenit foarte deranjant. Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Se aude cam in fata in cutie parca.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Vibratia o am doar in relanti..daca accelerez 50rpm dispare Sent from my SM-G900F using Tapatalk Am schimbat tampoane noi bucsi .. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Rulmentul intermediar se aude la orice viteza. Incepand de la 20km/h pana la 200km/h Huruitul/zdranganitul/vobratia la ralanti sunt din convertizor 100%. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Vibreaza doar in relanti..daca accelerez 50rpm dispare..si cateodata nu face..si..cand o pornesc fie calda fie rece porneste la o turatie si nu face 2 secunde iar dupa scad turatiile si vibreaza Huruit in relanti nu are doar in mers si am impresia ca doar in treapta 2 Cu treapta 1 daca ajung la viteza la care normal face ,nu se aude..si doar in mers normal de oras..in acceleratie puternica nu face.. Nu stiu ce sa mai schimb...ca are furtune vacuum ,tampoane motor cutie,bucsi,injectoare ok,clapete anulate,egr off... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Verifica tampoanele de la evacuare. Ai in fata unul care vine prins de cutie si la flansele de imbinare inca unul care vine prins tot de cutie. Daca unul din acele sisteme de fixare e uzat, vibratia esapamentului se transmite in caroserie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Hmm..sa ma uit..cred ca am văzut ceva lipsa prins de cutie jos in dreapta..sa ma uit si pe schema sa vad care cum. Multumesc de sfaturi Felix si pt rabdarea de a citi posturile mele lungi ) Sent from my SM-G900F using Tapatalk M-am uitat si cel din fata e rupt total sau lipseste..si urmatorul de la îmbinări cred ca are un tampon de cauciuc rupt din ce imi amintesc..😓 Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Daca nu exista deloc, nu vibreaza. Daca exista, este deteriorat si inca e legat la cutie, vibreaza caroseria. Ori cu toate intregi, ori deloc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 21, 2016 Author Share Posted September 21, 2016 Aseara am schimbat becurile de xenonca unul s-a albastrit si cateodata nu se mai aprindea..si am constatat ca reglajele sunt rupte... Din ce am citit mai demult..se pot schimba reglajele la far fara sa fie desfacut farul bucati? Cate reglaje sunt per far? Unul sau doua?si cine comercializează? Stiu ca este un topic separat pt asta dar are 50 de pagini in care se discuta tot felul de chestii..daca poate da cineva un sfat ar fii super..o sa pun si un clip sa vedeți in ce hal fac lupele Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan wst Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Sunt câte 2 reglaje pe far. Pe internet găsești de vânzare. s7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AugustYn Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 2 reglaje/far. Se cumpara la set, un set este pt un far. Difera de la nfl la fl. Cele de plastic sunt undeva la 50 lei, gasesti si de aluminiu, fara moarte. Dar sunt mai scumpe Se pot schimba fara a desface farul - am facut-o si eu, dar e migalos. Exista un topic special pt aceasta metoda, caut imd ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 21, 2016 Author Share Posted September 21, 2016 Vinde cineva in ro?sau doar ebay? Tu le-ai schimbat pe toate 4 Augustyn? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AugustYn Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Vinde cineva in ro?sau doar ebay? Tu le-ai schimbat pe toate 4 Augustyn? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Eu leam luat de pe ebay uk. Gasesti si in ro. Cauta la cei de la proxenon sau performanceautoLe-am schimbat pe toate 4 pt ca erau praf toate 4. Primul far mi-a luat vreo 3 ore. Al doilea 1 ora si un pic. Uite aici topicul: http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/20-schimbarea-reglajelor-suporti-lupa-far-e39-fl-fara-dezlipirea-sticlei/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wzu Posted September 21, 2016 Author Share Posted September 21, 2016 )) aia e macar o sa fie diferenta pe strada la lumina...ca acum bat prin copaci dupa ce am schimbat becurile si s-au miscat lupele pe acolo.... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Eu leam luat de pe ebay uk. Gasesti si in ro. Cauta la cei de la proxenon sau performanceauto Le-am schimbat pe toate 4 pt ca erau praf toate 4. Primul far mi-a luat vreo 3 ore. Al doilea 1 ora si un pic. Uite aici topicul: http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/20-schimbarea-reglajelor-suporti-lupa-far-e39-fl-fara-dezlipirea-sticlei/ Mulțumesc mult Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts