yayo Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Salutare , am de cateva zile un 525i si a inceput sa mearga motorul foarte urat , ca si cum ar merge in 5 pistoane . Am verificat bujii , fise , bobine , toate perfecte. Cand e rece merge perfect , dupa 5-10 min , cum se incalzeste putin merge dezastros si scoate mult fum alb si dens ( foarte mult ) . Am fost la 3 mecanici si tot degeaba , unu ca e garnitura de chiolasa, altu segmenti...samd. Pe tester nu da nici o eroare masina legata de motor. Daca ma puteti ajuta cu o informatie , parere , orice poate fii de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparkle_81 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Bănuiala mea este că valva pcv este înfundata sau mai degrabă are membrana ruptă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yayo Postat Aprilie 28, 2016 Autor Share Postat Aprilie 28, 2016 Am sa verific si asta , dar de ce ar scoate atat de mult fum alb , si de ce merge in 5 ? asa mult afecteaza acea valva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 vezi valori reale pe inpa sau dis,sigur gasesti ceva inneregula pe acolo. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan wst Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Fumul alb nu poate proveni de la o defecÈ›iune a valvei pcv. Mersul neregulat poate proveni de la o defecÈ›iune a sistemului care include pcv-ul. Verifică valva pcv, furtunasul care duce din pcv la joja de ulei È™i furtunasele de vacuum să vezi dacă trage aer fals. Dacă e dublu vanos verifică È™i DISA. sent from modded Z1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yayo Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 In dimineata asta a pornit foarte greu masina, la a 5 cheie, iar cand a pornit nu isi tinea relantiul , trebuia sa o tin accelerata. Am observat ca uleiul are o spuma in el. Oare din cauza uleiului sa faca asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparkle_81 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Eu îmi menÈ›in părerea. Verifică întâi valva asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ratcatalin16 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Nu din cauza uleiului,uleiul degradat e rezultatul functionarii proaste. Valva pcv sau disa poate sa faca uleiul asa,sper sa nu fie probleme mai grave,gen garnitura de chiulasa. Ca sa vezi ce mecanic..,"segmentii... Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yayo Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 Am fost la un alt service cu masina astazi si mi-au spus ca am garnitura de chiuloasa arsa . Cand au desfacut o bujie si am dat sa pornesc masina a aruncat apa pe acolo. Au zis ca ori e garnitura ori chiuloasa fisurata in dreptul cilindrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparkle_81 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Garnitură , antigel + alte garnituri , È™i spor la treabă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yayo Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 Acum intrebarea e daca sa cumpar alt motor cu totul sau sa-l fac pe asta ? daca nu e doar garnitura , si mai sunt si altele si ajung sa bag multi , multi bani de pomana. Arderea garniturii de chiuloasa afecteaza si alteceva motorului ? sau doar schimb garnitura si gata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparkle_81 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Chiulasa data jos, se desface complet, se face planare, in functie de asta se determina ce cota de garnitura ai nevoie, se refac scaunele la supape si buza supapelor pt. o etansare perfecta, se schimba garniturile si simeringurile la supape, alta garnitura de chiulasa si manopera. Totul te duce cam 250 euro, alt motor este minim 400 + manopera si nu stii ce iei. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 sauu,swap la m54b30,cumperi unul pe proba,fara accesorii....tu decizi,tu stii mai bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 La ce spui tu,eu cred ca e fisurata chiuloasa,nu ai doar probleme cu garnitura,de aceea merge si in 5,pierzi compresie pe acolo.Daca repari chiloasa,nu o sa iti dea foarte multa lume garantie la sudura ca tine,ori swap la mai mare,ori alta chiuloasa.....vezi ca sunt pe forum motoare ieftine,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yayo Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 M-am hotarat sa ii schimb motorul , e mult mai simplu si fara bataie de cap. Am gasit motor la 900 lei. Ca sa repar motorul de pe masina ma duce mult mai mult , si sunt multe necunoscute , cine stie ce mai gasesc stricat pe la motor. E si mult mai mult de munca , si dureaza si mai mult si manopera mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ratcatalin16 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Bun pret,spor la treaba. Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Daca ai posibilitatea sa asculti motorul inainte de al cumpara, e si mai bine. Eviti cheltuieli inutile cu manopera montat-demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ratcatalin16 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 In plus,ai posibilitatea sa vezi eventuale scurgeri de ulei. Garniturile se schimba mai usor cu motorul pe banc. Ma refer la corp filtru de ulei si baie,multi au scurgeri intre bloc si corp. Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yayo Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Motorul este pe masina, am sa merg zilele astea sa il vad, sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.