Sari la conținut

Probleme motor 525i


yayo
 Share

Recommended Posts

Salutare , am de cateva zile un 525i si a inceput sa mearga motorul foarte urat , ca si cum ar merge in 5 pistoane .

Am verificat bujii , fise , bobine , toate perfecte.   Cand e rece merge perfect , dupa 5-10 min , cum se incalzeste putin merge dezastros si scoate mult fum alb si dens ( foarte mult ) .  

Am fost la 3 mecanici  si tot degeaba , unu ca e garnitura de chiolasa, altu segmenti...samd.    

Pe tester nu da nici o eroare masina legata de motor.

Daca ma puteti ajuta cu o informatie , parere , orice poate fii de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fumul alb nu poate proveni de la o defecțiune a valvei pcv.

 

Mersul neregulat poate proveni de la o defecțiune a sistemului care include pcv-ul. Verifică valva pcv, furtunasul care duce din pcv la joja de ulei și furtunasele de vacuum să vezi dacă trage aer fals. Dacă e dublu vanos verifică și DISA.

 

sent from modded Z1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu din cauza uleiului,uleiul degradat e rezultatul functionarii proaste. Valva pcv sau disa poate sa faca uleiul asa,sper sa nu fie probleme mai grave,gen garnitura de chiulasa. Ca sa vezi ce mecanic..,"segmentii...

 

Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum intrebarea e  daca sa cumpar alt motor cu totul  sau sa-l fac pe asta ?   daca nu e doar garnitura , si mai sunt si altele si ajung sa bag multi , multi bani de pomana. Arderea garniturii de chiuloasa afecteaza si alteceva motorului ?  sau doar schimb garnitura si gata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiulasa data jos, se desface complet, se face planare, in functie de asta se determina ce cota de garnitura ai nevoie, se refac scaunele la supape si buza supapelor pt. o etansare perfecta, se schimba garniturile si simeringurile la supape, alta garnitura de chiulasa si manopera.

Totul te duce cam 250 euro, alt motor este minim 400 + manopera si nu stii ce iei.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce spui tu,eu cred ca e fisurata chiuloasa,nu ai doar probleme cu garnitura,de aceea merge si in 5,pierzi compresie pe acolo.Daca repari chiloasa,nu o sa iti dea foarte multa lume garantie la sudura ca tine,ori swap la mai mare,ori alta chiuloasa.....vezi ca sunt pe forum motoare ieftine,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat sa ii schimb motorul , e mult mai simplu si fara bataie de cap.   Am gasit motor la 900 lei.   

Ca sa repar motorul de pe masina ma duce mult mai mult , si sunt multe necunoscute , cine stie ce mai gasesc stricat pe la motor.  E si mult mai mult de munca , si dureaza si mai mult si manopera mai mare.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus,ai posibilitatea sa vezi eventuale scurgeri de ulei. Garniturile se schimba mai usor cu motorul pe banc. Ma refer la corp filtru de ulei si baie,multi au scurgeri intre bloc si corp.

 

Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...