Jump to content

Masina mea, un fel de vis - 525d.


lesanovidiu
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor! 
Am o rugaminte mare catre voi, cei care pot sa-mi dea o parere obiectiva. 
Ma bate gandul sa fac o schimbare (mai bine zis am o oferta) de a schimba masina mea cu un Audi A6 C6 din 2007, motor 3.0 quattro (va atasez cateva fotografii - inmatriculata in Bulgaria).
Vreau sa-mi spuneti va rog daca se merita sa o dau ca sunt in mari dubii, fiind necunoscator. Diferenta de bani pe care ar trebui sa o pun ar fi de 1.500 de euro. 
 
Va multumec mult! 

14924108_1342857415733248_374418663_o.jpg

14924141_1342857425733247_14036209_o.jpg

14954398_1342857385733251_6459829_o.jpg

14954533_1342857405733249_935627495_o.jpg

14954547_1342857395733250_955807093_o.jpg

14958977_1342857409066582_1871477399_o.jpg

14963557_1342857422399914_1686789541_o.jpg

14971581_1342857392399917_1830766424_o.jpg

14975870_1342857389066584_1750593153_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am avut ocazia sa fac un test drive la sange cu un asemenea model, era varianta de 224 cp, cutie automata 6+1 quattro. Pe vremea aceea nu aveam e39-le...Am fost placut impresionat de cum merge (am prins 240 km/h cu ea)... Depinde ce nevoi ai de la masina...consuma cam 10 media, depinde de cum a fost exploatata pana in prezent, depinde de treaba cu Bulgaria...motorul de 3.0 v6 e destul de fiabil din cate am auzit...Chiar am avut ocazia sa cumpar faceliftul din 2011 de la a6 de 239 cp acum 2 luni, insa ar fi trebuit sa renunt la Hulk, asa ca nici vorba sa fac afacerea ;) Decizia e a ta :) Bafta!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In afara de un motor clar mai vioi si mai performant, mare bucurie nu-ti va aduce A6'le. Am condus si eu cu motorizarea asta. Nu e o masina slaba, clar, dar are si ea minusurile ei si anumite probleme pe la motor (clapeta acceleratie, EGR...etc) Cutia automata, de asemenea mai face probleme (ca si la Bmw de altfel). 

Dar una peste alta, chiar daca e o masina mai moderna, si se simte mai moderna, eu nu as da e39 pe A6.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cel care vrea in schimb e39-le tau stie el pe ce pune mana... Cum se spune si mai sus...pentru o clipa te bucuri ca e putin mai nouo si stai altfel in scaunul sofer dar pe urma tot cu gandul la e39 te vei intoarce... alt confort, alta senzatie, alta masina...pentru mine e clar..si nu as schimba tancul meu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt doua masini total diferite.Am condus asa model de Audi,3.0 cu un singur turbo,foarte misto masina,mi-as lua una pe langa e39.Este mai noua,dar parca nu are acel ceva special cum il au BMW urile mai vechi.Gandeste-te si la faptul ca masinile inmatriculate in Bulgaria(inclusiv a mea) au pretul mai mic iar in momentul de fata preturile sunt foarte mari la asigurari,ITP nu poti face in Bulgaria si lucrurile merg din ce in ce mai rau.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

Marea mea problema la e39 este volanul...nu-mi reda senzatia de confort cand o conduc. Se invarte destul de greu si asta ma deranjeaza (cred ca este singurul minus maxim pe care-l vad la ea). Am schimbat caseta, pompe si nu i-am dat inca de capat. Am testat si alte e39 si parca se conduceau usor mai bine, dar la a mea nu reusesc sa-i dau de cap.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

Marea mea problema la e39 este volanul...nu-mi reda senzatia de confort cand o conduc. Se invarte destul de greu si asta ma deranjeaza (cred ca este singurul minus maxim pe care-l vad la ea). Am schimbat caseta, pompe si nu i-am dat inca de capat. Am testat si alte e39 si parca se conduceau usor mai bine, dar la a mea nu reusesc sa-i dau de cap.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Fa frumos retrofit la servotronic, si o sa iti schimbi parerea. Costuri, in jur de 200 euro piesele, 100 lei manopera la schimb de caseta, 50 lei ulei servo, si 2 ore din timpul tau ca sa faci cablajul pentru servotronic.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

Marea mea problema la e39 este volanul...nu-mi reda senzatia de confort cand o conduc. Se invarte destul de greu si asta ma deranjeaza (cred ca este singurul minus maxim pe care-l vad la ea). Am schimbat caseta, pompe si nu i-am dat inca de capat. Am testat si alte e39 si parca se conduceau usor mai bine, dar la a mea nu reusesc sa-i dau de cap.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

retrofit caseta cu setrvotronic. cauti o caseta buna + modulul GM3 high de pe masina donatoare, o pui pe masina, faci directia, apoi vii frumos la Piatra Neamt si rezolvam cu fire si codari sa o facem functionala.

Garantat vei fi multumit. Daca ajungi prin Piatra Neamt da un semn, iti dau sa invarti volanul meu sa vezi cum e cu servotronic :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

retrofit caseta cu setrvotronic. cauti o caseta buna + modulul GM3 high de pe masina donatoare, o pui pe masina, faci directia, apoi vii frumos la Piatra Neamt si rezolvam cu fire si codari sa o facem functionala.

Garantat vei fi multumit. Daca ajungi prin Piatra Neamt da un semn, iti dau sa invarti volanul meu sa vezi cum e cu servotronic :)

Multumesc! Ar trebui sa-mi iau alta caseta?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fa frumos retrofit la servotronic, si o sa iti schimbi parerea. Costuri, in jur de 200 euro piesele, 100 lei manopera la schimb de caseta, 50 lei ulei servo, si 2 ore din timpul tau ca sa faci cablajul pentru servotronic.

Multumesc mult!

Sper sa rezolv cu Scooter, dar daca e necesara schimbarea casetei mi-e peste mana. Am luat-o anul asta si am dat 2.000 lei pe ea.

Multumesc pentru sfaturi!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, trebuie caseta cu servotronic, are o electrovalva pe ea

ai luat-o noua asta care o ai?

Am luat-o reconditionata. A trebuit sa schimb 3 casete ca sa-mi gaseasca un mecanic ca problema era pompa de servo (pompa pe care o luasem noua cu cateva luni inainte). Se invartea si mai greu decat atat volanul, dar precum am mai zis, nu-mi ofera suficient confort.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut,detin un a6 2010 si sunt la al doilea e39...crede ma ca o sa fii dezamagit de a6 pe parcurs....sa nu te incante ca are un interior mai "frumos", cand vad ca scartie toate plasticele alea imi vine sa mor.Ramai la e39!

Multumesc! Asta am observat la A6 dar am zis ca poate mi se pare mie...intr-adevar, scartie din multe incheieturi. Offf...grea decizie. Trebuie sa discut cu Iulian sa vad ce pot face la masina mea sa imbunatatesc problemutele ei ca tare mi-ar parea rau sa o dau.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Saluatare tuturor si va multumesc pentru mesajele voastre! M-ati convins sa pastrez masina si sa merg mai departe cu ea!

 

Precizez ca sunt destul de slab pregatit tehnic si va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

 

Va rog sa-mi recomandati pentru inceput un kit complet de brate (fata+spate) + suspensia (telescoape + arcuri - imi doresc ceva intre sport si confort daca exista dar cu balanta inspre confort). Vreau sa incep prin a imbunatati pozitia ei in mers, asta deoarece simt un neajuns la acest capitol.

Va multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Saluatare tuturor si va multumesc pentru mesajele voastre! M-ati convins sa pastrez masina si sa merg mai departe cu ea!

 

Precizez ca sunt destul de slab pregatit tehnic si va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

 

Va rog sa-mi recomandati pentru inceput un kit complet de brate (fata+spate) + suspensia (telescoape + arcuri - imi doresc ceva intre sport si confort daca exista dar cu balanta inspre confort). Vreau sa incep prin a imbunatati pozitia ei in mers, asta deoarece simt un neajuns la acest capitol.

Va multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ma bucur de decizia aleasa :) La brate si alte elemente de directie trebuie sa faci o constatare amanuntita, deoarece nu are rost sa schimbi toate daca nu e cazul...Ca si marci de piese colegul @pimp iti va recomanda ce e mai bun, in special Meyle :) La suspensie depinde ce vrei cu adevarat, poti opta pt oem M-tech 2 de exemplu...Daca citesti topicul meu o sa vezi ca si eu am fost nemultumit de cum sta pe sosea, am investit intens in asta si acum sunt foarte multumit (suspensie sport reglabila D2, bari stabilizatoare m-tech 2, bara rigidizare fata, brate si bielete ce erau defecte, anvelope premium, frane mai mari) :)

Bafta si sporuri!

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur de decizia aleasa :) La brate si alte elemente de directie trebuie sa faci o constatare amanuntita, deoarece nu are rost sa schimbi toate daca nu e cazul...Ca si marci de piese colegul @pimp iti va recomanda ce e mai bun, in special Meyle :) La suspensie depinde ce vrei cu adevarat, poti opta pt oem M-tech 2 de exemplu...Daca citesti topicul meu o sa vezi ca si eu am fost nemultumit de cum sta pe sosea, am investit intens in asta si acum sunt foarte multumit (suspensie sport reglabila D2, bari stabilizatoare m-tech 2, bara rigidizare fata, brate si bielete ce erau defecte, anvelope premium, frane mai mari) :)

Bafta si sporuri!

Multumesc pentru sfaturi! Legat de brate, as vrea sa le schimb pe toate ca de feiecare data cand am fost la mecanic mi-a zis ca masina este perfecta si nu bate nimic, dar mie in schimb nu-mi place cum o simt si ca se aud ceva zgomote de sub ea la diverse denivelari + ca undeva in jur de 90 km/h imi tremura volanul iar cand franez la fel. 

Legat de suspensie, mi-as dori sa nu fie sport deoarece 'drumurile noastre toate + copil' :).

 

Multumesc si seara faina sa ai! 

Link to comment
Share on other sites

Bratele curbate sunt cauza zgomotelor si a tremuratului de volan. Mecanicul cand face constatare nu vede ca au joc deoarece nu se simt cand misca de roata! Exact asa am patit si eu si deabia a doua oara cand s-a uitat a descoperit (s-a bagat sub masina in groapa si m-a pus sa accelerez si sa franez brusc fata spate, asa a descoperit ca bratele alea sunt problema)...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bratele curbate sunt cauza zgomotelor si a tremuratului de volan. Mecanicul cand face constatare nu vede ca au joc deoarece nu se simt cand misca de roata! Exact asa am patit si eu si deabia a doua oara cand s-a uitat a descoperit (s-a bagat sub masina in groapa si m-a pus sa accelerez si sa franez brusc fata spate, asa a descoperit ca bratele alea sunt problema)...

Multumesc!

Alea vor fi atunci primele schimbate. Imi recomanzi un model anume?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pentru "batai" suspecte zic sa verifici/schimbi si flansele la amortizoare.Trepidatia volanului la franare poate fi si din cauza casetei de directie,discuri(posibil) ovalizate si binenteles din brate.

Sincer si eu as opta pentrul schimbul total al articulatiei,dar binenteles ca sunt si costuri destul de mari.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Pentru inceput tin sa-i multumesc lui Scooter pentru ajutorul acordat in a rezolva cateva probleme.

Va rog sa ma ajutati cu o recomandare pentru suspensii, as dori sa schimb telescoapele si arcurile si nu stiu ce sa aleg. Stiu cel putin ce-mi doresc: sa fie intre sport si standard, reglabila dar nu foarte rigida.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...